Best of 2011
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Best of 2011
Тъй де
Уточнения важащи при мен - въпреки наличието на конзола, конзолния гейминг съм го (почти) спрял и бокса събира прах могъщо.
За мен тази година игрите са:
1. Serious Sam 3 - ми още от прекрасното кърваво и брутално също.
2. Bulletstorm - кой казва че ада трябва е сив и мрачен. Определено една от най красивите игри на годинита в чисто естетически аспект.
3. NFS The run - не съм се кефил на НФС толкова от поршето. Красива, невероятни писти и страхотно усещане за скорост.
4. Orks must die - бюджетно заглавие което ми допадна много. Tower defense-a определено има хубаво бъдеще пред него.
По нататък още.
Уточнения важащи при мен - въпреки наличието на конзола, конзолния гейминг съм го (почти) спрял и бокса събира прах могъщо.
За мен тази година игрите са:
1. Serious Sam 3 - ми още от прекрасното кърваво и брутално също.
2. Bulletstorm - кой казва че ада трябва е сив и мрачен. Определено една от най красивите игри на годинита в чисто естетически аспект.
3. NFS The run - не съм се кефил на НФС толкова от поршето. Красива, невероятни писти и страхотно усещане за скорост.
4. Orks must die - бюджетно заглавие което ми допадна много. Tower defense-a определено има хубаво бъдеще пред него.
По нататък още.
Last edited by The Dragon on Fri Nov 25, 2011 3:52 pm, edited 1 time in total.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Добре айде поне да е топ 10, става ли? Все 10 игри ще си цъкал тая година.
Аз едвам ще ги сместя до 10, ама нали съм си ГЕЙМЪРЧЕ:) Аз ще изчакам малкод ругите да пишат първи.
И ако махнем да се убием от флейм в заглавието ще е добре, също така рпедлагам да е само за бест, че worst-овете и разочарованията са БАЯ:)
Иначе Orcs must die вчера беше на разпродажба в Стийм заедно с две малки ДЛЦ-та, дали не си я купих веднагически:)
Аз едвам ще ги сместя до 10, ама нали съм си ГЕЙМЪРЧЕ:) Аз ще изчакам малкод ругите да пишат първи.
И ако махнем да се убием от флейм в заглавието ще е добре, също така рпедлагам да е само за бест, че worst-овете и разочарованията са БАЯ:)
Иначе Orcs must die вчера беше на разпродажба в Стийм заедно с две малки ДЛЦ-та, дали не си я купих веднагически:)
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
За сега без да съм играл Batman и Uncharted 3. AC не ме кефи от 2 насам, нямам планове да играя.
1. TES: Skyrim
2. Amnesia: The Dark Descent
3. The Witcher 2
4. Dark Souls
5. World of Tanks
6. Dead Island
7. Deus Ex: Human Revolution
8. Dead Space 2
9. Portal 2
10. Dragon Age 2
Много стабилна година си беше.
1. TES: Skyrim
2. Amnesia: The Dark Descent
3. The Witcher 2
4. Dark Souls
5. World of Tanks
6. Dead Island
7. Deus Ex: Human Revolution
8. Dead Space 2
9. Portal 2
10. Dragon Age 2
Много стабилна година си беше.
Re: Best of 2011
Vseki s mnenieto si, ama tazi igra e dosta shit...The Dragon wrote:3. NFS The run - не съм се кефил на НФС толкова от поршето. Красива, невероятни писти и страхотно усещане за скорост.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Re: Best of 2011
Има си ръбовете, но се изкефих на макс на сингъла. А и чисто графично на бъмпер кам - ами усещаше се бърза. А и има отворени писти което за мен винаги е плюс. Мултито се скипва така или иначе.AlDim wrote:Vseki s mnenieto si, ama tazi igra e dosta shit...The Dragon wrote:3. NFS The run - не съм се кефил на НФС толкова от поршето. Красива, невероятни писти и страхотно усещане за скорост.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Управлението на колите е страшно зле, дори за NFS на Black Box. Останалото е средна работа в най-добрия случай. Крайният резултат е може най-слабия голям рейсър тази година. Но ако те кефи - няма лошо.
Иначе ето го моя списък дотук:
1. Forza 4 - най-добрият рейсинг сим, правен досега. Отвяваща визия, още по-отвяващ геймплей. Остава да видим дали GT ще успее някога да си върне короната.
2. Gears of War 3 - поредната страхотна игра от поредицата. Невероятно красива, забавна и въздействаща. Мултито тепърва предстои да го разцъкам.
3. Deus Ex: Human Revolution - Достоен наследник на оригиналния Deus Ex - само по себе си огромно постижение.
4. LA Noire - вече лицата никога няма да бъдат същите; също окончателно вкара куестовете в новата ера0
5. Mortal Kombat - Мортала на Морталите. Върна ни в доброто старо време, но с динамиката на който и да е модерен японски файтър. Никога не съм се зарибявал толкова по игра в жанра.
6. Bulletstorm - най-голямото забавление тази година; два пъти я изорах преди да успея да се спра
7. Shogun 2 - най-добрият Total War
8. Dead Space 2 - повече ми хареса от оригинала и spin-off-а за Wii. Лудостта на главният герой ми израдва много. Естествено и напрегнатият екшън не си поплюваше.
9. Child of Eden - единствената игра за Kinect която наистина се струва. Rez++
Разочарование на годината: Dragon Age 2
Иначе ето го моя списък дотук:
1. Forza 4 - най-добрият рейсинг сим, правен досега. Отвяваща визия, още по-отвяващ геймплей. Остава да видим дали GT ще успее някога да си върне короната.
2. Gears of War 3 - поредната страхотна игра от поредицата. Невероятно красива, забавна и въздействаща. Мултито тепърва предстои да го разцъкам.
3. Deus Ex: Human Revolution - Достоен наследник на оригиналния Deus Ex - само по себе си огромно постижение.
4. LA Noire - вече лицата никога няма да бъдат същите; също окончателно вкара куестовете в новата ера0
5. Mortal Kombat - Мортала на Морталите. Върна ни в доброто старо време, но с динамиката на който и да е модерен японски файтър. Никога не съм се зарибявал толкова по игра в жанра.
6. Bulletstorm - най-голямото забавление тази година; два пъти я изорах преди да успея да се спра
7. Shogun 2 - най-добрият Total War
8. Dead Space 2 - повече ми хареса от оригинала и spin-off-а за Wii. Лудостта на главният герой ми израдва много. Естествено и напрегнатият екшън не си поплюваше.
9. Child of Eden - единствената игра за Kinect която наистина се струва. Rez++
Разочарование на годината: Dragon Age 2
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Пускам си пейст на мнението от Форплей. Това са моите най-добри игри за 2011:
10. Assassin's Creed: Revelations - в темата за играта доста хора писахме, че геймплейно поредицата вече е наистина изчерпана и това си личи във всеки един час от тази игра, причините играта да намери място в класацията ми е завършекът на историята на Ецио и пресъздаването на Константинопол, геймплейно едната кука пролет не прави.
9. Mortal Kombat - или как се рестартира един франчайз по правилния начин. Това е единственият файтър, на които съм прекарал на 15 часа сингъл-плейър, което за мен беше невъзможно. Не съм играл достатъчно мулти, за да говоря за баланс и стабилност там, но поне сингълът и коопа на една конзола на тази игра разцепиха. Най-после качествена Мортал Комбат игра от много години насам и след доста провалени опити.
8. Deus Ex: The Human Revolution - убийствен геймплей, страхотна история, оригинално развитие на персонажа - Шрайк е изписал всичко, което има да се каже за тази игра в съответната тема и аз нямам какво да добавя, освен, че единствената причина да не ми е понапред за 2011 е, че не съм дай-хард фен на единицата и че краят и последвалото ДЛЦ ме разочароваха много.
7. Gears of War 3 - най-добрият Гиърс до този момент ме отнесе със страхотен сингъл (включвайки убер емоционалния момент с песента Mad World - който е играл знае и на всичкото отгоре завърши историята) и мултиплеър, които те кара да загубиш цялото време на света в него. Лично за мен - най-качественият конзолен шутър към днешна дата. Защо не е по-напред лично за мен: жанрът не ми е любимият + наличието на цифрата 3 в заглавието.
6. Rayman: Origins - или не само Нинтендо го могат:) Страхотен арт, зарибителен кооп и най-мазните и responsive контроли в платформър, които съм опитвал - тази игра беше една от много приятните изненади през 2011 за мен.
5. Bastion - наличието на тази игра в личния ми топ 5 ме кара да съм опитимист за бъдещето на гейминга като цяло, ако можеш да направиш нещо толкова качествено с толкова малко пари и толкова малко мегабайти по хардовете ни - значи има надежда:). Начинът на поднасяне на историята и гласът на разказвача мисля, че малко хора ще ги забравят скоро.
4. L.A. Noire - може би играта, която най-много ми "пасна" на личния вкус през 2011. Оригинална геймплейна концепция, страхотна фабула, музика и атмосфера, играта определено успя да улови духа на много noir филми и романи, които харесвам. Причината да не е по-напред: зверски недоклатеното шофиране и престрелки, които обаче бяха просто фон поне за мен.
3. The Elder Scrolls V: Skyrim - или първата елдър скролс игра, която ме грабна, всъщност мисля, че е първата игра ан Бетесда, която наистина ми хареса. Както си бях скептичен и се смеех на оувърхайпа, струящ отвсякъде за тази игра си откарах едни кротки 57 часа с нея, които честно не ги усетих как минаха. И хем всичко откъм геймплей и свят е толкова ГИГАНТСКО, хем играта има живец, оригиналност и много хумор като например The Dark Brotherhood quest chain-a, който за мен е един от най-яките в ролева игра въобще:)
2. Uncharted 3 - тук едва ли има какво да кажа, което вече да не е споделено на форума. Малко хора споменават тази игра без да използват суперлативи като "божествена" и "смазваща" и така нататък. Фактите: излезе ли Ънчартед игра просто сядаш пред телевизора и забравяш всичко останало, като рандъм хора от домакинството ти залепват пред телевизора до теб:) И тази оценка е без да съм тествал мултито кой знае колко, за което се чуват почти само хубави неща. Играта не ми е номер едно, защото реално геймплейните нововъведения не са много, а и историята в последната си част прекалено дразнеща се доближава до тази на двойката.
1. Batman: Arkham City - изписал съм всичко, което имам да кажа в темата за играта - ще повторя само две неща: 1. най-добрата игра по комикс евър + 2. един от най-добрите екшън-адвенчъри на всички времена. Играта ми е на първо място, тъй като съм си Батман фен от малък, иначе Uncharted 3 и Скайрумът определено могат да й съперничат за GOTY.
Honorable mentions, коиtо играх с кеф тази година, но не са ми в топ 10:
SW: The Old Republic - излезе съвсем накрая и нямах достатъчно време да я цъкам, а и при ММО-та трябва да мине време, за да си съставиш оценка за тях
Orcs Must Die!
Outland
Shadows of the Damned
Beyond Good and Evil HD
Portal 2 - много ми хареса, но наистина това просто не е моята поредица
Игрите, които физически нямах време или възможност да изиграя, но много исках:
The Witcher 2
Serious Sam 3
Saints Row The Third.
Игрите, които разочароваха:
Rage
Duke Nukem Forever
10. Assassin's Creed: Revelations - в темата за играта доста хора писахме, че геймплейно поредицата вече е наистина изчерпана и това си личи във всеки един час от тази игра, причините играта да намери място в класацията ми е завършекът на историята на Ецио и пресъздаването на Константинопол, геймплейно едната кука пролет не прави.
9. Mortal Kombat - или как се рестартира един франчайз по правилния начин. Това е единственият файтър, на които съм прекарал на 15 часа сингъл-плейър, което за мен беше невъзможно. Не съм играл достатъчно мулти, за да говоря за баланс и стабилност там, но поне сингълът и коопа на една конзола на тази игра разцепиха. Най-после качествена Мортал Комбат игра от много години насам и след доста провалени опити.
8. Deus Ex: The Human Revolution - убийствен геймплей, страхотна история, оригинално развитие на персонажа - Шрайк е изписал всичко, което има да се каже за тази игра в съответната тема и аз нямам какво да добавя, освен, че единствената причина да не ми е понапред за 2011 е, че не съм дай-хард фен на единицата и че краят и последвалото ДЛЦ ме разочароваха много.
7. Gears of War 3 - най-добрият Гиърс до този момент ме отнесе със страхотен сингъл (включвайки убер емоционалния момент с песента Mad World - който е играл знае и на всичкото отгоре завърши историята) и мултиплеър, които те кара да загубиш цялото време на света в него. Лично за мен - най-качественият конзолен шутър към днешна дата. Защо не е по-напред лично за мен: жанрът не ми е любимият + наличието на цифрата 3 в заглавието.
6. Rayman: Origins - или не само Нинтендо го могат:) Страхотен арт, зарибителен кооп и най-мазните и responsive контроли в платформър, които съм опитвал - тази игра беше една от много приятните изненади през 2011 за мен.
5. Bastion - наличието на тази игра в личния ми топ 5 ме кара да съм опитимист за бъдещето на гейминга като цяло, ако можеш да направиш нещо толкова качествено с толкова малко пари и толкова малко мегабайти по хардовете ни - значи има надежда:). Начинът на поднасяне на историята и гласът на разказвача мисля, че малко хора ще ги забравят скоро.
4. L.A. Noire - може би играта, която най-много ми "пасна" на личния вкус през 2011. Оригинална геймплейна концепция, страхотна фабула, музика и атмосфера, играта определено успя да улови духа на много noir филми и романи, които харесвам. Причината да не е по-напред: зверски недоклатеното шофиране и престрелки, които обаче бяха просто фон поне за мен.
3. The Elder Scrolls V: Skyrim - или първата елдър скролс игра, която ме грабна, всъщност мисля, че е първата игра ан Бетесда, която наистина ми хареса. Както си бях скептичен и се смеех на оувърхайпа, струящ отвсякъде за тази игра си откарах едни кротки 57 часа с нея, които честно не ги усетих как минаха. И хем всичко откъм геймплей и свят е толкова ГИГАНТСКО, хем играта има живец, оригиналност и много хумор като например The Dark Brotherhood quest chain-a, който за мен е един от най-яките в ролева игра въобще:)
2. Uncharted 3 - тук едва ли има какво да кажа, което вече да не е споделено на форума. Малко хора споменават тази игра без да използват суперлативи като "божествена" и "смазваща" и така нататък. Фактите: излезе ли Ънчартед игра просто сядаш пред телевизора и забравяш всичко останало, като рандъм хора от домакинството ти залепват пред телевизора до теб:) И тази оценка е без да съм тествал мултито кой знае колко, за което се чуват почти само хубави неща. Играта не ми е номер едно, защото реално геймплейните нововъведения не са много, а и историята в последната си част прекалено дразнеща се доближава до тази на двойката.
1. Batman: Arkham City - изписал съм всичко, което имам да кажа в темата за играта - ще повторя само две неща: 1. най-добрата игра по комикс евър + 2. един от най-добрите екшън-адвенчъри на всички времена. Играта ми е на първо място, тъй като съм си Батман фен от малък, иначе Uncharted 3 и Скайрумът определено могат да й съперничат за GOTY.
Honorable mentions, коиtо играх с кеф тази година, но не са ми в топ 10:
SW: The Old Republic - излезе съвсем накрая и нямах достатъчно време да я цъкам, а и при ММО-та трябва да мине време, за да си съставиш оценка за тях
Orcs Must Die!
Outland
Shadows of the Damned
Beyond Good and Evil HD
Portal 2 - много ми хареса, но наистина това просто не е моята поредица
Игрите, които физически нямах време или възможност да изиграя, но много исках:
The Witcher 2
Serious Sam 3
Saints Row The Third.
Игрите, които разочароваха:
Rage
Duke Nukem Forever
Моят списък бая се промени последните един-два месеца и след още малко размишление. Ето финална версия:
1. Skyrim
2. Gears 3
3. Deus Ex: Human Revolution
4. LA Noire
5. Forza 4 - след повече задълбочаване ми падна малко в списъка. Има прекалено много exploits в leaderboard-ите и ИИ-то почва да се държи много странно в дългосрочен план. И най-вече - няма Subaru WRX STI 2011, wtf ебати??
6. Serious Sam 3
7. Mortal Kombat
8. Bulletstorm
9. Shogun 2
10. Child of Eden
11. Bastion
Единствените ми по-големи пропуски са Brotherhood, Portal 2, Witcher 2 и Catherine, но и до тях ще стигна...
А разочарованията на годината за мен са:
Uncharted 3 (спрямо очакванията ми, не спрямо иначе доброто качество на играта), Rage и най-вече Dragon Age 2, която беше не засрамена, ами унизена от Skyrim. Duke-а като цяло ме кефна, а и след The Doctor Who Cloned ме няма начин да се чувствам разочарован от нея.
1. Skyrim
2. Gears 3
3. Deus Ex: Human Revolution
4. LA Noire
5. Forza 4 - след повече задълбочаване ми падна малко в списъка. Има прекалено много exploits в leaderboard-ите и ИИ-то почва да се държи много странно в дългосрочен план. И най-вече - няма Subaru WRX STI 2011, wtf ебати??
6. Serious Sam 3
7. Mortal Kombat
8. Bulletstorm
9. Shogun 2
10. Child of Eden
11. Bastion
Единствените ми по-големи пропуски са Brotherhood, Portal 2, Witcher 2 и Catherine, но и до тях ще стигна...
А разочарованията на годината за мен са:
Uncharted 3 (спрямо очакванията ми, не спрямо иначе доброто качество на играта), Rage и най-вече Dragon Age 2, която беше не засрамена, ами унизена от Skyrim. Duke-а като цяло ме кефна, а и след The Doctor Who Cloned ме няма начин да се чувствам разочарован от нея.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests