Page 1 of 2
Гейм идиот (2008 editon)
Posted: Tue Nov 18, 2008 5:24 pm
by The Dragon
Така де. Понеже годината отива към трагичния си край, реших да отворя тема за идиотите които се опитват и то успешно да превърнат индустрията в многоръкото чудовище което представлява.
Brutal Legend ми е едно от най-чаканите заглавия въобще. Докато се ровех за информация за него попаднах на следния бисер от шефа на Активижън
http://www.brutallegend.net/news/activi ... led-games/
“With respect to the franchises that don’t have the potential to be exploited every year across every platform, with clear sequel potential that can meet our objectives of, over time, becoming $100 million-plus franchises, that’s a strategy that has worked very well for us. Our strategy has been to focus [...] on the products that have those attributes and characteristics that we know if we release today, we’ll be working on 10 years from now.”
Мерси. Вече знаем и кой е решил Старкрафт 2 да бъде на 3 части. (което също влиза в графата малоумие на годината)
Posted: Tue Nov 18, 2008 5:58 pm
by inkheart
Да ти кажа това, че SC 2 ще е на три части, не е чак толкова зле. Разбра се, че с Wings of Liberty мултито си идва цялото. Кофтито е за феновете като мен, дето харесват сингъла, че ще трябва да си го купувам в 3 части

Posted: Tue Nov 18, 2008 6:07 pm
by Scourge
що да е идиот? направил си е сметката и си е оценил приоритетите. явно world of starwardiablocraft, cod, GH и 10-20 филмови ip-та са им достатъчни.
неслучайно и id се преместиха при EA.
иначе когато излезе инфото от туй събрание, и аз в продължение на около две минути бях решил да не купувам повече игра с номер след заглавието.

Posted: Tue Nov 18, 2008 6:11 pm
by Lord
Posted: Tue Nov 18, 2008 8:17 pm
by AlDim
Честно казано след гнуснярщините, направени от шефа на Activision тази година, почти няма смисъл да се съставя списък с идиотите за 2008

Той меко казано прави останалите да изглеждат малки... И е достатъчно самодоволен, за да използва точно думата "експлоатация". Игрите/филмите/музиката се унищожават точно от подобен миньорски майндсет.
Posted: Tue Nov 18, 2008 8:59 pm
by inkheart
Posted: Tue Nov 18, 2008 9:12 pm
by Amikae
Oh shi--

Posted: Wed Nov 19, 2008 12:13 pm
by herairness
ОМГ

Posted: Wed Nov 19, 2008 1:16 pm
by Scourge
AlDim wrote:Честно казано след гнуснярщините, направени от шефа на Activision тази година, почти няма смисъл да се съставя списък с идиотите за 2008

Той меко казано прави останалите да изглеждат малки... И е достатъчно самодоволен, за да използва точно думата "експлоатация". Игрите/филмите/музиката се унищожават точно от подобен миньорски майндсет.
абе шеърхолдърите ги интересуват индекси, а не некви етични съображения. неговата работа е те да са доволни. another job well done.
ако тва го прави идиот, значи повечето добри бизнесмени са идиоти.
Posted: Wed Nov 19, 2008 1:30 pm
by RRSunknown
тактиката на добрия бизнесмен е следната (давам елементарен пример за да се разбере

)
Има клиент който иска да си купи молив.
Молива струва 1 лев доствна цена.
На въпроса колко струва му казваш- 10 лева и наблюдаваш реакцията- това е най- важното.
Ако реакцията е : -"ооо, май не искате да ми продадете молива" смъкваш цената
Ако не реагира отрицателно след такива "пробвания" му казваш- ама графита и кутийката вървят отделно за по още 4 лева.
Така и с игрите- пробват ни, виждат че вместо да има масово отрицание започва да преобладава мнението- "какво пък толкова, повече епизоди повече съдържание"
и съответно все повече разреждат "млякото" за да ни го дадат на порцийки.
Posted: Wed Nov 19, 2008 1:57 pm
by AlDim
Scourge wrote:ако тва го прави идиот, значи повечето добри бизнесмени са идиоти.
Прави го идиот безумната едностранчивост на корпоративната му политиката. А именно - ако не можеш да го експлоатираш - на боклука. Покрай това заминаха адски много качествени компании (реално всичко във Vivendi Games/Sierra с изключение на Blizzard) и много обещаващи проекти. И то не защото сами по себе си игрите не биха си избили парите, просто не стават за безкрайно цедене! >_<
Posted: Wed Nov 19, 2008 1:58 pm
by Amikae
RRSunknown wrote:тактиката на добрия бизнесмен е следната (давам елементарен пример за да се разбере

)
Има клиент който иска да си купи молив.
Молива струва 1 лев доствна цена.
На въпроса колко струва му казваш- 10 лева и наблюдаваш реакцията- това е най- важното.
Ако реакцията е : -"ооо, май не искате да ми продадете молива" смъкваш цената
Ако не реагира отрицателно след такива "пробвания" му казваш- ама графита и кутийката вървят отделно за по още 4 лева.
Така и с игрите- пробват ни, виждат че вместо да има масово отрицание започва да преобладава мнението- "какво пък толкова, повече епизоди повече съдържание"
и съответно все повече разреждат "млякото" за да ни го дадат на порцийки.
И ти си прав, но определено няма да откажа мега дълги кампании за всяка раса.

Posted: Wed Nov 19, 2008 1:59 pm
by Moridin
AlDim wrote:Scourge wrote:ако тва го прави идиот, значи повечето добри бизнесмени са идиоти.
Прави го идиот безумната едностранчивост на корпоративната му политиката. А именно - ако не можеш да го експлоатираш - на боклука. Покрай това заминаха адски много качествени компании (реално всичко във Vivendi Games/Sierra с изключение на Blizzard) и много обещаващи проекти. И то не защото сами по себе си игрите не биха си избили парите, просто не стават за безкрайно цедене! >_<
x80000
(сори за празния пост, ама наистина да не прекаляваме с излишния прагматизъм, човекът си е гъз и това е. сам си е избрал да стане гъз и това, че в неговия свят всички са гъзове, не променя тоя факт)
Posted: Wed Nov 19, 2008 2:14 pm
by Scourge
забележката е срещу етикета, а не по същество. при наличие на някакъв ограничен капацитет, трябва да се реши какво ще се отреже - очевидно нещата, които ще си заминат, са рисковите. все пак въпросният "гъз" носи отговорност за много пари. а факт е че, тим шафър е рисков девелъпър. факт е, че оригиналните неща са с ограничен пазар. вината е колкото в пъблишъра, толкова и в пазара (юзърите). двете страни не съществуват всяка сама за себе си, връзката е двупосочна. и ако psychonauts и GF бяха безумните хитове, дето заслужават да са, тоя топик нямаше да го има сигурно...
а иначе да, ще е първия, дето ще изправим до стената, когато дойде революцията.
Posted: Wed Nov 19, 2008 2:34 pm
by The Dragon
Такааааа - значи който каза че носи отговорност пред шеърхолдерите - остро невярно. Първата му шибана отговорност е към клиентите. Да експлоатираш клиентите си не е добра бизнес практика.
А за дължината на старкрафт 2 - понеже били дълги кампаниите е тъпизъм. И то велик. Нищо не пречи да имаш дълги кампании на едно ДВД събрани. Но тогава печалбата от игра няма да ти е 37 долара на копие а 36.