Alan Wake
Moderator: AlDim
Alan Wake
Еми няма какво да разправям - една от най-чаканите игри за годината както и един от най-бленувани ексклузиви за бокса за 2010. Тази игра аз лично я чакам от 4-5 години.
Поиграх 20тина минути, съвсем приятно сървайвъл хорърче ще е сякаш. Осветлението е разцепващо, графиката като цяло не толкова. Надявам се да не разочарова откъм най-важното - история.
ВИдео-ревю на IGN:
http://xbox360.ign.com/dor/objects/7436 ... 50410.html
Тия дни като поцъкам ще пиша повече.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
цитирам Дишков
След тази информация смело задрасках играта от тефтера с мъст хев и ще чакам евентуална GOTY версия след годинаАз нямам още впечатления, сигурно уикенда ще я заиграя, но остро ме уплаши това което чух днес - че историята на играта не свършва след последния епизод, а ще продължава в разните му там DLC-та. Ако наистина е така -
Минах първия епизод. Много яка за момента, готина атмосфера, супер качествен сценарий, поне на ниво реплики. Музиката също е яка, а епизодичната концепция, макар и тотално излишна (ебаси, то дори не сейвва между епизоди), внася готино усещане за мистъри сериал тип Туин Пийкс. За момента тотално не успява да ме уплаши, но иначе ме радва. За съжаление Яци е напълно прав с "Алан се събужда от кошмара си и над него се е надвесило ново чудовище", ама кво да правим - рискове на дългата разработка.
А, да - псевдо-Зоната на здрача епизодчетата, дето се въргалят по телвизорите, са КРАЯТ!!! Квантовото самоубийство ме разби
А, да - псевдо-Зоната на здрача епизодчетата, дето се въргалят по телвизорите, са КРАЯТ!!! Квантовото самоубийство ме разби
And you can't dance with a devil on your back...
Аз понеже така и не си написах мнението за играта след като я превъртях ще драсна сега набързо. Историята и финалът й ме кефят на макс, единственото, което може да ти развали впечатлението от една от най-готините игри тази година е, че геймплейно играта остава същата до края....да не говорим за битката с последния "бос", която си е яко абсурдна.
Бтв Симеоне не я играй на нормал, защото няма НИКАКЪВ смисъл, през цялото време си назобан като свиня и нищо не може да те убия. На Хард е просто приятно трудна, едва ли ще ти скъса нервите.
Бтв Симеоне не я играй на нормал, защото няма НИКАКЪВ смисъл, през цялото време си назобан като свиня и нищо не може да те убия. На Хард е просто приятно трудна, едва ли ще ти скъса нервите.
Превъртях я. Страхотно силна история, една от най-добре написаните, режисирани и озвучени такива, които изобщо съм срещал в гейминга. Геймплейно е малко репетитивна, но много по-малко, отколкото очаквах. Факт е, че само се чуди как да те набута в поредната тъмна гора, но има достатъчно накъсване, за да не дразни. Изобщо, страшно е силна, жалко, че няма да ми издържи меракът да я мина пак на найтмер, че да събера сценария...
And you can't dance with a devil on your back...
Седемдесети пореден пост, ама исках да отбележа, че писах ревю в блога си:
http://rolandscodex.blogspot.com/2010/0 ... -wake.html
http://rolandscodex.blogspot.com/2010/0 ... -wake.html
And you can't dance with a devil on your back...
Утре ще напиша подробно какво ми и не ми хареса, защото и за мен това е едно от заглавията на 2010. Единственият му сериозен проблем е, че е игра уви...
Хубаво ревю като за блог с ревюта на книги (и тук подчертавам, че не се заяждам, просто е кратичко и през перспективата на не-геймър, която също е ценна).
Хубаво ревю като за блог с ревюта на книги (и тук подчертавам, че не се заяждам, просто е кратичко и през перспективата на не-геймър, която също е ценна).
Мерси. Иначе аз помня, че ти имаше нещо против последния бос, но от позицията на човек, поиграл доста такива игри (сървайвъл хоръри т.е.), мен не ми направи изобщо впечатление. Може би си трябва малко не-геймърска позиция, но в общия случай последните "босове" в тия игри хич не са босове, а просто някакъв символ на финалната пречка, която така или иначе те е терорела през цялата игра.
Смисъл, на Сайлънт Хил 2 последният бос е
Смисъл, на Сайлънт Хил 2 последният бос е
- Spoiler: show
And you can't dance with a devil on your back...
Мен основните две неща, които ме издразниха в Алън Уейк са следните (хубавите ти си ги написал надълго и нашироко, те са ясни - история, атмосфера, темподобни шитс:))) :
1. Откъм геймплей играта е много монотонна. Да, факт е, че битките с лошковците са много ефектни и удовлетворителни и че оръжията имат ИБАХМУ и светлинните ефекти, ама това не променя факта, че от началото до края правиш абсолютно едно и също докато не гледаш анимациите, с които се разказва историята....Например RE4 само вземи за сравнение и ще се шашнеш, не че последната е особено много хорър, но пък издухва Алън Уейк откъм геймплей както си поиска. Де да знам - да имаше някакви QTEs или пък ъпгрейди на Алън/оръжията, все щеше да ми разнообрази експириънса. За последния бос - еми фейл беше, по-добре без бос отколкото с абсурден такъв.
2. Финалът на играта е прекалено комерсиализиран и това ми е горе-долу единственият проблем с него (иначе много ме кефи). Просто нямаше нужда да се отваря вртичка за продължения, била тя и символична такава.
В този ред на мисли искам да споделя, че прочтох на Форплей, че продажбите са много слаби (около 150 хиляди бройки в САЩ или нещо подобно). Дано не отрежат евентуалната двойка напълно.
1. Откъм геймплей играта е много монотонна. Да, факт е, че битките с лошковците са много ефектни и удовлетворителни и че оръжията имат ИБАХМУ и светлинните ефекти, ама това не променя факта, че от началото до края правиш абсолютно едно и също докато не гледаш анимациите, с които се разказва историята....Например RE4 само вземи за сравнение и ще се шашнеш, не че последната е особено много хорър, но пък издухва Алън Уейк откъм геймплей както си поиска. Де да знам - да имаше някакви QTEs или пък ъпгрейди на Алън/оръжията, все щеше да ми разнообрази експириънса. За последния бос - еми фейл беше, по-добре без бос отколкото с абсурден такъв.
2. Финалът на играта е прекалено комерсиализиран и това ми е горе-долу единственият проблем с него (иначе много ме кефи). Просто нямаше нужда да се отваря вртичка за продължения, била тя и символична такава.
В този ред на мисли искам да споделя, че прочтох на Форплей, че продажбите са много слаби (около 150 хиляди бройки в САЩ или нещо подобно). Дано не отрежат евентуалната двойка напълно.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 1 guest