Mass Effect

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Fri Jul 09, 2010 10:25 am

The Dragon wrote:Самия факт че може да я оспойли основната сюжетна линия с толкова кратък абзац е показателен.
Силно подкрепям. Историята на двойката е баси драйфнята, добре, че са героите.

User avatar
трубадур
Elder God
Posts: 5701
Joined: Sat Apr 07, 2007 4:33 am

Post by трубадур » Mon Oct 11, 2010 11:35 pm

Много ме радва. Някак си си бозях около десетина, че и повече часа, някои герои успяха да ми станат симпатични, моя урод е твърде грозен, ама с тва озвучаване и решенията, дето взимах всъщност си управлявах доста пълнокръвен чешит и т.н. Но не бях кой знае колко очарован. Да, диалозите са на ниво, екшънът (поне в началото) ми беше интересен, после леко ми писна, светът е прекрасен, Цитаделата е твърде чудна, а и е добре да видиш sci-fi обстановка с боя по стените и работещи лампи, ма нещо сякаш ми липсваше. И менюто е ужасно.

И някъде към дванадесетия час игра улетех с пълна мощ в Virmire (майче така се пишеше, пък и да не е, се тая) мисията и тва ме потроши. Вярно че започва с десет-петнайсе минути борба с бъгито, а то просто няма управление, особено ако трябва да трепеш нещо. С него воювам така - или бозя отдалече, или връхлитам и газя всичко, барем им сваля по-бързо щитовете, отколкото да се целя, докато се опитвам да маневрирам тва чудо.

Първо всичко беше красиво, с водата наоколо, зеленината, лъщящите камъни, навъсеното небе - беше добра и желана промяна. И след това изненадите и великолепията следваха едно след друго. За няма и един час игра трябваше да взимам повече важни решения, отколко цялата игра ми бе дала възможност досега.

вметка: в началото търсех и вършех страничните мисии и назначения, ама като се хванах сериозно с основната задача, не съм пипал нищо странично, та може и там да има някои доста трудни избори сред тях.
Spoiler: show
Да не говорим, че накрая, като трябваше да пожертвам единия от екипажа си, ми стана твърде гадно, а беше пич, който почти не използвах. Това така ме накара да кипна, че се излетях и изтрепах всичко наред, без да се крия и да мисля за себе си - не ми се беше случвало. По принцип издивявам, само ако контролите ме дразнят, иначе си разцъквам доста "студено" спрямо ставащото на екрана.

Освен това, браво, че не се бяха опитали да изстискат някаква евтина драма от всичко това, а саможертвата бе поднесена доста зряло и кадърно. Вярно, че последва тиха, тъжна музичка, ама тя беше толкова добра, че по едно време се усетих, че обикалям коридорите като гламав, само за да я слушам
Демек, доволен съм и с кеф ще я завърша играта.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Oct 17, 2011 11:44 pm

Преди малко я минах за пръв път :yay:
34 часа и 53 минути игрално време, 50 левъл. Голяма краста - минах и изчетох всичко възможно, не съм скипвал реплика.
При все че обективно ако тръгна да анализирам мога да посоча много недомислици и поблеми, то съвсем субективно всички тези неща ми бяха пренебрежимо нищожни за кефа от играта.
Неща които набиват на очи - ачийвмънтите преебават и малкото баланс с опциите които отключват. Особено този за един милион пари който дава достъп до най-хубавите оръжия. Като реших да тръгвам по централната мисия след като ожънах страничните така се бях освинил че все едно вървях с кода за безмъсртие (на нормал почнах, после пуснах на хардкор но не стана по трудно). Не знам кой в Биоваре е гледал за баланса но определено си е направо експлойт да имаш умение за 90% имунизация на щети за почти постоянно. А Автомата на Спектърите с Умението да стреляш за 20 секунди перфектно точно и без да ти загрява просто премахва нуждата от всякакви помпи, снайпери и жалки пистолетчета. И дума не може да става за сравнение . Имаше моменти в които сам стоя в коридора и посичам вълни от врази с автоматичен огън. Доста бъгаво беше като цяло. А като си помисля че до цитаделата и на мисията за спасяване на Лиара ме мачкаха както си искат и ми се струваше много трудна играта.
Иначе гледах да си въртя отряда в страничните мисии (което ми прееба ачийвмънтите за 75% мисии с един човек) но всички централни ги минах с Тали + Лиара.
Почвам втора част и се надявам решенията да ми се запазят (защото играх тотален парагон) и да ми даде някъкъв бонус за това че съм 50 левъл. За 60 левъл честно казано нещо не виждам смисъл да преигравам цялата игра при положение че няма какво да развивам като точки и предмети. По скоро бих почнал нов персонаж за да водя точно по- обратния начин разговорите.

Нещо което най-ми хареса (като изключим Сетинга и тъй наречения Lore ) беше изследователската атмосфера - винаги съм се кефил на фантастики за разни пионери - изоставени планети, необитаеми светове , скафандри, колонии с малко населени на враждебни планети. Имаше доста руски фантастики с такава тематикакоито съм чел навремето. Заплахата от неизвестното. Затова се накефих и на Мако изследването - планетите и вариантите им бяха страшнп много, не ми омръзнаха изобщо - кефа ми там беше да бръмча из чукарите а това че някъде из полето имаше повтарящи се бази от три стаи ми беше досадна, но твърде малка част от екплорейшъна. Иначе страничните мисии бяха тип Фолаут 3 -много придвижване докъдето стигнеш, вътре еднообразен бой и накрая интерсни идеи и мини истории.
Макото ме изкефи тотално като му свикнах (свикнах му след точно първа мисия с мего), недоумявам обаче защо не са му сложили няколко ъпгрейда за разнообразие, нямаше да навреди. Не знам защо всички се оплакват - аз го владея хирургически и без да си давам зор - не могат да ме барнат него. Перфектно му е управлението - същото на на джипките в Halo, само че с мерник.




Цитаделата изобщо не ме изкефи - за тотален провал я смятам (там бях се отказал преди като се мъчих да играя)- уж най-голямата станция на галактиката а посолството на хората е една стая с бели стени, финансовия дистрикт беше медуза в една стаичка по-малка от гараж в която всички хора стоят на едно място. Супер стерилно и безжизнено. 5-6 жалки стаички не ми влизат в представата за епика. Някакви дебили стоят като вдървени като дървени статуи. Биоваре явно живота им да зависи от това не могат да направят убедителен гъсто населен град от рода на GTA или Ассасин Крийс. Да не говоря за безумните асансьори - зареждането от транзитната система става за някакви секунди, а ако взема асансьора отнема минути! Баси логиката. А най-смотаното решение че до кораба се стига само с асансьор.
Виж самите централни мисии са на правилните места - екзотични, изолирани платени и места в които се чувстваш неканен гост - чуството за експлорейшън е силно застъпено, за очакване на неочакваното. А Гетовете прочее, много ми допаднаха като основни противици - имаха голямо разнообразие и много ме радват като дизайн и концепция.

На бъгове и падане на кадри не попаднах - пачнах някакви пачове които явно оправят проблеми, та дори и в най-голямата виелица не ми сечеше.

А и да не забравя - инвентара е такава тояга че с най-голяма радост приветствам решението да го махнат в двойката. Просто си личи когато нещо е правено само за отбивка на номера - тоталната еднообразност и безличност на екипировката липса на елементарна подредба и живата мъка като разпределяш точки и ъпгрейди на всичките си седем човека. И на всеки пет крачки се наяждаш с още безмислен скрап който е основната причина да се дебалансира играта - просто прекалено много безмислена плячка (щот нали основно трима човека въоръжаваме с 3-4 оръжия и всичко останало е за продажба )-> бърз един милион -> достъп до спектър оръжия -> тотално обезмисляне на всички останали оръжия. Не схванах и целта на Омни гела - сигурно имах над-хиляда , а го използвах точно 1 път цялата игра да видя как се поправя Макото. Цялата работа ми навява на мисли че всичко мислено като за екшън без събиране на оръжия, но накрая са решили да сложат някакви предмети че да не ги хулят феновете че бягат от рпг канона. Не се е получило удачно. Това че всеки носи по 4 оръжия пък е тотално безмислено - без точки в дадения скил нищо не можеш да уцелиш посмъртно.

Леко ме дразни и това че няма никакъв практически смисъл да вземаш различно парти за различните мисии и може да караш само с ултиматива комбинация или че е доста глупаво да имам шест човека което да се изживяват като спасители на галактика но четирима от тях да търкат пейките в кораба без да са участвали в мисии и въпреки това да развиват теории при разговорите все едно от тях зависи всичко. Ама предвид че ми беше все тая с кого съм през 99% от времето в мисия бягат зад мен и не ги виждам , та ги възприемах всичките само чрез разговорите в кораба.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1583
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Tue Oct 18, 2011 9:30 am

Наличие на инвентар (дори смотан такъв) >>> липса на инвентар :lol: Иначе на мен доста ми хареса играта, не е нещо кой знае какво, но е с много приятна история, приличен комбат с разнообразни скилове и въобще чудесен пейсинг, който не те оставя да скучаеш в нито един момент. А и винаги бих предпочел моткане с Макото на рандъм планетки пред тъпото сондиране в двойката :)

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Tue Oct 18, 2011 6:03 pm

Историята честно казано ще ви изненадам но не ми хареса в сравнение с останалите неща кой знае колко- клише до клише.
Самия сетинг ми хареса и изследването и атмосферата покрай него + бойната система.
Със сигурност ме кефи повече от Драгон Ейдж (която зарязах с мощ в един тунели) и КОТОР - която има ебаси накъсаната и скучна бойна система.


Иначе вчера почнах отначало на хард(коре) с 1 ниво Вангард и нито веднъж не умрях докато играех куейкърски с пистолет чак до Ферос. Там тока мигна и ми се рестартира бокса, затова спрях. А само като си помисля че преди седмица ме убиваха почти на всяка битка на нормал :lol: .

Преди малко почнах и двойката - ами какво да кажа , има толкова общо с единицата колкото Фолаут 3 и първите два. Тоест нищо общо - някаква друга игра в същия сетинг. Сега вече пълен Екшън-РПГ хибрид. (което не е хулене на играта - аз съм голям фен на Гиърс, а от игрите на Биоваре главно ме радваха сетингите и диалозите а не ролевите им системите които ги смятам за постни и скучни като се почне от BG 1). Да - признавам си - винаги съм мразил старата школа с гледане отгоре на и "стратегическо" управление.

Историята е пълен ташак засега,ебава се с всичко в което вярвах от единицата (да, току що говорих със същия съвет на който спасих задниците и който преди един ден вярваше в Рийпърите а Церберус бяха ония които им изчесах лично поне десет бази).
Инвентар всъщност има някъкъв- има доста тактика в избирането на оръжия, нещо което не мога да кажа за първа част където стратегията беше - сменяш единственото оръжие което ползваш с това с най-много точки, до момента в който добараш един милион и спектър оръжията - от там нататък всичко отива за омни гел.
Това което ме дразни повече е че пътя за развитие е опростен многократно - само 4 скила с по 4 нива ми се вижда много ограничено.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Oct 24, 2011 1:27 am

Аз пък врътнах ОТНОВО, Mass Effect 1 този път с ренегад, Шепърдка и с Вангард помпа - този път стигнах 51 ниво като пак минах всички странични мисии, и умишлено взимах противоположни решения на първата си игра да видя каква ще е разликата във втора част. Обаче за ачийвмънти отказвам да се боря - непосилни са, трябва поне четири пъти да я превъртиш минимум за да ги отключиш на 100%. Този път ми отне 19 часа и 42 минути което означава че миналия път съм загубил 15 часа в четене на кодекса, организация на инвентара на 6 човека (сега само на двама организирах) и слушане на разговори (сега ги скипвах след като ги прочета).
С Вангарда като че ли ми беше с една идея по-трудно - изглеждаш як с умението за бариерата но дефакто има толкова много които ми вземат директно на живота (най-вече щурмуващите крогани) че ме сваляха отведнъж като ме стигнеха. Финалния също го точих много повече отколкото с автомата. Срещу единичен противник нямах проблеми защото с биотиците обезвреждам всеки но в мелето бях зле, още повече че трябваше да им влизам близо.


Май за първи път ми се случва изобщо да преиграя игра точно след като съм я минал и то без да ми омръзне. Че и още ми се цъка :)
Сега вече наистина почвам двойката че я оставих временно след като взех професора.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9513
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Sat Oct 29, 2011 2:41 am

Явно на всеки няколко години ме хваща някаква нездравословна и противна на всякаква логика цикльорщина защото минах играта за 3 път и почнах четвърти за спийд рън и да дообера последните си три ачийвмънта (изключително малоумните за двама от партитито с които да си минал 75% от всички мисии+ инсанити, проблема е Лиара - ако не пропуснаш всички куести и не отидеш право при нея се прецакваш с ачийвмънта и без право на обжалване дори после да минаваш всичко с нея).
На третото минаване я минах с инфилтратор на хардкор и ми беше много по-лесно от играта на ветеран с вангард. Играх скоростно скипвайки всички диалози и обикаляния и ми отне 10 часа.
Сега съм още по-бърз защото бягам през нивата и с Макото само го карам без да спирам за бой.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Sat Oct 29, 2011 3:07 am

Ентусиаст! :mrgreen:

Няма страшно, и аз съм я въртял амнайсе пъти играта. :wink:

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Wed Jan 18, 2012 3:51 pm

Пуснали са преордър на тройката в Озон, за ПС3 вече свърши.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Jan 18, 2012 5:33 pm

Добре, че подсети да чопна едно нормално издание. TY! :)

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Feb 15, 2012 8:46 pm

From this thread: http://social.bioware.com/forum/1/topic ... ex/2992808
This will allow you to fast forward through conversations, and in game rendered movies (like when you start a new game) without affecting your conversation choices.
Crunchyinmilk wrote...
You still can't skip the main intro movie where the SR1 first encounters the collector vessel. You can disable all BIK movies completely by either moving them out of the movies folder in your install, or even more simply: adding the 'nomoviestartup' flag to a shortcut to mass effect 2.exe
Its actually quite easy to rush past the Miranda and TIM speech by making a SloMo bind (with a positive value, essentially a fast forward key).

Under:
[SFXGame.SFXGameModeBase]
Bindings=( Name="Right", Command="SloMo 8 | OnRelease SloMo 1" )

Holding down right arrow will fast forward anything rendered by the game (not bik movies).
There are plenty of tutorials already. I would suggest visiting Azureum's me2 modding forum (link in the modding is possible II thread in the general forum) where people swap tips. Searching the social site will also yield tools, mods and groups dedicated to modding the coalesced.ini.


Or, you could fiddle with the coalesced.ini file yourself. Look for this section
[SFXGame.SFXGameModeConversation]
Bindings=( Name="LeftMouseButton",Command="PC_ConvSelect | Shared_ConvIntRenegade")
Bindings=( Name="RightMouseButton",Command="PC_ConvHilight | Shared_ConvIntParagon")
Bindings=( Name="SpaceBar",Command="PC_ConvSkip")
Example: Change "SpaceBar" for "Left", and it will be the left arrow key which skips the dialogue, and spacebar will still be select.

Now, who's going to give me a cookie?

Това прави ME2 играема. Сега ще се мъча и за 1.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Feb 15, 2012 11:31 pm

So you dumb it down and it gets better. Riiiight... :lol:

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Wed Feb 15, 2012 11:43 pm

Amikae wrote:So you dumb it down and it gets better. Riiiight... :lol:
По какъв начин я дъмбва даун бе? Това е само и единствено да се преодоляват такива неща като кътсцени с енджина на играта и да може да се скипва раплика без да се селектва отговор. Защото някои хора - нека ги наречем интелигентни могат да четат по-бързо отколкото примерно лайнарката миранда обяснява на хлъзгавия как видиш ли трябвало да има повече ананас и плодове в диетата си.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Wed Feb 15, 2012 11:56 pm

Диалози могат да се скипват и без да бараш нищо, просто трябва малко внимание, а не да блъскаш, като хамалин. А кът сцените не знам какво има да им се скипва, и без друго ги гледаш по 1 път на минаване.

И това ти прави играта неиграема. Баси, за какви неща намирате да се оплаквате.

User avatar
The Dragon
Elder God
Posts: 9054
Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm

Post by The Dragon » Thu Feb 16, 2012 12:11 am

Amikae wrote:Диалози могат да се скипват и без да бараш нищо, просто трябва малко внимание, а не да блъскаш, като хамалин. А кът сцените не знам какво има да им се скипва, и без друго ги гледаш по 1 път на минаване.

И това ти прави играта неиграема. Баси, за какви неща намирате да се оплаквате.
Противното начало и интро със кораба как ти го трошат и след това минорната гейплейнта част и шибания монолог на миранда са си 15 мин по часовник. Тях трябва да ги виждаш само веднъж. А на второ+ преиграване знаеш всички реплики които някой някога може да ти каже - трябва да стигнеш само до часта за избора. И факта че избор и скип са на един бутон е малоумен.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 12 guests