Краставиците и Толкин

Литературни критики и възхвали. Всичко, което винаги сте искали да знаете за Даниел Стийл и Нора Робъртс, а ви е било срам да попитате :р
Morwen
Shadowdancer

Post by Morwen » Sat May 15, 2004 7:04 pm

Ам, Орландо, сексуално дезориентираният Фродо и елфите в количества по-големи от това на китайския народ все пак не са заслуга на Толкин някак... Както и това, че го тъпчат като подправка на всеки разговор. Ето ние вече спряхме за да бъдат опазени членовете на форума от моя и на Гибли справедлив толкинистки гняв:Р
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Roland
Site Admin

Post by Roland » Sat May 15, 2004 7:08 pm

Мне, всъщност вас пазим от екзекутиране поради невежество :р И душевни терзания естествено, току еиж сте осъзнали...
And you can't dance with a devil on your back...

Matrim

Post by Matrim » Sat May 15, 2004 7:10 pm

Не, все пак спряхме, защото този спор ни омръзна, right? :P
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."

Ghibli
Elder God

Post by Ghibli » Sat May 15, 2004 8:11 pm

TOLKIEN FOREVA!!!!! MUAHAHAHAHA!!!!!

(не можах да се въздържа просто :)
PICARD: Now, are we progressing, Mister La Forge?
LAFORGE: About like you'd expect, sir.
PICARD: Splendid. Splendid. Carry on.

Skywalker
Warmage

Post by Skywalker » Sat May 15, 2004 9:19 pm

Bravo Ghib,zaedno sme,drugite shte se sabudiat,niakoga!

Tolkien rulzzz :lol: (kakto edno vreme)

Lubimetz13
Mistborn

Post by Lubimetz13 » Sun May 16, 2004 5:38 pm

Цу, цу, цу...с колко лека ръка се отричате от Светлината...ма верно, леко поизтъркана ми се вижда темата :Р

Dilvish the Damned
Paragon

Post by Dilvish the Damned » Mon May 17, 2004 9:24 pm

Истината, скъпи мои светли, тъмни, сенчести, сивеещи и с всякакви други оттенъци дами и господа, не е нито в Толкин, нито в крас(т)авиците, а на съвсем друго място, а именно - Тарзан е над всичко!!! Той е жив и управлява като марионетка на юдео-масонския клон на Якуза!!!

:D :D :D

P.S.
Съжалявам, ама ми дойде отвътре просто!

Roland
Site Admin

Post by Roland » Mon May 17, 2004 9:40 pm

Въх, уби ма...

Listen carefully now, for repeating is not to be amongst many noble and fair deeds I shall be ever remembered for having done. There shall be no songs written nore tales told around the fires in the darkest chill of night. None shall remain to remember me then, and only dust and the wind, howling in empty windos shall know me as the one, who never repeated...

Ъъъ, искам да кажа, така де, сори, мисълта ми беше, че Толкин НИКОГА не е рулвал НИЩО и НАИСТИНА НЯМА повече да повтарям... Примерно... Сори, тва Малазан яко зарибявка... И не, не е ТОЛКОВА болно... май...
And you can't dance with a devil on your back...

Yan
Site Admin

Post by Yan » Mon May 17, 2004 10:34 pm

Dilvish the Damned wrote:Истината, скъпи мои светли, тъмни, сенчести, сивеещи и с всякакви други оттенъци дами и господа, не е нито в Толкин, нито в крас(т)авиците, а на съвсем друго място, а именно - Тарзан е над всичко!!! Той е жив и управлява като марионетка на юдео-масонския клон на Якуза!!!

:D :D :D

P.S.
Съжалявам, ама ми дойде отвътре просто!
Hail Brother!
Тарзан, рокс, рулс енд кикс ас :lol:
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

Morwen
Shadowdancer

Post by Morwen » Mon May 17, 2004 10:57 pm

Ся, ясно ми е че в скоро време ще започнете да обяснявате, че и Харун ал Рашид е по-готин от Арагорн, ма все пак се сдържайте... :РРР
I don't wanna die
But I ain't keen on living either

Yan
Site Admin

Post by Yan » Tue May 18, 2004 12:13 am

Morwen wrote:Ся, ясно ми е че в скоро време ще започнете да обяснявате, че и Харун ал Рашид е по-готин от Арагорн, ма все пак се сдържайте... :РРР
Което, бтв, си е неопоримата истина. Ся, колко по-яко звучи Харун ал Рашид(забележи мелодията в името) от Арагорн...
Правилата на бордгейминга:
1. Всички други неща, включително храна, дрехи, застраховка за колата и пари за обяд, представляват непредвидени разходи по отношение на това, което ви е необходимо за игрите.
2. Никога не пресмятайте общата стойност на това, което сте купили.
3. Ако искате нещо, значи ви е нужно.
4. Ако ви е нужно, значи трябва да го купите.

raff
Scholar

Post by raff » Tue May 18, 2004 9:14 am

не че знам кой е Харун ал Рашид (ше ме извините много за невежеството :? )ама Арагорн си е супер име според мен. поне имената на Толкин му ги признавам - супер яко са си измислени. я вижте Лотлориен, Ривъндел, Гандалф, Мордор, Леголас. еми супер са си :P
All we have to decide is what to do with the time that is given to us

Dilvish the Damned
Paragon

Post by Dilvish the Damned » Tue May 18, 2004 9:21 am

Рол, ако те кефят такива неща, да взема да пост-на Памет на Лъвкрафт, ако не си го чел?

Добавено на 18.05.2004 г.

Абе, ето го - за всеки случай :)

Memory

H.P. Lovecraft

In the valley of Nis the accursed waning moon shines thinly, tearing a path for its light with feeble horns through the lethal foliage of a great uperas-tree. And within the depths of the valley, where the light reaches not, move forms not meant to be beheld. Rank is the herbage on each slope, where evil vines and creeping plants crawl amidst the stones of ruined palaces, twining tightly about broken columns and strange monoliths, and heaving up marble pavements laid by forgotten hands. And in trees that grow gigantic in crumbling courtyards leap little apes, while in and out of deep treasure-vaults writhe poison serpents and scaly things without a name. Vast are the stones which sleep beneath coverlets of dank moss, and mighty were the walls from which they fell. For all time did their builders erect them, and in sooth they yet serve nobly, for beneath them the grey toad makes his habitation.

At the very bottom of the valley lies the river Than, whose waters are slimy and filled with weeds. From hidden springs it rises, and to subterranean grottoes it flows, so that the Demon of the Valley knows not why its waters are red, nor whither they are bound.

The Genie that haunts the moonbeams spake to the Demon of the Valley, saying, "I am old, and forget much. Tell me the deeds and aspect and name of them who built these things of Stone." And the Demon replied, "I am Memory, and am wise in lore of the past, but I too am old. These beings were like the waters of the river Than, not to be understood. Their deeds I recall not, for they were but of the moment. Their aspect I recall dimly, it was like to that of the little apes in the trees. Their name I recall clearly, for it rhymed with that of the river. These beings of yesterday were called Man."

So the Genie flew back to the thin horned moon, and the Demon looked intently at a little ape in a tree that grew in a crumbling courtyard.
Last edited by Dilvish the Damned on Tue May 18, 2004 2:32 pm, edited 2 times in total.

The Dragon
Elder God

Post by The Dragon » Tue May 18, 2004 11:30 am

АраПорн е по-добре според мен.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Dilvish the Damned
Paragon

Post by Dilvish the Damned » Tue May 18, 2004 4:17 pm

Имаше един много добър гег с Харун ал Рашид в Стен - с Вечния император.