E, много ясно, че не е случайно, то оставаше и да ги е напраскал на случаен принцип.
Да, вероятно са правили изкуствени слънца, при толкова много кадри там, едва ли са разчитали на променливата естествена светлина. Няма никакво значение, важното е, че сцените са толкова семпли и толкова ефектни в същото време (има eдин леко зелен отенък, който не знам добавян ли е, или е от самите прозорци, но понеже го има в още по-фин вид и другаде из филма, се връзва наистина красиво).
За преекспонираните външни кадри, имах предвид като цяло. На прокрива наистина не е чак толкова осезамо, но иначе имаше места, където ми изглеждаха на една крачка от изгарянето, само че с кристални детайли, което беше най-якото и въздействащото всъщност. Но верно да не задълбаваме в технически подробности, че наистина ще стигнем до онова, дето не прозвуча много мило.
Само за покрива, споменах го не заради светлината, а защото много ми хареса как самото движение в кадъра (повдигането отдолу нагоре) ми създаде физическо усещане за нестабилност, което някак ми направи цялата сцена визуална формулировка на тоталната несигурност, върху която е построен тоя филм.
А "–осите" остават на заден план тук, докато филмът е прекалено зает да задава по хиляда различни начини екзистенциалния (буквално) въпрос за котката на Шрьодингер.

Но на мен ми хареса точно в този фонов вид, щото вече са останали много малко творци, които могат да поставят традиции и да представят сблъсъци на поколения и култури по наистина оригинален начин, и вероятно само двама, които могат да го направят безумно несериозно и абсолютно сериозно
едновременно . Примерно в колко ужасно нелепи и забавни сцени, колко пъти във филма някой говореше на някого неразбираем език – студентите не вдяват нищо от физиката, корейчето не разбира математиката, Лари не разбира съвсем корейчето, бащата на корейчето не иска да разбере Лари, еврейските деца ще загинат от скука в часовете по иврит...
Много е различен подходът към нещата, но въпреки това малко ми напомни Angels in America, особено в "еврейската" част.