- Spoiler: show
- На това, че е в сънищно ниво, но вече не ще да проверява. Хем припомняш какво казва самият той за съня и действителността.
Освен това правилата на пумпала, поентвам, Коб ги описва и не знаем на кое ниво е, когато ги описва и отговарят ли изобщо на някаква реалност. Може би да, може би е наопаки, може би е различно на различни нива, може пумпалът да е част от внедрена идея... и т.н. и т.н.
А и ти отбеляза, че пумпалът е бил на Мал първоначално - или поне така твърди Коб.
INCEPTION (Генезис)
- Spoiler: show
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Чакай, чакай, какво искаш да кажеш с това?Бтв, за мен идеята, че краят е сън е доста ...невъзможен на този етап след доста обмисляне. Окей, Коб 'убива' Мал, но все пак иде реч за подсъзнание. Много добре знаем, че в подсъзнанието никой не 'умира'. Което означава, че тя можеше съвсем легитимно да изскочи отнякъде в края.
Добре, не мога да разбера тоя човечец няма ли си друга работа освен да гледа Рол къв аватар си е сложил и кво е казал. В смисъл сигурно няма друг човек, който му е помирисвал блога и го интересува. Половината от ревюто е плюене по някви известни само на него (и на техните приятели) хора, просто не е реално. Иначе частта с анализа на режисьорите беше яка.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
@ Passer-by:
Ами знаейки, че проекция не може да бъде унищожена технически и изтрита от подсъзнанието ти, не би ли следвало Мал да може да се появява и по-нататък?
- Spoiler: show
Ами знаейки, че проекция не може да бъде унищожена технически и изтрита от подсъзнанието ти, не би ли следвало Мал да може да се появява и по-нататък?
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
И аз имам подобни съмнения. Някои изречения от ревюто съвпадат почти буквално с някои от постовете на Силвъра тук.Demandred wrote:Silver, ти ли си писал частта за визията в ревюто на Скротум или просто мислите изключително подобно?
Тони, ти това избираш. Факт е обаче, че не ще вече да проверява къде е, което може да се тълкува двояко.
Освен това вече казах, че за мен пумпалът не е гарантирано доказателство за нищо, а само за това как Коб го възприема. Ние обаче не сме длъжни да приемем неговото твърдение за чиста монета. Той сигурно си вярва, де.
Last edited by passer-by on Fri Jul 30, 2010 10:16 pm, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Добавка към горния ми едит за Тони:
Освен това говориш за "времето, когато Мал е била жива", но пак се опираш на разказа на Коб.
Освен това говориш за "времето, когато Мал е била жива", но пак се опираш на разказа на Коб.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Viv, там е работата, че Мал не е проекция в съня му - тя е участник, който спи с него. Тяхната реалност (тази, в която се самоубива) е сън, в който са и двамата. Не е ясно чий - на Коб или на Нолан. Когато тя се самоубия, тя се връща в извънфилмовата реалност, от която не ни е показан НИТО ЕДИН кадър, и която е отдавна "забравена" от Коб, защото той реално лежи в някое мазе омотан с жици. Мал се превръща в сянка от подсъзнанието на Коб чак в сънищата му, които са представени като сънища във филма, но на практика са все по-дълбоки нива на сънуване. В това е и цялата красота на филма - че нещо, което на пръв поглед закопава филма и цялата му налична драма го прави всъщност още по-як.
Last edited by Silver on Fri Jul 30, 2010 10:22 pm, edited 1 time in total.
(МНОГО си едитваш постовете, бе човек! )passer-by wrote:
Тони, ти това избираш. Факт е обаче, че не ще вече да проверява къде е, което може да се тълкува двояко.
Освен това вече казах, че за мен пумпалът не е гарантирано доказателство за нищо, а само за това как Коб го възприема. Ние обаче не сме длъжни да приемем неговото твърдение за чиста монета. Той сигурно си вярва, де.
Аз не си падам по идеята, че той 'не иска да проверява'. Твърдо. Съзнавам, че е персонално субективно решение, но за мен противоречи с много от нещата, на които Нолън е държал като разгръщане у образите си в цялото си творчество. Би имало известно приравняване само с Пиърс в Мементо, примерно, но Коб е толкова по-различен образ.
Ениуей, откривам, че възприемам филма доста като история за желанието на хората за контрол и знание, както и определено започнах да долавям религиозните полутонове. Как ще се занеса утре да го видя пак...
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Добре. Тоест, според теб, когато в края Коб я 'унищожава', когато са в лимбото, тя със сигурност не би могла повече да се върне като образ в главата му, когато той е в 'нереалността'. Правилно ли съм разбрала?Silver wrote:Viv, там е работата, че Мал не е проекция в съня му - тя е участник, който спи с него. Тяхната реалност (тази, в която се самоубива) е сън, в който са и двамата. Не е ясно чий - на Коб или на Нолан. Когато тя се самоубия, тя се връща в извънфилмовата реалност, от която не ни е показан НИТО ЕДИН кадър, и която е отдавна "забравена" от Коб, защото той реално лежи в някое мазе омотан с жици. Мал се превръща в сянка от подсъзнанието на Коб чак в сънищата му, които са представени като сънища във филма, но на практика са все по-дълбоки нива на сънуване. В това е и цялата красота на филма - че нещо, което на пръв поглед закопава филма и цялата му налична драма го прави всъщност още по-як.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Чичо Роджър по въпроса.
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbc ... /100719997
http://rogerebert.suntimes.com/apps/pbc ... /100719997
The movies often seem to come from the recycling bin these days: Sequels, remakes, franchises. "Inception" does a difficult thing. It is wholly original, cut from new cloth, and yet structured with action movie basics so it feels like it makes more sense than (quite possibly) it does. I thought there was a hole in "Memento:" How does a man with short-term memory loss remember he has short-term memory loss? Maybe there's a hole in "Inception" too, but I can't find it. Christopher Nolan reinvented "Batman." This time he isn't reinventing anything. Yet few directors will attempt to recycle "Inception." I think when Nolan left the labyrinth, he threw away the map.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Защото...? Смили се над тези от нас, които не са телепати и развий мисълта си в писмен вид.
А с нещо от цитирания откъс да си несъгласен?
А с нещо от цитирания откъс да си несъгласен?
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest