Xbox Live Arcade
Moderator: AlDim
Xbox Live Arcade
Отдавна искам да пусна една подобна темичка, ама все се притеснявам, че няма да има достатъчно интерес. Предлагам тук да обсъждаме всякакви заглавия, които са ни направили впечатление на XBLA, която за мен си е място за безкрайно гениални неща - изглежда адски трудно да направиш такива зарибявки и да ги вместиш в 100-200 МБ (понякога и по-малко). Аз скоро смятам да си взема бързите 4200 точки от Озон и задължителните заглавия, в които смятам да ги вложа са следните:
1. Braid - не съм тествал демото, но то не са хубави ревюта, не е чудо, игричката май никъде няма по-ниска оценка от 9/10. Жанр: платформър с контролиране на времето
2. Super Street Fighter II HD Remix - заради великолепната графика и купищата възможности за настройки и екстри
3. Age of Booty - по-правилния Pirates! според мен
4. Omega Five - Алдим едно време ме зариби жестоко по тази адски красива аркадка с жестоки нива, жалко, че демото е около 3 мин...
5. Двете игрички от Penny Arcade - доста здрав хумор и кефещ цялостен абсурд:)
Ами това е като че ли, моля който има някакви впечатления и/или препоръки смело да пише.
1. Braid - не съм тествал демото, но то не са хубави ревюта, не е чудо, игричката май никъде няма по-ниска оценка от 9/10. Жанр: платформър с контролиране на времето
2. Super Street Fighter II HD Remix - заради великолепната графика и купищата възможности за настройки и екстри
3. Age of Booty - по-правилния Pirates! според мен
4. Omega Five - Алдим едно време ме зариби жестоко по тази адски красива аркадка с жестоки нива, жалко, че демото е около 3 мин...
5. Двете игрички от Penny Arcade - доста здрав хумор и кефещ цялостен абсурд:)
Ами това е като че ли, моля който има някакви впечатления и/или препоръки смело да пише.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Тъй... Като купиш нещо от Live, получаваш реално два лиценза - един за конзолата и един за юзъра, който си използвал. Дори да си смениш конзолата, от известно време можеш да прехвърлиш лицензите от старата на новата, така че да не е нужно да си логнат в Live, за да си ползваш покупките.
Иначе за XBLA, ето моите любими, надявам се да ви послужат като ориентир:
Braid - Гениална е бе! Грабете!
Castle Crashers - вървежна тупалка от старата школа с адски забавен визуален стил, шашкаща продължителност за жанра си, РПГ елементи и тотална зарибявка за до 4 души.
Geometry Wars: Retro Evolved 1 & 2 - страхотна стрелялка. Пробвайте трайълите и е крайно малко вероятно да не се зарибите.
Castlevania: Symphony of the Night - абсолютно гениална игра с десетки часове геймплей, положила основа за развитието на екшън адвенчърите през последните 15-тина години. Включва силно изразени RPG елементи към стандартните платформъри.
Assault Heroes 1 & 2 - страхотни стрелялки с колички а-ла Mercs с красива визия и добра продължителност. Силно препоръчвам мулти на сплит-скрийн.
Omega Five - една от най-красивите игри на XBLA. Стрелялка. Коле, показвал съм ти я.
Duke Nukem 3D - тази версия май има само леко подобрени midi-та, но пак си струва човек да си припомни колко велик беше (и все още е) батко ни Дюк. Както и какво огромно влияние има върху модерните шуутъри.
Marathon: Durandal - втория Marathon. Серията е предшественик на Halo с приятен, макар и поодъртял геймплей. Тази версия е със значително подобрена визия.
N+ - голям фън със някакъв мъничък, подскачащ нинджа. От най-идейните игрици последно време.
Pac-Man: CE - най-добрата версия на Pac-Man, която съм играл. Първата реална нова част от десетилетия насам. Голяма зарибявка.
RoboBlitz - страхотна игра за малко, сладко роботче, с което трябва да решаваш физични пъзели, подскачайки насам-натам и биейки се с врагове. Ползва UE3.
Soul Calibur - първата игра, само че с подобрена HD визия и АА.
Carcassonne - това ми е настолната игра, която по ирония на съдбата е и настолна в буквалния смисъл. Играя я по всяко време, когато не ми се занимава с нищо друго.
Banjo-Kazooie - скъпичка е (1200 точки), но тотално си струва! Една от най-добрите игри за Nintendo 64 (дело на Rare), но с HD графика и AA. Мен лично ме кефи далеч повече от Mario 64.
Prince of Persia Classic - добрия стар първи принц, но с напълно обновена и много красива визия а-ла Sands of Time.
Lumines - наскоро намалиха основния пакет на 800 точки. Престъпно зарибяваща комбинация от пъзел и музикална игра. Грабете!
Rez HD - Няма какво да ви обяснявам. Абсолютно задължителна!!
Zuma - определено си струва за 400 точки, а аз и за повече я взех, без да се почувствам минат. Кежуълка с жаба и топчета. Знам, че звучи странно, но е зарибявка и половина.
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - тук е ясна работата.
Worms - еми Worms! Някои оръжия липсват, уви
Ikaruga - убер трудна, но и убер добра игра.
Age of Booty - брутално зарибяваща стратегия за мулти! Целта е да обикаляш моретата и да завладяваш градове, докато се съревноваваш с конкурентните пирати. Можеш да си развиваш корабчето, да използваш специални умения и т.н.
Иначе за XBLA, ето моите любими, надявам се да ви послужат като ориентир:
Braid - Гениална е бе! Грабете!
Castle Crashers - вървежна тупалка от старата школа с адски забавен визуален стил, шашкаща продължителност за жанра си, РПГ елементи и тотална зарибявка за до 4 души.
Geometry Wars: Retro Evolved 1 & 2 - страхотна стрелялка. Пробвайте трайълите и е крайно малко вероятно да не се зарибите.
Castlevania: Symphony of the Night - абсолютно гениална игра с десетки часове геймплей, положила основа за развитието на екшън адвенчърите през последните 15-тина години. Включва силно изразени RPG елементи към стандартните платформъри.
Assault Heroes 1 & 2 - страхотни стрелялки с колички а-ла Mercs с красива визия и добра продължителност. Силно препоръчвам мулти на сплит-скрийн.
Omega Five - една от най-красивите игри на XBLA. Стрелялка. Коле, показвал съм ти я.
Duke Nukem 3D - тази версия май има само леко подобрени midi-та, но пак си струва човек да си припомни колко велик беше (и все още е) батко ни Дюк. Както и какво огромно влияние има върху модерните шуутъри.
Marathon: Durandal - втория Marathon. Серията е предшественик на Halo с приятен, макар и поодъртял геймплей. Тази версия е със значително подобрена визия.
N+ - голям фън със някакъв мъничък, подскачащ нинджа. От най-идейните игрици последно време.
Pac-Man: CE - най-добрата версия на Pac-Man, която съм играл. Първата реална нова част от десетилетия насам. Голяма зарибявка.
RoboBlitz - страхотна игра за малко, сладко роботче, с което трябва да решаваш физични пъзели, подскачайки насам-натам и биейки се с врагове. Ползва UE3.
Soul Calibur - първата игра, само че с подобрена HD визия и АА.
Carcassonne - това ми е настолната игра, която по ирония на съдбата е и настолна в буквалния смисъл. Играя я по всяко време, когато не ми се занимава с нищо друго.
Banjo-Kazooie - скъпичка е (1200 точки), но тотално си струва! Една от най-добрите игри за Nintendo 64 (дело на Rare), но с HD графика и AA. Мен лично ме кефи далеч повече от Mario 64.
Prince of Persia Classic - добрия стар първи принц, но с напълно обновена и много красива визия а-ла Sands of Time.
Lumines - наскоро намалиха основния пакет на 800 точки. Престъпно зарибяваща комбинация от пъзел и музикална игра. Грабете!
Rez HD - Няма какво да ви обяснявам. Абсолютно задължителна!!
Zuma - определено си струва за 400 точки, а аз и за повече я взех, без да се почувствам минат. Кежуълка с жаба и топчета. Знам, че звучи странно, но е зарибявка и половина.
Puzzle Quest: Challenge of the Warlords - тук е ясна работата.
Worms - еми Worms! Някои оръжия липсват, уви
Ikaruga - убер трудна, но и убер добра игра.
Age of Booty - брутално зарибяваща стратегия за мулти! Целта е да обикаляш моретата и да завладяваш градове, докато се съревноваваш с конкурентните пирати. Можеш да си развиваш корабчето, да използваш специални умения и т.н.
проблемното скейлване го има предимно в widescreen режима, който по няква безумна причина е и дефолтния. в него картината е зумната, за да се запълни целия екран, като са кропнати горната и долната част от 4:3 оригинала. тва не е особен проблем, щото (трябва да) се играе в 4:3, иначе си хендикапнат по отношение на кво виждаш - както отляво и отдясно, така и отгоре, особено срещу вега и чун ли, които ползват стените и имат високи скокове.
играта е определено ултимативната версия на SSF2T, и като баланс, и като фън, и като фийчъри.
за фенове е задължителна, за другите - sf4 излиза след месец с гръм и трясък, та ssf2thdr може да се пропусне.
играта е определено ултимативната версия на SSF2T, и като баланс, и като фън, и като фийчъри.
за фенове е задължителна, за другите - sf4 излиза след месец с гръм и трясък, та ssf2thdr може да се пропусне.
Пуснах си Shadow Complex Trial-версията най-после и направо съм в състояние да цвиля от кеф....Е това Е хендс даун най-яката лайв-аркейд игра, която съм играл някога, сега разбирам защо АлДим си я беше класирал на толкова високо място в топ игрите за миналата година...Това чудо има по-зарибителен геймплей и повече иновации (качване на опит чрез експлорване!!! примерно) от последните 3-4 "големи" заглавия, които съм играл. ПЛЮС история, писана от Орсън Скот Кард! По-смислен начин да похарчиш 1200 точки аз поне досега не съм видял
Дано го портнат за PC някога, че всички да могат да е насладят. Аз отивам да диря ваучер за точки, естествено в Озон както винаги са свършили.
Дано го портнат за PC някога, че всички да могат да е насладят. Аз отивам да диря ваучер за точки, естествено в Озон както винаги са свършили.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
В Озон няма от година поне - аз откога ги дебна.
Ако имаш карта вземай оттук:
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1
доста хора знам че го препоръчват .
Ако имаш карта вземай оттук:
http://www.maximuscards.com/itempage.php?cat=1
доста хора знам че го препоръчват .
Не видях като препоръчван:
Lode Runner 25th Anniversary- тонове носталгия, перфектен геймплей, поддържа мултиплейър до 4 на една конзола и Live, разнообразни режими на игра и редактор на нива - най-добре похарчените ми 1200 точки ever.
Любимата игра на мен и на сина ми.
Колкото до Duke Nukem - въпреки многократните ми опити да сваля демото или пък пълната версия ми казва, че играта не е достъпна за моя географски район- - писна ми от дискриминация.
Във връзка с DN3D - не знам дали го има на XBLA, но на диска ми с Quake IV има и пълна версия на Quake II....
За точките, за последно съм купувал от Озон, някъде в края на миналата или началото на тази година, не мога да си спомня точно - отдавна съм преордърнал, но no reply=
Тази неделя купих точки от стационарния магазин . Там има все още... Мисля, че има обява и на форума им...
@RRS - мерси за линка - отворих го след като написах поста
Lode Runner 25th Anniversary- тонове носталгия, перфектен геймплей, поддържа мултиплейър до 4 на една конзола и Live, разнообразни режими на игра и редактор на нива - най-добре похарчените ми 1200 точки ever.
Любимата игра на мен и на сина ми.
Колкото до Duke Nukem - въпреки многократните ми опити да сваля демото или пък пълната версия ми казва, че играта не е достъпна за моя географски район- - писна ми от дискриминация.
Във връзка с DN3D - не знам дали го има на XBLA, но на диска ми с Quake IV има и пълна версия на Quake II....
За точките, за последно съм купувал от Озон, някъде в края на миналата или началото на тази година, не мога да си спомня точно - отдавна съм преордърнал, но no reply=
Тази неделя купих точки от стационарния магазин . Там има все още... Мисля, че има обява и на форума им...
@RRS - мерси за линка - отворих го след като написах поста
"The vulgar think the God by analogy to man and so worship Him in the form of the Gods. The learned think the God by analogy to principles and so worship Him in the form of Love or Truth. But the wise think the God not at all. They know that thought, which is finite, can only do violence to the God, who is infinite. It is enough, they say, that the God thinks them."
Взех си Shadow Complex, играта е още по-яка отколкото съм си представял, е бати зарибявката е. Че даже си има и Нолън Норт озвучаващ главния герой:))) Засега съм навъртял 4 часа и половина и съм примерно на 46% от картата:)))))
Пуснах си също и Winterbottom, страхотен стил, но не съм много по подобен род пъзели, Брейд така и не я минах уви. Но се вижда, че е адски изпипан продукт.
За по-натам съм се прицелил в Castle Crashers + Age of Booty, после може и други, само да имам време от четене. Иначе тествах още няколко трайъла - Banjo-Kazooie ми е прекалено дейтед дори с ХД-визията, Scrap Metal ми беше окей и то доста, но не съм много по колички, Zombie Apocalypse ми допадна доста, но май е крайно плитка откъм съдържание, хваленият Splosion Man също ми изглежда страшно скучен след първоначалната еуфория.
Пуснах си също и Winterbottom, страхотен стил, но не съм много по подобен род пъзели, Брейд така и не я минах уви. Но се вижда, че е адски изпипан продукт.
За по-натам съм се прицелил в Castle Crashers + Age of Booty, после може и други, само да имам време от четене. Иначе тествах още няколко трайъла - Banjo-Kazooie ми е прекалено дейтед дори с ХД-визията, Scrap Metal ми беше окей и то доста, но не съм много по колички, Zombie Apocalypse ми допадна доста, но май е крайно плитка откъм съдържание, хваленият Splosion Man също ми изглежда страшно скучен след първоначалната еуфория.
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Мога да ти препоръчам и тези (всъщост копирвам ти от един форум в който само с това се занимават)
http://www.youtube.com/watch?v=m2zHv7JGF_8
http://www.youtube.com/watch?v=daDiZrmZb-c
http://www.youtube.com/watch?v=m2zHv7JGF_8
http://www.youtube.com/watch?v=daDiZrmZb-c
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests