Unreal Tournament 3
Moderator: AlDim
- RRSunknown
- Elder God
- Posts: 9513
- Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am
Нищо ново освен бомбонената графика и хоувърборда
Ти го каза+ един тон нови екстри
Целта не е спечелиш турнира а да правиш фрагове както всички такива игри.
Да ми кажеш че целта е да спечелиш турнира е все едно да ми кажеш че целта на спорта футбол е да спечелиш шампионска лига. Сингъла е направен да отбие номера и човек да разучи картите, нищо друго.
Е и ? Ти по броя на хората в една карта ли оценяваш играта?Мулти или не, капацитета на една карта си остава само 16 души
Цялата ми мисъл е че промените са направени за баланса на мултиплеъра и нещата се усещат само ако си навътре в играта а не си минал набързо сингъла.
Ако се чудиш какво точно са променили и защо е по- добро виж ревюто:
http://gamerzhut.com/games/review.php?gid=39
П.С. Никакво заяждане няма, просто изясняване на нещата.
Ами последните Unreal игри ги направиха толкова динамичини. В сми огромни карти, танкове, самолети, джипове. 8 на 8 ми е малко странно при тия условия. В смисъл виж Battlefield, до 64 души , по 32 от всеки отбор. Е то сигурно е от енджина това, ама знам ли. На огромни Onslought карти 16 души са ми просто малко.Е и ? Ти по броя на хората в една карта ли оценяваш играта?
съгласна съм. С носталгия си спомям мачове 2x2 на карти като Liandri, Two Facing Words и другите стари карти. Тука 6-7 човека направо се губят. Все едно на Батълфилда да се търсите сума ти време из пущинаците. На мен ми харесваха и кампанийте. Да минеш играта срещу компа си беше добро изживяване
But I, being poor, have only my dreams;
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams
I have spread my dreams under your feet;
Tread softly because you tread on my dreams
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 12 guests