Dead Space 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Jul 01, 2011 8:35 am

Подхванах двойката. Засега радва. Още от същото, но да видим.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Mon Jul 11, 2011 4:35 am

Баси, не мога да я понасям тая игра вече. В самия край съм, мисля, но от часове насам амунициите никога не стигат, гадовете са твърде много, чекпойнтите не са където трябва... Супер изнервящо е.

Edit: Готово, минах я. Не знам, достатъчно зарибяваща ми беше, и кефеща, този тип "още от същото" мен принципно си ме радва. Обаче много разбалансирана от един момент нататък и вече тотално безсюжетна. В смисъл, на базово ниво дори не връзва смисъл...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Jul 11, 2011 8:01 pm

Какво точно не му разбра на сюжета? Беше си доста стрейт-форуард шизо сай-фай.

Иначе за баланса - играх на висока трудност и не ми беше проблем. Накрая просто трябва да бягаш вместо да се биеш.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Tue Jul 12, 2011 12:15 am

Е тва е само малко безумен аргумент, нали :shock: Играта се пак е екшън, не сървайвл, ебати. Ако искам да бягам от гадовете, ще играя японски хоръри.

Смисъл, най-безумната ситуация евър: сейв пойнт, зала, пълна с некроморфи, коридорче, втора зала, пълна с некроморфи. Тесни пространства, трудни за маневриране, НЯМА чекпойнт между двете, та на десетата смърт след като прочистих първата зала, се върнах до сейв пойнта и сейвнах. Пак умирам, риспоунва ме от сейва и първата зала ПАК е пълна с гадове, само дето аз вече почти нямам амуниции @_@ ВТФ?!


Иначе историята не връзва смисъл:
Spoiler: show
В първата игра некроморфите са продукт на хайв майнда, а маркерът ги държи под контрол, или поне така ни се казва. Във втората внезапно маркерът едва ли не ги създава, и е от лош по-лош. Да не говорим как така и никъде не се изяснява къв е тоя маркер, отде е, как точно прави каквото прави (какво всъщност прави?), и т.н. Изобщо - uh?
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Tue Jul 12, 2011 5:25 am

Е, има още да се изяснява в следващите игри за маркърите. Иначе аз посмъртно не помня за какво ставаше въпрос в първата игра, та сравнения не съм правил.

Бягането, за което говоря, е в най-последната сцена, където ти се изсипват някакви тълпи от некроморфи. На висока трудност просто трябва да си плюеш на петите.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Tue Jul 12, 2011 5:28 am

Еми аз чинно ги изтрепах. Само дет след чекпойнт се риспоунват. И разбира се накрая нямаш нито магазин, нито бенч, така че трябва на заешки вътрешности да си гледал, за да знаеш да се нагрухаш с амуниции за последното меле.

А това с маркерите ако за две игри ИЗОБЩО грам ясно не става, не го виждам колко ще се изяснява тепърва. Като гледам, все ще се върти около това как лошите хора искат да го използват за своите цели и то ХОП! - вземе, че им изяде главата.
And you can't dance with a devil on your back...

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests