Сериалите на нашето време
Хах, това е форумът, на който няма нито една тема за наистина смислен сериал, така че е забавно в интерес на истината.
Сериалите се делят на 2 типа - такива на HBO/BBC и такива за предучилищна, така че тук Random (Six Feet Under, Carnivale, Deadwood, The Wire, Rome...) и Scourge (Extras, The Office UK) са в десятката. Бих добавил двата, с които се забавлявам/натоварвам, съответно, в момента: Trailer Park Boys (който е нещо като "лайната, като форма на изкуство", но е точно в духа на Extras/The Office) и In Treatment, чийто втори сезон почна миналата неделя, и който е като филмиран учебник по психология. Препоръчвам го последното много сериозно, защото е срамно непопулярен.
Не знам и някой дали е споменал за напъните на SHO - Dexter, Weeds, Californication... Всички почнаха супер, направо си мислех, че някой ще изяде кашичката на HBO, обаче последните сезони и на трите просто се сринаха.
Сериалите се делят на 2 типа - такива на HBO/BBC и такива за предучилищна, така че тук Random (Six Feet Under, Carnivale, Deadwood, The Wire, Rome...) и Scourge (Extras, The Office UK) са в десятката. Бих добавил двата, с които се забавлявам/натоварвам, съответно, в момента: Trailer Park Boys (който е нещо като "лайната, като форма на изкуство", но е точно в духа на Extras/The Office) и In Treatment, чийто втори сезон почна миналата неделя, и който е като филмиран учебник по психология. Препоръчвам го последното много сериозно, защото е срамно непопулярен.
Не знам и някой дали е споменал за напъните на SHO - Dexter, Weeds, Californication... Всички почнаха супер, направо си мислех, че някой ще изяде кашичката на HBO, обаче последните сезони и на трите просто се сринаха.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Зависи от критериите. За съжаление, третият сезон на Декстър унищожи главния си герой, а трети/четвърти на Трева са гнусно милкване без път и посока. Декстър върви срещу концепцията си (и то само за да го направи по-преглъщаем за масите и по-харесван), а Трева окончателно е изгубил чувството си за хумор.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Интересно, още никой не е споменал Jericho и The Wire.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
Поправям се - Силвър е споменал поне The Wire (Random не е ).passer-by wrote:Интересно, още никой не е споменал Jericho и The Wire.
The Best of Mozart
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
https://www.youtube.com/watch?v=Rb0UmrCXxVA
Moridin wrote:Нещо хайпът във форума силно намаля
- Anomandaris
- Commoner
- Posts: 44
- Joined: Sat Jul 29, 2006 6:48 pm
- Location: Sofia
Стана ми интересно-никой ли тук не харесва Тhe Shield?Аз ,дето меко казано не съм фен на полицейски сериали останах във възторг-на практика нямаше слаб епизод ,нито епизоди в които не се случва нищо а и най-странното е,че всеки следващ сезон е по-добър от предишният.Отделно героите са много запомнящи се.Препоръчвам с 2 ръце.
А иначе след като изгледах Firefly и BSG мисля да се прехвърля на Рим.Навремето изгледах сезон 1 по тв 2 и ми хареса много въпреки гадния дублаж.Сега ще го изгледам пак и после и сезон 2.
След това май ще си дам почивка от сериалите,понеже нищо като за мен не виждам да се излъчва.
А иначе след като изгледах Firefly и BSG мисля да се прехвърля на Рим.Навремето изгледах сезон 1 по тв 2 и ми хареса много въпреки гадния дублаж.Сега ще го изгледам пак и после и сезон 2.
След това май ще си дам почивка от сериалите,понеже нищо като за мен не виждам да се излъчва.
Аз продължавам да си препоръчвам:
Californication - 2 сезона по 12 епизода, по 30 минути всеки. Писател в ЛА без нищо написано последните няколко години, зарязан от жена си, която е пред сватба с издателя му. Компенсира като боцка, каквото му женско падне, налива се с алкохол и кока и води някакъв критически блог. Дейвид Духовни, небръснат в главната роля. Зверски черен хумор, култов главен герой и мнооого цици.
Studio sixty on the sunset strip - един сезон и спрян. Върти се върху едно вечерно шоу и хората, които го правят. Хем има засегнати доста сериозни теми, хем е изключително разпускащ. Играе Чандлър от Приятели. Диалозите са годлайк.
Иначе, ако ще ползваш НОК се включвам за Антураж.
Californication - 2 сезона по 12 епизода, по 30 минути всеки. Писател в ЛА без нищо написано последните няколко години, зарязан от жена си, която е пред сватба с издателя му. Компенсира като боцка, каквото му женско падне, налива се с алкохол и кока и води някакъв критически блог. Дейвид Духовни, небръснат в главната роля. Зверски черен хумор, култов главен герой и мнооого цици.
Studio sixty on the sunset strip - един сезон и спрян. Върти се върху едно вечерно шоу и хората, които го правят. Хем има засегнати доста сериозни теми, хем е изключително разпускащ. Играе Чандлър от Приятели. Диалозите са годлайк.
Иначе, ако ще ползваш НОК се включвам за Антураж.
I like rusty spoons....
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
I like to touch them...
It's almost orgasmic...
- Dr. Horrible
- Forsaken
- Posts: 2932
- Joined: Wed Jul 22, 2009 8:53 am
Хайде и аз да препоръчам някой и друг сериал
Предварително се извинявам, че далеч не успях да се вместя в желаните три изречения. ^^
1. Alias. Това е (субективно ) най-любимият сериал. Може би защото това е първият сериал, който започнах да тегля. Просто не издържах да чакам по цял ден за следващия епизод. Шпионска история е, но това далеч не е всичко, което е. Всъщност Alias има доста двойнствена природа. Макар да се води шпионски екшън, сериалът има за свои основни проблематики семейните отношения, както и доворието и предателството. Интересно е, че след завършването му част от сценаристите и артистите отиват в Heroes, а друга част от тях отиват в Brothers & Sisters, което си е чиста семейна сага. И Alias съдържа в себе си и двете начала. Сериала има и голямо количества мистицизъм, говори се за пророчества, откриват се средновековни артефакти и т.н. Въобще има доста вълнуващи сюжетни линии, които са съчетани с емоционални такива. Пет сезона е, напълно завършен, с ясен финал. Първи сезон е може би най-слаб, но определено става за гледане. Втори и трети са великолепни, гледат се на един дъх. В Четвърти нещата са по-особени, защото там сюжетът тече епизод за епизод и не е толкова цялостен, както в предишните сезони. Но все пак основна интрига има и тя се развива добре. И пети сезон е чудесен. Той завършва подобаващо всички сюжетни линии и дава един много хубав цялостен вид на сериала.
2. „Бъфи” и „Ейнджъл”. Тях също горещо ги препоръчвам. Забелязвам, че не са особено небезизвестни тук, затова няма да правя някакви описания.
3. Desperate Housewives. Заглавието му е подвеждащо Да, „Отчаяни съпруги” разказва предимно за ежедневието на американските домакини, но това отново не е всичко, което може да се види там. Сериалът представя човека в съвременното общество. И като стил отново не е еднообразен. Един обикновен епизод може да съдържа феноменално велики шеги, истински депресиращи сцени и стряскащи зловещи моменти. Всяка година има една така наречена „мистерия на сезона”, която понякога е по-добра, понякога по-слаба, но винаги разнообразява стилово сериала. И въобще въпросът със стила е доста спорен, защото аз лично го определям като драма, но пък всичките му Златни глобуси са за комедиен сериал, което смятам за тъпо, но както и да е… Първи и втори сезон са невероятно силни. Дори финалът на втори сезон ми е вторият най-любим епизод евър От трети нататък качеството прогресивно спада, но дори последните епизоди на пети сезон са на сравнително добро ниво. И адекватно мнение за този сериал не може да се изгради от три или пет половинчато видени епизода по телевизията. Изтеглете първи сезон, изгледайте го целият и така ще разберете защо толкова го хваля.
И хайде стига толкоз за момента, пък на по-следващ етап може да препоръчам и други неща.
Предварително се извинявам, че далеч не успях да се вместя в желаните три изречения. ^^
1. Alias. Това е (субективно ) най-любимият сериал. Може би защото това е първият сериал, който започнах да тегля. Просто не издържах да чакам по цял ден за следващия епизод. Шпионска история е, но това далеч не е всичко, което е. Всъщност Alias има доста двойнствена природа. Макар да се води шпионски екшън, сериалът има за свои основни проблематики семейните отношения, както и доворието и предателството. Интересно е, че след завършването му част от сценаристите и артистите отиват в Heroes, а друга част от тях отиват в Brothers & Sisters, което си е чиста семейна сага. И Alias съдържа в себе си и двете начала. Сериала има и голямо количества мистицизъм, говори се за пророчества, откриват се средновековни артефакти и т.н. Въобще има доста вълнуващи сюжетни линии, които са съчетани с емоционални такива. Пет сезона е, напълно завършен, с ясен финал. Първи сезон е може би най-слаб, но определено става за гледане. Втори и трети са великолепни, гледат се на един дъх. В Четвърти нещата са по-особени, защото там сюжетът тече епизод за епизод и не е толкова цялостен, както в предишните сезони. Но все пак основна интрига има и тя се развива добре. И пети сезон е чудесен. Той завършва подобаващо всички сюжетни линии и дава един много хубав цялостен вид на сериала.
2. „Бъфи” и „Ейнджъл”. Тях също горещо ги препоръчвам. Забелязвам, че не са особено небезизвестни тук, затова няма да правя някакви описания.
3. Desperate Housewives. Заглавието му е подвеждащо Да, „Отчаяни съпруги” разказва предимно за ежедневието на американските домакини, но това отново не е всичко, което може да се види там. Сериалът представя човека в съвременното общество. И като стил отново не е еднообразен. Един обикновен епизод може да съдържа феноменално велики шеги, истински депресиращи сцени и стряскащи зловещи моменти. Всяка година има една така наречена „мистерия на сезона”, която понякога е по-добра, понякога по-слаба, но винаги разнообразява стилово сериала. И въобще въпросът със стила е доста спорен, защото аз лично го определям като драма, но пък всичките му Златни глобуси са за комедиен сериал, което смятам за тъпо, но както и да е… Първи и втори сезон са невероятно силни. Дори финалът на втори сезон ми е вторият най-любим епизод евър От трети нататък качеството прогресивно спада, но дори последните епизоди на пети сезон са на сравнително добро ниво. И адекватно мнение за този сериал не може да се изгради от три или пет половинчато видени епизода по телевизията. Изтеглете първи сезон, изгледайте го целият и така ще разберете защо толкова го хваля.
И хайде стига толкоз за момента, пък на по-следващ етап може да препоръчам и други неща.
But goddamn,
you got me in love again
you got me in love again
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests