Page 3 of 4

Posted: Mon Jan 03, 2011 6:05 pm
by RRSunknown
Някой може ли да ме осветли дали ще трябва да броя батерийки през цялата игра защото още в туториъла ми свършиха на първата престрелка и бягах до края в мелницата без да мога да се защитавам.

Posted: Mon Jan 03, 2011 9:12 pm
by F242
RRSunknown wrote:Някой може ли да ме осветли дали ще трябва да броя батерийки през цялата игра защото още в туториъла ми свършиха на първата престрелка и бягах до края в мелницата без да мога да се защитавам.
На каква трудност играеш? Ако не си на кошмар - стигат, но все пак трябва винаги да знаеш, какво имаш. След първоначалното ниво можеш и само да насочиш фенерчето към нещо и то да изгори, без да натискаш левия спусък, защото харчи енергия. И не забравяй, че ако отпуснеш въпросния LT нивото на батерия се възстановява. Стига да имаш достатъчно време :mrgreen:

Другото нещо е, че в тази игра не трябва да избиеш всичко живо или не-мъртво. Бягай силно, избягвай нападенията и чакай последната ти батерия да се презареди :mrgreen:

Posted: Mon Jan 03, 2011 9:37 pm
by RRSunknown
И не забравяй, че ако отпуснеш въпросния LT нивото на батерия се възстановява
:dash:
чак сега го разбрах това.

Posted: Mon Jan 03, 2011 9:53 pm
by F242
RRSunknown wrote: :dash:
чак сега го разбрах това.
Сега след като си "осветлен" :D
Тичай към светлината :mrgreen: и през нея :mrgreen:
Run Through The Light
http://www.youtube.com/watch?v=p5wQV7_Sfyw
BTW Тази песен трябваше да е в саундтрака :mrgreen:

Posted: Wed Jan 05, 2011 9:22 pm
by RRSunknown
Минах първия Епизод. Не съм фен на Стивън Кинг но атмосферата и тайнственоста на историята засега ме зарибяват. По точно концепцията "Какво по дяволите става". Не знам дали съм споменавал но много обичам горите - и в реалния живот и в различни игри. Затова сетинга ми пасва идеално с дръвчетата, мъглата и храстите. Управлението е добро - никакви оплаквания, нито веднъж не усетих да се боря с него.

Графиката на светло ми се стори много замазана с блър ефекти и ме заболя главата да гледам, добре че през нощта сякаш го няма този ефект.

За хорър усещането - никакво хорър усещане засега. Не че няма подходяща атмосфера но просто не ми влиза стряскане.

Posted: Sun Jan 16, 2011 2:19 pm
by RRSunknown
Минах трети епизод преди малко и понеже ми свършиха батериите на контролера на средата на четвърти сядам да попиша впечатления докато чакам да се заредят.
Игра на годината ??? Може да кандидаства за трилър на годината или интерактивен филм.
Хубави впечатления - историята е така поднесена че зарибява максимално да продължаваш напред въпреки дървения същински геймплей. Принципно си признавам че изобщо не обичам Стивън Кинг и подобен тип истории затова сигурно не оценявам максимално подобаващо историята но засега ми харесва. Атмосферата е тотална - графиката принципно не е много добра сама по себе си, но съчетата с ефектите които са приложение - не съм виждал такива мъгли и вятър в друга игра, светлината и сянката се преплитат много красиво а музиката и звуците градят още повече обстановката. Успели са да постигнат хем голямо заиграване със светлина и тъмнина хем го няма ефекта на Дуум 3 в който абсолютно нищо не виждаш.И тъй като много обичам гори то само се зарадвах че досега всичко се върти из горите. Хубаво е и че няма изкуствените невидими стени от други игри и може да се залуташ (макар че геймплейно радара си казва думата). Контрола ми е много удобен - никъде не се борих с него.
Лошите впечатление - това чудо просто няма геймплей. Не и в смисъла който аз влагам в това понятие. През цялата игра правиш точно две неща - бягаш по пътеката и стреляш по лошите. Бягането по пътеката е просто начин да убиеш геймплейно време докато гледаш околната среда. Не може да се загубиш, няма разни прескоци и бягане за време, няма преследвания. Пррестрелките са върха на еднообрзието - всичките врази са едни и същи, убиват се по абсолютно еднообразен начин и престрелките са възможно най-нединамичните. И понеже винаги те предупреждават никога няма тръпката някой да те клъвне изотзад докато си спрял да пуснеш една вода. А и живота и фенерчето ти ти се зареждат.....
Хорър за мен на този етап няма никакъв - нито веднъж нещо не ме стресна или изнерви (а аз съм много податлив на такива неща попринцип и Дуум 3 ми е стряскаща да речем).
Загадки и пъзели - няма. Голяма грешка - в такива бавни игри се очаква щом няма стръвни престрелки или преследвания (и скачания) да има поне интересни загадки - да обаче тук няма.
Ако не беше интересната история щях още на втора глава да я изоставя и да не се занимавам повече.
Автомобилните отсечки са приятни но толкова кракти че не оставят време за сериозни впечатления.

Не знам как ще е до края на играта (ще я изиграя и ще допиша) но съмнява да се промени нещо съществено.

Според мен трябваше да заложат някакви пъзели, да има няколко отсечки с преследвания и намиране на път по платформи, боя да е малко по динамичен с по -разнообразни врагове и тогава вече щеше да е игра на годината.

Posted: Sun Jan 16, 2011 3:50 pm
by Muad_Dib
Правилно си ги нацелил нещата, за мен също Алън се дъни на геймлейно ниво, иначе си ми е в топ 10.

Posted: Mon Jan 17, 2011 11:25 am
by RRSunknown
Цяла нощ сънувах че бягам с фенерчето - толкова ми се е набило в главата това действие :).

Posted: Tue Jan 18, 2011 12:00 am
by RRSunknown
Току що я минах. Противно на всякъкъв здрав разум :wink: , макар че нищо не се промени в геймплея откъм механика изядох последните две нива на едно сядане и се размазах тотално - просто съспенса, дизайна на нивата и начина по който ти презентират компенсират всичко останало. Дори екшъна не ми омръзна в последните две нива.
Края си е перфектен - нямам идея защо бива оплют от мнозина - завърши си конкретната история отвсякъде и остави мистерия.
В крайна сметка като ударя чертата Алан Уейк просто ме отвя на чисто емоционално ниво и ми се намърдва много напред във всякакви класации и ще е помня дълго много места от играта (докато на рийч вече ми се сливат в някаква обща мъгла спомените).

А , между другото играх на хард - накрая имаше доста инфарктни моменти в които се опитвах да припаля генератор докато зад мен се чуват тежки стъпки.

Posted: Tue Apr 26, 2011 11:54 pm
by koliak
Има ли книга на "Alan Wake " ?

Posted: Thu May 19, 2011 12:51 pm
by Muad_Dib
Току-що минах първото ДЛЦ - The Signal. Еми адски жалка история като цяло. НУЛЕВО развитие на сюжета, убер ултимативната геймплейна иновация - "стреляй по написаните думи във въздуха, за да се материализират" и продължителност от няма 90тина минути сигурно....

Силно се надявам второто да не е чак толкова безмислено.

Posted: Mon May 30, 2011 6:14 pm
by Muad_Dib
За второто ДЛЦ няма какво по-хубаво да се каже наистина, пак няма 90 минути и извън някои оригинални дизайнерски решения откъм левелинг, геймплеят и сюжетното развитие е точно нулево. Разбира се освен недвусмисления statement, че ще има втора част, накрая на The Writer. Така че чакаме, дано до годинка-две вземе че излезе.

Posted: Tue Apr 17, 2012 1:42 pm
by penzata
Знам, че е resurrecting the dead, в този случай - the darkness, на темата, но не мога да не изразя телешкия си възторг откъм фенсървиса, който играта предлага:
Женката с лампата как ми е едно към едно с тази с дървото от Twin Peaks, просто не е истина. Когато я срещаш първия път в дайнъра - яко facepalm и jaw-dropping, и кило телешки лиги.
Fanboy out !!! :panda:

Posted: Tue May 08, 2012 6:06 pm
by Yan
Междувременно до 15 май човек може да се сдобие с играта + двете DLC-та за 15 долара от GOG.

http://www.gog.com/en/gamecard/alan_wake

Posted: Wed May 09, 2012 9:05 am
by Muad_Dib
Заслужава си, само ще обърна внимание на евентуалните купувачи - и двете ДЛЦ-та са ненужни тотално изсмукани от пръстите говна, те да не са ви фактор при вземане на решение.