Red Dead Redemption

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Aug 26, 2010 10:41 pm

AlDim wrote:Emi v takava otvorena igra bugovete sa pochti neizbejni, problemut e, ako gi ima v neshto po-lineino, shot tam e prosto rushkane na devovete.

Btw za razlika ot vsichki filmi, koito sum gledal tazi godina, ne moga da spra da mislq za Red Dead-a. Da ne govorim che igrite tolkova chesto sa s tupi i pretupani zavursheci, a tuk ima i mashtab, i vuzdeistvie, i direktna vruzka s temite, razvivani ot samoto nachalo.

Ta mnogo sum razdelen mejdu RDR i ME2 za igra na godinata. Otkum izpipanost na gameplay ME pecheli, no opre li do istoriq, dialozi, ideinost i vizualno vuzdeistvie, RDR e napred.
Искам специално да се отбележи, че съм напълно на едно мнение със Сашко както НИКОГА. Само дето към претендите за игра на годината добавям и отрочето на Близард разбира се.

Също ще добавя само и че краят на Ред Дед е ОГРОМЕН.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Aug 27, 2010 7:43 am

Довърших играта и вече всичките ми съмнения за това коя е играта на годината бяха разсеяни много могъщо. Това не е най-добрата игра на годината, а най-доброто НЕЩО на годината като цяло, Inception да го духа здраво. Няма друга игра с по-добър и дълбок сюжетен замисъл, т'ва е (т.е. дори Grim Fandango и Deus Ex си намериха майстора след 10-тина години). Искам саундтрака бтв.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Fri Aug 27, 2010 10:39 am

Open world игра с качествен сюжет? Нещо не ми се вярва :)

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Aug 27, 2010 11:28 am

Delegat wrote:Open world игра с качествен сюжет? Нещо не ми се вярва :)
То хубаво може да не ти се вярва, но доколкото знам не си я играл, така че си спести предположенията за теб.

Саше, видЕ ли за какво говоря сега:))) Финалът на играта е толкова изкъртващ и изшпипиан (по-скоро и 4те финала един след друг), че аз бях като издухан пред телевизора.

User avatar
F242
Sorcerer
Posts: 383
Joined: Sat Feb 11, 2006 6:34 pm

Post by F242 » Fri Aug 27, 2010 6:30 pm

Колкото и да се говори, пише, чете - RDR :metal: - "you've got to see to believe" :D
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Fri Aug 27, 2010 6:31 pm

Mdam, tova deto go razpravqt, che igrite nqma da dostignat drugite medii, dokato ne postignat istinsko emocionalno vuzdeistvie... Emi otgovorut na Red Dead e: "Na vi go". I nai-qkoto e, che na samiq final go pravi s gameplay, a ne prosto nqkakva cutscena, koqto da gledash pasivno. I tova te kara da podskochish TOLKOVA poveche. Ne che drugi (osobeno qponski) zaglaviq ne sa se probvali s podobni neshta, no prosto nikoga ne im se e poluchavalo.

User avatar
F242
Sorcerer
Posts: 383
Joined: Sat Feb 11, 2006 6:34 pm

Post by F242 » Fri Aug 27, 2010 8:50 pm

AlDim wrote:Mdam, tova deto go razpravqt, che igrite nqma da dostignat drugite medii, dokato ne postignat istinsko emocionalno vuzdeistvie... Emi otgovorut na Red Dead e: "Na vi go". I nai-qkoto e, che na samiq final go pravi s gameplay, a ne prosto nqkakva cutscena, koqto da gledash pasivno. I tova te kara da podskochish TOLKOVA poveche. Ne che drugi (osobeno qponski) zaglaviq ne sa se probvali s podobni neshta, no prosto nikoga ne im se e poluchavalo.
:D Май отиваме в една друга тема на форума - за изкуството и игрите :D
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."

User avatar
Xellos
Moderator
Posts: 20295
Joined: Fri Apr 02, 2004 10:08 pm

Post by Xellos » Fri Oct 08, 2010 10:59 pm

Undead Nightmare Pack за RDR :mrgreen:
:ninja:

Gondry
Scholar
Posts: 122
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:05 pm

Post by Gondry » Mon Dec 20, 2010 1:06 pm

Да, това е играта на годината.


Не искам наизуст да говоря за красотата на отворения свят, разнообразието, зрелия войс-актинг, затова ще се спра на минусите.


Технически проблеми не липсваха. Не говоря само за размазани текстурки тук и там. Интересно беше например, когато в една от кът-сцените поддържащ персонаж мина с коня си перпендикулярно през моя кон и го повлече със себе си на 20 метра. В един сегмент от играта пък нещо бъгна и върна моделите към 3D моделчета с няколко цвята. Попадах и на черни екрани.

По-голямото ми разочарование беше с историята, която не беше "слаба", но просто не беше на нивото на останалото в играта. "Спаси жена си и детето си от правителството, изпълявайки куестове". Много силно усещаща се фрагментарност. А и на играча няма как да му дреме за Абигейл и Джак, защото ги вижда чак в края. Може би ако бяха в началото щеше да е по-добре, но тогава може би пък щяхме да имаме Heavy Rain-ситуация, в която началото е мудно и отегчително. Някои от поддържащите персонажи бяха много обещаващи, но изпълняват еднократна роля. Взаимоотношенията им с Марстън бяха винаги "Ще ти кажа къде са Уилямсън и Ескуела, ако ми помогнеш с *insert quest here". Те не ти казват, заплашваш ги и така си roll-вате през цялото време.

Но краят си беше свиреп и въздействащ. Играта прави много повече правилни стъпки, предлагайки красив и мащабен жив свят, тонове възможности, истинско разнообразие, запомнящ се главен герой, а и един от най-добрите саундтраци, които съм чувал в игра.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Dec 20, 2010 1:45 pm

Не съм съгласен за историята - точно това че не ги виждаш пряко но постоянно говориш за тях създава силен интерес към Джак и Абигейл. Затова и когато ги срещнеш и се стигне до финала въздействието е по-силно.

Gondry
Scholar
Posts: 122
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:05 pm

Post by Gondry » Mon Dec 20, 2010 2:03 pm

Създава интерес към тях, така е. Но не и привързаност. Винаги само ги споменаваш, не говориш за тях с някакво чувство. Другите членове на бандата ти напомнят, че жена ти е била курвата на бандата и че всички са я минали, пък ти си оженил за нея, а Марстън дори не казва нещо в нейна защита :lol: За Джак нищо не се казва, показателно е и че името му не се споменава до срещата с него.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Dec 20, 2010 2:45 pm

Точно затова е по-интересно после - ако ти напишат енциклопедия описваща биографията на Марстън всички моменти в които си разкриваш миналото малко по- малко стават безмислени.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Dec 20, 2010 4:25 pm

Absolutno suglasen sum s RRS-a. Daje bih kazal, che misteriqta okolo semeistvoto zasilva oshte poveche efekta na poslednite chasove, kogato nai-nakraq se sreshtash s tqh i gi opoznavash. Sushtoto vaji za Dutch, koito go razviha pochti kato mitichen personaj do sreshtata ti s nego.

Inache nito nashiqt pich, nito jena mu sa svetci, no tova e i ideqta - te sa si "redemption" edin na drug.

Kolkoto do bugovete, na men pochti ne mi se sluchiha. Kato za ogromna open world igra bqha malko i bezobidni.

Gondry
Scholar
Posts: 122
Joined: Wed Aug 04, 2010 7:05 pm

Post by Gondry » Mon Dec 20, 2010 6:05 pm

Да, мистерия има, в един момент се питаш и дали просто не са ги убили. Въпросът е, че като играч на теб не ти пука грам за тях. И след като се появиха, логично трябваше да ти "запука", което стана с 5 мисии, за да има финалът емоционален заряд.

Колкото до Dutch и другите бандюги- и това ме издразни в определен смисъл. Отначало от значение беше Уилямсън. После и Ескуела. После ги убиваш и правителството ти дава нови мишени; цялостната рамка се разпада. Убий А, убиваш А, а, добре, хубаво, а сега убий Б, после ще ти кажем да убиеш и В. Светът е огромен, но историята е линейна.

Но не ме разбирайте погрешно- изкефих се страхотно на играта, защото предлага изключително качествено цялостно преживяване и сама си поставя огромни цели, с повечето от които се справя перфектно.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Dec 20, 2010 8:18 pm

И тримата бандюги ги споменаваха постоянно в диалозите. Просто накрая Марстън беше изнуден да свърши всичката черна работа. Разбира се, историята не е някакъв епитом на сложнотата откъм структура, но не е това целта в края на краищата. Целта е да видим края на дивия запад, следвайки премеждията на Марстън. Линейността не е лоша дума бтв.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 30 guests