Съгласна съм, не е феър плей, ама не ми даде сърце да ги орежа съвсем.Scourge wrote:
намирам за възмутително чийтването с над 10 филма. губи се драмата на избора така.
Топ 10 Филми на Десетилетието (ЛИЧЕН КЕФОМЕТЪР)
Забравила съм In Bruges...
Само да конкретизирам, че цялата ми класация е наистина водена от чисто субективното 'мога да гледам този филм два пъти месечно в продължение на минимум още 10 години', а не обективно кой филм намирам за добър. Щото дефинитивно Мементо не бих могла да го гледам толкова пъти годишно колкото I Am Legend, но филмът е в ПЪТИ по-добър от Уил Смит-сагата.
Само да конкретизирам, че цялата ми класация е наистина водена от чисто субективното 'мога да гледам този филм два пъти месечно в продължение на минимум още 10 години', а не обективно кой филм намирам за добър. Щото дефинитивно Мементо не бих могла да го гледам толкова пъти годишно колкото I Am Legend, но филмът е в ПЪТИ по-добър от Уил Смит-сагата.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Ух, много трудно Някакви условно ще измисля, без да са подредени по нещо Подозирам и, че ще са филми, наскоро гледани ;р Така де, цъкнах назад из стари теми във форума и си харесах 10 филма ;Д
1. Карибски пирати
2. В като Вендета
3. Уоли
4. Копилетата
5. 300!!!
6. Престиж
7. Звезден прах
8. Бандата на Оушън
9. Кукли
10. Love actually (не помня как се превеждаше.. "Наистина любов" или от сорта?)
1. Карибски пирати
2. В като Вендета
3. Уоли
4. Копилетата
5. 300!!!
6. Престиж
7. Звезден прах
8. Бандата на Оушън
9. Кукли
10. Love actually (не помня как се превеждаше.. "Наистина любов" или от сорта?)
shadow dance nikoga ne luje
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6460
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Да видим как ще се огранича до десет филма сега...
"Престиж"
"Властелинът на пръстените" - трите
"Карибски пирати" - първият
"V като вендета"
"Умирай трудно 4"
"Черният рицар"
"Феноменалните"
"Герой"
_________________
Май станаха 10.
"Престиж"
"Властелинът на пръстените" - трите
"Карибски пирати" - първият
"V като вендета"
"Умирай трудно 4"
"Черният рицар"
"Феноменалните"
"Герой"
_________________
Май станаха 10.
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
Филм може да ме изкефи, защото е чудесно замислен и изпълнен при все, че е сдухващ. Затова и включвам Кучетата, а и Момичето.Morwen wrote:Ицо, невъзможната мисия е от 96-та, та малко не се класира в последното десетилетие...
А Симон какво е?
Бтв, и на мен кучета ми бяха малко оувърхайпнати. А и адски сдухващи, за което не бих ги сложила в кефещи филми. Не бих сложила и някои от любимите си, просто чувството, което предизвикват в мен не е точно кеф.
Симон - http://www.imdb.com/title/tt0258153/
Много ме изкефи как Ал Пачино играе режисьор, който се стреми да работи без хора актьори. Сбъднатата мечта на Лукас, един вид. Точно Ал Пачино в такава роля си е парадоксално. А филмът чудесно описва по какво се прехласват доста фенове и от какво се интересуват ресорните журналисти.
За Невъзможна Мисия се заблудих от обложката на ДВД-то, която му дава копирайт 2002 г., ама явно не е за самия филм, а за това му издание. Благодаря за корекцията.
В такъв случай класацията ми е такава:
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Ванила Скай
Звезден прах
Мементо
Симон
Няма място за старите кучета
В като Вендета
Бандата на Оушън (първият)
Момиче за милиони
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Аз гледам по около три филма на година, но за спорта да се разпиша.
Догвил
21 грама
Мементо
Изгубени в превода
Студена (та?) планина
Часовете
Питър Пан
Момичето с перлената обица
Identity (това пък как го бяха превели?)
Матрицата Революции
Догвил
21 грама
Мементо
Изгубени в превода
Студена (та?) планина
Часовете
Питър Пан
Момичето с перлената обица
Identity (това пък как го бяха превели?)
Матрицата Революции
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Така, първо филми, които са ме впечатлили силно. Това не е точно равностойно на кеф, но останах с впечтление, че става дума по-скоро за това.
Морето в мен
Амели Пулен
21 грама
Герой
Моите боровинкови нощи
В небето
Беднякът милионер
Лабиринтът на фавна
Джуно
Карибски пирати
Ако става дума наистина за фими, които бих гледала пак, защото ми харесва да ги гледам, дори да не ги смята за най-силните налични:
Наистина любов
Джуно
Герой
Моите боровинкови нощи
В небето
Чикаго
Карибски пирати
Казино Роял
Мама мия
Беднякът милионер
Морето в мен
Амели Пулен
21 грама
Герой
Моите боровинкови нощи
В небето
Беднякът милионер
Лабиринтът на фавна
Джуно
Карибски пирати
Ако става дума наистина за фими, които бих гледала пак, защото ми харесва да ги гледам, дори да не ги смята за най-силните налични:
Наистина любов
Джуно
Герой
Моите боровинкови нощи
В небето
Чикаго
Карибски пирати
Казино Роял
Мама мия
Беднякът милионер
I don't wanna die
But I ain't keen on living either
But I ain't keen on living either
По-скоро второто имах предвид - не филми, които смяташ за "обективно добри", а такива, които са те изкефили лично теб и би гледала пак.
...
Като се замисля, по тая логика аз не бих гледал пак Момиче за милиони, много тягостен ми беше, но се радвам, че го гледах веднъж.
Май по-скоро бих сложил Карибски пирати на негово място.
...
Като се замисля, по тая логика аз не бих гледал пак Момиче за милиони, много тягостен ми беше, но се радвам, че го гледах веднъж.
Май по-скоро бих сложил Карибски пирати на негово място.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- tigermaster
- Elder God
- Posts: 6460
- Joined: Wed Jun 14, 2006 11:39 am
Аз пък току-що установих, че не съм сложил "Ип Ман" и "Безстрашен" в горния списък, понеже се спрях, като ги направих десет филма, а не съм ги класирал по любимост. Проблемът е, че намирам и двата за по-добри от "Герой" - който, естествено, е прекрасен филм и т.н., но тези ми харесват повече. Забравил съм и "Звезден прах", и "Аз, роботът", и "Аз съм легенда", и кой ли не още. Ама няма как...
Света аз цял обходих
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
и изправен гордо пак стоя.
Срещнах милиони хора
и на всичките им взех ума.
Блог
The Painting
Случаят с изтрития спомен
РЕВЮ: „The Lord of the Rings: The Rings of Power”
За свой огромен срам снощи се сетих, че съм забравил един от баш любимите си филми, който е от 2000 г., така че се класира тук (на трето място, а Карибските пирати заменят Бандата на Оушън - Джони Деп и Джефри Ръш >>>> Клуни, Пит и останалите). Та актуализираната версия изглежда така:
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Ванила Скай
Звезден прах
Мементо
Симон
Няма място за старите кучета
В като Вендета
Карибски пирати
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Ванила Скай
Звезден прах
Мементо
Симон
Няма място за старите кучета
В като Вендета
Карибски пирати
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
След днешното гледане на "Аватар" актуализиран вариант на класацията ми е просто задължителен.
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Аватар
Ванила Скай
Звезден прах
Мементо
Симон
Няма място за старите кучета
В като Вендета
Изворът на живота (The Fountain)
Наистина любов
Шоколад http://www.youtube.com/watch?v=cufxck9uIDQ
Аватар
Ванила Скай
Звезден прах
Мементо
Симон
Няма място за старите кучета
В като Вендета
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Ето го и моят корегиран списък...като нещо ме кара да смятам, че #1 и #2 ще да се превърнат в interchangeable eventually.
1. The Dark Knight
2. Avatar
3. The Departed
4. Minority Report
5. Munich
6. The Prestige
7. I Am Legend
8. Batman Begins
9. There Will Be Blood
10. Gladiator
11. The Devil Wears Prada
12. (500) Days of Summer
13. Kill Bill Vol. 1
14. Sweeney Todd
15. Marie Antoinette
1. The Dark Knight
2. Avatar
3. The Departed
4. Minority Report
5. Munich
6. The Prestige
7. I Am Legend
8. Batman Begins
9. There Will Be Blood
10. Gladiator
11. The Devil Wears Prada
12. (500) Days of Summer
13. Kill Bill Vol. 1
14. Sweeney Todd
15. Marie Antoinette
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests