Page 1 of 5

Portal 2

Posted: Sun Apr 17, 2011 12:53 pm
by The Dragon
Играя я - още от същото, хумора си е тук и Гладос рулира :) I am in love.

Posted: Mon Apr 18, 2011 9:26 am
by The Dragon
Така - по слаба е от предишната. С доста - засега играта върви към стаблина осмица.

Портал беше минималистичен, но беше изпипан перфектно - относително простата гейм механика беше разтеглена до максимума с това какво трябва да правиш. Тук пъзелите са по прости, а имаме 8-10 нови вида ефекти и механики с които да се заиграваме и никой от тях не е развит в пълнота. Черния хумор и тънкия сарказъм които ги имаше в първата част ги има и тук, но не винаги уцелват точния момент. И имаме леки проблеми в пейсинга. И няма нещо което да се превърне в новто "The cake is a lie".

Сега хубавите неща - играта е прекрасна и полирана. Когато напреднете малко ще видите някои от най-епичните и мащабни нива изобщо. Намерил съм само един бъг досега. Войс актинга е перфектен. Целия комплекс също. Като цяло струва си.

Edit: Това е review in progress. Още не съм я изиграл докрай.

Posted: Mon Apr 18, 2011 1:57 pm
by The Dragon
Доиграх я. И финалната песничка е по слаба от Still Alive. Като цяло съвсем стабилно продължение. Но можеше и повече.

Posted: Tue Apr 19, 2011 2:45 pm
by Muad_Dib
Бася има десятка в юрогеймър:

http://www.eurogamer.net/articles/2011- ... iew?page=2

Posted: Tue Apr 19, 2011 4:54 pm
by The Dragon
Има едно единствено нещо което е за десетка в тази игра - а именно войс актинга и репликите на Cave Johnson. Както и дизайна на средната част на играта. Озвучава го пича дето игра редактора в Spirerman така че това не е изненадващо. Там сценаристите са хванали точно хумора от първия портал.

Всичко в играта е адски стабилно и полирано, но просто отделните парченца от играта не си пасват толкова перфектно колкото в единицата.

Posted: Tue Apr 19, 2011 11:07 pm
by The Dragon
Излезе и рилийз на Skidrow за който се интересува.

Posted: Wed Apr 20, 2011 12:36 am
by Martix
мдаа, проявявам лек интерес
(oh, boy, oh boy, oh boy)

Posted: Thu Apr 28, 2011 11:29 am
by Martix
Доиграх я. Още си държа на мнението, че не беше нужно продължение, но след като го има, поне е направено както трябва.

Още от същото. По много. Хуморът може да не е вече толкова оригинален, но е на все така високо ниво. И докато Гладос мрънка повече от необходимото, то Уийтли е доста свежо попадение и държи високото си ниво до самия край. А гласът от средната част на играта(btw точно за редактора на спайдърмен се сетих, като го чух за първи път) малко попрекалява, и точно той е най-прекален.
Нивата са като в първата. Трудността е доста ниска, дори за лаик в пъзелите, като мен.
Соундтракът е прекалено техно за мен, но е перфектен за играта и пасва чудесно на атмосферата. Финалната песничка е с по-слаб текст от Still Alive, но пък е малко по-мелодична. Пак ще се сваля.
По графиката мога да похваля Valve за панелите, с които е изграден комплекса. Много добре измислено. И придават много по-епичен вид на нивата(е и планетарните размери помагат малко за епичността :lol: ).
Графиката не е впечатляваща, но пък играта е доста лека. Вървеше ми гладко на медиум и зареждаше много бързо.
Историята още повече от първата трябва да се разглежда отделно от Half-Life universe. Прекалено е несериозна и макар да се разбира, защо Apperture е в такова положение, все още не съм убеден, особено с интродукцията на създателя. Краят беше най-малкото подходящ.
8,5/10
Valve пак си направиха магията. Но са прихванали вредния навик да слагат кинематици в игрите си. :lol:
Чакам си episode 3, когато ще да излиза, само да е по-скоро.

Posted: Sat May 07, 2011 8:58 pm
by The Dragon
http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... 3-Portal-2

Мдам. Отново е прав :)

Posted: Sun May 08, 2011 10:03 pm
by Silver
Единственият проблем на тази игра е, че музиката е просто отврат. Valve по принцип се славят с това, че слон им е стъпил на ушите, но разсипват атмосферата на поредна игра. Харесва ми как звуците от разни гелове се включват в общото звучене и сигурно ако кадърен композитор се беше захванал, би направил нещо прилично от 8-битовата концепция, обаче докато я играех не спирах да си мисля как с нормална музика това би било факин епик.

Финалната песничка наистина е много слаб рип-офф на първата и по-добра идея щеше да е след като са навили The National да им напишат нещо толкова добро, като Exile Vilify, да не го пускат само като кофти звук от радио, ако се завреш в миша дупка без да искаш, ами да го плеснат на кредитите както му си е редът.

Posted: Sun May 08, 2011 10:38 pm
by Muad_Dib
Човече каква "поредна" игра от Валв, които правят игра веднъж на 4-5 години :lol:

Posted: Sun May 08, 2011 10:52 pm
by Silver
Човече, нито предния Портал, нито Халфлайфовете (вкл. този дето датира от края на миналия век) имат дори remotely поносима музика. А тези игри можеха да бъдат съвсем различен експириънс, ако беше подходено като хората в този аспект. Дори недоклатените Remote Control изпълнения в COD и последната Криза са с класи над това безобразие.

Posted: Sun May 08, 2011 11:55 pm
by Muad_Dib
Според мен предимно филмовата насоченост на ентъртейнмънт-предпочитанията ти (поне изглежда да имаш такава) взема връх над обективното възприемане на медиума и ти замъглява преценката. Най-важното при играта е тази почти неопределена категория, която наричаме "геймплей", а аз не мисля, че той е пострадал в което и да е от творенията на Валв заради калпава музика. Не че Валв, нито творенията им са ми сред любимите дивелъпъри/заглавия. Но да си кажа:)

Posted: Mon May 09, 2011 12:11 am
by Silver
Ти къде точно видя да казвам, че геймплеят страда заради музиката. Това, което страда е сингъл плейър експириънсът.

Posted: Mon May 09, 2011 1:06 am
by The Dragon
Silver wrote:Ти къде точно видя да казвам, че геймплеят страда заради музиката. Това, което страда е сингъл плейър експириънсът.
Сериозно? Не забелязваш че шибания сингълплейър експириънс не страда от това че е променен характера на Гладос, от това че има безумно много периоди в които не се случва нищо, от това че липсват интересни и вдъхновени пъзели, но ти пречи музиката. Т.е. от всички категории в които би могъл обективно да посочиш слабост или лошо дизайнерско решение ти реши да се заядеш за единствения елемент на който никой никога не му обръща много внимание.