The Prince of Persia: Sands & Stuff
Не е. Поне се надявам да не е, защото и аз съм такаJohanVladimir wrote:Вероятно все още не владея форумния етикет, затова извинете, ако се изказвам неадекватно.
Изгледах филма и ми хареса, но не мога да изнамеря оправдание за това, сега това нещо лошо ли е? Трима братя, злодей и принцеса, плюс вълшебен предмет и абсолютно щастлив край. Формулата беше разказана цветно и подходящо, финалната поука може да се сведе до поговорка.
Защо това да е тъпо?
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
- PrivateRaio
- Misting
- Posts: 342
- Joined: Tue Jun 20, 2006 4:01 pm
- Location: София
да, и аз съм така.
гледах филма, хареса ми. Не блести с някакъв мега плот, божествена игра на актьорите и прочее, имаше на места малко повече безумен хумор и т.н., но ми хареса. Фен съм на игрите, изгледах филма, 2 часа прекарани готино в кино, какво повече? При това аз съм известен хейтър и обикновенно оплювам повечето неща които гледам. Така че съм доволен
Бтв, кой, как приема някакво произведение или каквато и да е била форма на изкуство, и не само, е твърде лично и няма нужда от особена аргументация, според мен.
гледах филма, хареса ми. Не блести с някакъв мега плот, божествена игра на актьорите и прочее, имаше на места малко повече безумен хумор и т.н., но ми хареса. Фен съм на игрите, изгледах филма, 2 часа прекарани готино в кино, какво повече? При това аз съм известен хейтър и обикновенно оплювам повечето неща които гледам. Така че съм доволен
Бтв, кой, как приема някакво произведение или каквато и да е била форма на изкуство, и не само, е твърде лично и няма нужда от особена аргументация, според мен.
По повод сравнението с вторите и третите пирати:
- В Персия няма нищо, което дизайнерски и откъм изпипаност да се доближава дори минимално до екипажа на Бил Наи от вторите Пирати. Напротив, има някакъв генеричен Дарк Маул, който просто гледа лошо, както и Бен Кингсли с ужасяваща очна линия. Matte painting-ите са под нивото на синематиците на Близард и някои шотове са толкова пресилено омазани с тоя жълт филтър, за да ни е още по-ориенталско пред очите, че буквално не стават за гледане.
- В Персия няма нищо, което по грандиозност да се доближава до поне 10 момента от третите Пирати (да споменавам ли финалната престрелка? или как там е използван забавения каданс?)
- В Персия няма сюрреалистични сцени като тази с Джак и раците в пустинята, които поне малко да разчупват конвейрността на всичко де що се класифицира като сюжет.
- В Персия най-концентрираният откъм ефекти епичен момент е онова срутване и някви салта сред движещи се пясъци, които изглеждат като взети от интрото на играта, докато всички сцени с ефекти в Пиратите все още са еталонни и пример за страхотно и с мерак свършена работа. Някой въобще може ли да даде визуално поразяваща сцена, която наистина е направена с вкус и талант от Персия?
- Въпреки, че Орландо е по-кретен от Джиленхол, Джема определено е по-дразнеща дори от Кийра. Героят на Джиленхол обаче е написан ужасно, все едно става дума за поп-траш анимацийка на Дриймуъркс. Целият хумор е подчинен на това. В Пиратите тази неадекватност е в по-умерени количества и се разчита и на ситуационен хумор, а не само на тъпи уан-лайнери.
- Колкото и да е генерична цялата Пиратска история (и няма да тръгна да я защитавам), пак е по-интересна от тоя ужас в Персия. По-комплексна е, а и не свършва с безкрайно очевиден в средата на фуилма и блудкав хепи-енд.
- И вече казах, Нюъл не може да стъпи на малкия пръст на Вербински, който определено е страшно визуален режисьор, с много вкус, и винаги има по някаква странност из филмите му, която да показва, че ги приема лично. Нюъл тук е действал като наемна работна ръка, не особено кадърна при това. В хари Потър беше адекватен, но там е работил със сценарен и дизайнерски екип, който е с всичкия си, а не с уравненията на Брукхаймър, чрез които се изчислява директно какъв елемент трябва да бъде добавен във филма, за да се приберат още няколко милиона в бокс офиса.
Въобще, намирам защитаването на нещо толкова посредствено като Персия, само защото, видиш ли, бил непретенциозен филм за забавление, за много кофти вкус. А сравнението с нещо, по калъпа на което всъщност е правено, и предпочитането му пред него при все цялата очевидност на това, че става дума за порядъци разлика в класите на екипите зад двата филма, е направо кощунство.
- В Персия няма нищо, което дизайнерски и откъм изпипаност да се доближава дори минимално до екипажа на Бил Наи от вторите Пирати. Напротив, има някакъв генеричен Дарк Маул, който просто гледа лошо, както и Бен Кингсли с ужасяваща очна линия. Matte painting-ите са под нивото на синематиците на Близард и някои шотове са толкова пресилено омазани с тоя жълт филтър, за да ни е още по-ориенталско пред очите, че буквално не стават за гледане.
- В Персия няма нищо, което по грандиозност да се доближава до поне 10 момента от третите Пирати (да споменавам ли финалната престрелка? или как там е използван забавения каданс?)
- В Персия няма сюрреалистични сцени като тази с Джак и раците в пустинята, които поне малко да разчупват конвейрността на всичко де що се класифицира като сюжет.
- В Персия най-концентрираният откъм ефекти епичен момент е онова срутване и някви салта сред движещи се пясъци, които изглеждат като взети от интрото на играта, докато всички сцени с ефекти в Пиратите все още са еталонни и пример за страхотно и с мерак свършена работа. Някой въобще може ли да даде визуално поразяваща сцена, която наистина е направена с вкус и талант от Персия?
- Въпреки, че Орландо е по-кретен от Джиленхол, Джема определено е по-дразнеща дори от Кийра. Героят на Джиленхол обаче е написан ужасно, все едно става дума за поп-траш анимацийка на Дриймуъркс. Целият хумор е подчинен на това. В Пиратите тази неадекватност е в по-умерени количества и се разчита и на ситуационен хумор, а не само на тъпи уан-лайнери.
- Колкото и да е генерична цялата Пиратска история (и няма да тръгна да я защитавам), пак е по-интересна от тоя ужас в Персия. По-комплексна е, а и не свършва с безкрайно очевиден в средата на фуилма и блудкав хепи-енд.
- И вече казах, Нюъл не може да стъпи на малкия пръст на Вербински, който определено е страшно визуален режисьор, с много вкус, и винаги има по някаква странност из филмите му, която да показва, че ги приема лично. Нюъл тук е действал като наемна работна ръка, не особено кадърна при това. В хари Потър беше адекватен, но там е работил със сценарен и дизайнерски екип, който е с всичкия си, а не с уравненията на Брукхаймър, чрез които се изчислява директно какъв елемент трябва да бъде добавен във филма, за да се приберат още няколко милиона в бокс офиса.
Въобще, намирам защитаването на нещо толкова посредствено като Персия, само защото, видиш ли, бил непретенциозен филм за забавление, за много кофти вкус. А сравнението с нещо, по калъпа на което всъщност е правено, и предпочитането му пред него при все цялата очевидност на това, че става дума за порядъци разлика в класите на екипите зад двата филма, е направо кощунство.
- JohanVladimir
- Sorcerer
- Posts: 381
- Joined: Fri Mar 19, 2004 1:40 pm
Проблемът на Ковчегът на мъртвеца и На края на света е, че техният първообраз е Проклятието на черната перла, което е гениално и самодостатъчно. И те като негови продължения са доста бозави. Докато Принцът на Персия е по някаква игра и си е съвсем прилично лятно хитче.
Тоест - да, сега като се замисля, Пиратите наистина са по-добри. Но разочарованието ми от тях беше много по-голямо.
Тоест - да, сега като се замисля, Пиратите наистина са по-добри. Но разочарованието ми от тях беше много по-голямо.
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
Не разбирам. Пиратите 2 и 3 са като Х-мен 2 и 3, като Спайдърмен 2 и 3, като Шрек 2, 3 и 4 и т.н. - нещо като прави пари и го доят до капка. Разликата с подобните обаче е, че поради масирания успех, в продълженията са налети адски много пари, които по случайност са попаднали в човек, който знае как да ги потроши. Сюжетно Пиратите 1 са на нивото на Пиратите 2 и 3 - и трите филма са прекалено глупави, за да се обръща въобще внимание на това кой от кой е по-тъп. Oт всякаква друга гледна точка - режисура, сценография, актьори, музика, ефекти поредицата прогресира, а в подобни филми това е важното.
А това, че Принцът на Персия е просто по някаква игра не може да оневини пълната некадърност която се носи от него. Ако ще и по стихотворение на Елан Морин Тедронай да е, като смуче - смуче.
А това, че Принцът на Персия е просто по някаква игра не може да оневини пълната некадърност която се носи от него. Ако ще и по стихотворение на Елан Морин Тедронай да е, като смуче - смуче.
Изобщо не съм съгласен. Вторите и третите Пирати се взимат насериозно. Точно това ги проваля. Докато първият е самодоволно малоумен и забавлява неангажиращо, продълженията се опитват да имат могъщ епичен сюжет. Айде не, а?
А сравнението с комиксовите филми е смехотворно - те са направени по модел на сериал, не на цялостна история.
А сравнението с комиксовите филми е смехотворно - те са направени по модел на сериал, не на цялостна история.
And you can't dance with a devil on your back...
- Moridin
- Global Moderator
- Posts: 19287
- Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
- Location: On the other side
- Contact:
Прелестен филмец, а доколко се сравнява с Пиратите, ми се струва тотално ирелевантно. Мацката е уберкрасива, нашият пичее, макар че малкият брат беше светлинни години по-як, екшън сикуенсите и камерата са брилянтни, като изключим няколко твърде смешни забавени каданса, а въртенето по ръчките по стените в началото е толкова homey feeling за всеки, играл играта, че няма нагде
е нямаше нужда чак от армагедони и гневът божи, ама става ;Р
е нямаше нужда чак от армагедони и гневът божи, ама става ;Р
This is it. Ground zero.
Извинявай, но нали разбираш как Пиратите пък са еканизация на theme park в Дисниленд? Няма никаква, ама НИКАКАВА разлика в сериозността и целите на Пиратите 1/2/3 и Персия. Това, че продълженията изглеждат в пъти по-скъпо и по-епично, това че третата част започва с обесване на дете и завършва с минорен, но все пак хепи-енд и особено това, че във вторите Пирати има изродска swashbuckling сцена върху търкалящо се в джунглата колело, никак не ги прави по-вземащи се насериозно.Roland wrote:Изобщо не съм съгласен. Вторите и третите Пирати се взимат насериозно. Точно това ги проваля. Докато първият е самодоволно малоумен и забавлява неангажиращо, продълженията се опитват да имат могъщ епичен сюжет. Айде не, а?
А сравнението с комиксовите филми е смехотворно - те са направени по модел на сериал, не на цялостна история.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 18 guests