Fallout 3
Moderator: AlDim
Fallout 3
Ясно е, че за тая игра ше си говорим доста, та не виждам смисъл да си няма тема.
Тъкмо излязох от Vault 101 и засега ме кефи, обаче не съм особено напреднал. Цялото начало силно ми вонеше на Half Life 2, не знам защо, но ще видим.
Интрото на Рон Пърлман ми беше малко твърде библейско и драматично, но пък някои от репликите, които имаш като варианти в разговорите, просто размазват.
Бе още циклеж си трябва.
Тъкмо излязох от Vault 101 и засега ме кефи, обаче не съм особено напреднал. Цялото начало силно ми вонеше на Half Life 2, не знам защо, но ще видим.
Интрото на Рон Пърлман ми беше малко твърде библейско и драматично, но пък някои от репликите, които имаш като варианти в разговорите, просто размазват.
Бе още циклеж си трябва.
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
"Говоря си сам, щото Никола не поства, епизод 3":
ОКАЗА се, че на компаса в долния ляв ъгъл има стрелка, ама кой да гледа. Картата обаче е все така неуслужлива, а светът е ОГРОМЕН... поне за мен твърде огромен, свикнал съм повече да ме държат за ръчичка...
ОКАЗА се, че на компаса в долния ляв ъгъл има стрелка, ама кой да гледа. Картата обаче е все така неуслужлива, а светът е ОГРОМЕН... поне за мен твърде огромен, свикнал съм повече да ме държат за ръчичка...
And you can't dance with a devil on your back...
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Ох само да излезе официално как ше прибодна !
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
е да де ама точно игрите на Бетседа никога досега не съм им намирал сюжет ( в смисъл на нивото на истински сюжети като Плейнскейп, КОТОР и Файнъл Фентъзи)
Идеята в такива игри е да се обикаля безцелно и като човек се натъкне на нещо да си го изследва. Давам пример с Обливиън-
излизам от каналите в началото (предполагам еквивалента на излизането от Ваулта) , имам куест, стрелка и карта. Дали да тръгна натам? Не - решавам да изследвам малкото островче пред мен - там намирам двама бангюги които пребивам но при огъня им виждам бележка указваща им да пазят входа. Разтърсвам се за споменатия вход и намирам древна врата за някакви руини. Влизам и намирам цяла банда която се крие там, влизам още по навътре и попадам на скривалището на некромансър който се крие още по дълбоко и планира как да използва бандягите които ХИЧ не знаят за него. Убивам го и намирам малка фигурка на елф. Излизайки от подземието от някаква дупка на другия край на острова решавам да не се занимавам с куеста а първо да се отбия до големия град да разтоваря. Докато търся екипировка след продажбата към мен се приближава един човек и ми прави предложение на което не мога да откажа - да му намеря статуи като тази която съм продал и ми дава някакви указания къде да я търся. Хващам коня който ми дават и весело препускайки тръгвам към споменатото място . По пътя виждам странна статуя да стърчи насред един хълм и се отбивам да видя за какво става дума. И т.н т.н. 20 часа по късно още не знаех нищо за главния куест но си обикалях с кеф изпълнявайки местни куести които се оказаха много по стойностни (като малки разказчета) от централните куести които минах по- късно (които бяха като дебел скучен роман).
Та както чета досега Фаллаут е от същия тип!
Fallout 1 и 2 бяха и те така - можеше да изоставиш куеста по всяко време и да обикаляш по картата. Арканум също. Готик. Morrowind. Divine Divinity. Baldur's gate 1 и двойката поне в първата си половина.
Но стига по тази тема. Мен ме интересуват по-интересни нещица.
Например- диалозите реално ли се водят с реплики и има ли реален избор или е тип обливиън- имаш два вариант за куест- примемам и отказвам за по късно а всички диалози в историята са зададени и не може да се променят тип Mass Effect.
И второ- само екшън ли е или има възможност за промъкване и мирно минаване на куестите.
И последно - системата имам ли нещо общо със стария SPESIAL или е направена само за битки?
Идеята в такива игри е да се обикаля безцелно и като човек се натъкне на нещо да си го изследва. Давам пример с Обливиън-
излизам от каналите в началото (предполагам еквивалента на излизането от Ваулта) , имам куест, стрелка и карта. Дали да тръгна натам? Не - решавам да изследвам малкото островче пред мен - там намирам двама бангюги които пребивам но при огъня им виждам бележка указваща им да пазят входа. Разтърсвам се за споменатия вход и намирам древна врата за някакви руини. Влизам и намирам цяла банда която се крие там, влизам още по навътре и попадам на скривалището на некромансър който се крие още по дълбоко и планира как да използва бандягите които ХИЧ не знаят за него. Убивам го и намирам малка фигурка на елф. Излизайки от подземието от някаква дупка на другия край на острова решавам да не се занимавам с куеста а първо да се отбия до големия град да разтоваря. Докато търся екипировка след продажбата към мен се приближава един човек и ми прави предложение на което не мога да откажа - да му намеря статуи като тази която съм продал и ми дава някакви указания къде да я търся. Хващам коня който ми дават и весело препускайки тръгвам към споменатото място . По пътя виждам странна статуя да стърчи насред един хълм и се отбивам да видя за какво става дума. И т.н т.н. 20 часа по късно още не знаех нищо за главния куест но си обикалях с кеф изпълнявайки местни куести които се оказаха много по стойностни (като малки разказчета) от централните куести които минах по- късно (които бяха като дебел скучен роман).
Та както чета досега Фаллаут е от същия тип!
Fallout 1 и 2 бяха и те така - можеше да изоставиш куеста по всяко време и да обикаляш по картата. Арканум също. Готик. Morrowind. Divine Divinity. Baldur's gate 1 и двойката поне в първата си половина.
Но стига по тази тема. Мен ме интересуват по-интересни нещица.
Например- диалозите реално ли се водят с реплики и има ли реален избор или е тип обливиън- имаш два вариант за куест- примемам и отказвам за по късно а всички диалози в историята са зададени и не може да се променят тип Mass Effect.
И второ- само екшън ли е или има възможност за промъкване и мирно минаване на куестите.
И последно - системата имам ли нещо общо със стария SPESIAL или е направена само за битки?
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 15 guests