Page 21 of 25

Posted: Fri Apr 03, 2009 11:51 am
by dellusion
Да, правилото за най-много победи ще влезе в сила от следващата година. Надявах се не просто да го отложат, ама...

Posted: Fri Apr 03, 2009 2:10 pm
by thunder
мен тази КЕРС система ми е странна, зщао не я направиха задължителна за всички баси... И колко помага всъщност, като като гледам Браун не я ползват и дизайна им е такъв, че да не я използват изобщо.

Posted: Fri Apr 03, 2009 3:02 pm
by Amikae
Правилата относно настройките на болидите тази година са малко по-разчупени. Това се прави с цел формулата да е по-интересна и да има по-голяма конкуренция. Отборите сами могат да решат как да процедират, защото примерно КЕРС добавя допълнителна тежест, а някой пилоти са доста високи и съответно доста по-тежки от по-дребничките, като Хамилтън, а той дори не е най-ниския. Много 20-30 кила+- могат да бъдат решаващи във формулата.

Лично на мен системата КЕРС ми допада. Мисля, че ще допринася доста при изпреварванията и определено ще прави играта по-интересна, но не съм сигурен дали трябва да е задължителна. Да не говорим, че по принцип всичко ново трябва внимателно да се нагоди към болида за да няма отпадания и т.н. На времето с тоя тракшън контрол бяха големи циркове. Нужно е време за всяка новост да бъде изпипана.

Posted: Fri Apr 03, 2009 3:24 pm
by thunder
Е тежестта сигурно не е голям проблем, понеже в крайна сметка всички формули тежат еднакво :) Но виж къде ще сложиш тези килограми има значение - центъра на тежестта на колата и т.н. Писах го предния пост понеже БРАУН са бая бързи в момента, а не ползват системата, кара те да се засмилиш доколко не е по-добре без нея :) Е, там дебатът е за други чаркове при тях. Има отбори които имат две конфигурации - с и без КЕРС. Май Кубица караше без, а съотборника му със, или обратното, не помня вече :)

Е, едно състезание само засега, да видим в Куала Лумпур какво ще се случи.

Posted: Fri Apr 03, 2009 3:44 pm
by Amikae
Ами ще видим. На мен са ми доста неясни нещата. Въпреки безспорното доминиране на Браун ГП в първото състезание не мисля, че е ясно какво е положението. Всепак се радвам, че тази година ще е интересен сезон.

Posted: Sat Apr 04, 2009 2:13 pm
by dellusion
КЕРС-а внася разнообразия в състезанията. Още един елемент за който да се мисли. От миналото състезание останах с впечатлението, че тая системка по-скоро ше увеличи броя на изпреварванията.

А иначе КЕРС-а не е задължителен този сезон.

Posted: Sun Apr 05, 2009 4:54 pm
by Alanna
Ама че състезание! Браун отново бяха по-бързи от останалите, а при това и с най-добрия тактик. Ферари за сметка на това са най-лошите тактици в цялата формула 1. За чии пуснаха Кими толкова рано с гумите за мокро... Да, можеше и да завали, ама не заваля. Твърде необмислено решение - малко като "я чай да пробваме това, пък може и да стане". Това беше може би най-лошо избраната стратегия, която виждам от доста време насам - от 5-то на предпоследно място на цяла обиколка зад лидера.
За момент си помислих, че може и да стане, но тогава изобщо не знаех, че тези губи се държат толкова зле на суха писта. Само 3 обиколки и го вкараха в детската градина. При това не може да не са знаели какво ще се случи ако вземе, че не завали като из ведро след 4-5 завоя.
Изобщо не му се учудвам, че при спирането на състезанието се повъртя малко и отиде да се преоблече, макар че не се знаеше дали няма да рестартират.
И... отново жалко за Кубица и Фетел. На тези двамата не им върви :(

Posted: Sun Apr 05, 2009 5:06 pm
by Elayne
Бая дъжд плющеше. Много вода, много чудо.

А за тактиката с мокрите гуми на Кими - смешка. Наистина трябваше да карат оптимално като за настоящите условия и да не правят прибързани прогнози. :roll:

Posted: Fri Apr 10, 2009 3:16 pm
by Alanna
Мхм, повечето направиха така... Даже имаше по много смени. Например Бътън, на който сложиха мокри гуми, но понеже в началото не плющеше толкова, отново мина през бокса за интермедиа, а след като заплющя - пак за мокри. И след 3 влизания в бокса от негова страна, Кими му изоставаше с минута! :shock:

Едно от твърденията в пресата през седмицата беше, че Шумахер е участвал дейно в избора на точно тази стратегия. Вили Вебер отрече, но от отбора са обявили, че няма да присъства на следващите две състезания. Доста съмнително.
Може би защото Шумахер е искал да им избира настройки за болидите, но Кими не се е навил, за разлика от Маса, и с тази стратегия е решил да му отмъсти. :mrgreen: Това в кръга на шегата... но все още нямам обяснение за малоумщината. Поне интермедиа да бяха сложили... малко по-реалистично. Още повече, че интермедиата се държеше прекрасно в първите минути на дъжда и Глог направо летеше. Беше по-бърз с повече от 2 секунди на обиколка от всички останали, които се бяха метнали на мокри.

Posted: Tue Jul 28, 2009 7:30 am
by Бобсън
Аз нищо от нищо не разбирам по темата, но онзи ден реших да позяпам.
Приспа ме състезанието за по малко от един час....

Това, което ме издразни беше как претупаха на г-на Алонсо прекъсването, което и доведе и до отказването му.... не ме кефи така. Дори аз ги усетих, че не си свършиха работата тез ... сещай се колко си им личеше...

Posted: Tue Jul 28, 2009 7:37 am
by Ghibli
И мен винаги ме приспива формулата, мисля че е някаква реакция на постоянния шум от двигателите, защото напоследък всъщност ми е интересна, но въпреки това към средата на състезанието очите ми почват да се затварят :)

Много неприятно това за Маса, дано оживее човекът и без сериозни последствия :neutral:

Posted: Tue Jul 28, 2009 8:21 am
by Бобсън
за Маса гадно, но к'во да се прави...
Така е щом като не си издействахме за 21век летящите коли дето ни ги обещаваше научната фантастика....
последните сведения по медиите от снощи са, че Массата говори и шава...
http://www.google.com/hostednews/ap/art ... QD99MTVBO0

Аз като гледам състоянието на Хамстера си мисля, че и Масса ще възстанови напълно...

пп: А Рено са ги отстранили от следващото ГП Европа, заради недосглобяването на Алонсомобила...

Posted: Wed Jul 29, 2009 10:53 pm
by Yan
Вече е официално --- Шумахер се завръща, за да замества Маса.
Чакам с интерес.

Posted: Thu Jul 30, 2009 10:21 am
by Alanna
И аз! :mrgreen:
Интересно ми е дали няма да е позагубил форма, но явно е самоуверен, за да се съгласи изобщо. Не би се оставил на Кими (ако ги сравняваме пряко, щото един болид ще подкарат).

Posted: Thu Jul 30, 2009 10:42 am
by Yan
Еми тръпка му е още, явно :)
Пък и той не е казал, че ще мачка наред. Само, че е мотивиран.
Според мен, ако види, че не е конкурентоспособен няма остане да се мъчи :wink:
А и другите две опции на Ферари, са чувствително по-зле.