How to Train Your Dragon
Posted: Fri Apr 16, 2010 6:55 pm
Въпреки, че не е свръхестественото нещо, което доматите го изкарват, учуден съм, че няма тема по въпроса. HTTYD страда от всички пороци на Дриймуъркс анимациията и мениджмънта (в по-малки и по-търпими количества от обикновено), но по някъв начин успява да е истински, адекватен и трогателен. Роджър Дийкинс е визуален консултант, Ранди Том е саунд дизайнер, Джон Пауъл е композитор. Към всеки от тях човек може да си наизмисли разни критики - къде дребни, къде едри, но като цяло положението е с класи над обичайната ръкомахаща конвейрна продукция на Дриймуъркс.
Дори заради ето това:
http://www.youtube.com/watch?v=pM0sOrwocCI
си заслужава да се види обаче. Може би най-доброто нещо, което Пауъл някога е писал и жалко, че концепцията на музиката в останалата част е типичния изтъркан екшън-адвенчър саунд дето го рециклират от Шрек насам (или май беше по-рано с некви мравки и кокошки?).
Давам му 6/10 щото предимно ме остави да съжалявам за изпуснатата възможност и пропиления потенциал.
Дори заради ето това:
http://www.youtube.com/watch?v=pM0sOrwocCI
си заслужава да се види обаче. Може би най-доброто нещо, което Пауъл някога е писал и жалко, че концепцията на музиката в останалата част е типичния изтъркан екшън-адвенчър саунд дето го рециклират от Шрек насам (или май беше по-рано с некви мравки и кокошки?).
Давам му 6/10 щото предимно ме остави да съжалявам за изпуснатата възможност и пропиления потенциал.