League of Legends
Moderator: AlDim
League of Legends
Таа, някой от форума да играе? Играта става все по на мода, а тук не съм я чувал.
Аз си я играя в NA сървъра още от бетата.
Малко бедно за тема, ама нямам време сега да пусна повече инфо.
Става дума за Stand-alone AoS, при това напълно безплатна.
There are no rules! I'm gonna get you!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Е, тя играта си е времегубка. Нали е онлайн. Ако не искаш да циклиш не играй multiplayer
А на Riot шапка им свалям за гениалния бизнес модел. С тези платени скинчета, дето не влияят по никакъв начин на геймплея, но са толкова яки. В това отношение Heroes Of Newerth много жестоко се излъгаха и скорошната промяна на модела им го доказва. Вече обаче е много късно. Riot яхнаха влака. Valve доста ще трябва да се озорят за да ги догонят(подсказка - няма да успеят). Наскоро пробвах и затворената бета на RotT на Aeria, но блъравия грозен дървен интерфейс ме отказаха. Евентуално ако го оправят ще видим има ли хляб в аниме-дота идеята.
А на Riot шапка им свалям за гениалния бизнес модел. С тези платени скинчета, дето не влияят по никакъв начин на геймплея, но са толкова яки. В това отношение Heroes Of Newerth много жестоко се излъгаха и скорошната промяна на модела им го доказва. Вече обаче е много късно. Riot яхнаха влака. Valve доста ще трябва да се озорят за да ги догонят(подсказка - няма да успеят). Наскоро пробвах и затворената бета на RotT на Aeria, но блъравия грозен дървен интерфейс ме отказаха. Евентуално ако го оправят ще видим има ли хляб в аниме-дота идеята.
There are no rules! I'm gonna get you!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Цената е доста повече от 600 долара със сигурност. Най-малкото през 2-3 седмици пускат нов герой и скинове.
Аз пък сметнах, че по нашенски тарифи един скин излиза към 20 лева. Всеки герой има минимум 2 скина(повечето имат по повече).
Но кой би плащал пари за герои и руни. Ако не те кефи геймплея не играй въобще. Ако те кефи не тежи да играеш.
А цикълът е нищо повече от повторение. Multi player няма да е цикльорски ако всяка игра е коренно различна. Като например в... я по добре ти дай пример.
Аз лично предпочитам този модел с откключване на героите. Ако всички бяха отключени едва ли щеше да има какво да ме задържа. И сега играя почти само в ladder-а, не мога да приема концепцията за играене заради самото играене.
Аз пък сметнах, че по нашенски тарифи един скин излиза към 20 лева. Всеки герой има минимум 2 скина(повечето имат по повече).
Но кой би плащал пари за герои и руни. Ако не те кефи геймплея не играй въобще. Ако те кефи не тежи да играеш.
А цикълът е нищо повече от повторение. Multi player няма да е цикльорски ако всяка игра е коренно различна. Като например в... я по добре ти дай пример.
Аз лично предпочитам този модел с откключване на героите. Ако всички бяха отключени едва ли щеше да има какво да ме задържа. И сега играя почти само в ladder-а, не мога да приема концепцията за играене заради самото играене.
There are no rules! I'm gonna get you!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Не, не е това примера. Пример е Warcraft III, в която заради едитора всяка игра може да е от съвсем различен жанр. Такова разнообразие в мулти не е имало от тогава и не знам кога пак ще има.
Какъв е тоя стимул дето го търсиш. В смисъл на ачийвмънти ли или какво?
Дали ще играеш със един и същи герой или стил на игра си е твоя работа. Аз си играя с различни, пробвам нови и като ми харесат си ги купувам, без да съм дал един лев.изпадаш в рутина с нещо доказано което ти е омръзнало но ефективно.
Какъв е тоя стимул дето го търсиш. В смисъл на ачийвмънти ли или какво?
There are no rules! I'm gonna get you!
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Те всяка седмица въртят безплатните герои, но само това. А такова нещо като ограничени умения няма.RRSunknown wrote:не си е твоя работа защото ако са ти заключени или с ограничени умения нямаш кой знае какъв избор.
Тоест си против цялата концепция за unlockable content.
пп. Предполагам не играеш и игри с DLC-та, защото при тях си отключваш additional content с пари.
Да им направят безплатна реклама, как пък не.Ммм ... Близард определено трябва да ги потормозят на тема авторски права за вида на сайта и за вида на лаунчъра
There are no rules! I'm gonna get you!
RRSunknown, имеш известно право за рутината, но това е само ако играеш с единствена цел победа. Ако не, винаги можешд а разнообразяваш откъм героичета и предметчета, както и стил на игра btw.
Иначе аз лично никак не харесвам ЛОЛа, знам че е най- играната игра в момента, но достойнствата и са почти никакви. Графиката е грозна и твърде ярка, след два часа игра се чустваш все едно си бил на хипи парад. Освен това голямото отклоняване от стандартния начин на игра на Дота( и съответно на Хон) поне за мен е голям минус. Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto, ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма. Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите, факторът harass се губи почти напълно. Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.
Балансът е минимален, допълнителните умения са може би най- лошото от цялата игра, просто е противно всеки да си има хийл и пренасяне. Героите са добри и танк като функция е много добре направено, хона пропада стабилно в това отношение, където двата танка, които наистина се играят като такива и чийто умения са подходящи са Morraxus & Legioner. Buff при убиване на животинки и на боса е добра идея, но отново се отклонява много от стила на Дота.
Развитието на профила(рунички, талантчета, ала-бала) не отива никак на такъв стил игра, където всяка игра е сама за себе си.
Dev- in the dark пз
Иначе аз лично никак не харесвам ЛОЛа, знам че е най- играната игра в момента, но достойнствата и са почти никакви. Графиката е грозна и твърде ярка, след два часа игра се чустваш все едно си бил на хипи парад. Освен това голямото отклоняване от стандартния начин на игра на Дота( и съответно на Хон) поне за мен е голям минус. Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto, ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма. Набохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите, факторът harass се губи почти напълно. Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.
Балансът е минимален, допълнителните умения са може би най- лошото от цялата игра, просто е противно всеки да си има хийл и пренасяне. Героите са добри и танк като функция е много добре направено, хона пропада стабилно в това отношение, където двата танка, които наистина се играят като такива и чийто умения са подходящи са Morraxus & Legioner. Buff при убиване на животинки и на боса е добра идея, но отново се отклонява много от стила на Дота.
Развитието на профила(рунички, талантчета, ала-бала) не отива никак на такъв стил игра, където всяка игра е сама за себе си.
Dev- in the dark пз
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Това май е маалко пресилено. Чак WoW едва ли минава, но като нищо може да е в топ 5. Ето официалната статистика, постната на 26 юли.Гледах някъде, с около 9,7м , Уоу с около 9,5
http://na.leagueoflegends.com/news/youv ... ssive-game
- 15 millions registered players
- ~1,4 million daily players
- 500.000+ people IN A GAME at the same time = usual "peak" (emphasized because confirmed later, not "in the client", but in an actual game)
На мен не ми е прекалено ярка, а и има brightness, нали знаеш. Че е грозна, грозна е.Графиката е грозна и твърде ярка
Като гледам обаче всички други от жанра имат същата war3 like шарена графика(само Demigod се пробва да вдигне летвата, ама там на други инстанции fail-наха)
то в Lol целта е същата. Най-малкото отбори, които си наяждат керито бият отбори, в които поддръжки и танкове ловят убийствата.Докато другите две са с главна цел ояждане на carryto
На линиите се играе най-общо до събаряне на 1ва кула, както и в дота. Масови битки как реши, че няма не ми е ясно.ЛОЛ се играе изключително много на линиите, масови битки почти няма
съгласен съм тукНабохването на умения за фарм и healove прави играта още по- лесна и намалява предимствата на range героите
на мен не ми се губи. heal-овете и регенерациите в никакъв случай не компенсират harass, стига да не се опитваш да харасваш лекуващ се танк, Алистър например.факторът harass се губи почти напълно
съгласен, тъпо е, че няма deny. Така се намалява пропастта между добрите и средните играчи.Премахването на denie функцията е ОЩЕ едно опростяване на играта.
Много добре си е баланса. Особено при толкова много герои. По-добър е от този в дота поне(все пак от 2 години не играя дота, може да са го оправили)Балансът е минимален,
С останалото съм съгласен. Само, че отклоненията от дота не ги смятам за никакъв минус. ДотА не е някакъв еталон за AoS, нито е най-доброто, което този жанр може да предложи. Станала е толкова популярна, защото е една от първите с custom магии и просто тя е прихванала. А и те едниголеми отклонения от ДотА, които не харесваш. Разбирам да се играеше от 3 отбора, или пък да можеше да си сменяш героя в игра.
There are no rules! I'm gonna get you!
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 0 guests