Bayonetta
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Преди час и нещо свърших Байонетата , известно време стоях чудейки се и накрая пак си я пуснах осъзнавайки че след Байонета единственото което искам е още Байонета. Само че сега ще почна на по-голяма трудност ползвайки отключените нещица.
Та след изиграването да ви кажа две приказки
1. Това е най-красивата игра която съм виждал - EVER! Обстановката, главната героиня , босовете, ефектите - всичко е просто уникално.
2. Байонета автоматично ми става любимата героиня от игра изобщо.
3. Вариантите на бойната система и анимациите за различни видове комбота са нещо невиждано като плавност вариации.
4. Кътсцените са най-изпростелите в добрия смисъл кътсцени със дебилна история и позорщина и култова хореография на бойните сцени.
5. Музиката е някаква смесица от джаз и поп писана доколкото разбрах от белгийски музиканти и е много мой стил
6. Бойната система е перфектната - едно от интересните неща е че като избегнеш атака в последния момент забавяш времето което е безценно. Най-благото обаче е че във всеки един момент , по време на комбо можеш да отбегнеш атака и след това да продължиш от мястото на комбото докъдето си бил стигнал. Няма да ви казвам колко ми се е искало тази концепция да присъства в God of War.
Две-три малки детайлчета
+ Има сума ти и детайли за сетинга и историята които са достъпни за четене през едни книги - аз лично не ги четох защото бързах (ала Делегат на Dragon Age).
+ Има една камара предмети за кустомизация на Байонета - 5 оръжия които можем да сложим на два сета по две и което води до сума ти и комбота (а могат да се сменят и във въздуха по време на комбо)
+ Можем да си правим предмети със съставки които събираме.
+ Има едни специални предмети които променят решаващо играта със добавяне на специални умения. (обаче аз не съм ги разучил защото отключвах комбота вместо тях)
+ Има доста сектори в които вместо да се биеш играеш рейсинг или аркадна игра подобна на Panzer Dragoon.
+ Няма DLC-та- това винаги е плюс, а екстрите след превъртане са толкова много че още не съм ги разгледал.
+ Последния бос е , може би един от най-удачните попадения за последен бос изобщо.
За финал - Байонета измести God of War 1 в класацията ми за любим търд пърсън екшън, и съвсем отговорно я поставям за най-добра игра за 2009 година (тогава излиза - в Япония). За мен лично в жанра си това е перфектната игра. Не мога да и намеря нито един проблем за който да си кажа - ей това не тряваше да го правят , или ей това трябваше да добавят. Напротив - в Байонета всичко е на мястото си, всичко действа като часовник.
П.С. Един приятел на който я показах мисли да си купува бокс заради нея.
Та след изиграването да ви кажа две приказки
1. Това е най-красивата игра която съм виждал - EVER! Обстановката, главната героиня , босовете, ефектите - всичко е просто уникално.
2. Байонета автоматично ми става любимата героиня от игра изобщо.
3. Вариантите на бойната система и анимациите за различни видове комбота са нещо невиждано като плавност вариации.
4. Кътсцените са най-изпростелите в добрия смисъл кътсцени със дебилна история и позорщина и култова хореография на бойните сцени.
5. Музиката е някаква смесица от джаз и поп писана доколкото разбрах от белгийски музиканти и е много мой стил
6. Бойната система е перфектната - едно от интересните неща е че като избегнеш атака в последния момент забавяш времето което е безценно. Най-благото обаче е че във всеки един момент , по време на комбо можеш да отбегнеш атака и след това да продължиш от мястото на комбото докъдето си бил стигнал. Няма да ви казвам колко ми се е искало тази концепция да присъства в God of War.
Две-три малки детайлчета
+ Има сума ти и детайли за сетинга и историята които са достъпни за четене през едни книги - аз лично не ги четох защото бързах (ала Делегат на Dragon Age).
+ Има една камара предмети за кустомизация на Байонета - 5 оръжия които можем да сложим на два сета по две и което води до сума ти и комбота (а могат да се сменят и във въздуха по време на комбо)
+ Можем да си правим предмети със съставки които събираме.
+ Има едни специални предмети които променят решаващо играта със добавяне на специални умения. (обаче аз не съм ги разучил защото отключвах комбота вместо тях)
+ Има доста сектори в които вместо да се биеш играеш рейсинг или аркадна игра подобна на Panzer Dragoon.
+ Няма DLC-та- това винаги е плюс, а екстрите след превъртане са толкова много че още не съм ги разгледал.
+ Последния бос е , може би един от най-удачните попадения за последен бос изобщо.
За финал - Байонета измести God of War 1 в класацията ми за любим търд пърсън екшън, и съвсем отговорно я поставям за най-добра игра за 2009 година (тогава излиза - в Япония). За мен лично в жанра си това е перфектната игра. Не мога да и намеря нито един проблем за който да си кажа - ей това не тряваше да го правят , или ей това трябваше да добавят. Напротив - в Байонета всичко е на мястото си, всичко действа като часовник.
П.С. Един приятел на който я показах мисли да си купува бокс заради нея.
Last edited by RRSunknown on Thu Mar 04, 2010 9:17 am, edited 1 time in total.
- Roamer
- Ascendent
- Posts: 4895
- Joined: Wed Jan 03, 2007 5:25 pm
- Location: Hier ist hier und jetzt ist jetzt doch jetzt ist jetzt schon nicht mehr da...
- Contact:
Предполагам, че може и вече да сте видели http://random-domain.com/comics/comics/00000045.jpg
- Spoiler: show
Eric: I use my sword to detect good on it.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
Ed: It's not good, Eric. It's a gazebo.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Отиваш на седмия ниво с gaze of despair и го зачесваш с ноктите на ръце и крака на светкавици.
На втория слот слагаш кънки и катана за да можеш когато стигнеш етапа с пъпките на гърба му да правиш два пъти напред и крак с кънките за не си пресичаш комбото. Иначе преди това - боцаш с ноктите - така може да зациклиш играта че той да счупи платформата на която стоиш а ти да зависнеш във въздуха биейки го през ръцете и да натрупаш комбо точки.
В зависимост от това колко си стръвен в комбото с Y халотата варират от 180-200 хилки до към 9 милиона на последната трудност (това само съм го гледал на филмче).
б.т.в силно се надявам да минаваш порталите - дават благи ъпгрейди и тренират много за играта на по-голяма степен.
На втория слот слагаш кънки и катана за да можеш когато стигнеш етапа с пъпките на гърба му да правиш два пъти напред и крак с кънките за не си пресичаш комбото. Иначе преди това - боцаш с ноктите - така може да зациклиш играта че той да счупи платформата на която стоиш а ти да зависнеш във въздуха биейки го през ръцете и да натрупаш комбо точки.
В зависимост от това колко си стръвен в комбото с Y халотата варират от 180-200 хилки до към 9 милиона на последната трудност (това само съм го гледал на филмче).
б.т.в силно се надявам да минаваш порталите - дават благи ъпгрейди и тренират много за играта на по-голяма степен.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests