Anime News

Банди върлуващи отакута... окапита... опосуми... така де, вашето next door аниме кътче
Xellos

Post by Xellos » Sat Aug 13, 2011 11:55 am

Излезе 8мата ОВА на Хелсинга :( Остро продължавам да си предпочитам старите серии, макар да има по минута две и от тия дето стават за гледане.
:ninja:

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Sat Mar 10, 2012 5:53 pm

Пост от анимес:
Love child wrote: Хироюки Имайши и още няколко човека от Гайнакс напуснаха и създадоха ново студио - Trigger.
Много хора смятат, че това тотално вече означава никакво продължение на PSG, но пък само погледнете илюстрацията на сайта:
=u= i take that as a hint of sorts~
Could it be... No... ?
What's a goon to a goblin? What's a shooter to a shotta?
I can boom shakalaka your medulla oblongata

Amelia

Post by Amelia » Sat Mar 10, 2012 6:50 pm

Найс! Да видим сега като развихри пълния си творчески гений кво ще изкара. Абонирам се за това студио!!! Ако имах пари и акционер щях да стана!!!
My Anime List , My Manga List

Oui. Je suis garbage.

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Mon Mar 12, 2012 5:09 pm

И аз това викам, и да не изкарат Пенти и Стокинг пак ще си струва.

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Sat Aug 04, 2012 2:13 am

Нов Code Geass за който разбирам чак сега.
http://www.youtube.com/watch?v=QlrI9u5t5kU
Tрейлъра не вдъхва много доверие, но ако екипът е същиа, може и да бива.

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Wed May 15, 2013 7:42 pm

http://www.escapistmagazine.com/news/vi ... -New-Anime
И една страхотна новина за Амелия и другите фенове. :)

Amelia

Post by Amelia » Wed May 15, 2013 8:55 pm

Найс!!!!!! Аз съм абонирана за творчеството на Хироюки Имаиши, та чакам ново негово нещо от Пенти и Стокинг насам. :)

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Thu May 16, 2013 9:09 am

Kill la Kill звучи интересно.
Друго от нещата на Trigger - http://myanimelist.net/anime/14349/Litt ... h_Academia демонстрира страшно добра анимация.

Inferno Cop обаче не ме кефи.
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

“Just try that mixture once, Captain Duncan.”

He smelt it — tasted it — smiled benignantly — then said:

“It is inferior — for coffee — but it is pretty fair tea.”

Xellos

Post by Xellos » Sun Jun 16, 2013 9:03 pm

омг омг омг http://youtu.be/ifjU1qEDbR4 нов GITS

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Sun Jun 16, 2013 10:35 pm

След първите две минути хайп погледнах режисьора - досега освен като animation director няма никакви големи участия. И дизайна на Мотоко ми е странен. Силно се надявам да опровергаят съмненията ми.

Amelia

Post by Amelia » Sun Jun 16, 2013 11:06 pm

Да, и на мен не ми вдъхва доверие нещо... Ма ще видим, де.

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Wed Jul 10, 2013 9:17 am

Това сигурно сте го чували, ама ще го постна все пак - http://www.kickstarter.com/projects/131 ... academia-2
The coffee had been steadily growing more and more execrable for the space of three weeks, till at last it had ceased to be coffee altogether and had assumed the nature of mere discolored water — so this person said. He said it was so weak that it was transparent an inch in depth around the edge of the cup. As he approached the table one morning he saw the transparent edge — by means of his extraordinary vision long before he got to his seat. He went back and complained in a high-handed way to Capt. Duncan. He said the coffee was disgraceful. The Captain showed his. It seemed tolerably good. The incipient mutineer was more outraged than ever, then, at what he denounced as the partiality shown the captain’s table over the other tables in the ship. He flourished back and got his cup and set it down triumphantly, and said:

Claymore
Ascendent

Post by Claymore » Wed Jul 10, 2013 5:54 pm

Бих искал да дам, ма то така или иначе е фънднато, трябва да си пазя парите за книги все пак. :mrgreen:

Amelia

Post by Amelia » Wed Jul 10, 2013 8:08 pm

Аз трябва да видя първата част. След това ще реша да дам или не. Ще гледам да го направя преди да изтекат оставащите 28 дена. Мерси, алшу! :)

Oui. Je suis garbage.

alshu
Elder God

Post by alshu » Fri Jul 19, 2013 4:44 pm

Нещо целият нет изрева - http://www.animenewsnetwork.com/news/20 ... -green-lit

На мен спортовете са ми противни, но все пак да предам новината...ако е такава за, вас.