Assassin's Creed
Moderator: AlDim
Гепнах Assassin-a под наем и контролите при скачане СА елементарни. Това че са различни от всичко останало и съответно трябва малко привикване не означава, че са зле.
Иначе битките, по които всички плюят, засега ме кефят доста. Общо-взето са old-school Prince of Persia style.
Обаче визията и притегателната реалистичност на света са най-диви. Всичко, което съм играл последно време бледнее и определено издухва Oblivion в категорята средновековен free-roaming!
Edit: Боже, боже... тия дет са давали седмички на асасина трябва да са били наистина здраво друсани! Това да правиш една игра на нищо, само защото не е перфектна в уникалността си е пълна дебилия! А да я оценяваш колкото Blacksite, примерно, е направо грозно. На нещо толкова оригинално и различно аз даже не мога да му дам оценка. Да, има проблеми
Иначе битките, по които всички плюят, засега ме кефят доста. Общо-взето са old-school Prince of Persia style.
Обаче визията и притегателната реалистичност на света са най-диви. Всичко, което съм играл последно време бледнее и определено издухва Oblivion в категорята средновековен free-roaming!
Edit: Боже, боже... тия дет са давали седмички на асасина трябва да са били наистина здраво друсани! Това да правиш една игра на нищо, само защото не е перфектна в уникалността си е пълна дебилия! А да я оценяваш колкото Blacksite, примерно, е направо грозно. На нещо толкова оригинално и различно аз даже не мога да му дам оценка. Да, има проблеми
Ще видим колко са елементарни като вземеш и хващането за ръбче с "b" накрая на скок със засилка . Иначе - да - доста по-лесно свикваеми се оказаха отколкото бях мислил, и от един момент натам проблемации с контрола не съм имал никакви.
За седмичките и по-слабите ревюта ще говорим когато направиш eavesdrop, pickpocket и interrogate за 10ти път и когато за 30ти път извършиш някаква монументална дивотия на централна СИЛНО оживена улица в Йерусалим до 4-5 гарда и те НЕ МРЪДНАТ, а си все още на средата на играта....
Битките са Prince of persia style точно когато ме няма. Ефектни са със сигурност, ама да те питам на 20тата дали пак ще си толкова визуално рамазан от факта, че имаш точно два спешъл-а : комбо кил и каунтър атака (и това е до 5тия шеф, може и да се отключва по-натам, но не ме грее особено).
Иначе всичко гореказано настрана - играта наистина прирутва и е едно от особено оригиналните неща за цялата година, които са и без това колкото пръстите на ветеран-стругар.
За седмичките и по-слабите ревюта ще говорим когато направиш eavesdrop, pickpocket и interrogate за 10ти път и когато за 30ти път извършиш някаква монументална дивотия на централна СИЛНО оживена улица в Йерусалим до 4-5 гарда и те НЕ МРЪДНАТ, а си все още на средата на играта....
Битките са Prince of persia style точно когато ме няма. Ефектни са със сигурност, ама да те питам на 20тата дали пак ще си толкова визуално рамазан от факта, че имаш точно два спешъл-а : комбо кил и каунтър атака (и това е до 5тия шеф, може и да се отключва по-натам, но не ме грее особено).
Иначе всичко гореказано настрана - играта наистина прирутва и е едно от особено оригиналните неща за цялата година, които са и без това колкото пръстите на ветеран-стругар.
Хм. Възможно ли е едва ли не нарочно да е с ниско IQ на противниците и с елементарна can't go wrong система на битките, за да е по-лесна/достъпна за деца? Хрумна ми.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Веднагически свикваеми искаш да кажеш. Досега веднъж не съм имал проблем.доста по-лесно свикваеми се оказаха отколкото бях мислил
СТАРИЯT Prince of Persia. Щом ми бяха забавни в Prince of Persia Classic, що да не са ми забавни тук? Това не е Ninja Gaiden все пак.Битките са Prince of persia style точно когато ме няма. Ефектни са със сигурност, ама да те питам на 20тата дали пак ще си толкова визуално рамазан от факта, че имаш точно два спешъл-а : комбо кил и каунтър атака (и това е до 5тия шеф, може и да се отключва по-натам, но не ме грее особено).
Айде да не ти хрумва, може ли? Погледни първо какъв е рейтингът на играта.за да е по-лесна/достъпна за деца? Хрумна ми.
(Хинт: не е за 5-8 годишни).
Да де, ма огромна част от "геймърите" са на тяхното ниво. Какъв е процентът на про-тата? И къв е смисълът да я dumb down-ват иначе? Не е като да им липсва ресурс. Чудя се.
passer-by wrote:А, сетих се. Гледайте "Големият Стан". В programata.bg беше злостно оплют, ама трейлърът ми допадна, рекох да рискувам и го гледах оня ден. Доста приятна комедийка. Напомни ми на оная другата с Адам Сандлър и затворническия футбол, но в по-добър вариант.
Принципно вече геймещото общество е по-скоро в годинките над 15 - 16 и бая нагоре, а дребошлъците ги занимават с разни инфантилни дебилии. А иначе за Асасин Крийда поцъках го у съседа и направо нямам търпение да побарам некой бокс, за да го врътна. Много кефи.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
По принцип изкуственият интелект е слаба страна на почти всички днешни игри, защото за него рядко се отделя голяма част от ресурса на CPU-то, а и създаването на наистина интелигентни non-playing characters е може би най-голямата тера инкогнита в програмирането. Особено в стелт игри като Creed-а е почти невъзможно да се избегнат някои нереалистични ситуации.shayhiri wrote:Да де, ма огромна част от "геймърите" са на тяхното ниво. Какъв е процентът на про-тата? И къв е смисълът да я dumb down-ват иначе? Не е като да им липсва ресурс. Чудя се.
Бтв в играта може да има само 2 специални комбота (ако не броим heavy attack-а със задържане на бутона), но и обикновения бътън маш води до сума разнообразни резултати. Личи си, че умишлено не са усложнили нещата.
В края на краищата битките не са нещо кой знае какво, но определено са си съвсем ок и доста ефектни.
Минах Assassin-a. Страничните мисии почнаха да ми пописват чак в последните 2 атентата, иначе играта беше ЗВЯР с меко казано гигантски потенциал за развитие. В този ред на мисли, ето какво ми се иска да видя в следващата част:
- конете да стоят, където си ги оставил; система за крадене на коне - скучно е просто да си гепваш който и да е кон в играта; наличие на други конници по пътищата; да може да се язди в самите градове
- по-добра организираност на стражите
- повече снийкинг елементи
- каруци! Примерна употреба - меткаш се в каруца със сено, за да влезеш в някой град
- много повече и по-сериозни странични мисии със собствени мини-истории; примерно атентати за пари, охрана и т.н.; НО без да става на избърши-ми-гъза-за-200XP-и-това-семейно-съкровище RPG
- възможност за промяна на взаимотношенията с различни фракции (а-ла Freelancer)
- действията ти в кварталите да определят доколко те търсят във всеки от тях, така че да не можеш спокойно да правиш каквито си искаш въргали
- много повече мисии във вътрешни помещения
- кръчми, в които да чуваш слухове и въобще по-реалистично и по-малко формулативно събиране на информация
- лъкове и арбалети!
- вярно че орлите не могат да плуват, ма айде нашият пич да се научи...
- купуване на предмети без да става на айтем гранд RPG
- и въобще всеки готин RPG елемент, който няма да превърне играта в RPG
- конете да стоят, където си ги оставил; система за крадене на коне - скучно е просто да си гепваш който и да е кон в играта; наличие на други конници по пътищата; да може да се язди в самите градове
- по-добра организираност на стражите
- повече снийкинг елементи
- каруци! Примерна употреба - меткаш се в каруца със сено, за да влезеш в някой град
- много повече и по-сериозни странични мисии със собствени мини-истории; примерно атентати за пари, охрана и т.н.; НО без да става на избърши-ми-гъза-за-200XP-и-това-семейно-съкровище RPG
- възможност за промяна на взаимотношенията с различни фракции (а-ла Freelancer)
- действията ти в кварталите да определят доколко те търсят във всеки от тях, така че да не можеш спокойно да правиш каквито си искаш въргали
- много повече мисии във вътрешни помещения
- кръчми, в които да чуваш слухове и въобще по-реалистично и по-малко формулативно събиране на информация
- лъкове и арбалети!
- вярно че орлите не могат да плуват, ма айде нашият пич да се научи...
- купуване на предмети без да става на айтем гранд RPG
- и въобще всеки готин RPG елемент, който няма да превърне играта в RPG
Мда - брутално кефещо и гениално!
Всичките атентати са мания и различни един от друг, историята се развива много интересно и всеки отключен кварал е страхотен по свой собствен начин. Но определено най-много ми харесват Акра и Дамаск.
Основния препъни камък на играта е, че тя трудно може да ти хареса, ако сам не можеш да си я направиш забавна и сядаш да се дразниш на това което НЯМА вместо да се радваш на това, което ИМА.
Всичките атентати са мания и различни един от друг, историята се развива много интересно и всеки отключен кварал е страхотен по свой собствен начин. Но определено най-много ми харесват Акра и Дамаск.
Основния препъни камък на играта е, че тя трудно може да ти хареса, ако сам не можеш да си я направиш забавна и сядаш да се дразниш на това което НЯМА вместо да се радваш на това, което ИМА.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 26 guests