Fable 2

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Oct 07, 2009 12:09 pm

Muad_Dib wrote:Не са безплатни, 100% им гледаш трейлърите или нещо подобно.
Не - безплатни са - по над гигабайт са , не може да са трейлъри а в описанието пише за някаква подводница и с която се взимало някъкъв куест.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Oct 07, 2009 12:13 pm

Сетих се. Тези варианти на адоните са, за да можеш да играеш онлайн с твои приятели, които са си ги купили. Иначе не можеш да играеп ко-оп.

http://marketplace.xbox.com/en-GB/games ... b=1#offers

Наистина и двата не са нещо особено доколкото съм чел.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Oct 07, 2009 12:16 pm

Но въпроса е - ще могат ли да се играят сингъл или са само за да помагам на някой който вече си е купил премиума.
П.С. Ебати ташака е по никакъв начин не можеш да се сдобиеш нито с точки нито с ГОЛД акаунт в България.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Oct 07, 2009 12:43 pm

Не можеш, ако нямаш кредитна карта. Трябва да могат да се играят сингъл, така пише поне.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Oct 07, 2009 10:42 pm

Ей това ми е ревюто на Фейбъл 1
http://3dzone.bg/article/view/%D0%B0_%D ... %87%D0%B5/

ясно съм показал кои за мен са силните страни в играта, кои са слабите и какво търся в дадена игра за ми е интересна.

Сега желанието ми е да прочетете , да ми кажете какво е запазено и какво променено във Фейбъл 2 и с кое не сте съгласни за да стане интересна дискусия. Като за Фейбъл 2 ви приемам на доверие. Нещо повече - ЗНАМ че ще ми хареса играта като цяло , но мисля че няма да ми стане номер 1 игра а по скоро ще се нареди до Vampires, Witcher и Oblivion.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Oct 08, 2009 12:21 am

АлДим дано се отзове, аз нямам време за подобни дълбоки форумни комуникации в момента. Прочетох първата половина от статията ти - не мислиш ли, че си прекалено необективен за едно качествено гейм-ревю? Още в началото на две места има "като в Готик"....Аз например не понасям Готик серията и по-дървена поредица ролеви игри не съм виждал в 12-годишните си кариера на геймър. Не мислиш ли, че ме губиш като читател? И по-важно (защото за първото 100% ти е централно) - трябва ли да съдиш всяка друга ролева игра през призмата на една толкова противоречива поредица?

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 08, 2009 1:00 am

Не си чел внимателно значи и според се изложи с това изказване.
Затова ще те коригирам. Явно проблема ти е че не понасяш Готик серията - ОК, нищо против нямам - всеки си има вкус но това тенденционзо да ми изопачаваш думите вече не е коректно.
Казваш два пъти съм употребил думата "като Готик". Това е вярно но нека да видим в какъв контекст.
1.
Просто хардуера на бокса нямаше ресурс да изгради един огромен отворен свят който да е и красив по подобие на игри като Готик да речем

Нека видим простите факти - Готик - гигански остров с НИТО ЕДИН лоад скрийн - нито има зони в острова, нито има лоад при влизане в сгради, нито в пещери нито в нищо. Абсолютна свобода. Гигански град с квартали , ферми , гори, вертикален дизайн с планини и пътеки, реки и езера и още - висчко това - НА ЕДНО.
Да видим Фейбъл - зони. ограничени зонички от които не можеш да прескочиш оградката. Лоад между зоните. Нулев вертикален дизайн - всичко се развива хоризонтално в зоните. Един сравнително малък град с 15-тина къщи и няколко селища.
Е какво говорят фактите питам аз - излъгал ли съм или не съм?

2.
Огромния свят също го няма - всичко е ограничено в зонички с load между тях а хората в града вместо реално да вършат някаква работа като в Готик обикалят безцелно.
Тук реално става дума пак за по горното което вече коментирах с една скоба за НПЦ-тата. Да видим фактите.
НПЦ-тата в Готик правят следните неща, които си имат аниамция и скрипт
Разхождат се, спят през ноща на специфично място, хранят се на обяд и вечер, пият вода , вино и бира, пушат цигари и наргиле, танцуват, чукат с чук пирони, режат дъски, секат дърва, коват желязо, точат желязото и го охлаждат във водата, готвят по няколко различни начина, ловят риба, тренират с мечове и стрели, пекат агне на шиш, пасат овце, метат, берат плодове, жънат, копаят, носят товари между фермите и града, пикаят, пазарят се на пазара , бият се, молят се в храма, копаят руда, четат книги. При това са не рандъм спаунващи се мобове а всеки е индивидуален и веднъж убит изчезва от света в играта.
Какво правят във Фейбъл 1 :
Обикалят, спят, хранят се, пият, носят сандъци .
Е при това положение къде съм излъгал питам аз?

Както се вижда ясно и в двата случая изобщо не става дума за пристрастия, за оценки или за сравнение - става дума за сухи факти които могат да се проверят винаги. Така че дали ти понасяш Готик или не няма нищо общо със ваденето на факти от нея. В случая примера е напълно уместен особено когато става дума за един и същи жанр.
Това е все едно да пишеш ревю на Gran Turismo и да изобщо да не споменеш че слаб елемент в играта е липсата на щети по автомобила само защото ще се наложи да сравниш този елемент с някоя друга игра (да речем - GTR серията) която да ти е пълно дръвце като цяло.
Сега пак призовавам да се абстрахираш от първия абзац, да осмилиш фактите които съм дал там по правилния начин и да прочетеш цялото и тогава да кажеш точно и ясно къде не съм прав.

а за Готик 2:
ревю Shadowdance - оценка 97%
http://www.shadowdance.info/design/index800.htm
дето се вика един лаф : "Стоп, не искам повече" :)
Gamespot 8.1 оценка Готик 2 без експанда
Eurogamer 8/10 Готик 1
IGN 8/10 Готик 2
Just RPG 97%
RPGdot.com 91%

Ако искаш още мога да ти изброявам ? И малко ще е смешно да признаваш Gamespot и XX сайта за Ънчартед а сега да решиш да се отметнеш и да кажеш че не са ти критерий след като вече се изцепи че Готик била най-дървената поредица.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Thu Oct 08, 2009 1:12 am

Очевидно имаш изключително много свободно време, за което имаш моите адмирации. Аз уви го нямам, така че ще се ограничавам с бързата и внезапна тактика "flame and run" :lol:

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 08, 2009 1:18 am

Ами имам защото уж мисля един отчет и докато не го завърша няма да ставам от компютъра. Пък и винаги когато някой намеси името ми с думата "необективен" и "пристрастен" в едно изречение с RRSunknown се чуствам длъжен да му покажа колко дълбоко се заблуждава тъй аз винаги обяснявам само с факти освен ако изрично не съм предупредил че давам лично мнение опиращо до вкус. Всичко останало може да се измери или провери лесно математически.

А за отбелязване е че освен тези два случая в които присъства сравнение с елементи от играта поредицата Готик по нататък няма грам дума за сравнение или споменаване на Готик.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Oct 08, 2009 8:10 am

RRSunknown wrote:Ей това ми е ревюто на Фейбъл 1
http://3dzone.bg/article/view/%D0%B0_%D ... %87%D0%B5/

ясно съм показал кои за мен са силните страни в играта, кои са слабите и какво търся в дадена игра за ми е интересна.

Сега желанието ми е да прочетете , да ми кажете какво е запазено и какво променено във Фейбъл 2 и с кое не сте съгласни за да стане интересна дискусия. Като за Фейбъл 2 ви приемам на доверие. Нещо повече - ЗНАМ че ще ми хареса играта като цяло , но мисля че няма да ми стане номер 1 игра а по скоро ще се нареди до Vampires, Witcher и Oblivion.
Обикновено нямам нищо против ревюта, които са противоположни на мнението ми, но това което си писал за Fable силно ме подразни, особено първата половина на статията. Причината - оставяш читателя с впечатлението, че имаш силно ограничен мироглед, що се отнася до РПГ-тата. Един вид те трябва да се правят по еди какви си строго определени стандарти, а тази игра не ги следва, следователно е грешна и гнила някак си. Идеята, че липсата на реализъм, диалози и т.н. води едва ли не до някакъв брейн-дед експириънс за слабите духом, които са тръгнали да правят такива анти-хардкор неща като да се забавляват, определено ми идва в повечко. И действително прекаляваш с цитирането на пустия Gothic. Да, Fable при всички положения е далече от перфектна, но да плюеш точно необичайността й е прекалено.
За капак вкарваш някаква абсурдна теория на конспирацията за това, че играта станала скапана, защото не са я правили за PC, а за Xbox, нали мощта на хардуера е определящия фактор и някак си PIII 733 с GeForce 3 не стига, за да обхване зомг креативната визия на Молиньо... Дрън та пляс. Щом Готик 2 ти е еталона за всичко, що е RPG, ето ти неговите изисквания:
Pentium III 700, 256MB RAM, 32MB 3D DirectX 8.1 compatible video card
Освен това визията на Fable всъщност е доста по-добра от Gothic-а чисто технически. Бъмпове, сенки, детайл - все неща които доста ги е хванала липсата в Gothic, игра, която доста трудно би могла да мине точно за "красива".
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp? ... 4739&pic=3
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp? ... 1880&pic=1
Но какво викаш? Gothic има невиждан фийчър като стрийминг на данни? Юптиду! God of War, GTA III, Mercenaries, anyone? И не че нещо, но има Morrowind версия за Xbox, за бога. Това само по себе си прави "фактите" ти за смях.

Колкото до историята около създаването на Fable - причината да я претупат е просто, че Молиньо беше хванал 3 дини едновременно и изпусна всичките.

RRSunknown wrote:Но въпроса е - ще могат ли да се играят сингъл или са само за да помагам на някой който вече си е купил премиума.
П.С. Ебати ташака е по никакъв начин не можеш да се сдобиеш нито с точки нито с ГОЛД акаунт в България.
Експанжъните са екстра, особено първият ме изкефи на макс (безбожно красив е и има доста интересни куестове). Безплатните версии са за кооп. Пълните са, за да играеш сингъл и да докопаш разните предмети (някои, или не - почти всички - са брутално яки) и т.н. Има и много заглавия, които ползват този подход.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 08, 2009 9:33 am

Тъй, откъде да те почна Едно по едно
Обикновено нямам нищо против ревюта, които са противоположни на мнението ми, но това което си писал за Fable силно ме подразни, особено първата половина на статията. Причината - оставяш читателя с впечатлението, че имаш силно ограничен мироглед, що се отнася до РПГ-тата. Един вид те трябва да се правят по еди какви си строго определени стандарти, а тази игра не ги следва, следователно е грешна и гнила някак си.

Нещо не мога да схвана какво искаш да ми кажеш с това изречение. Защото първо - стандарти наистина има особено когато претендираш за отворен свят и второ къде точно съм казал - как трябва да се правят- доколкото си чета - само съм излагал факти.
Нека само да напомня (ако искаш и конкретни Превюта ще извадя) че Питър Молиньо обещаваше точно ГОЛЯМ ОТВОРЕН ЖИВ СВЯТ. Това му бяха обещанията. Когато се претендира за тези неща тези СА ВАЖНИ и тези НЕЩА СЕ ТЪРСЯТ именно защото претенциите на играта бяха за жив свят а не Диабло. Защото Молиньо не излезе да каже - правим клонинг на Диабло със всичките му елементи - а каза - правим ЖИВ, ОТВОРЕН СВЯТ. После се извини че не успял и това няма как да го отречеш защото го има черно на бяло.
Идеята, че липсата на реализъм, диалози и т.н. води едва ли не до някакъв брейн-дед експириънс за слабите духом, които са тръгнали да правят такива анти-хардкор неща като да се забавляват, определено ми идва в повечко. И действително прекаляваш с цитирането на пустия Gothic. Да, Fable при всички положения е далече от перфектна, но да плюеш точно необичайността й е прекалено.
Плюя? С кое точно изречение плюя? Не помня да съм плюл. За да не се повтарям прочети горния ми абзац и по точно часта за обещанията за жив , реален свят в който хорат да реагират ИСТИНСКИ. Това са думи на Питър Молиньо а не мои които ей сега съм решил да си измисля. Жив и реален свят се създава с правдоподовни НПЦ-та , а не ботове с които нито може да се води диалог нито да се комуникира. РПГ с НПЦ-та с които не може да се води комуникация вече до голяма степен бяга от жанра.

За капак вкарваш някаква абсурдна теория на конспирацията за това, че играта станала скапана, защото не са я правили за PC, а за Xbox, нали мощта на хардуера е определящия фактор и някак си PIII 733 с GeForce 3 не стига, за да обхване зомг креативната визия на Молиньо... Дрън та пляс. Щом Готик 2 ти е еталона за всичко, що е RPG, ето ти неговите изисквания:
Pentium III 700, 256MB RAM, 32MB 3D DirectX 8.1 compatible video card
Освен това визията на Fable всъщност е доста по-добра от Gothic-а чисто технически. Бъмпове, сенки, детайл - все неща които доста ги е хванала липсата в Gothic, игра, която доста трудно би могла да мине точно за "красива".
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp? ... 4739&pic=3
http://www.tothegame.com/sshotfeat.asp? ... 1880&pic=1
Но какво викаш? Gothic има невиждан фийчър като стрийминг на данни? Юптиду! God of War, GTA III, Mercenaries, anyone? И не че нещо, но има Morrowind версия за Xbox, за бога. Това само по себе си прави "фактите" ти за смях.
Тук не само че тенденциозно правиш некоректни сравнения но дори сам се оборваш без да го осъзнаваш.
Защо е некоректно - защото както всички знаят и както казах няколко пъти Готик има един остров в който няма НИТО ЕДИН ЛОАД екран. Абсолютна свобода на движение, никакви инстанции и НПЦ-тата и мобовете НЕ СЕ респаунват а са си уникални като обекти. Да видим другите изброени - Мороуинд - отворен лендспейп , ИНСТАНЦИРАНИ сгради и дънжъни, тоест - зареждащи екрани -> следва какво? - спестяване на ресурси. Изобщо няма да отварям думата че лендскейпа на Мороунд се състои главно в пустини и чукари докато на Готик има растителност и по- многобройни за изобразяване обекти. Разбира се говорим за игри които са сходни по графична част чисто технически. И защо изобщо по дефолт си приел че като се казва - отворен и изпипан свят с приема че става дума само и единствено за Streaming ? Сравненията с GOW са особено нелепи при положение че там става дума за коридорен екшън.
С GTA сравненията са най-удачни и то главно в San Andreas - само че за сметка на графиката и на постоянните респауни на рандъм човечета и коли. Не е и като в Сан Андреас да НЯМА инстанцирани сгради.
За сриптовете на НПЦ-тата дума няма да отварям защото то е очевидно кои са игрите със скриптирано поведение на НПЦ-та - По онова време са само две единствени - Готик и Фейбъл където са доста по малко на брой скриптове но поне ги има за разлика от другите игри от перода където само обикалят безцелно и които си дал за пример.

Сега обаче стигаме и до Фейбъл - Фейбъл чисто технически изглежда в ПЪТИ по добре и от Готик и от Мороуинд - и шотовете го доказват. И тук сам се оборваш - именно защото е с много по добра техническа графика - по детайлна , с повече полигони и ефектни НЕ Е БИЛО възможно да я направят отворен свят. Абсолютно очевиден факт. Защото то и Half Life 2 има по добра графика от всички изброени ама се развива в коридорчета нали?
Изрично подчертавам че никъде няма твърдение че играта станала скапана защото няма отворен свят. Не ми вадете думи от контекста-казал съм само че НЯМА отворен свят какъвто ОБЕЩАВАХА. Това съм казал и никъде не става дума за вадене на изводи и следствия че видиш ли понеже света не е отворен - всичко = скрап.

Колкото до историята около създаването на Fable - причината да я претупат е просто, че Молиньо беше хванал 3 дини едновременно и изпусна всичките.
Колкото до историята - обещаваха ли дадена неща - обещаваха ги. Изпълниха ли ги - Не, не ги изпълниха. Прости и елементарни факти.


След като изяснихме елеменатаните факти относно първия абзац от материала може да продължим като ми кажеш какво точно не е вярно в останалата част от материала. Там достатъчно ясно съм коментирал нещата за които "можеше и повече" (като недостатъчното приложение на експресиите, стареенето, и т.н.)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Oct 08, 2009 3:55 pm

Много си труден РРС-е, а знаеш, че накрая ще загубиш :lol:
Защото първо - стандарти наистина има
Стандартите за задължително наличие на реализъм, диалози и т.н. са само в главата ти.
И преди да мина към хубавото да кажа две думи за графиката- има нещо гнило в арта които са избрали , нещо много противоречиво- от една страна имаме игра с обезглавявания и брутално нарисувани пейзажи от друга страна имаме стражи излезли като от книга за първолаци- с огромни глави и смешни клоунски шапки. Всичко е както някакъв комикс - с уголемени пропорции и ярки цветове. Именно това подсказва на първо време че това е игра направена да се играе за забавление а не игра с претенции за реализъм.
Как точно очакваш да се интерпретира този параграф? Да не говорим, че за същото това мрънкаш втори път по адрес на Fable 2.
И тук сам се оборваш - именно защото е с много по добра техническа графика - по детайлна , с повече полигони и ефектни НЕ Е БИЛО възможно да я направят отворен свят.
Не, ти се оборваш, бро. В статията си казваш, че причината да не се реализират бляновете на Молиньо е немощта на конзолата (която джъст хепънс ту би със същия хардуер като изискванията на Готик 2), а сега казваш, че е било заради по-добрата графика от тази на (иначе по-красивия според статията) Готик. Мейк ъп йор майнд.
И бтв единствената причина пираните да не се пробват с конзолна версия е, че просто нямаха права за това по онова време, а и ме съмнява да са имали ресурса.
Колкото до историята - обещаваха ли дадена неща - обещаваха ги. Изпълниха ли ги - Не, не ги изпълниха. Прости и елементарни факти.
За тази ЗОМГ драма никой не спори. Но теорията ти на конспирацията е доста... ъъх.
След като изяснихме елеменатаните факти относно първия абзац от материала може да продължим като ми кажеш какво точно не е вярно в останалата част от материала. Там достатъчно ясно съм коментирал нещата за които "можеше и повече" (като недостатъчното приложение на експресиите, стареенето, и т.н.)
Да, Fable при всички положения е далече от перфектна, но да плюеш точно необичайността й е прекалено.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 08, 2009 4:12 pm

Сега ще съм по бърз:
Стандартите за задължително наличие на реализъм, диалози и т.н. са само в главата ти.
Стандарти за ОТВОРЕН СВЯТ - колко пъти се налага да повторя отворен и реален свят ?
Как точно очакваш да се интерпретира този параграф? Да не говорим, че за същото това мрънкаш втори път по адрес на Fable 2.

Очаква да се интепретира точно така както съм го казал с факти
А) Да направиш комични пропорции + кръв Е протиречиво. Факт.
Б) Извеждам прост факт - играта е умишлено направена така за фън. Не се търси реализъм. Факт.
Не, ти се оборваш, бро. В статията си казваш, че причината да не се реализират бляновете на Молиньо е немощта на конзолата (която джъст хепънс ту би със същия хардуер като изискванията на Готик 2), а сега казваш, че е било заради по-добрата графика от тази на (иначе по-красивия според статията) Готик. Мейк ъп йор майнд.
И бтв единствената причина пираните да не се пробват с конзолна версия е, че просто нямаха права за това по онова време, а и ме съмнява да са имали ресурса.
Чакай, чакай малко - пак четеш накриво май. И то вече много накриво - в статия една дума няма за ГРАФИКАТА на Готик и никъде няма думата ПО изразяваща превъзходство. Има думата "КАТО" става дума за ЦЯЛОСТНИЯ свят. Не вади от контекста нещо което го няма.

За край на поста ще оставя да говори Питър Молиньо с официалното му писмо към феновете:
There is something I have to say. And I have to say it because I love making games. When a game is in development, myself and the development teams I work with constantly encourage each other to think of the best features and the most ground-breaking design possible.

However, what happens is that we strive to include absolutely everything we've ever dreamt of and, in my enthusiasm, I talk about it to anyone who'll listen, mainly in press interviews. When I tell people about what we're planning, I'm telling the truth, and people, of course, expect to see all the features I've mentioned. And when some of the most ambitious ideas get altered, redesigned or even dropped, people rightly want to know what happened to them.

If I have mentioned any feature in the past which, for whatever reason, didn't make it as I described into Fable, I apologise. Every feature I have ever talked about WAS in development, but not all made it. Often the reason is that the feature did not make sense. For example, three years ago I talked about trees growing as time past. The team did code this but it took so much processor time (15%) that the feature was not worth leaving in. That 15 % was much better spent on effects and combat. So nothing I said was groundless hype, but people expecting specific features which couldn't be included were of course disappointed. If that's you, I apologise. All I can say is that Fable is the best game we could possibly make, and that people really seem to love it.

I have come to realise that I should not talk about features too early so I am considering not talking about games as early as I do. This will mean that the Lionhead games will not be known about as early as they are, but I think this is the more industry standard.

Our job as the Lionhead family of studios is to be as ambitious as we possibly can. But although we jump up and down in glee about the fabulous concepts and features we're working on, I will not mention them to the outside world until we've implemented and tested them, and they are a reality.

Thank you for reading.

Peter.
Както се казва - когато Твореца на играта го казва в прав текст - махали са дадени фийчъри за сметка на други защото хардуера не е позволявал да ги реализират има ли смисъл аз да добавям повече?

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Thu Oct 08, 2009 4:50 pm

Mahnali sa rasteneto na durveta?! WOW!

Tova che Molineux dade prekaleno golemi obeshtaniq (koeto pravi za pochti vseki svoi proekt, nezavisimo ot tova za kakuv hardware e praven) i baba go znae. Sushto taka vsichki sme cheli izvineniqta mu po vuprosa. I vsichki sme naqsno, che Fable mojeshe da bude mnogo poveche. No vpechatlenieto, koeto ostavqsh u chitatelq s purvata polovina na review-to si e, che imash silno negativno otnoshenie kum chisto i prosto neobichainite elementi v igrata, a imenno - "gnilata" nerealistichna grafika i lipsata na standartni dialozi. Dori da ne si se OPITVAL da kajesh tova, taka se e poluchilo.

Tova, koeto izrusi za nesuvmestimostta na nerealistichna viziq i nasilie e pulen absurd. Tq e nalichna vuv vsqkakvi vizualni medii - komiksi, animacii, igri. V toz red na misli nqmam turpenie da vidq mnenieto ti za Darksiders, kato izleze. :lol: A i moje da hvurlish otnovo edin pogled na Brutal Legend.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Thu Oct 08, 2009 5:02 pm

От 30 човека които са ми чели същия този материал само от тебе и от Никола съм че чул че насаждам отрицателно мнение в първата половина на статията.
Дотам като опря да се хващат за имагинерно отрицателно отношение което съществува само във фантазията ти хващайки се за думи като "гнили" (има нещо гнило в Дания :)) . Чакам за останалата част - кое точно не вярно.

За абсурда - за незнам си кой път четеш накриво.
Ще се цитирам
нещо много противоречиво- от една страна имаме игра с обезглавявания и брутално нарисувани пейзажи от друга страна имаме стражи излезли като от книга за първолаци- с огромни глави и смешни клоунски шапки. Всичко е както някакъв комикс - с уголемени пропорции и ярки цветове.Именно това подсказва на първо време че това е игра направена да се играе за забавление а не игра с претенции за реализъм
Може ли да ми кажеш къде точно прочете Несъвместимост, отрицателно отношение към арт стила ? Защото аз виждам само някакви елементарни факти.
В миналия си пост казвам:
А) Да направиш комични пропорции + кръв Е протиречиво. Факт.
Отново няма нито една дума нито за несъвместимост нито за комикси. Надявам се правиш разлика между комикс и комични пропорции?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 11 guests