Да, но у Ланда в крайна сметка имаше нещо меркантилно, податливо на социализиране, така да се каже. В другия пич...няма нищо; той е черна дупка сам по себе си.passer-by wrote: Полковник Ланда ме втресе повече от Чигур бтв. От историческите конотации може би.
Inglorious Basterds
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
По точка 2.
- Spoiler: show
Квото каза Емо за точка 2
А за точка 1:
А за точка 1:
- Spoiler: show
Тони, интелектуално си права. На чисто "чревно" ниво обаче Бардем не ми действаше като Уолц. А и Ланда ми беше по-непредвидим, Чигур го усещах все пак по-праволинеен.
По точка 2 - да, отчетох го това като видях какви погледи му мяташе Щиглиц откакто есесовецът го бутна да се отмести, за да седне. И все пак
По точка 2 - да, отчетох го това като видях какви погледи му мяташе Щиглиц откакто есесовецът го бутна да се отмести, за да седне. И все пак
- Spoiler: show
Last edited by passer-by on Fri Nov 20, 2009 10:48 pm, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Смятам, че в случая Уолц ти е действал така, защото не си го гледал в нито един друг филм. А пък относно второто ти изречение, при мен пък бачкаше точно по противоположен начин.passer-by wrote:Тони, интелектуално си права. На чисто "чревно" ниво обаче Бардем не ми действаше като Уолц. А и Ланда ми беше по-непредвидим, Чигур го усещах все пак по-праволинеен.
Абе да спориш с Вивиан за филми е като да ловиш пираня с патката си - нито много риба ще наловиш нито члена ти ще става за нещо след това .... --The Dragon
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Напомнете ми да не споря с Вивиан. Лайк евър. -- Muad_Dib
Възможно е. Казах ти - за мен си има и исторически конотации. Не нацистки, но на подобен принцип.
А онова в бара по точка 2 ми беше в дисонанс въз основа на видяното дотогава. 9,5/10, това е положението.
Добавих и едит по-горе за лейтенант Рейн.
А онова в бара по точка 2 ми беше в дисонанс въз основа на видяното дотогава. 9,5/10, това е положението.
Добавих и едит по-горе за лейтенант Рейн.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- Spoiler: show
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
И на мен ми е абсурдно точно във филм на Тарантино да се търси логика и стратегия в подобна сцена. Смисъл, ЦЕЛИЯТ филм представлява един палец на носа и размахани пръсти с едно мощно "няняняняняня" от страна на режисьора. Как точно си я представяш тая сцена да се развие по друг начин в контекста на филма?
And you can't dance with a devil on your back...
Художественият ефект не го отричам, както и режисьорското "няняняня" с палец на носа. То Операция "Кино" най-добре го показа с подбора на публиката в ложите.
Просто този момент ми беше неестествен. А всичко останало си протичаше хармонично (е, освен точка 1, която все пак ми е дисонансна, и Жоро призна, че баш по онова време тия персонажи няма как да перкат инглиш).
Затова и въобще се замислих защо бях изкаран от филма на два пъти вместо да се насладя на режисьорската мелодия отначало докрай.
Просто този момент ми беше неестествен. А всичко останало си протичаше хармонично (е, освен точка 1, която все пак ми е дисонансна, и Жоро призна, че баш по онова време тия персонажи няма как да перкат инглиш).
Затова и въобще се замислих защо бях изкаран от филма на два пъти вместо да се насладя на режисьорската мелодия отначало докрай.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Мда, като се замисля, девятка си е в крайна сметка.
А нали точно ти обясняваше как разчепкваш филми, книги и сериали и като намериш нещо "обективно" стойностно, което си пропуснал преди това си подобряваш мнението за съответната творба? Кефометърът ти явно отстъпва пред научния анализ.
Аз като прост зрител без претенции за експертност или целенасочено развит опит за творческо наблюдение и разфасоване си казвам нещата на по-емоционално ниво. Копилетата ми задържаха вниманието през цялото време, освен в два момента. И се замислих защо, аджеба.
А нали точно ти обясняваше как разчепкваш филми, книги и сериали и като намериш нещо "обективно" стойностно, което си пропуснал преди това си подобряваш мнението за съответната творба? Кефометърът ти явно отстъпва пред научния анализ.
Аз като прост зрител без претенции за експертност или целенасочено развит опит за творческо наблюдение и разфасоване си казвам нещата на по-емоционално ниво. Копилетата ми задържаха вниманието през цялото време, освен в два момента. И се замислих защо, аджеба.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Ъм, не, не се заравям. Освен ако не ме е изначално изкефило нещото. Обикновено тая промяна става само ако някой друг ми посочи нещо. А тоя филм конкретно е толкова повърхностен, че ениуей не иде реч за задълбаване. И аз продължавам да не мога да му дам повече от 8.
And you can't dance with a devil on your back...
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 19 guests