Тема за RPG игри

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sun Feb 14, 2010 10:32 pm

В трето е доста дървено честно казано.

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Sun Feb 14, 2010 11:57 pm

Благодаря за отделеното внимание, но убийствено бавното вървене от едно селце до друго ме изнерви максимално след точно 30 минути и я изтрих.

American Mcgee's Alice, която почнах вчера, е къде-къде по-интересна.
:twisted:
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Feb 15, 2010 12:19 am

Благодаря за отделеното внимание, но убийствено бавното вървене от едно селце до друго ме изнерви максимално след точно 30 минути и я изтрих.
Що за глупав аргумент?
Има
1. телепорт в магьосническите гилдии
2. лодки
3. транспорт с големите бръмбари
4. Телепорт със собствена магия до имперските храмове
5. телепорт със собствена магия до зададено място
6. свободно летене
8. магия за много бързо бягане

Всички тези неща ги вземаш много по- бързо от това да вземеш кон на Warcraft или телепортващите руни на Готик.

Плюс това в първите не 30 минути ами 3 часа няма нужда от никакво вървене по селца. Точно след пристанището в началото те препращат към Balmora където се отива с обществения транспорт с бръмбара и там има куести за 3 часа поне.

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Mon Feb 15, 2010 8:17 am

Най-вероятно съм пропуснал диалога, в който ми обясняват за транспорта до Балмора, или изобщо не съм стигал до такъв. Видях табелки в края на пристанищното градче и хванах по пътя. :oops:

Всъщност, това не е с най-голяма тежест за отказаването, но определено повлия. Първото лице не ми понася много, а и компютъра ми е общо взето офис машина от 2005-та с възможно най-слабото вградено видео. С hi-res модове за графиката има забавяне, а дори без тях курсора се движи безумно бавно и цъкането по диалози и менюта ми е мъка. Подозирам, че скоростта на курсора може и да се настройва от .ini файла, тъй като без модове играта върви прилично на 1024х768. Може да се пробвам пак след Alice, ще видим.
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Feb 15, 2010 9:15 am

ХЕХЕ ти хем си с машина от 2005 (слаба) хем слагаш и hi-res модове :)
не става така.

За да пропуснеш указанието към Балмора и да не видиш огромния бръмбар който стърчи в един край на Сейда Ниен трябва просто да си скипвал диалозите и да си драснал веднага където ти видят очите.

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Mon Feb 15, 2010 9:37 am

Е сега, видях, че върви без проблеми на 1024х768 и реших да пробвам с някой и друг мод. Много ли е нахално да очаквам чудеса от Celeron D 356 с 512 ram и Intel Extreme Graphics? :lol:

Както и да е, FPS Optimizer уж има настройки за скорстта на курсора в менютата при различните резолюции, така че ще и дам втори шанс.
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Feb 15, 2010 10:00 am

Зависи с каква OS си.
Но аз навремето го бях играл със Селерон на 1000 Mhz, 384 SD ram и GeForce 2 и вървеше .

User avatar
armageddon
Forsaken
Posts: 2936
Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am

Post by armageddon » Mon Feb 15, 2010 12:52 pm

Че то по спомен само в първото село имаше поне 30 минути обикаляне.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Feb 15, 2010 12:54 pm

Именно.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Mar 17, 2010 10:30 am

скоро излиза нов пач на Диабло 2 ! Ебаси поддръжката правят Близард - имат ясното съзнание че става дума за игра на 10 години, че не носи печалба но въпреки това се прави пач.
Spoiler: show
A new Mystery has been revealed!

* Players of Hell Difficulty Realm games are hereby warned once again, that a series of new and challenging tests await you! The answer lies within Diablo's Bosses, which span across the world from the Den of Evil to the Throne of Destruction...

Major Bugs

* Fixed an item dupe bug.
* Video improvements for Intel Mac machines with OS 10.5 or greater.

Minor Bugs

* Uber Mephisto now checks for both Uber Baal and Uber Diablo to be killed before spawning summoned minions (Before he would only check for Uber Baal).
* The game will no longer stop and then restart the game music after the window loses and then regains focus.
* Fixed an issue where the game window would minimize when running in windowed mode when it lost focus.
* Fixed an issue where the game window wouldn't center properly when it was created.

Specific changes/improvements

* Respecialization is now possible! Completing the 'Den of Evil' quest will now additionally reward 1 free respec which can be saved. Players who have already completed this quest should receive 1 free respec in Hell difficulty.
* Increased the drop rate of high runes.
* Support for blit scaling in windowed mode. The game can now be maximized to the largest 4:3 resolution supported (hooray widescreen users).
* Some rare drop items now have an orange color. i.e. Runes and items required for Uber Tristram.
* Modified the gold bank limit to be a flat cap not bound by level.
* Nightmare/Hell WilloWisps champions/uniques have had their damage greatly reduced.
* Removed the requirements to create a hardcore character.
* Greatly reduced the explosion damage dealt by Fire Enchanted monsters.
* Uber Mephisto and Uber Baal's summoned minions no longer give experience.
* Removed Oblivion Knight's Iron Maiden curse.
* Hellfire Torch Firestorm proc rate has been reduced to 5%.
* Users can now toggle the display of text over the Health and Mana globes by clicking on the bottom area of each orb.
* Updated two Act 5 mercenary names to Klar and Tryneus.
* When creating a single player game, pressing the 'Enter' key now automatically creates a Hell difficulty game if possible.
* When creating a game, each difficulty button is now bound to a unique key: Normal 'R', Nightmare 'N', and Hell 'H'.
* The 'Enter Chat' Button in the battle.net waiting room is now bound to the 'Enter' key.
* Added the windows system buttons to the game window (MIN, MAX, CLOSE).
* Added new command line parameter '-nofixaspect' which allows users to not fix the aspect ratio to 4:3 when maximizing windowed mode. This lets the game 'stretch' to fill your monitor.
* Added support for '-sndbkg' command line switch. This enables sound in background.
* Added support for '-nosound', '-window', and '-windowed' command line options.

Revised Skill balance for Player Character classes

Amazon

* Immolation Arrow - Increased radius of Explosion effect by 33% and Immolation effect by 50%.
* Immolation Arrow - Explosion effect damage increased by 20%.
* Immolation Arrow - Increased base duration by 33%.


Assassin

* Shadow Master - Increased resistance range per point from 5-80 to 5-90.


Barbarian

* Whirlwind - Reduced initial mana cost by 50%.
* Combat Masteries - Changed critical strike chance from 0-25 to 0-35.


Paladin

* Blessed Hammer - No longer ignores resistances of undead and demons.


Druid

* Werebear - Damage bonus increased by 15% across all ranks.
* Werebear - Increased health by 25% and armor by 1% per point.
* Shock Wave - Synergy from [D2W]Maul[/D2W] adds 5% damage per point.


Necromancer

* Blood Golem - Removed negative shared life effect (player no longer loses life when golem takes damage).
* Corpse Explosion - Increased base damage dealt from 60% - 100% to 70% - 120% of corpses health.
* Poison Nova - Increased base damage by 15%.


Sorceress

* Fire Wall - Synergy receives 1% damage per point of Inferno and Blaze and 4% per point of Warmth.
* Blaze - Synergy receives 2% damage per point of Firewall and 4% per point of Warmth.
* Hydra - Increased base damage by 15% per rank.
* Hydra - Increased base speed of Hydra projectile.
* Hydra - Reduced cooldown by 25%.
* Lightning Mastery - Reduced overall effect by 15%.
Масивни промени и по техническата част и по баланса. Добавили са респек на скиловете. Нърфнали са някои от гадинките които тормозеха преди - духчетата със светкавиците, махнали са iron maiden умението на oblivion knights. Нърфват паладина с чукчетата (крайно време беше), буустват всички отанали.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Wed Mar 17, 2010 10:35 am

10 години по-късно вкараха и респек. Amazing support :twisted:
Last edited by Delegat on Wed Mar 17, 2010 10:44 am, edited 1 time in total.

User avatar
Demandred
Moderator
Posts: 6265
Joined: Sun Jan 11, 2004 8:42 am
Contact:

Post by Demandred » Wed Mar 17, 2010 10:39 am

махнали са iron maiden умението на oblivion knights.
Крайно време беше, това беше мега досадно.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Mar 17, 2010 11:00 am

Е да не забравяме че говорим за игра на 10 години - навремето никой не е и мислил за респек, а хардкорите не го обичат- все пак основата на диабло са различните билдове .

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Wed Mar 17, 2010 12:11 pm

В основата на Дабло е страстта към разните предмети, тва за билдовете го разпрявай на някой друг. Да не говорим, че преди да вкарат синергиите, слагането на повече от една точка на повечето скилове беше тотално безсмислено.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Mar 17, 2010 12:24 pm

не я разбираш диаблото май :lol:
ще ти дам една подсказка - в Диабло за разлика от WOW предметите не са заковани към персонажите и могат да се разменят.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests