Page 24 of 25

Posted: Mon Mar 15, 2010 7:37 pm
by dellusion
Малко скучно състезание.
Бътън като не управлява кола, дето е класи над останалите, не може да направи нищо.
Шумахер и Маса се представиха добре.
Алонсо май е основен претендент тая година.

Posted: Tue Mar 16, 2010 12:47 pm
by Alanna
Алонсо може и да го издухат... основен предендент е малко силно казано само според едно състезание. Същото щеше да се каже и за Фетел, ако болида му не беше дал нелеп дефект, нали. Оказа се, че е била дефектна свещ. ОМГ!

За следващите състезания предвиждам по-добра позиция за Шумахер, а Маса просто не го виждам като претендент. Разбира се, може и да греша, но той е силен главно в квалификационни обиколки - иначе е леко "беззъб". Алонсо сигурно ще е по-напред от него.
Всичко, до голяма степен, ще зависи от болидите, тъй като няма място за особени тактически решения, а развитието на болидите тепърва предстои.

Posted: Wed Mar 17, 2010 8:56 pm
by dellusion
Alanna wrote:Алонсо може и да го издухат... основен предендент е малко силно казано само според едно състезание.
Офкорст. Затова казах май :). Освен това разликата между Алонсо и Фетел е нали, за единия се знае, че може да печели титли.

Posted: Wed Mar 17, 2010 10:45 pm
by Amikae
С тия правила тоя сезон, както стартират така ще и финишират. Формулата смея да твърдя никога не е била толкова скучна. Не мисля да гледам особено много.

Posted: Thu Mar 18, 2010 9:16 pm
by Alanna
Уел, за мен претендент е този, който, при оставащи 2-3 състезания до края, има възможност да стане шампион. Разлика в разбиранията ни, нищо повече. Всичко се случва, пък и думата предендент ми звучи адски претенциозно.
А в титлите на Алонсо и Хамилтън не се заклевам. Състезанията на Алонсо бяха много пресметнати - ако се движи трети не си дава зор да се бори за по-предна позиция, щото така или иначе ще си вземе точките. Нареждания от бокса, вероятно, но оставяше лош вкус. Точно през това време Кими си късаше задника да завършва възможно най-напред - много смело и много атрактивно (макар че... нищо не направи освен да си остане претендент цял сезон). А Алонсо и хубави неща е правил, но ще му повярвам на брилянтността, когато я забележа. И Хамилтън също.
Бтв, титлата на Кими пък е твърде случайна. Предпочитам да беше станал шампион когато караше добре. :(

Posted: Thu Mar 18, 2010 11:32 pm
by Amikae

Posted: Mon Mar 22, 2010 1:39 pm
by Lazy
Алонсо основен претендент друг път - ако на Фетел все му се разваля колата. Предимството на Фетел беше явно. Освен това да изчакаме и какво ще предприеме Макларън, защото Хамилтън вече е показвал кой е по-добър от него и Алонсо при еднаква техника... Да не говорим, че и сега Макларънът не е лош - Хамилтън не отстъпваше на темпото на Фераритата, след като успя да се измъкне иззад гърба на Розберг.
Аз прогнозирам битка за титлата между Фетел и Хамилтън.

Posted: Tue Mar 30, 2010 7:05 pm
by Alanna
Lazy wrote:Алонсо основен претендент друг път - ако на Фетел все му се разваля колата. Предимството на Фетел беше явно. Освен това да изчакаме и какво ще предприеме Макларън, защото Хамилтън вече е показвал кой е по-добър от него и Алонсо при еднаква техника... Да не говорим, че и сега Макларънът не е лош - Хамилтън не отстъпваше на темпото на Фераритата, след като успя да се измъкне иззад гърба на Розберг.
Аз прогнозирам битка за титлата между Фетел и Хамилтън.
Не ми се ще да коментирам еднаквата техника на Алонсо и Хамилтън, защото има огромно значение кой е първия пилот на отбора. Аз продължавам да съм на мнение, че тогава Хамилтън съвсем целенасочено го подпираха от отбора и испанеца оставаше прецакан в много случаи. Той самия неколкократно коментираше, че двамата не ги третират равностойно, но това е тема на дълъг спор. Така на прима виста си спомням за един случай с влизания в бокса след излязла кола за сигурност. Всъщност, май при всички коли за сигурност обслужваха първо Хами.

Бтв, след като Фетел си изпусна 2-те сигурни победи, когато болида му беше много бърз, вече започвам да се съмнявам, че Ред Бул ще удържат и в следващите състезания. :cry:

Posted: Wed Mar 31, 2010 1:05 am
by Lazy
А аз твърдя, че чрез тези коментари Алонсо искаше да оправдае факта, че беше тотално побеждаван от Хамилтън през целия сезон. Всъщност проблемът на Алонсо не беше в това, че отборът помага на Хамилтън, защото нямаше такова нещо. Проблемът на Алонсо беше, че се мислеше за пилот №1 и искаше да му се помага срещу Луис, а отборът третираше двамата пилоти еднакво. Ако някой беше ощетен през сезона, това беше Луис – спомням си как Алонсо нарочно веднъж блокира Хамилтън пред бокса на Макларън, и така не му позволи да направи бърза обиколка. Както се оказа, точно това коства титлата на Луис в края на краищата.

Posted: Wed Mar 31, 2010 10:47 am
by Alanna
Когато симпатизираме на някой съвсем умишлено не виждаме дребните неща в картината. Ако той каже нещо, а "врагът" му каже друго, е нормално да сме склонни да подкрепим нашия.
Точно този конкретен инцидент си го спомням сравнително добре. Бтв, това с блокирането в бокса беше голям скандал, но там имаше една дребна подробност, която ме настрои много отрицателно към Хами. Тази подробност беше, че Алонсо си е влязъл съвсем по график в бокса, докато Хамилтън не е бил по график, но е изискал веднага да му бъде оказано съдействие. И реагира като малко детенце - нацупено и тропащо с краче. Да, разбирам, че това му повлия отрицателно в представянето на квалификацията, но пък дали вина нямаше и самият той, след като не си е разчел добре времето. Или от целия отбор, че не са им разчели времената.
Хамилтън тогава нападаше Алонсо, че нарочно не бил тръгнал. Той пък се оправда, че не е бил готов - все едно да се съгласи да го претупат, при положение, че и на него му предстои да прави финални бързи обиколки. Между другото, тогава ако наистина е било така (Макларън не помня да са възразили срещу версията на Алонсо), аз ако бях на мястото на испанеца и Хами ми каже: "Ай, пръждосвай се веднага", сигурно щеше да ми идва и нарочно да се замотам, че даже и среден да му покажа.
Колкото до това, че от ФИА тогава наказаха Алонсо и му взеха пол позишъна... не знам. Лично аз имам наблюдения, че Хамилтън не е наказван за много свои грешки, за които други биха били наказвани. Като че ли от миналата година започнаха и него да го наказват. Не знам точния момент, но си спомням, че първото му наказание ме изненада дълбоко.

Едит: Това за симпатизирането вероятно важи с пълна сила и при обратния случай. Може и аз да вярвам неоснователно на Алонсо. Факт е, че преди Алонсо да отиде в Макларън, аз го недолюбвах интензивно. По средата на сезона вече му симпатизирах заради несправедливостите. Може би междувременно съм недолюбвала Хамилтън още по-интензивно и затова съм застанала на страната на "по-малкото зло". Не е изключено да не съм права и през цялото време Хами да е бил онеправдания. Просто, гледайки отстрани, без да съм наясно какви са действителните настроения в отбора, изглеждаше като отбора да подкрепя повече Хамилтън (който дори се появи директно с влизането си във Ф1 в топ отбор, без да има честта да кара по-слаби болиди, докато се катери по стълбичката на кариерата си, както впрочем повечето пилоти. Един вид - облагодетелстван отвсякъде ;)

Posted: Mon Sep 27, 2010 1:57 pm
by Alanna
Използвам вчерашното състезание, за да възродя малко темата - и по-точно: инцидента между Хамилтън и Уебър.
Вчера ми се стори, че болида на Уебър леко занесе на завоя, но... днес реших да погледна има ли възможност, да го е направил нарочно. Има :) Прекрасно го изпълни. Ще видим и реакциите на медиите по въпроса, както и изявленията на пилотите (не чух какво каза Уебър, но доколкото помня Хами не го обвини за умишлено действие. Само каза, че той лично не е виновен.

Друг е въпросът - каква ли щеше да е реакцията ако не го беше направил "невинния" Уебър, а Шумахер например. Или Фетел. Хайде, при последния, спед толкова много грешки през този сезон, реакцията щеше да е: "поредната грешка". А при Шуми заглавията щяха да са "Шумахер отстрани Хамилтън със запазената си марка". :mrgreen:

И все пак, само на мен ли ми се стори, че е нарочно?
http://www.sportal.bg/video.php?video=26278

Posted: Mon Sep 27, 2010 2:08 pm
by dellusion
Незнам, след толкова време аз все още не съм изцяло наясно, при такива ситуации какъв е регламента. От една страна ако предницата на задния болид се намира по-назад от средата на предния болид - задния е в нарушение. Но от друга страна, ако предния направи маневра, която не оставя възможност за реакция на задния - обратното положение.

Posted: Tue Nov 09, 2010 1:46 pm
by Alanna
Предстои един от най-интересните финали на шампионата, а тук е пълно мъртвило. :lol:
Досега не си спомням 4 пилота да са имали шансове в последния кръг.

http://www.sportal.bg/news.php?news=269450&c=51200
На Алонсо май му притреперват шортите дали Ред Бул няма да го изиграят с някоя отботна заповед. Честно казано, малко ми се иска да стане точно така. Алонсо вече спечели малко допълнителни точки точно с отборна тактита - така че какво иска да докаже с това "призоваване за честност"? Че ако спечели той, значи печели отборната тактика срещу феър плея? Въх!!! Боже, дано да не е казал точно това! Спортал понякога малко преиначават статиите.

В същото време Ред Бул пък декларират, че ще останат честни (макар в техния случай това значи, че подкрепят амбициите на Фетел - поне съдейки по честността им в последните състезания).

А Хамилтън си мълчи и гледа сеира. Е, предстои и той да си каже двете стотинки, но в общи линии той е предсказуем. Ще каже, че вярва, че има шансове... т.е. ще се повтори :) От всички борещи се за титлата, точно в момента той ми е най-симпатичен :roll: Не мога да повярвам!!!

Posted: Sun Nov 14, 2010 5:20 pm
by Yan
Damn, точно тоя дето най-много ме дразнеше спечели титлата :/

Жалко за Уебър щото едва ли ще получи пак такъв шанс.

Posted: Sun Nov 14, 2010 7:27 pm
by Alanna
Аз пък съм доволна. Всичките останали ме дразнеха повече (без Хамилтън, но той май си ме дразни по инерция).

Освен това не смятам, че не си заслужи титлата - без да броим средата на сезона, когато му изгърмяха бушоните от напрежението. Може Ред Бул да го е подкрепял повече, но не така, че да принуждават Уебър да му отстъпва позицията си. Всичко беше в много по-малка степен отколкото при Ферари да речем.
Интересно ми е само какво би станало, ако Уебър беше първи, Фетел втори, а Алонсо - на 5-то място или по-назад. Тогава дали отбора щеше да поиска от Уебър да си даде мястото на Фетел? Доста ме съмнява.

П.П. Попаднах на нещо забавно:
Petrov Radio: "Vitaly, Fernando is fasters than you, can you understand that message?" Petrov said: "I´m not a Ferrari driver!"

Бтв, някой да си спомня когато Алонсо беше в Рено заедно с Фисикела и в едно състезание караше зад него и се обади в бокса, за да каже: "Искам да изпреваря Фисикела". Ми... изпревариго де! Та, днес след цялото това каране зад Петров нямаше как да не си спомня :)