Краят

Разкази, поезия, илюстрации...
Кътче за вашето лично творчество.

Moderators: Trip, Random, Marfa

Post Reply
User avatar
BloodAti666
Commoner
Posts: 49
Joined: Tue Jan 02, 2007 2:37 pm

Краят

Post by BloodAti666 » Fri Nov 02, 2007 10:53 am

Твърде кратко е,за да е разказ,но все пак е нещо. :lol:
Написах го преди малко,за не-повече от половин час.Не претендирам,че е хубаво.Даже точно обратното мисля,че е тъпо.А и аз съм все още начинаещ в занаята. (имам не-повече от 6-7 разказа написани)
Все пак желая да чуя вашата критика към мен,всяка критика или съвет е добре дошла.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

EDITED: