Brutal Legend
Moderator: AlDim
http://fidgit.com/archives/2009/10/brut ... felt_h.php
in other news: откога геймъри имат нужда от фийдбак, за да решат дали да купят игра на тим шафър?
всъщност, cancel that.
откога човеци имат нужда от фийдбак, за да решат дали да купят игра на тим шафър?
in other news: откога геймъри имат нужда от фийдбак, за да решат дали да купят игра на тим шафър?
всъщност, cancel that.
откога човеци имат нужда от фийдбак, за да решат дали да купят игра на тим шафър?
Играя си аз Brutal Legend-а и представа си нямам за къв е това мрънкане по адрес на стратегическите елементи и т.н. Честно казано колкото повече цъкам, толкова повече ме кефи цялата работа. И вече не знам кой час не мога да се нагледам на метъл гледките и цялостния осъмнес. Бричката управлява, битките са забавни и много метъл (фейс мелтър, бате!), страничните мисии всъщност са трепач с едно-две изключения. МУЗИКАТА! Ози бтв е най-кефещият от целия страничен каст. Просто нема равен и е много яка гавра как всеки път има нещо ново за казване за разлика от всеки търговец в игра лайк евър.
Дотук играта е минимум сочна девятчица за мен. Туй ПРЕДИ да добавя метъл фенщината си.
п.п. Бтв в момента съм на 8 часа игра и ми остава поне 1/4 от кампанията. Кви са тия 6 часа с които ни плашехте, не знам. Бтв няма по-култово нещо от гонитбите, докато придружаваш tour bus-а, невероятно са направени.
Дотук играта е минимум сочна девятчица за мен. Туй ПРЕДИ да добавя метъл фенщината си.
п.п. Бтв в момента съм на 8 часа игра и ми остава поне 1/4 от кампанията. Кви са тия 6 часа с които ни плашехте, не знам. Бтв няма по-култово нещо от гонитбите, докато придружаваш tour bus-а, невероятно са направени.
Ооо хайде да не се самозабравяме все пак, игрицата е много хубава, но чак девятка и е прекалено много. И цялото това зомбирано "ъъъъ епик, епик, яко метъл, брутъл, брутъл" не го разбирам, може би защото не слушам толкова такава музика (или музика като цяло фор дет метър...).AlDim wrote:Играя си аз Brutal Legend-а и представа си нямам за къв е това мрънкане по адрес на стратегическите елементи и т.н. Честно казано колкото повече цъкам, толкова повече ме кефи цялата работа. И вече не знам кой час не мога да се нагледам на метъл гледките и цялостния осъмнес. Бричката управлява, битките са забавни и много метъл (фейс мелтър, бате!), страничните мисии всъщност са трепач с едно-две изключения. МУЗИКАТА! Ози бтв е най-кефещият от целия страничен каст. Просто нема равен и е много яка гавра как всеки път има нещо ново за казване за разлика от всеки търговец в игра лайк евър.
Дотук играта е минимум сочна девятчица за мен. Туй ПРЕДИ да добавя метъл фенщината си.
п.п. Бтв в момента съм на 8 часа игра и ми остава поне 1/4 от кампанията. Кви са тия 6 часа с които ни плашехте, не знам. Бтв няма по-култово нещо от гонитбите, докато придружаваш tour bus-а, невероятно са направени.
1. Сайд-мисиите наистина са забавни, но не всичките, амбушът например е пълен ташак. Да не казвам, че не бих ги окачествил като гениални в никакъв случай, всичко вече сме го виждали в други игри и човек не може да се отърси от усещането, че са сложени като филър.
2. За продължителността специално, понеже и в другия форум си понасмръднал - аз съм играл 7 часа, изпълнявайки около 20 сайд-ивента (може би и 25). Ти като имаш време умишлено да се луташ и да си губиш времето, изкуствено удължавайки геймплея - евала, аз нямам. Стори-мисиите са малко и са много кратки (в по-голямата си част), това е факт и толкоз. Във всички случай играта е наполовина по-кратка от Ред Факшъна новия, за ГТА4 да не говорим - давам само примери за подобни игри с отворен свят, каране и мисийки.
3. Ако си мазохист със сигурност стратегическите елементи кефят "много". За мен изначално подобна идея е скапана (не харесах Сакрифайс, не харесвам и тази част от Легендата), РТС трябва да се играе отгоре и толкова. Свеж геймплеен полъх, но нищо повече, мразя да играя стратегия по такъв начин и лично мен тези мисии ме издразниха леко.
4. За Ози съм напълно съгласен, рути много
Флейм он сега, поне се познаваме
Тия ги разправяй на някой друг, зомбирал си още от демотоТуй ПРЕДИ да добавя метъл фенщината си.
Фък оф Нищо не си видял от играта, ако просто си праскал през мисиите.
В момента си умирам от кеф да диря разните "легенди" - 13 на брой статуи, от които можеш да научиш предисторията на света. Може да не са задължителни, че да ти привлекат вниманието, но са написани и разказани по невероятен начин, та без тях се губи много.
Иначе туй умишлено-изкуствено-лутане-на-човек-с-много-време (щот нали не работя по 9 часа на ден и нямам шибана презентация утре, която ще ми изяде неделята) можеш да си го сложиш някъде. "Лутал" съм се по същия начин в Assassin-а, GTA, Crackdown и която и да е друга игра с отворен свят, която наистина ме е кефила. Специално Легендата дава невероятно много начини да се забавляваш в света, непрекъснато добавяйки по нещо ново - от търсенето на гореспоменатите легенди, през правенето на каскади, газенето на гадинки, състезанията, пимпването на брадвата, китарата и колата, та дори до наслаждаването на бруталните гледки и разкрасяването на Маунт Рокмор с епични статуи. Или пък куестчето в пещерата на прилепчетата. Това беше особено весело.
На "стратегическата" част нищо й няма. Ако ти самия си дърво, докато я мъчиш, твой проблем. Аз дори се замислям да пробвам мултито по-нататъка, ако ми остане кога.
Въобще според личното ми усещане играта може да не е ошлайфана до край, но е шибан диамант и има безобразно количество уникални идеи. Пределно ясно ми е, че има някои хора, които са подходили с грешни очаквания (само като чех ранта на некъв в Joystiq, яко ми досмеша), както и такива като теб, които просто не могат да се зарибят достатъчно по тематиката и обожават да претупват игрите за историйката, нали. Но има и хора като мен, които попиват с огромен кеф света и екстрите му, сгряват предостатъчно как да играят стейдж битките и не задълбават в малкото недостатъци. Оттам и девятката. Обективна оценка не съществува ениуей.
В момента си умирам от кеф да диря разните "легенди" - 13 на брой статуи, от които можеш да научиш предисторията на света. Може да не са задължителни, че да ти привлекат вниманието, но са написани и разказани по невероятен начин, та без тях се губи много.
Иначе туй умишлено-изкуствено-лутане-на-човек-с-много-време (щот нали не работя по 9 часа на ден и нямам шибана презентация утре, която ще ми изяде неделята) можеш да си го сложиш някъде. "Лутал" съм се по същия начин в Assassin-а, GTA, Crackdown и която и да е друга игра с отворен свят, която наистина ме е кефила. Специално Легендата дава невероятно много начини да се забавляваш в света, непрекъснато добавяйки по нещо ново - от търсенето на гореспоменатите легенди, през правенето на каскади, газенето на гадинки, състезанията, пимпването на брадвата, китарата и колата, та дори до наслаждаването на бруталните гледки и разкрасяването на Маунт Рокмор с епични статуи. Или пък куестчето в пещерата на прилепчетата. Това беше особено весело.
На "стратегическата" част нищо й няма. Ако ти самия си дърво, докато я мъчиш, твой проблем. Аз дори се замислям да пробвам мултито по-нататъка, ако ми остане кога.
Въобще според личното ми усещане играта може да не е ошлайфана до край, но е шибан диамант и има безобразно количество уникални идеи. Пределно ясно ми е, че има някои хора, които са подходили с грешни очаквания (само като чех ранта на некъв в Joystiq, яко ми досмеша), както и такива като теб, които просто не могат да се зарибят достатъчно по тематиката и обожават да претупват игрите за историйката, нали. Но има и хора като мен, които попиват с огромен кеф света и екстрите му, сгряват предостатъчно как да играят стейдж битките и не задълбават в малкото недостатъци. Оттам и девятката. Обективна оценка не съществува ениуей.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Такаа - играта метъл митологията - come on "and thus he gave us the four elements of the world - steel, fire, noise and speed " са феноменални. Играта системно надхвърля всичките очаквания които съм имал за нея. RTS частта е слаба. Най слабата част на играта. Това че мога да я играя не значи че ми е дори remotely забавно. Един freedom fighters геймплей би бил много по подходящ вместо RTS частта.
Абе истината е, че за игра която представлява жанрова смесица от 3 жанра от които Тим Шафър хал хабер си няма се е получило изненадващо добре.
Абе истината е, че за игра която представлява жанрова смесица от 3 жанра от които Тим Шафър хал хабер си няма се е получило изненадващо добре.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
AlDim wrote:Фък оф Нищо не си видял от играта, ако просто си праскал през мисиите.
В момента си умирам от кеф да диря разните "легенди" - 13 на брой статуи, от които можеш да научиш предисторията на света. Може да не са задължителни, че да ти привлекат вниманието, но са написани и разказани по невероятен начин, та без тях се губи много.
Иначе туй умишлено-изкуствено-лутане-на-човек-с-много-време (щот нали не работя по 9 часа на ден и нямам шибана презентация утре, която ще ми изяде неделята) можеш да си го сложиш някъде. "Лутал" съм се по същия начин в Assassin-а, GTA, Crackdown и която и да е друга игра с отворен свят, която наистина ме е кефила. Специално Легендата дава невероятно много начини да се забавляваш в света, непрекъснато добавяйки по нещо ново - от търсенето на гореспоменатите легенди, през правенето на каскади, газенето на гадинки, състезанията, пимпването на брадвата, китарата и колата, та дори до наслаждаването на бруталните гледки и разкрасяването на Маунт Рокмор с епични статуи. Или пък куестчето в пещерата на прилепчетата. Това беше особено весело.
На "стратегическата" част нищо й няма. Ако ти самия си дърво, докато я мъчиш, твой проблем. Аз дори се замислям да пробвам мултито по-нататъка, ако ми остане кога.
Въобще според личното ми усещане играта може да не е ошлайфана до край, но е шибан диамант и има безобразно количество уникални идеи. Пределно ясно ми е, че има някои хора, които са подходили с грешни очаквания (само като чех ранта на некъв в Joystiq, яко ми досмеша), както и такива като теб, които просто не могат да се зарибят достатъчно по тематиката и обожават да претупват игрите за историйката, нали. Но има и хора като мен, които попиват с огромен кеф света и екстрите му, сгряват предостатъчно как да играят стейдж битките и не задълбават в малкото недостатъци. Оттам и девятката. Обективна оценка не съществува ениуей.
Сашко, не виждам защо винаги когато не можеш да се защитиш по друг начин изпадаш в обиди и лични нападки. "Гениалните" стратегически елементи не са ме затруднили по абсолютно никакъв начин и всяка една от псевдо-прехвалените "стратегически" мисии се минава по абсолютно един и същ досаден начин - ъпгрейд до 3то ниво, напълване на 40/40 лимит, зерг на базата на лошия. Всичките съм ги минал така, не съм релоудвал "стратегическа" (това мен ме досмешава като го пиша) мисия нто веднъж.
"Тематиката" е оригинално поднесен и забавна, но е факт, че от средата на играта натам в стори мисиите хуморът пада стремглаво надолу, мен там горе-долу ме позагубиха като фен.
За легендите - мерси за ненужното обяснение, намерил съм 7, наистина са якички:).
За безкрайните възможности за "забавление в света" (трябва да те направят водещ на бързи, смели, сръчни, толкова си зомбиран) - за мен всяка една от тези възможности е умишлено и то изкуствено удължаване на геймплея. Сайд-мисиите са абсолютно еднакво правене на още и още от същото (след като видиш основните 4-5 вида). Експлорването на света - да забавно е, но не мога и не искам да се абстрахирам от факта, че е правено на бъзик, следователно не ме вълнува една пародия, губи ми се suspension-а на дисбилийфа. И въобще се чудя както ти се обяснявам, просто сме прекалено различни. Аз с идиотски странични мисии и ачийвмънти не се занимавам, те за мен не са част от играта, изрично писах на предната страница, че ще е супер стори-мисиите да изискват от теб да правиш повече сайд-неща, но те не го правят, последната мисия може да се мина с НУЛА ъпгрейди на брадвата или колата баси...
six degrees of schafer ако не е най-якия ачийвмънт евър.
има и няколко други доста весели.
амбушите не са ми скучни на мен, направил съм всички, които е давало досега, не за друго, ами са добър повод да абюзнеш фейсмелтъра за insta-one-shot-face-melt на всички врази.
няколко дреболии, които може да сте пропуснали:
- на стартовия екран с плочата не натискайте "старт"
- давайте later на мисиите за бонус funnies (след туй могат да се приемат веднага, no worries)
има и няколко други доста весели.
амбушите не са ми скучни на мен, направил съм всички, които е давало досега, не за друго, ами са добър повод да абюзнеш фейсмелтъра за insta-one-shot-face-melt на всички врази.
няколко дреболии, които може да сте пропуснали:
- на стартовия екран с плочата не натискайте "старт"
- давайте later на мисиите за бонус funnies (след туй могат да се приемат веднага, no worries)
Не ми слагай думи в устата, моля.Muad_Dib wrote:"Гениалните" стратегически елементи
И пределено ясно съм казал, че това за богатия на интересни занимания свят и стратегията е мое лично усещане. Разни хора - разни идеали.
Разбира се, явно съм мазохист и човек с прекалено време за губене, след като се занимавам, нали. Прочети си постовете и после ми дрънкай за лични нападки.
Btw усещаш ли се какво всъщност каза с това?псевдо-прехвалените "стратегически" мисии
METAAAAL!
Гениално е това, метнете му един поглед:
http://www.destructoid.com/building-the ... 3299.phtml
Гениално е това, метнете му един поглед:
http://www.destructoid.com/building-the ... 3299.phtml
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 17 guests