Page 2 of 4

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:06 pm
by Roland
1. Еми не съм съгласен. The Dark Presence де факто не може нищо да ти направи, освен да ти застане на пътя. Не виждам кво му е абсурдното, сериозно. Смисъл, обясни плс. Може и в спойлер, да не спойлим. За монотонността си прав, но някакси не можа да ми доскучае, въпреки че на съзнателно ниво си давах сметка, че е еднакво.

2. Остро не съм съгласен, че финалът е комерсиализиран. Всъщност тотално не виждам как могат да го продължат, къде изобщо има вратичка? Напротив, всичко се затвори.
Spoiler: show
Алан пренаписа жена си обратно, както и разните преебани NPC-та ги възстанови, а за компенсация уби себе си. Така поне го разбрах аз. Последните две изречения според мен са повече символични - "It's not a lake - it's a sea" и "Alan, wake up". Първото така или иначе се казва още в съня му в началото - калдерата най-вероятно е портал към нещо много по-голямо и далечно, тип Лъвкрафтски аутуърлд. А това със събуждането предполага, че той ще остане на това място в някаква форма на сън или нещо подобно.

Ако има по-популярна интерпретация, сподели, аз не съм се ровил.

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:21 pm
by Muad_Dib
Бате, понякога не те разбирам честно. В съседната тема говориш за фенбойство, а тук ти демонстрираш такова в най-чист вид.

1. Еми не може пък да не си съгласен ;) Играл си Резидънт Ивъл 4 - как може да не ти е монотонно? От първата среща с тъмните до края всеки геймплеен енкаунтър минава по един и същ начин - стреляне до зуко и това е. Някъде да има някакво бягане или например по-интересен бос-файт или дори някаква малко по-сложна загадка? Нищо, бъкел. Пукане с фенерчето докато ги умориш и после бързия револвер/шотгън и това е, на мен лично накрая ми беше писнало жестоко.
За последния "бос" - абсурдно ми е, защото щеше да е по-добре да го няма и просто Алън да си стигне до дестинацията и толкоз. Нямаше нужда да стреля по рандъм полтъргайстоподобно торнадо разхвърлящо дъски и варели. Абсурдно ми е, защото подобно гледка по-скоро ми навя чувство за смях и баналност отколкото да ме изплаши или да ме накара да симпатизирам на героя.

2. Защо финалът е болезнено комерсиализиран си написал сам с последната реплика в играта в спойлер тага. Вторият и доста по-красноречив довод е, че на 27ми този месец излиза ДЛЦ-то The Signal на цена от 560 точки, което директно ще продължава ("затворената") история....Последвано от още поне един епизод по-късно през 2010....Иначе моето тълкуване за финала е същото.

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:25 pm
by Roland
1. Не съм съгласен ЗА БОСА, бате, чети внимателно. Геймплеят ясно, че е монотонен, просто не ми пречеше, че е такъв. А за боса не съм съгласен просто щото не виждам кое му е баналното или смешното, при положение, че тва същото торнадо ти е представено като ебаси заплахата още в началото на играта и те гони маса време. Не е като изведнъж да са си го измислили.

2. Тоя довод ще ми е по-красноречив, ако знам, че двете DLC-та изобщо са с Алан, а не с някой друг. Пак казвам, не съм се ровил. Но ВЪТРЕ в играта (т.е. извън секво инфо за даунлоудабъл кънтент) историята е абсолютно завършена.

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:27 pm
by Muad_Dib
Не е
Spoiler: show
именно заради доста лейм чийп хорър-похвата: "Минчо, събуди се!"
Оттук натам ще си повтаряме само едно и също, така че аз спирам, няма смисъл. Иначе ДЛЦ-тата ще са с Алан баси, с кой да са :wink:

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:28 pm
by Roland
С някой друг, дъъ.

Иначе бас ловя, че
Spoiler: show
Минчо, събуди се
не значи елементарен рестарт. Тва ше е ДЪНОТО, баси.

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:35 pm
by Muad_Dib
Е чак толкова едва ли ще паднат Ремеди, ама да видим.

Бтв по-добре да коментираме това, което споделих малко по-горе - шансът да видим цяла нова втора част е адски нисък поради ниски продажби. Майкрософтци като класически лапачи засега искали само ДЛЦ-епизоди от Ремеди. От друга страна наистина стотина хиляди бройки за заглавия с 5-годишна разработка е ДЖОУК.

Синтезирано инфото за ДЛЦ-тата досега:
The game's first add-on episode, titled "The Signal", will be released July 27, 2010, on Xbox Live.[20] The second episode, titled "The Writer", was revealed by Remedy through the in-game downloadable content menu, the episode is priced at 800 MP with release date listed as TBA.[21] Developer Oskari Hakkinen has announced that there will be multiple downloadable episodes in 2010, bridging the gap between the games ending, and a possible sequel.[22] On June 18, Remedy updated their information stating that each episode will only be 560 Microsoft Points ($7) and the previous price displayed was merely a placeholder
Бтв, Симеоне, колекторсът е УБЕР-празнещ, силно ти го препоръчвам, ако въобще го намериш някъде.

Posted: Thu Jul 08, 2010 6:37 pm
by Roland
Е има го навсякъде около мен, ама нямам парите.

Posted: Thu Jul 29, 2010 7:54 pm
by Muad_Dib
The Signal излезе вчера, някой ако го е пускал да сподели впечатления.

Posted: Thu Jul 29, 2010 8:11 pm
by F242
Muad_Dib wrote:The Signal излезе вчера, някой ако го е пускал да сподели впечатления.
Ако това е първият епизод, за който имаше код за активация в колекторското издание, би трябвало да го имам вече.
За съжаление в момента телевизорът ми е зает от други членове на фамилията, но ще го прегледам по-късно тази вечер. И ще споделям :)

Posted: Thu Jul 29, 2010 10:30 pm
by F242
Първо предупреждение за да не хабите нерви като мен. Кодът в колекторското издание, ако сте го вкарали при покупката - не означава автоматично придобиване на The Signal.
Отне ми около половин час разхождане по менютата на бокса и нерви, докато си припомня, че всъщност вкарването на първоначалния код ти гарантира изпращането на истинския код за даунлоуд в и-мейла, на който ти е регистриран лайв акаунта. След това всичко тръгва :D

Posted: Fri Jul 30, 2010 7:54 pm
by F242
Началото беше много обещаващо, а на първите петнайсет минути ви чака едно мазе, където геймплеят, който не блестеше с особена оригиналност след първите шест епизода, минава в едно друго състояние :D
Дано да имам време да поиграя този уикенд.

Posted: Fri Jul 30, 2010 8:23 pm
by Roland
Kyde e situiran epizodyt sprqmo istoriqta?

Posted: Fri Jul 30, 2010 8:30 pm
by F242
След края на шестия. Поне първото ми впечатление е такова.Снощи можах да поиграя само около половин час.

Posted: Sat Jul 31, 2010 9:59 pm
by F242
И излиза, че в тази тема ще трябва да пишем трима, RSS направи един постинг и отложи играта за GOTY –то.

В момента се чувствам като спамер, който пише и си отговаря сам. Но разбирам положението – Roland няма интернет-разбрах от темата за Starcraft :D – и съответно Live, откъдето може да си купи“The Signal”

@ Muad_Dib при теб проблемът е или Starcaft – достойно за извинение или пък, че ти липсват точки за DLC то, или пък място на HDD то на конзолата.

Както вече сте разбрали от мои предишни постинги – писането не ми е силната страна ( меко казано) :mrgreen:

Но в случая не мога да се въздържа...
Да наистина The Signal – продължава историята от там от където завърши шестия епизод. От дъното на океана от тъмнина и страдание. Не искам да спойлвам, така че спирам за сюжета на SE1 както го водят.
Прочетох двете страници от темата, преди да напиша това - основното оплакване е от играта – играта, която е част от Alan Wake – който е нещо повече от игра или пък това, което винаги сме си мечтали да бъде осмото изкуство .
Сега не бива да има оплаквания от геймплея – пуснах си и кредитите – не знам дали са били и преди, но сега има и имената на тези, които са създали дизайна на SE – първи и втори. Други хора са – и това се усеща..
Основната разлика е акцентът върху Светлината и Думите.
Съвсем по християнски – Светлината е източник на съзидание и най- силното оръжие. Но Светлината не може без Словото – както беше в последния епизод от стандартното издание...
Сега следва малък спойлер.
Spoiler: show
Мисля, че този допълнителен епизод добави и ново парче към саундтрака, който е достъпен чрез Extras/Playback- Space Oddity на David Bowie. Само този който не го е слушал, ще се запита, какво отношение има това към The Signal. Ето и връзка с текста на парчето http://www.metrolyrics.com/space-oddity ... bowie.html .
За хората, които се оплакват от геймплея – включвам и се себе си , препоръчвам след като са видели историята на основното издание да изиграят играта на Nightmare – не е невъзможно – щом аз стигнах до втори епизод – btw – играта прави отделни автоматични сейвове за основната история и за допълнителните епизоди- на кошмарното ниво на трудност – никой не бива да се оплаква от повторяем геймплей.
Както и от потенциал за преиграваемост.

Не бяха споменати в темата – и за това искам да споделя – освен всичко друго – страхотно удоволствие ми доставят:
- Едни малки, почти натрапващи се отпратки към MP – кучето, което превързва лесничея на парка, обезболяващите хапчета, “Honey I’m Home” виелицата в NY или пък страниците от Sudden Stop, и много други.
- Цялото SK усещане – което не свършва с емблематичния фар - и това, че първите думи са “SK once wrote ….” При второто ми преиграване обърнах специално внимание на страниците – това как са написани и как звучат. SL e изчел SK – “On Writing” , освен това сигурно го е изял и то е включил в DNA – то си. Стилът на писане е имитиран/ повторен едно към едно – къси изречения – с не повече от едно подчинено.
- Антонимите – Bright Falls - Night Springs
- и много други, които не съм забелязал, или пък нямам възможност да опиша сега.
За последно- впечатление от Д-р Хаус, или пък от някой статистик – „ Обикновено нещата се случват в серии”
Така че, не мисля, че е случайно, че прочетох една от най добрите книги на SK и изиграх и все още играя едно от събитията на годината – Alan Wake., а това не е само игра, както всички, които са се докоснали до нея са разбрали...

Posted: Fri Oct 29, 2010 9:13 am
by Muad_Dib
Взех си колекционерското вчера почти ново и съм страшно доволен, има си и кода за Сигнала, който мисля да пусна тези дни. Освен това книгата е страхотна.