Да си обобщим какво продължаваме да гледаме от текущи сериали и какво ще тестваме от новите (пък и завършените). Като при любимите сериали можем да си актуализираме заглавията ако почнем или спрем някое.
Да, обичам списъци.
Подобно на темата с любимите сериали, моля коментарите за чуждите предпочитания и обсъждането на едно или друго заглавие да са по другите теми, не в тая.
От текущите:
Boardwalk Empire
Sons Of Anarchy
Mad Men
Game Of Thrones
South Park
American Dad
NCIS
Supernatural
От новите ще пробвам:
Falling Skies
Person Of Interest
Grimm
Once Upon A Time
The Finder
Unforgettable
От завършените гледам:
The Sopranos
Homicide: Life On The Street
Спирам да следя:
House M.D.
Castle
Bones
Моите сериали за сезон 2011/2012
Моите сериали за сезон 2011/2012
Last edited by passer-by on Fri May 20, 2011 10:00 pm, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
От текущите:
Archer
Body of Proof
The Big Bang Theory
Covert Affairs
Castle
Chuck
Cougar Town
Doctor Who
Futurama
Game of Thrones
The Good Wife
Gossip Girl
Happy Endings
How I Met Your Mother
Hot In Cleveland
House
IT Crowd
Mike & Molly
Modern Family
Merlin
Nikita
Sherlock
Spartacus
Torchwood
White Collar
От новите ще пробвам:
Once Upon A Time
Ringer
И ще помисля над Good Christian Belles, Grimm, Revenge, Falling Skies, някои от комедиите, зависи какво се окаже вървежно/интересно
В момента обмислям почването на :
Walking Dead, Fringe, Sons of Anarchy, Park and Recreation, Community, и довръшвам Twin Peaks
Обмислям дали да продължа гледането на :
Harry's Law
Weeds
Desperate Housewives
True Blood
Two and a Half Men
Pretty Little Liars
Glee
Dexter
и бг бозите
Archer
Body of Proof
The Big Bang Theory
Covert Affairs
Castle
Chuck
Cougar Town
Doctor Who
Futurama
Game of Thrones
The Good Wife
Gossip Girl
Happy Endings
How I Met Your Mother
Hot In Cleveland
House
IT Crowd
Mike & Molly
Modern Family
Merlin
Nikita
Sherlock
Spartacus
Torchwood
White Collar
От новите ще пробвам:
Once Upon A Time
Ringer
И ще помисля над Good Christian Belles, Grimm, Revenge, Falling Skies, някои от комедиите, зависи какво се окаже вървежно/интересно
В момента обмислям почването на :
Walking Dead, Fringe, Sons of Anarchy, Park and Recreation, Community, и довръшвам Twin Peaks
Обмислям дали да продължа гледането на :
Harry's Law
Weeds
Desperate Housewives
True Blood
Two and a Half Men
Pretty Little Liars
Glee
Dexter
и бг бозите
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6459
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Текущи:
House M. D. - все още не съм го спрял, макар че на там отиват нещата.
Castle - същото. Финалът на последния сезон беше прекалено драматичен, прекалено лишен от хумор и едновременно с това прекалено лишен от логика.
Game of Thrones - имам някакви незначителни проблемчета с този сериал, но му се радвам адски много и чакам всеки епизод с нетърпение.
Burn Notice - най-великото телевизионно нещо на шпионска тематика, което съм гледал. Очаквам следващия сезон с нетърпение.
Supernatural - много велик сериал. Още не съм гледал финала на шестия сезон, но ще го направя съвсем скоро.
Justified - харесва ми доста, макар че бих се радвал на малко повече екшън.
The Big Bang Theory - последният засега сезон беше откровено слаб на моменти, но иначе беше доста забавен. Очаквам следващия.
White Collar - леко, хумористично и ненатоварващо, със страхотна химия между актьорите и доста качествени сценарии на епизодите.
Leverage - очаквам следващия сезон с нетърпение.
Doctor Who - откровено казано, петият сезон не ми допадна много и дори не го догледах, но шестият за момента ми харесва. Геймъновият епизод беше убийствен.
Sherlock - по сценарий на Стивън Мофат. Ситуиран в 21 век, но въпреки това е страшно качествено представяне на героя. Всеки фен на Шерлок Холмс трябва да го погледне. За момента са излезли едва около три епизода и половина, последният завършва с клифхенгър, а продължава чак есента...
---
Май са това. Ако се сетя за още някой, ще го добавя.
От завършените следя:
Lovejoy - върви малко бавно, понеже превеждам епизодите, за да може и родителите ми да ги гледат. Ужасно трудно е, между другото, обаче самият сериал е просто страхотен.
Jonathan Creek - до момента(сезон 2, епизод 3) е просто най-доброто телевизионно криминале, което може да съществува. Писал съм по-подробно в "The Series Topic".
Martial Law - доста детски полицейски сериал със Само Хунг в главната роля. Не е нищо особено откъм сценарий, но каскадите са великолепни.
The Gargoyles - един от най-добрите анимационни сериали, които съм виждал.
House M. D. - все още не съм го спрял, макар че на там отиват нещата.
Castle - същото. Финалът на последния сезон беше прекалено драматичен, прекалено лишен от хумор и едновременно с това прекалено лишен от логика.
Game of Thrones - имам някакви незначителни проблемчета с този сериал, но му се радвам адски много и чакам всеки епизод с нетърпение.
Burn Notice - най-великото телевизионно нещо на шпионска тематика, което съм гледал. Очаквам следващия сезон с нетърпение.
Supernatural - много велик сериал. Още не съм гледал финала на шестия сезон, но ще го направя съвсем скоро.
Justified - харесва ми доста, макар че бих се радвал на малко повече екшън.
The Big Bang Theory - последният засега сезон беше откровено слаб на моменти, но иначе беше доста забавен. Очаквам следващия.
White Collar - леко, хумористично и ненатоварващо, със страхотна химия между актьорите и доста качествени сценарии на епизодите.
Leverage - очаквам следващия сезон с нетърпение.
Doctor Who - откровено казано, петият сезон не ми допадна много и дори не го догледах, но шестият за момента ми харесва. Геймъновият епизод беше убийствен.
Sherlock - по сценарий на Стивън Мофат. Ситуиран в 21 век, но въпреки това е страшно качествено представяне на героя. Всеки фен на Шерлок Холмс трябва да го погледне. За момента са излезли едва около три епизода и половина, последният завършва с клифхенгър, а продължава чак есента...
---
Май са това. Ако се сетя за още някой, ще го добавя.
От завършените следя:
Lovejoy - върви малко бавно, понеже превеждам епизодите, за да може и родителите ми да ги гледат. Ужасно трудно е, между другото, обаче самият сериал е просто страхотен.
Jonathan Creek - до момента(сезон 2, епизод 3) е просто най-доброто телевизионно криминале, което може да съществува. Писал съм по-подробно в "The Series Topic".
Martial Law - доста детски полицейски сериал със Само Хунг в главната роля. Не е нищо особено откъм сценарий, но каскадите са великолепни.
The Gargoyles - един от най-добрите анимационни сериали, които съм виждал.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Към новите сериали за тестване си добавям Terra Nova. Комбо Лост-Джурасик Парк, от трейлъра изглежда добре като за пробване.
Дано само първият сезон е със затворен край, защото върви по Фокс. А фантастиките по Фокс не са от дълготрайните.
Дано само първият сезон е със затворен край, защото върви по Фокс. А фантастиките по Фокс не са от дълготрайните.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6459
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Горе, между другото, съм забравил да спомена "Sanctuary" - който през по-голямата част от времето е доста приятен сериал. На моменти е откровено безумен, при това не в най-добрия възможен смисъл, но иначе е готин. Не е на нивото на "Бъфи" или "Свръхестествено", де, не го подхващайте с такива очаквания.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests