Fallout 3

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

Post Reply
User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Fallout 3

Post by Roland » Fri Oct 10, 2008 4:49 pm

Ясно е, че за тая игра ше си говорим доста, та не виждам смисъл да си няма тема.

Тъкмо излязох от Vault 101 и засега ме кефи, обаче не съм особено напреднал. Цялото начало силно ми вонеше на Half Life 2, не знам защо, но ще видим.

Интрото на Рон Пърлман ми беше малко твърде библейско и драматично, но пък някои от репликите, които имаш като варианти в разговорите, просто размазват.

Бе още циклеж си трябва.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Moridin
Global Moderator
Posts: 19287
Joined: Fri Dec 19, 2003 10:21 pm
Location: On the other side
Contact:

Post by Moridin » Fri Oct 10, 2008 4:56 pm

Брех, излязла ли е бе?
This is it. Ground zero.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Fri Oct 10, 2008 4:58 pm

Не е, ама е изтекла бокс версията по торентите. Иначе си я чакаме на 28ми :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Fri Oct 10, 2008 5:06 pm

все си мислех че Роланд не пиратства но се оказва че съм бил в заблуда :).

b.t.w. Рол, може ли да кажеш на какъв телевизор играеш?

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Oct 10, 2008 5:13 pm

Естествено, че пиратствам, конкретно игри, особено в случаите, когато нещото си изпревари рилийза. Просто всичко, което ми харесва, си го И купувам.

За телевизора - обикновен, за съжаление. Четенето на надписите е голяма мъка...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Oct 10, 2008 6:20 pm

Фолаутът е УБИЕЦ поне дотук, днес определено си оставам у нас весело болен. А системата за прицелване и забавения кадър после са много, много найс.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Oct 10, 2008 7:01 pm

Е Скордж ако не забатачи в някакви технически детайли, няма да е той.

Аз леко се дразня на неориентираността в началото. Не обичам тотално да не знам накъде вървя.
And you can't dance with a devil on your back...

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Fri Oct 10, 2008 7:19 pm

айде сега. имаше конкретен въпрос, на който никой друг не отговори.
за фолаут - като излезе. в прерилийз материалите няма почти никъв фолаут фийлинг (даже в Rage има повече), дано не е така в крайния продукт.

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Oct 10, 2008 7:51 pm

Няма нищо, единствената стрелка си ти. Освен ако аз съм на обичайно глуповатото си в ориентацията из игри ниво и изпускам нещо...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Fri Oct 10, 2008 9:57 pm

Добре де, тая игра е Half Life 2, Gears of War, Oblivion - един куп заглавия едновременно, само не и Fallout!
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sat Oct 11, 2008 5:06 pm

"Говоря си сам, щото Никола не поства, епизод 3":

ОКАЗА се, че на компаса в долния ляв ъгъл има стрелка, ама кой да гледа. Картата обаче е все така неуслужлива, а светът е ОГРОМЕН... поне за мен твърде огромен, свикнал съм повече да ме държат за ръчичка...
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 11, 2008 5:11 pm

Е - то това за големината е само плюс, ако си свикнал само на японски РПГ-та със сигурност ти се струва непривично но силата на Бетседа винаги е била огромния свят който се екслорва по случаен принцип.
Моя съвет- не се занимавай с куести а тръгни където ти видят очите и да видим какво ще намериш :)

User avatar
Pugsley
Moderator
Posts: 3447
Joined: Wed Jun 22, 2005 4:14 pm
Location: Отзад
Contact:

Post by Pugsley » Sat Oct 11, 2008 6:09 pm

Ох само да излезе официално как ше прибодна !
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list

User avatar
Roland
Site Admin
Posts: 30165
Joined: Sat Dec 20, 2003 10:36 pm
Location: Chicago, IL
Contact:

Post by Roland » Sat Oct 11, 2008 6:10 pm

Играл съм доста повече западни, отколкото японски рпг-та. Просто тоя тип отворен свят зверски не ме кефи. Или по-точно - нищо против него, стига да е дадено ясно да се разбере как да стигнеш до куест-целите. Някои играем и заради сюжет.
And you can't dance with a devil on your back...

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 11, 2008 6:31 pm

е да де ама точно игрите на Бетседа никога досега не съм им намирал сюжет :) ( в смисъл на нивото на истински сюжети като Плейнскейп, КОТОР и Файнъл Фентъзи)
Идеята в такива игри е да се обикаля безцелно и като човек се натъкне на нещо да си го изследва. Давам пример с Обливиън-
излизам от каналите в началото (предполагам еквивалента на излизането от Ваулта) , имам куест, стрелка и карта. Дали да тръгна натам? Не - решавам да изследвам малкото островче пред мен - там намирам двама бангюги които пребивам но при огъня им виждам бележка указваща им да пазят входа. Разтърсвам се за споменатия вход и намирам древна врата за някакви руини. Влизам и намирам цяла банда която се крие там, влизам още по навътре и попадам на скривалището на некромансър който се крие още по дълбоко и планира как да използва бандягите които ХИЧ не знаят за него. Убивам го и намирам малка фигурка на елф. Излизайки от подземието от някаква дупка на другия край на острова решавам да не се занимавам с куеста а първо да се отбия до големия град да разтоваря. Докато търся екипировка след продажбата към мен се приближава един човек и ми прави предложение на което не мога да откажа - да му намеря статуи като тази която съм продал и ми дава някакви указания къде да я търся. Хващам коня който ми дават и весело препускайки тръгвам към споменатото място . По пътя виждам странна статуя да стърчи насред един хълм и се отбивам да видя за какво става дума. И т.н т.н. 20 часа по късно още не знаех нищо за главния куест но си обикалях с кеф изпълнявайки местни куести които се оказаха много по стойностни (като малки разказчета) от централните куести които минах по- късно (които бяха като дебел скучен роман).
Та както чета досега Фаллаут е от същия тип!
Fallout 1 и 2 бяха и те така - можеше да изоставиш куеста по всяко време и да обикаляш по картата. Арканум също. Готик. Morrowind. Divine Divinity. Baldur's gate 1 и двойката поне в първата си половина.

Но стига по тази тема. Мен ме интересуват по-интересни нещица.:)
Например- диалозите реално ли се водят с реплики и има ли реален избор или е тип обливиън- имаш два вариант за куест- примемам и отказвам за по късно а всички диалози в историята са зададени и не може да се променят тип Mass Effect.
И второ- само екшън ли е или има възможност за промъкване и мирно минаване на куестите.
И последно - системата имам ли нещо общо със стария SPESIAL или е направена само за битки?

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 15 guests