RTFM, плиз.passer-by wrote:Идеята на тази тема е да даваме класацията в личния си кефометър за сериали към датата на поста.
Без анализи, без аргументи и особено без критики тип "Ама как може сериалът Х да ти е толкова ниско в класацията, а сериалът У да ти е толкова високо?" Само сухата информация - като в темата за трейлърите. Просто личен кефометър към датата на поста - тоест по-нататък може да постваме по-актуални класации.
Коментари, препоръки и прочие - по другите теми. Има и обща за сериали, и отделни за конкретни заглавия.
Целта ми е да разберем кой какви предпочитания има в даден момент, за да се ориентираме по-добре доколко да обръщаме внимание на мнението му за сериали, когато хвали/критикува/препоръчва някой от тях.
Любими сериали към днешна дата
Re: Любими сериали към днешна дата
Last edited by passer-by on Thu Oct 01, 2009 3:11 pm, edited 1 time in total.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- pnv_Creator
- Misting
- Posts: 328
- Joined: Mon Feb 18, 2008 11:48 am
- Location: Screw you guys Im going home
Любимите ми сериали
Family guy
American Dad
Friends
South Park
Hellsing
Hellsing OVA
Добри сериали
Lost Room
Married with children
Joey
Two men and a half
Berserk
Step by Step
Посредствени
Alf
Twin Peaks
Слаби но с потенциал
Замазан от безумия и нереализиран
Heroes
Бригада
Тотален провал
Досиетата X
Ally McBeal
Предстои да тествам:
Burn notice
House, трябва да се тества
евентуално True Blood, CSI
малко вероятно Buffy и Firefly
Family guy
American Dad
Friends
South Park
Hellsing
Hellsing OVA
Добри сериали
Lost Room
Married with children
Joey
Two men and a half
Berserk
Step by Step
Посредствени
Alf
Twin Peaks
Слаби но с потенциал
Замазан от безумия и нереализиран
Heroes
Бригада
Тотален провал
Досиетата X
Ally McBeal
Предстои да тествам:
Burn notice
House, трябва да се тества
евентуално True Blood, CSI
малко вероятно Buffy и Firefly
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Любими :
Dexter
Veronica Mars
Weeds
Drawn Together
DollHouse
Boston Legal
Futurama
Merlin
Desperate Housewives
Ugly Betty
The Inside
Sex and the City
Joey
ако включваме и западна анимация :
Ben 10, Alien Force
Харесват ми, но съм гледал по епизодично :
Buffy
Scrubs
Friends
La Femme Nikita
The X-Files
Arrested Development
CSI Miami, Las Vegas
Tru Calling
House M.D.
Reaper
Farscape
Profiler
Гледам/гледал съм , но чак да ми станат любими
Terminator : The Sarah Connor Chronicles
Two and a Half Men
The Big Bang Theory
Gossip Girl
How I Met Your Mother
Demons
Keeping Up Appearances
За момента съм си набелязал за гледане :
Firefly
House Season 3,4,5
Rome Season 1,2
Tru Blood Season 1
Fringe Season 1
В момента следя
Desperate Housewives Season 6
Dexter Season 4
Dollhouse Season 2
Merlin Season 2
Ugly Betty Season 4
Ben 10 Alien Force Season 3
The Good Wife Season 1
Eastwick Season 1
Flash Forward Season 1
Dexter
Veronica Mars
Weeds
Drawn Together
DollHouse
Boston Legal
Futurama
Merlin
Desperate Housewives
Ugly Betty
The Inside
Sex and the City
Joey
ако включваме и западна анимация :
Ben 10, Alien Force
Харесват ми, но съм гледал по епизодично :
Buffy
Scrubs
Friends
La Femme Nikita
The X-Files
Arrested Development
CSI Miami, Las Vegas
Tru Calling
House M.D.
Reaper
Farscape
Profiler
Гледам/гледал съм , но чак да ми станат любими
Terminator : The Sarah Connor Chronicles
Two and a Half Men
The Big Bang Theory
Gossip Girl
How I Met Your Mother
Demons
Keeping Up Appearances
За момента съм си набелязал за гледане :
Firefly
House Season 3,4,5
Rome Season 1,2
Tru Blood Season 1
Fringe Season 1
В момента следя
Desperate Housewives Season 6
Dexter Season 4
Dollhouse Season 2
Merlin Season 2
Ugly Betty Season 4
Ben 10 Alien Force Season 3
The Good Wife Season 1
Eastwick Season 1
Flash Forward Season 1
И пак актуализиране. Уточнявам, че става дума за сериали, които бих гледал многократно - понеже има такива извън списъка, които адски са ми допаднали от едно гледане, но по някаква причина не ми се гледат повече.
South Park
American Dad
Boston Legal
House M.D. (Seasons 1-5)
NCIS
Firefly
Supernatural
Charmed
Dark Angel
Stargate Atlantis
South Park
American Dad
Boston Legal
House M.D. (Seasons 1-5)
NCIS
Firefly
Supernatural
Charmed
Dark Angel
Stargate Atlantis
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
От доста време се каня и аз да си поосъвременя класацията, че на предната страница съм писал малко през просото:). Цифричките в различните категории са за прегледност и не са класация
Любимите ми сериали, които бих гледал повече от веднъж и притежавам/бих искал да притежавам:
1. Rome
2. The Wire
3. Carnivale
4. The Sopranos
5. Entourage
6. Mad Men
7. Sons of Anarchy
8. Friends
9. Game of Thrones
10. Boardwalk Empire
11. Бригада
12. Breaking Bad
Готини сериали, коиtо бих гледал пак макар да имат трески за дялане, доста от тях са само определени сезони:
1. Splinter Cell
2. Oz
3. Lost (seasons 1-3)
4. Prison Break (season 1)
5. 24 (seasons 1-5)
6. Supernatural
7. Dexter (seasons 1 + 2)
8. Weeds (seasons 1-3)
9. The IT Crowd (seasons 1-3)
10. Californication (seasons 1 + 2)
11. Heroes (season 1)
12. Battlestar Galactica
13. Kings
14. The Shield
15. 30 Rock
16. Twin Peaks
17. Veronica Mars
18. Monty Python's Flying Circus
19. The New Statesman
20. The Adventures of Brisco County Jr.
21. The Lost Room (ако приемем, че е сериал разбира се)
22. Spartacus : Blood and Sand + Prequel Gods of the Arena
Добри сериали, които никога не бих гледал пак:
1. How I Met Your Mother (seasons 1-4)
2. The Big Bang Theory
3. Lost (seasons 4-6)
4. Six Feet Under
5. The Office US (season 1-3)
6. CSI Las Vegas
7. The Tudors (season 1 + 2)
8. Charlemagne
9. Modern Family
10. Sex and the City (seasons 1-3)
11. 24 (seasons 6-8)
12. True Blood (seasons 1 + 2)
13. Flashforward
Сериали, които предстои да гледам някога:
1. Justified
2. The Borgias
3. Star Trek TNG
4. Firefly (довършване)
5. Dollhouse
6. Deadwood (знам ама все не стигам до него:((( )
7. Family Guy (seasons 5-8)
8. Band of Brothers
9. Burn Notice
10. Doctor Who
11. Angels in America
12. Extras
13. American Dad (season 2 и след него)
14. In Treatment
Толкоз от мен:).
Любимите ми сериали, които бих гледал повече от веднъж и притежавам/бих искал да притежавам:
1. Rome
2. The Wire
3. Carnivale
4. The Sopranos
5. Entourage
6. Mad Men
7. Sons of Anarchy
8. Friends
9. Game of Thrones
10. Boardwalk Empire
11. Бригада
12. Breaking Bad
Готини сериали, коиtо бих гледал пак макар да имат трески за дялане, доста от тях са само определени сезони:
1. Splinter Cell
2. Oz
3. Lost (seasons 1-3)
4. Prison Break (season 1)
5. 24 (seasons 1-5)
6. Supernatural
7. Dexter (seasons 1 + 2)
8. Weeds (seasons 1-3)
9. The IT Crowd (seasons 1-3)
10. Californication (seasons 1 + 2)
11. Heroes (season 1)
12. Battlestar Galactica
13. Kings
14. The Shield
15. 30 Rock
16. Twin Peaks
17. Veronica Mars
18. Monty Python's Flying Circus
19. The New Statesman
20. The Adventures of Brisco County Jr.
21. The Lost Room (ако приемем, че е сериал разбира се)
22. Spartacus : Blood and Sand + Prequel Gods of the Arena
Добри сериали, които никога не бих гледал пак:
1. How I Met Your Mother (seasons 1-4)
2. The Big Bang Theory
3. Lost (seasons 4-6)
4. Six Feet Under
5. The Office US (season 1-3)
6. CSI Las Vegas
7. The Tudors (season 1 + 2)
8. Charlemagne
9. Modern Family
10. Sex and the City (seasons 1-3)
11. 24 (seasons 6-8)
12. True Blood (seasons 1 + 2)
13. Flashforward
Сериали, които предстои да гледам някога:
1. Justified
2. The Borgias
3. Star Trek TNG
4. Firefly (довършване)
5. Dollhouse
6. Deadwood (знам ама все не стигам до него:((( )
7. Family Guy (seasons 5-8)
8. Band of Brothers
9. Burn Notice
10. Doctor Who
11. Angels in America
12. Extras
13. American Dad (season 2 и след него)
14. In Treatment
Толкоз от мен:).
Last edited by Muad_Dib on Wed May 11, 2011 2:38 pm, edited 2 times in total.
Да се впиша и аз:
а) Любими сериали (такива от които съм обсебен и съм гледал над 2 пъти и ще продължавам и за в бъдеще ):
1. Buffy the Vampire Slayer/Angel
2. Lost
3. Road to Avonlea
4. House M.D.
5. Friends
6. Alf
7. Farscape
8. Dexter
ПП: Бъфи и Ейнджъл ги броя като един тъй като са свързани и не ги възприемам като две отделни
б) Сериали със страхотно начало, станали негледаеми в последствие:
1. 4400
2. Prison Break
3. Heroes
4. The Tudors
5. The Big Bang Theory
6. Flash Forward
в) Сериали които мисля да пробвам:
Bones
Castle
Charmed
Supernatural
Desperate Housewives (евентуално)
ПП: passer-by може да вметне нещо добро за първите три, гледам му седят по класациите
а) Любими сериали (такива от които съм обсебен и съм гледал над 2 пъти и ще продължавам и за в бъдеще ):
1. Buffy the Vampire Slayer/Angel
2. Lost
3. Road to Avonlea
4. House M.D.
5. Friends
6. Alf
7. Farscape
8. Dexter
ПП: Бъфи и Ейнджъл ги броя като един тъй като са свързани и не ги възприемам като две отделни
б) Сериали със страхотно начало, станали негледаеми в последствие:
1. 4400
2. Prison Break
3. Heroes
4. The Tudors
5. The Big Bang Theory
6. Flash Forward
в) Сериали които мисля да пробвам:
Bones
Castle
Charmed
Supernatural
Desperate Housewives (евентуално)
ПП: passer-by може да вметне нещо добро за първите три, гледам му седят по класациите
Повечето смъртни понякога престават да вярват на разни части от себе си. С изключение на Круппе, разбира се, чиято заслужена самоувереност е абсолютна.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests