UFO & co.
Posted: Tue Aug 10, 2004 12:02 pm
Тия дни най-накрая ми остана време да седна и да поиграя "напълно самостоятелната" и "нямаща нищо общо с UFO на Microprose" (свободни цитати по памет от производителя) игрица UFO Aftermath, която ми стои по шпинделите вече повече от година. Оказа се, че UFO Aftermath е безобразен рип, в който почти изцяло е премахнат стратегическия мениджмънт, а тактическите мисии (поне тези, които видях до момента) са с доста по-малко разнообразие от тези в UFO 1, да не говорим за X-Com. Всъщност някъде четох, че чехите от Cenega са купили колкото е било разработено от кода на следващото UFO и са го довършили по собствено усмотрение. Блях.
Та интересно ми е кой какво мисли по въпроса за Aftermath - аз съм фен на тактическите походови стратегии, и на UFO 1/2 в частност, но Aftermath-а до момента нещо не може да ме зариби. Дори и ако беше въпрос само на разнообразието от оръжия и красивата графика, бих си преиграл с кеф Fallout Tactics, която си е готина отвсякъде
, преди да седна и да мина Aftermath.
П.С. За всички, които са играли оригиналните UFO-та - откъс от интервю с един пич от Cenega по повод продължението на Aftermath - UFO: Aftershock
Was feedback about the original game taken into consideration when designing Aftershock?
JR: Many fresh ideas came from our fans! For instance you are now able to enter buildings, there are multiple levels in the game, there will be less but more variety of weapons, you can make allies, trade goods, manufacture weapons, ammunitions and equipment, you will be able to build your own bases and much more.
Без коментар
Та интересно ми е кой какво мисли по въпроса за Aftermath - аз съм фен на тактическите походови стратегии, и на UFO 1/2 в частност, но Aftermath-а до момента нещо не може да ме зариби. Дори и ако беше въпрос само на разнообразието от оръжия и красивата графика, бих си преиграл с кеф Fallout Tactics, която си е готина отвсякъде

П.С. За всички, които са играли оригиналните UFO-та - откъс от интервю с един пич от Cenega по повод продължението на Aftermath - UFO: Aftershock
Was feedback about the original game taken into consideration when designing Aftershock?
JR: Many fresh ideas came from our fans! For instance you are now able to enter buildings, there are multiple levels in the game, there will be less but more variety of weapons, you can make allies, trade goods, manufacture weapons, ammunitions and equipment, you will be able to build your own bases and much more.
Без коментар
