Никакъв Mass Dispel! Хабене на мана само. И не може да се диспелне ДоТ-а, ако някой е дремал и се е набутал в огъня - негов си проблем. Маха се само с Ice Block, CloS (Cloack of Skill) & pala bubble.
Арки (АрКимонд, не Арчимонд :РР) е изцяло тактическа битка, която зависи от личните умения на всеки играч. Това го имаше за пръв път при К'тун
)) Битката е за оцеляване, не дпс. Истински noobcheck
Танка като го хване и не трябва да мърда с него, Изключение е само за да се мръдне да не стои в огъня ако мине под него. Не бяга от огъня, няма как да избяга, просто се мести да не стои върху пътеката при това гледа да мести боса възможно най-малко.
Колкото се може по-малко мелее дпс. Мелетата правят истинския дмг върху боса, в същото време като мине една огнена пътека и ги запалва всичките. Това все пак не е дпс битка -> по-малко мелета е по-добре.
Таис видях, че се оплакваш от билда си
) Ами добре дошла в модерното ПвЕ
Близзард вече правят битките много разнообразни и понякога коренно различни едни от други ( мръсни гадове!!!). Вече е трудно да се направи един общ универсален сетъп и да се рейдва наред с него. иска се много респекване. Аз респеквам за първия бос в Сънуел, после за 2-рия, отново за 3-тия или ако продължа с билда от 2-рия и за 3-тия босс, то при 4-тия все пак се сменя. Ето ти 3 респека за 4 боса само. Понякога в рамките на един рейд. А ти се чудиш за веднъж седмично
Ферал друиди не трябва да има. Всичките да са ресто независино от геара им и зелени итеми да имат, пак минават ресто. Защото трябва да декърсват гадините, не да се бутат в голямата меле група като котки и да правят навалица. Таман да ги перне един огън всичките накуп.
Минимум 5 декърсера, които са разположени в кръг около боса. Целия рейд също в кръг около него. ПвП тринкета се ползва САМО ако си фиърната и тичаш директно към огнена пътека. Иначе не се ползва, за да премахне Фиъра.
Хилърите да се разпределят по 2-ки и да си махат фиъра поред, по 2-ма на Фиър, за да държат танка.
Никой да не умира!
Един като умре и зарежда боса с умение взависимост от класа на умрелия. 3 са различните умения, и трите са АоЕ-та. Всеки умрял зарежда боса с едно умение. Сещайте се какво става като умрат няколко нуба накуп
)) Или пък последователно, получава се ефекта на доминото.
От огъня се бяга само като се покаже. Изобщо не чакайте да видите дали ще завие към вас. Изнасяйте се превантивно.
Всеки умрял нуб да почне да се пита "Ти защо/как/от какво/ ПАК ЛИ умря?" в рейдчата, да се сочи с пръст и тн.
Всичките друиди ресто! Пак да си го кажа:) При такава динамична битка с прекалено много движение само те могат да хийлват постоянно. И да декърсват.
Всеки умрял в тази битка си носи лично отговорността за това и за причинения от него уайп! Единствения начин да умреш и да не е твоя вината е от ДоТ-а и ако никой не го е декърснал.
И накрая, като видите, че работата отива на зле тичайте към огъня и стъпете върху пътеката:) избягвате разходите за поправка