Fallout 3
Moderator: AlDim
С пач 1.02.26 (мисля че е последния) изчезнаха всички проблеми които имах със Fallout 2 - направо те изхвърля от играта в битка, това е най-често срещаното, но далеч не единственото. Неофициален е пача имайте предвид.
Някой опита ли вече Fallout 2 Restoration Project 2.0?
Някой опита ли вече Fallout 2 Restoration Project 2.0?
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Кисна си аз на престола по време на едно дълго заседание и си размишлявам за Fallout. Или по-точно - колко безумно напредничава е играта. Замислете се само:
- Напълно отворен свят
- Денонощен цикъл
- Подвижни NPC-та
- Събития в реално игрово време
- Нулева линейност
- Верен пес (да ме прощава Молиньо)
- Невероятно озвучение на персонажите с реплики
И за други неща си размишлявам. Black Isle са направили Fallout 2 за ЕДНА година. Най-мащабното и нелинейно RPG въобще. За периода 1997-2000, ВСЯКА година са пускали по едно от да речем 10-те най-добри RPG-та въобще. Или да го кажем с други думи - стига да имат туулсет, с който да работят, тия хора бяха богове на гейм ДИЗАЙНА...
- Напълно отворен свят
- Денонощен цикъл
- Подвижни NPC-та
- Събития в реално игрово време
- Нулева линейност
- Верен пес (да ме прощава Молиньо)
- Невероятно озвучение на персонажите с реплики
И за други неща си размишлявам. Black Isle са направили Fallout 2 за ЕДНА година. Най-мащабното и нелинейно RPG въобще. За периода 1997-2000, ВСЯКА година са пускали по едно от да речем 10-те най-добри RPG-та въобще. Или да го кажем с други думи - стига да имат туулсет, с който да работят, тия хора бяха богове на гейм ДИЗАЙНА...
- beliefcontrol
- Paragon
- Posts: 532
- Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm
Аз играх малко (Klamath, Den), но като че ли по-скоро негативно усещане ми остави.Goshko wrote:Някой опита ли вече Fallout 2 Restoration Project 2.0?
Прекалено много random encounters тип 10 robbers vs 10 highwaymen. На 3-то ниво обрах останките от едно такова и се напълних с оръжия.
Може и да има настройки за това, но нямам време да играя.
Не съм доволен от windowed mode-a - във FOnline е милион пъти по-добър.
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.
Е истината си е истина... Аз на времето, като видех в някоя игра логото на Black Isle, настръхвах и се приготвях за поредната доза масивен кеф.AlDim wrote:Кисна си аз на престола по време на едно дълго заседание и си размишлявам за Fallout. Или по-точно - колко безумно напредничава е играта. Замислете се само:
- Напълно отворен свят
- Денонощен цикъл
- Подвижни NPC-та
- Събития в реално игрово време
- Нулева линейност
- Верен пес (да ме прощава Молиньо)
- Невероятно озвучение на персонажите с реплики
И за други неща си размишлявам. Black Isle са направили Fallout 2 за ЕДНА година. Най-мащабното и нелинейно RPG въобще. За периода 1997-2000, ВСЯКА година са пускали по едно от да речем 10-те най-добри RPG-та въобще. Или да го кажем с други думи - стига да имат туулсет, с който да работят, тия хора бяха богове на гейм ДИЗАЙНА...
Обявиха кво ше е колекционерското издание на New Vegas.
http://www.gamestop.com/Catalog/Product ... t_ID=77857
fap fap fap
http://www.gamestop.com/Catalog/Product ... t_ID=77857
fap fap fap
And you can't dance with a devil on your back...
Подпуках GOTY едишъна, че хем искам да си преиграя играта преди излизането на New Vegas, хем не съм минавал DLC-тата. Веднага ме хвана яката носталгия, супер много го обичам света на тая игра.
Обаче за съжаление човек като свикне веднъж на системата за диалози на Mass Effect (особено в двойката, където Шепърд не просто подава реплики, за да монологизират другите, ами участва в разговора), сега простият избор на неми реплики ми е един такъв умрял...
Обаче за съжаление човек като свикне веднъж на системата за диалози на Mass Effect (особено в двойката, където Шепърд не просто подава реплики, за да монологизират другите, ами участва в разговора), сега простият избор на неми реплики ми е един такъв умрял...
And you can't dance with a devil on your back...
Сега с наближаването на New Vegas се захванах пак по-сериозно с тройката. Гледам да изрина всички DLC куестове първо, иначе по основната история тъкмо съм минал Ривет Сити и ще срещам татенцето за първи път. От DLC-тата май само Point Lookout ми е останал. За съжаление след Мothership Zeta вече съм практически безсмъртен - с тия плазмени пушки убивам всичко с между един и два изстрела и амунициите ми са на практика безкрайни за тях.
Иначе днес минах The Pitt. Изненадващо сложен от морална гледна точка избор:
Иначе днес минах The Pitt. Изненадващо сложен от морална гледна точка избор:
- Spoiler: show
And you can't dance with a devil on your back...
Mothership Zeta беше единственото нещо което ме затрудни, даже на 26 ниво и с най-добрите оръжия в играта (само Xuanlong assault rifle нямах на практика). Особено в хагара като ме налазиха масите малки зелени човечета и дроните с оръдията като се включи алармата бая пъти load-вах и голямо криене и причакване беше зад разни ъгли да ги викам едно по едно че тия с force fields дето са бяха голям зор да се убият.
Point Lookout може да е да е и по трудно (със сигурност е МНОГО по-добре направено и по-интересно), но там вече бях 30то ниво с Almost Perfect и всички bobbleheads (без Strength), 100 на всичко освен Barter и Unarmed И още в самото начало намерих Backwater Rifle (любимото ми оръжие просто ) та не беше много сложно. Реално там главния quest е доста лесен, но като навлезеш в блатата и те налазят Trackers става ...
За мен The Pitt е най-слабия от DLC-тата. Това е изцяло лично мнение, основно защото атмосферата не ми харесва. Ако трябва да ги подредя са Point Lookout>>Mothership Zeta/Operation Anchorage>The Pitt. Broken Steel го броя за част от оригиналната игра.
Всичко на Hard или Very Hard имай предвид, на по-ниски трудности може да е различно.
Point Lookout може да е да е и по трудно (със сигурност е МНОГО по-добре направено и по-интересно), но там вече бях 30то ниво с Almost Perfect и всички bobbleheads (без Strength), 100 на всичко освен Barter и Unarmed И още в самото начало намерих Backwater Rifle (любимото ми оръжие просто ) та не беше много сложно. Реално там главния quest е доста лесен, но като навлезеш в блатата и те налазят Trackers става ...
За мен The Pitt е най-слабия от DLC-тата. Това е изцяло лично мнение, основно защото атмосферата не ми харесва. Ако трябва да ги подредя са Point Lookout>>Mothership Zeta/Operation Anchorage>The Pitt. Broken Steel го броя за част от оригиналната игра.
Всичко на Hard или Very Hard имай предвид, на по-ниски трудности може да е различно.
When in danger, When in doubt, Run in circles, Scream and shout.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 16 guests