Alpha Protocol
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Alpha Protocol
Еми излезна. Засега PC версията е боклук. надявам се x360 да е по-добре.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Разработчик от Obsidian: Alpha Protocol трябваше да не излиза изобщо
Ето и думите му:
В играта беше вложен цял тон работа. Проблемът беше, че това бе тон работа без ясни напътствия или работа по неща, които просто бяха тъпи. Изпълнителният продуцент на играта Крис Паркър (който също така е собственик на компанията) изглежда смяташе, че е най-великият дизайнер на света и създаде пълни лайна без да слуша какво му казват истинските дизайери и разработчици за неща, които просто не работят. А е малко трудно човек да спори с един от собствениците на компанията, ако той не иска да слуша никого. Той просто пое контрола и диктуваше как точно трябва да работи всичко (или да не работи, какъвто е случаят). Останалите продуценти осъзнаха това на съвсем ранен етап и просто вдигнаха ръце, оставяйки Паркър да се занимава лично с всички дизайнери и програмисти.
SEGA също така беше фактор, защото непрекъснато променяха изискванията си към дизайна, което изобщо не даваше на продуцентите и дизайнерите време да се спрат над определени неща, които да полират. Вината въпреки това е основно на Obsidian , защото изпълнението беше абсолютно кошмарно и играта очевидно трябваше да бъде спряна още преди две години. Наместо това те се съсредоточиха върху добавянето на нови фийчъри и така и не дооправиха вече наличните. Това е рецепта за създаване на нещо бъгливо и без грам полировка. Резултатът е очевиден.
Тази игра беше абсолютен продуцентски провал и за никого не е изненада, че толкова много от разработчиците напуснаха компанията, дори и след съкращаването на персонала с 40 процента. Все още съм доволен с някои от настоящите проекти на Obsidian , включително и New Vegas , защото се движат доста добре. Техният необявен проект също изглежда страхотно и дори на този етап е много по-добър от AP . Той може и да се окаже играта, предлагаща това, което всички очакваха от AP .
В крайна сметка от SEGA трябваше да прекратят проекта AP , наместо Aliens .”
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Това ми звучи като тотали мнение на някой, който е бил съкратен и се чуди как да си го изкара на бившия работодател. Не казвам дали е прав или не, играта става ли или не (както се казва, докато не пробвам мисля да се въздържа от собствено мнение). Според доста хора, които са я играли е същата като или по-добра от Mass Effect 2, особено откъм ролевия аспект, а е зле в техническата част.
Ааайде бе, всичкият геймплей, който съм видял от тая игра изглеждаше умопомрачително дървен, а и като погледнем традицията на Obsidian, искрено ме съмнява всичкото плюене да е без подобаваща причина.armageddon wrote:Според доста хора, които са я играли е същата като или по-добра от Mass Effect 2, особено откъм ролевия аспект, а е зле в техническата част.
Аз лично отдавна загубих интерес, така че нямам намерение да я пипвам.
Играта си е съвсем ОК, поиграх я малко и тотално ме зариби. Вярно от към графика има какво да се желае, историята не е нищо особено, а ролевата и система е копи пейст на тази от първия Мас Ефект, но като цяло е много добре пипната, с акцент върху диалозите и персонажите, да не говорим за огромното количество интел за различните фракции и основните действащи лица, като всяка от които можеш да покачваш нивото на харесване/нехаресване спрямо героя ти посредством различните ти избори при разговор с тях. Въобще може да не е нещо велико играта, но определено си заслужава. Евала на Обсидиан
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 24 guests