Amikae wrote:RRSunknown wrote:дефинирай тогава понятието "сложност" защото иначе си го говорим по допирателната
Обясни ми това, дефинирай онова, защо, какво, как... Нещо не виждам смисъла аз да влагам мисловни усилия за хора, които драсват по едно изречение.
Последно време дискусиите деградират стабилно в тази, а и в останалите секции на форума. Не знам какво да мисля. Явно на никой не му се занимава да пише смислени коментари.
Човек ти не можеш да си дефинираш термините и понятията които използваш а ми говориш за смисленост? WTF?
Аз ще ти го дефинирам тогава в контекста на игрите - сложност е комплексност, сбор от много елементи, трудност да се напаснат тези елементи в една игра за да заработи тя както са замислили създателите.
Абсолютно ясно е че да напаснеш елементи в състезателна игра в която се цели равнопоставеност е много по-сложно от това да няма нужда да напасваш по подобен начин правилата.
И б.т.в. не обръщайте темата на Близард VS Биоуеър и кой кое му е по специално. Вместо това осъзнайте факта че Близард правят продължение на играта която се играе активно като спорт от милиони десет години вече, игра в която текат много пари и над чието продължение тегнат много по -смазващи очаквания без аналог. За Старкрафт 2 се очаква не просто да предложи някаква кампания с някакво мулти като Red Alert 3 и C&C4 което ще се поцъка от фенове за една-две години. Върху Старкрафт 2 тегнат очаквания това да е масова игра, игра която ще се играе години, ще се играе по състезания където ще се въртят доста парици. Този път Близард просто не могат да си позволят издънка. При Байоуеър всички виждат проблемите при Dragon Age но тези проблеми ги подминаваме с усмивка защо едно че такива игри не излизат всеки ден, и две че не ни пречат. Ако Старкрафт 2 обаче излезе с проблеми, и проблемите са важни играта ще я унищожат. Дори да продаде в началото не това е целта на Близард - целта им е игра с години, продължения , Батъл нет комюнити и турнири. Двете продължения ще бъдат обречени още преди да излязат.
Разликата с Биоуеър че че техните игри са едни от качествените РПГ-та излезли в последните години (дори вие не може да решите кое е по-добро - Драгъна и Мас Ефект ) докато целта на Старкрафт 2 е ясна и винаги е била ясна - да стане най-добрата РПГ стратегия изобщо излизала някога. Без конкуренция. Без приказки че сега не ги правят като едно време. Дали ще го постигнат е съвсем друг въпрос и аз лично съм скептичен но в никакъв случай не мога да ги критикувам че упорстват.
И не на последно място да ви напомня че Драгън Ейдж беше обявена за пръв път лятото 2004 - преди 6 години. Значи 6 години бяха необходими на Биоуеър за избистрят концепцията и същината на играта и въпреки това имаше някои проблеми в играта.
Според Амикае обаче това забавяне е нещо в реда на нещата докато Близард разбираш ли правят лейм реклама забавяйки Starcraft 2 с цели 3 години - изедници!
The development of StarCraft II was announced on May 19, 2007
А Diablo 3 беше анонсирана 2008......
П.П.С. Това кой какво му е любимо и на сърце няма нищо общо със това дали Старкрафт 2 е сложна игра за разработка, дали близард са лейм защото я забавят и дали кънтент за WOW добавящ нива , предмети и история е същотото нещо концептуално като DLC на Bioware добавящо нови нива, предмети и история.