Е те казаха, че не можели да го направят на едноThe Dragon wrote:Такааааа - значи който каза че носи отговорност пред шеърхолдерите - остро невярно. Първата му шибана отговорност е към клиентите. Да експлоатираш клиентите си не е добра бизнес практика.
А за дължината на старкрафт 2 - понеже били дълги кампаниите е тъпизъм. И то велик. Нищо не пречи да имаш дълги кампании на едно ДВД събрани. Но тогава печалбата от игра няма да ти е 37 долара на копие а 36.
Гейм идиот (2008 editon)
Moderator: AlDim
Така си е. Просто е невъзможно да събереш 100 мисии на едно DVD. Законите на физиката не го позволяват.Nheela wrote:Е те казаха, че не можели да го направят на едноThe Dragon wrote:Такааааа - значи който каза че носи отговорност пред шеърхолдерите - остро невярно. Първата му шибана отговорност е към клиентите. Да експлоатираш клиентите си не е добра бизнес практика.
А за дължината на старкрафт 2 - понеже били дълги кампаниите е тъпизъм. И то велик. Нищо не пречи да имаш дълги кампании на едно ДВД събрани. Но тогава печалбата от игра няма да ти е 37 долара на копие а 36.
There are no rules! I'm gonna get you!
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
тва са некви (под)съзнателни реакции към нюанси на думата. в конкретния случай клиентите с удоволствие се оставят да бъдат експлоатирани. щото ако не беше така, нямаше там да текат реки от пари.The Dragon wrote:Такааааа - значи който каза че носи отговорност пред шеърхолдерите - остро невярно. Първата му шибана отговорност е към клиентите. Да експлоатираш клиентите си не е добра бизнес практика.
А за дължината на старкрафт 2 - понеже били дълги кампаниите е тъпизъм. И то велик. Нищо не пречи да имаш дълги кампании на едно ДВД събрани. Но тогава печалбата от игра няма да ти е 37 долара на копие а 36.
пример: на мен не ми отърва -> не си купувам поредния cod и gh. ако на достатъчно много юзъри не им отърваше, резултатът (можеше да) е активижън издават BL. е, явно на достатъчно много юзъри им отърва.
що тогава да си чупят работещия модел? който не само работи, ами засега не дава и признаци като да спира да работи скоро, така че не предполага нужда от диверсификация.
старкрафт е една друга бира. очевидно целта е да се нагрухат допълнително. но вероятно няма да е директен рипоф. просто ще се раздуят кампаниите с достатъчно кънтент, който сам по себе си влече допълнително време за разработка, което пък частично оправдава поетапно издаване.
Специално за разбиването на епизодите, може да са взели модела от Valve примерно - все пак от там доста го популяризираха с HL2 Episode N. Ако за разнообразие го накарат да работи като хората (разбирай много допълнително съдържание, по-нормална цена, С КРАТЪК ПЕРИОД МЕЖДУ ВЕРСИИТЕ) според мен ще е доста добре.
Иначе пича е гъз, това е ясно, но според мен тази политика може да се окаже губеща в дългосрочен план - могат да останат без продаваеми поредици, след като само предъвкват стари неща. На мен лично Warcraft 3 ми беше сравнително безинтересен, а и част от сюжета прекалено много напомняше SC. А тъй като мултито на РТС-ите изобщо не ме влече, скучният сюжет убива играта за мен, поради тази причина не си я купих, нито играх разширението.
Иначе пича е гъз, това е ясно, но според мен тази политика може да се окаже губеща в дългосрочен план - могат да останат без продаваеми поредици, след като само предъвкват стари неща. На мен лично Warcraft 3 ми беше сравнително безинтересен, а и част от сюжета прекалено много напомняше SC. А тъй като мултито на РТС-ите изобщо не ме влече, скучният сюжет убива играта за мен, поради тази причина не си я купих, нито играх разширението.
Elves dig rocket launchers.
Котик въобще не е затрил само Brutal Legend. Затри огромен брой обещаващи проекти и осакати разработката на всички останли, които не са на Blizzard. Да не говорим колко студия погуби.забележката е срещу етикета, а не по същество. при наличие на някакъв ограничен капацитет, трябва да се реши какво ще се отреже - очевидно нещата, които ще си заминат, са рисковите. все пак въпросният "гъз" носи отговорност за много пари. а факт е че, тим шафър е рисков девелъпър. факт е, че оригиналните неща са с ограничен пазар. вината е колкото в пъблишъра, толкова и в пазара (юзърите). двете страни не съществуват всяка сама за себе си, връзката е двупосочна. и ако psychonauts и GF бяха безумните хитове, дето заслужават да са, тоя топик нямаше да го има сигурно...
Значи, като човек, който е взимал 2-3 курса мирикански мениджмънт просто, за да види какво е "от другата страна", мога да ти кажа, че точно това е най-широко разпространената политика в корпорациите. Друг е въпросът, че тя в никакъв случай не е правилна (или да кажем направо - адски болна е) и има голям пръст в световната криза в момента. Когато единственото, което те интересува, са тримесечния и годишния растеж, за да ти се кефят шерхолдърите, анулираш всякаква възможност за осъществяване дългосрочни планове и въобще правене на добро към останалите СТЕЙКхолдъри. Защото всяка една корпорация има и други крайно важни стейкхолдъри от тия, които инвестират в нея с надеждата да се нагушат със стабилна доза "американска мечта". Това са работниците (политиката към тях е - плащай им точно толкова, че да не напуснат, но и не толкова, колкото заслужават), клиентите (политиката към тях е - пробутвай им точно толкова голям боклук, че да максимизираш печалбата, без да ги отблъснеш), околната среда (политиката към нея е - да се ебе, щом не носи планини от зелено). Този стремеж към задоволяване на единствените, на които им дреме най-малко за доброто на компанията и приноса й за обществото (за незапознатите - корпорациите по начало са създадени точно с тази цел), води до изродщини като генетичните екскременти на Монсанто, срива на американската икономика, защото е толкоз по-евтино да оставиш дебелогъзците да харчат несъществуващи пари, докато китайските деца им работят... Това е "свободният пазар", който в момента срива световната икономика, екология и тъй между другото, превръща търговците в новите ни владетели. Но мога да рантвам до безкрайност, така че ще спра дотук. Шефът на Activision е типичен пример за корпоративен нещастник И идиот, който е дотолкова заслепен от идеите си за печалба, че не обръща внимание на нищо друго. А това е практика, която отдавна е доказана като доста пагубна. Специално в ентъртейнмент индустрията попадналия в креативна дупка и западащ Холивуд е прекрасен пример за това на какво са способни душбеговете отгоре.Такааааа - значи който каза че носи отговорност пред шеърхолдерите - остро невярно. Първата му шибана отговорност е към клиентите.
нещо се отклоняваме. и на мен не ми харесва световния политически и икономически ред. също така активижън (teh new EA; донякъде хумористичо ЕА пък си създават нов имидж) са ми неприятни.
обаче.
в конкретната социална и пазарно-ценностна дивокапиталистическа среда "идеите за печалба" работят. ерго, човекът си върши работата по един от най-добрите възможни начини. когато се смени средата и парадигмата, как ще реагира той не знаем. това е.
обаче.
в конкретната социална и пазарно-ценностна дивокапиталистическа среда "идеите за печалба" работят. ерго, човекът си върши работата по един от най-добрите възможни начини. когато се смени средата и парадигмата, как ще реагира той не знаем. това е.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
yet another winner.
http://www.massively.com/2008/12/29/wor ... ringement/
Бтв - кога цивилизования и свободен свят ще разбере, че законите на колониите са пълен шит и от каменната ера и ще почнем да ги игнорираме?
http://www.massively.com/2008/12/29/wor ... ringement/
Бтв - кога цивилизования и свободен свят ще разбере, че законите на колониите са пълен шит и от каменната ера и ще почнем да ги игнорираме?
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Who is online
Users browsing this forum: Bing [Bot] and 11 guests