Fallout 3

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
beliefcontrol
Paragon
Posts: 532
Joined: Sat Jan 20, 2007 2:53 pm

Post by beliefcontrol » Mon Apr 12, 2010 11:01 am

Точно за Fallout 2 говорех и аз, Tactics не съм играл. :wink:

Аз също играя с универсални персонажи, далеч от всякакви бойни специализации.
Spoiler: show
Поради тази причина отдавна спрях с онлайн версията (Fallout Online, fan-made beta), тъй като в нея контент за подобен тип универсален герой липсва.
Всичко живо там е или крафтър, или ултра PvP билд.
Trip - може, честно казано никога не съм ползвал тези умения и не съм се интересувал какво е critical table.
Speech и Gamble никога не съм развивал, по-скоро си правя героя с много умения около 100% и ми върши перфектна работа за моя тип игра.
Обожавам Sulik с SMG. :twisted:

Edit: Ммммм, май е време да се пробвам пак - тоя експанжън звучи доста примамливо.
Disillusion is common place.
Confusion, our fatal flaw.
Retribution, our sacred god.
Conclusion: There is no law.

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Mon Apr 12, 2010 11:07 am

Еми аз съм я превъртал около 15-ина пъти по различни начини и затова гледам да обхвана колкото се може повече диапазон. Играта е БОЛНО преиграваема. Спийчът за мен си остава най-якото небойно умение, да не говорим кви количества еxp носи в поне 3-4 случая.

Иначе More Criticals и Better Criticals за мен са страхотни пъркове, практически имаш почти-снайпер/слеър още на 12-о ниво. С малко по-висок късмет + финес + 2Х More Criticals правиш Critical Hits в около 70-80% от случаите. Всъщност, възможно е да го случиш това още на 9-о ниво.


За експанжъна - тествай първо 1.2, понеже RP 2.0 като че ли още е бая бъгава.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 12, 2010 11:11 am

Trip wrote:Еми аз съм я превъртал около 15-ина пъти по различни начини и затова гледам да обхвана колкото се може повече диапазон. Играта е БОЛНО преиграваема. Спийчът за мен си остава най-якото небойно умение, да не говорим кви количества еxp носи в поне 3-4 случая.

Иначе More Criticals и Better Criticals за мен са страхотни пъркове, практически имаш почти-снайпер още на 12-о ниво. С малко по-висок късмет + финес + 2Х More Criticals правиш Critical Hits в около 70-80% от случаите. Всъщност, възможно е да го случиш това още на 9-о ниво.
Потвърждавам за истиннност горното, и аз имам абсолютно същите наблюдения от десетина преигравания.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Apr 12, 2010 11:46 am

Омг Емо геймър! Яко:)))

Баси освен и аз някога да си я мина пак, само веднъж съм я минавал

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Mon Apr 12, 2010 11:52 am

Еми ако си я минавал само веднъж, вероятно си пропуснал много яки работи, тъй че би си струвало сигурно :)

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Mon Apr 12, 2010 12:02 pm

Oще нещо за статсовете - не е рентабилно харизмата ти да е четно число. Не е рентабилно аджилитито ти да е НЕчетно число. Открил съм, че няма почти никакво значение какъв ти е ендюрънсът, освен ако не искаш някакви конкретни яки пъркове, за които End = 6 e requirement. (сещам се за survivalist i toughness). Да, с по-нисък ендюрънс имаш по-малко живот, но съм забелязал, че и това не е проблем. Макар че веднъж си играх специално да правя Stonewall персонаж, който в края на играта имаше към 800 ХП и 40% Damage Resistance БЕЗ броня. Беше яко :mrgreen: Но дори с 1 Endurance можеш да грухнеш малко Бъфаут и да го повишиш колкото ти трябва, за да си вземеш полезните пъркове.

Също - ИМА смисъл акълът ти да е 10, дава ти интересни опции при диалози и куестове. ИМА смисъл и да е под 4, по същата причина.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 12, 2010 12:16 pm

b.t.w. много е полезно да грухаш химии и дроги - дори и към джета да си зависим се изплаща богато в боя с резистънса .

User avatar
Trip
Moderator
Posts: 6353
Joined: Sat Dec 31, 2005 7:30 am
Contact:

Post by Trip » Mon Apr 12, 2010 12:27 pm

Tва е Психото - Джетът се изплаща, защото две дози ти дават +4 Action points :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 12, 2010 12:30 pm

Особено ако водиш Мирон да ти прави джет :twisted:

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Apr 19, 2010 7:22 pm

Cukam si i az Fallout 2-kata tiq dni, che ot suma godini ne sum q minaval i sum zabravil kakvo li ne. Emi dori dnes, v erata na shaderite i bombastichnite blockbuster-i, si ostava vse tolkova velika i nedostijima. Trugvash suvsem nevinno ot selceto si Arroyo, izpraven pred edin dosta "siv" svqt, koito vliqe na teb i na koito ti vliqesh. I togava stigash do New Reno, kudeto dori sivoto se razmiva, a bqloto i chernoto napulno izchezvat.

Sega, kato gledam igrata v perspektiva, edno ot nai-unikalnite neshta e strukturata i. Vsichki znaem lubimite na Bioware chetiri hub-a. Emi vuv Fallout hub-ovete sa 90% ot igrata, zashtoto v kraq na kraishtata kakvo e po-vajno ot inerakciqta s obitatelite na tozi stranen svqt, bila tq s opasniq krai na pompata ili s blaga duma? Imame Arroyo, Klamath, Den, Modoc, Vault City, Gecko, Redding, New Reno, Broken Hills, NRC, San Francisco... Do edno selishta s unikalen harakter i atmosfera, unikalni jiteli i unikalni kuestove. Vsqko ot tqh nagajdashto se kum stila ti na igra i promenqshto se, ponqkoga drastichno, v zavisimost ot deistviqta ti.

Otdelno ot tova, sled vsichkoto tova vreme moga da se izkefq oshte poveche na prepratkite kum vsevuzmojni filmi, igri, knigi, lichnosti i t.n. The Good, The Bad, and the Ugly, Monthy Python, The Wizard of Oz, The Godfather - bezbroini sa.

Kak da e, chudq se kak nikoi osven Black Isle i trugnalite ot tqh studiq ne e uspql da sutvori neshto suizmerimo sus sveta na Fallout 2 (che i 1) za 12 godini, nezavisimo dali e boravil s profesionalni pisachi ili amatiori. Fallout 3 e prekrasna igra, no tam potapqneto v sveta deistva na drugi niva. Bioware pravqt qki personaji, no svetovete im sa dosta postni i nedorazviti na fona na Fallout. No nai-veche me e qd, che tiq nepodrajaemi talanti, sutvorili Fallout, Planescape i Vampire Bloodlines nikoga nqma da gi vidim otnovo zaedno ili v povecheto sluchai dori pootdelno.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Apr 19, 2010 10:18 pm

Поздрави :)
Spoiler: show
Image
и любимеца ми

Image

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Apr 20, 2010 10:53 am

Много як пост на АлДим, определено ме накра да се замисля и при първа възможност може да седна да си изцъкам и аз пак Фолаут-а.

Наистина е жалко, че точно такива игри вече не се правят. И това идва от мен - фанатизирания Байоуеър фен. Игрите на Bioware са великолепни, но просто са само най-доброто, с което един фен на ролеви игри може да се задоволи в днешно време. Това за четирите хъба беше добро.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Apr 20, 2010 11:13 am

За мен лично най-ценното на Фолаут 1 и 2 е свободата която създателите са предвидили за действията които може да предприемеш и това че света реагира динамично на тях. Много преди Фейбъл и КОТОР точно във Фолаут имаше показател карма който определяше дали си добър/зъл и как хората ще реагират. Карма перковете също добавяха адското разнообразие. И най-важното - няма кофти, игропровалящи неща. Стани робовладелец - печелиш пари които иначе няма как да имаш и то не само в началото а и после в Ню Рено. За сметка на това на челото ти стои татуировката на клана и губиш други куести като хората явно се обръщат към теб с презрение. Примери много - не случайно края на играта е поредица от слайдове показващи какво се е случило във всеки важен хъб вследствие на действията ти.
Същото важи и за отиграването на ситуациите в играта - Фолаут 1 беше първото РПГ което можеше да се мине без да убиеш нито един враг като дори последния "бос" подлежеше на убеждение. Ето това ценя във играта - избора. Защото колкото и да ме радват съвременните игри там нямаш избор и начина на игра ти е наложен от сценария. По точно си задължен да водиш битки. И колкото и да са добри битките това ограничава усещането за свобода.
Да не забравяме и че действително имаше свобода що се отнася до движението ти по картата - кой не знае че Фолаут 2 можеше да се мине за половин час като просто отидеш в началото в базата Наваро и не вземеш бронята? Един приятел дори беше попаднал там по случайност при първата си игра.
Тези неща дават една страхотна преиграемост на играта - знаеш че винаги можеш да видиш нещо ново, да пробваш нещо ново и да видиш какво ще стане ако си направил нещо което не си правил преди. Дали ще си дипломата , подляра крадец, снайпера, техничаря, лидера или някъкъв друг образ - играта е различна.

Просто най-доброто класическо РПГ изобщо, да ме прощава Балдурса :). Между другото забелязъл съм една интересна подробност - хора които не играят игри или отдавна не са играли са бесни фенове на Фолаут и са я минавали няколко пъти.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Apr 20, 2010 11:18 am

Всичко, което казваш е така без никакво съмнение. Единствената причина, Baldur's Gate II все още да ми е най-любимата компютърна ролева игра е, че може би повече харесвам Форготън Реалмс и фентъзи-то като цяло от антиутопията на Фолаут 2. А и все пак играта, която ме направи това, което съм като игрални предпочитания беше Baldur's Gate 1, която ме смаза с огромността си (никога няма да я забравя).

Но такова сравнение е безпредметно ениуей според мен, тези игри всички са ВЕЧНИ класики и пак ще си останат такива.

Най-сериозната причина поради която Фолаут 3 продължава да ме дразни е тази цифричка в заглавието му. Играта наистина е много добра, но щях да я приема много по-лесно, ако не се пишеше продължение на недостижими от нея заглавия.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Tue Apr 20, 2010 11:34 am

Не издържам, инсталирам си двойката атм :lol:

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 17 guests