Diablo II vs Diablo I
Moderator: AlDim
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
А как се играеше диабло 2 :
1 ръш на първи акт - щото убийствено грозно. Драйфа ти се от степи.
2.Убиваш боската
3 Ръш на 2ри акт.
4. Заседяваш се 3 левъла в Arcane sanctuary. Драйфа ти се от пустини.
5. Ръш към дуриел. И него самия. Добре че не си хардкор.
6.Ръш на 3ти акт, даже може да не си правил и стат-куестовете - толкова е гнусен. Драйфа ти се от джунгли.
7. 10на мефисто ръна - дано метне нещо свястно
8. Адът - ама това СЪЩАТА игра ли е? Щото тук изглежда красиво. И е приятно за игра.
9. Играеш бавно и чистиш всичко - щото ти е кеф. Трепеш Диабло. Най накрая хачриш спестеите точки щото си 30ти+ левъл.
10. Убиваш го още няколко пъти щото в Chaos Sanctuary е ебаси кефа да играеш в сравнение с останалата част а знаеш какво те чака на Nightmare/Hell.
11. Намираш брадва с която не правиш 4892 демидж а 4893. И се кефиш безумно
12. А именно - връщане към точка 1 на по висока трудност.
На рандъм интервали ти се налага да започнеш от самото начало защото близард току що са ти преебали билда ти и няма начин да го ривъртнеш. Или установяваш, че си сложил една точка не където трябва. Или си паладин - който преди hammerdin-a беше доста мъка за игра.
Палиш свещичка на гроба на Corpse Explosion , Whirlwind, Multishot, Jab.
След LoD - ръш на 5ти акт до ледените нива и бесни Bhaal- рънове.
1 ръш на първи акт - щото убийствено грозно. Драйфа ти се от степи.
2.Убиваш боската
3 Ръш на 2ри акт.
4. Заседяваш се 3 левъла в Arcane sanctuary. Драйфа ти се от пустини.
5. Ръш към дуриел. И него самия. Добре че не си хардкор.
6.Ръш на 3ти акт, даже може да не си правил и стат-куестовете - толкова е гнусен. Драйфа ти се от джунгли.
7. 10на мефисто ръна - дано метне нещо свястно
8. Адът - ама това СЪЩАТА игра ли е? Щото тук изглежда красиво. И е приятно за игра.
9. Играеш бавно и чистиш всичко - щото ти е кеф. Трепеш Диабло. Най накрая хачриш спестеите точки щото си 30ти+ левъл.
10. Убиваш го още няколко пъти щото в Chaos Sanctuary е ебаси кефа да играеш в сравнение с останалата част а знаеш какво те чака на Nightmare/Hell.
11. Намираш брадва с която не правиш 4892 демидж а 4893. И се кефиш безумно
12. А именно - връщане към точка 1 на по висока трудност.
На рандъм интервали ти се налага да започнеш от самото начало защото близард току що са ти преебали билда ти и няма начин да го ривъртнеш. Или установяваш, че си сложил една точка не където трябва. Или си паладин - който преди hammerdin-a беше доста мъка за игра.
Палиш свещичка на гроба на Corpse Explosion , Whirlwind, Multishot, Jab.
След LoD - ръш на 5ти акт до ледените нива и бесни Bhaal- рънове.
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
Определено съм за Диабло 2. Много по-развит и разнообразен геймплей е основната причина. Разликата между героите е много по-голяма, а дървообразната скил система е страхотна идея.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
- Armagedon4o
- Commoner
- Posts: 40
- Joined: Sat Jun 17, 2006 8:54 pm
на мен специално джунглите ( заради малките бушменчета) и пустините (тоя дънжън първия си ме кефеше супер много просто) ми бяха най-забавни ,а бърлогата на диабло супер грозна и безинтересна
големия недостатък е ,че съмонинг скиловете стават безполезни в един момент а си бяха много готини(Червиiте )
големия недостатък е ,че съмонинг скиловете стават безполезни в един момент а си бяха много готини(Червиiте )
- Bat Garo Still Rots
- Moderator
- Posts: 1503
- Joined: Fri Mar 10, 2006 10:34 pm
- Location: Proud to be from Lagera
Ема естествено, че Втрото Дебило е килограми по-яко от първото
Аз за какво съм пропилял месеци живот там
Сега в интерес на истината първото диабло има по-хубава история тип войс актинг, което аз лично го усетих само като взимах куеста за Дъ Каунтес от томчето. Обаче поне за мен в първото диабло не намерих цикъла и фъна от второто. То разбира се има своите минуси, като еднообразни нива до някъде (даже до повече) Развитие на герои базирано на предметите (3-те дървета са напълно приложими само ако имаш яките предмети или не си решил да играеш нормал + малко найтмер), особено ако си кастър, от всички развития които съм прочел в нета, само на паладин с холи аура няма 100% нужни предмети за да мине нормал и найтмер, за сметка на това на хел гърча е максимален. В смисъл с пачовете трудността доста скочи. Аз от 1.11 все още не мога да убия варварите на хел, просто няма как сам Та мисълта ми е, че мразя да имам нужда от конкретни предмети, за да мога да мина играта. За това харесах титан куест-а, там разнообразието в тази насока е доста по-голямо. Но честно казано след формата си сложих Хирос 2,3 и Диабло 2 и малко Екс-мен Legends, в смисъл някой неща остават просто.
Имаше едно филмче в нета: защо диабло 2 е по-яко от вов-а. Та според пича фактът че в диабло всяка единица може да ти пусне всичко ( на хел най-вече) за разлика от вов-а където всичко е на проценти било сред най-големите плюсове на диабло. Според мен това е доста глупаво. Като убиеш диабло на хел и ти пусне 2 тъпи редки предмета хич не е приятно, а съм го правил и е доста гърч да стигнеш до него и после гледаш като пребозало теле. Искам си хубавите предмети за награда от тежките битки!
Исках и друго да кажа ама не се сещам
Аз за какво съм пропилял месеци живот там
Сега в интерес на истината първото диабло има по-хубава история тип войс актинг, което аз лично го усетих само като взимах куеста за Дъ Каунтес от томчето. Обаче поне за мен в първото диабло не намерих цикъла и фъна от второто. То разбира се има своите минуси, като еднообразни нива до някъде (даже до повече) Развитие на герои базирано на предметите (3-те дървета са напълно приложими само ако имаш яките предмети или не си решил да играеш нормал + малко найтмер), особено ако си кастър, от всички развития които съм прочел в нета, само на паладин с холи аура няма 100% нужни предмети за да мине нормал и найтмер, за сметка на това на хел гърча е максимален. В смисъл с пачовете трудността доста скочи. Аз от 1.11 все още не мога да убия варварите на хел, просто няма как сам Та мисълта ми е, че мразя да имам нужда от конкретни предмети, за да мога да мина играта. За това харесах титан куест-а, там разнообразието в тази насока е доста по-голямо. Но честно казано след формата си сложих Хирос 2,3 и Диабло 2 и малко Екс-мен Legends, в смисъл някой неща остават просто.
Имаше едно филмче в нета: защо диабло 2 е по-яко от вов-а. Та според пича фактът че в диабло всяка единица може да ти пусне всичко ( на хел най-вече) за разлика от вов-а където всичко е на проценти било сред най-големите плюсове на диабло. Според мен това е доста глупаво. Като убиеш диабло на хел и ти пусне 2 тъпи редки предмета хич не е приятно, а съм го правил и е доста гърч да стигнеш до него и после гледаш като пребозало теле. Искам си хубавите предмети за награда от тежките битки!
Исках и друго да кажа ама не се сещам
DIABLO 3: AND THE HEAVENS SHALL TREMBLE
Bat Garo Still Rots wrote: и после гледаш като пребозало теле.
Разби ме мощно.
Love & peace
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
The purpose of art is to make the imagined seem real, the impossible seem possible. Pornography has much the same purpose. ...
My Anime list
За времето си Diablo определено беше по-добра игра (че и единственото по-революционно нещо, пускано от Blizzard). ОБАЧЕ определено не старее добре, за разлика от 2-ката. Вече посмъртно не мога да се жертвам с тоя ми ти еднообразен и свръхбавен геймплей из мрачните дънджъни на църквата, докато Diablo 2 периодично си го минавам и продължава да е много фън (така де, с изключение на архаичния първи акт), въпреки че си има и немалко недостатъци (повечето от които са просто противоречиви дизайнерски решения; на накои се харесват, на други - не). А и LoD е наистина брилянтен експанжън.
Иначе според мен най-готиното подобно нещо в момента е Titan Quest, който на хубава машинка и с patch-ове, оправящи старите проблеми със забивациите, на практика си е по-доброто Diablo 2. Удоволствието да припкаш из преобладаващо красиви и разнообразни древногръцки/египетски/вавилонски/китайски пейзажи (при това правени на ръка!) е неимоверно! А и изненадващият реализъм на някои локации (примерно Делфи) определено ме гъделичка на чисто професионално ниво. Единствената по-неприятна слабост са някои от уменията, но това е незначително покрай опцията за връщане на точки.
Иначе според мен най-готиното подобно нещо в момента е Titan Quest, който на хубава машинка и с patch-ове, оправящи старите проблеми със забивациите, на практика си е по-доброто Diablo 2. Удоволствието да припкаш из преобладаващо красиви и разнообразни древногръцки/египетски/вавилонски/китайски пейзажи (при това правени на ръка!) е неимоверно! А и изненадващият реализъм на някои локации (примерно Делфи) определено ме гъделичка на чисто професионално ниво. Единствената по-неприятна слабост са някои от уменията, но това е незначително покрай опцията за връщане на точки.
Мой харесва първото Дебильо много повече от 2-ката. Понеже до момента карате по точки, ще взема и аз да си направя един списък кое ме кефи повече в 1-цата:
1. Когато убиеш нещо, то си остава умряло. Точка по въпроса. Аз обичам да изчиствам нивата до дупка, и никак не ме кефи да си заредя спасената игра и отново да бъка от гадини.
2. Атмосферата в Тристрам мачка и историята е представена увлекателно - минавал съм диаблото десетина пъти, и всеки път ми беше кеф. Така и не можах да се потопя в историята на Д2, всъщност дори още не мога да се изнудя да мина LoD (а даже го имам оригинално).
3. Дърветата с умения в 2 ме дразнят - играх 1 основно с магьосник, и си беше кеф да му набия всички възможни магии, както и да се надявам да ми падне някоя яка магия по път. На 2 играя основно с некро, да си планирам героя от начало и да знам на кое ниво какво ще ми се случи точно ми убива голяма част от удоволствието.
5. Разнообразието на предмети в 2-ката ми се струва прекалено самоцелно, а и половината специфични за клас предмети ми се струват странни - в смисъл, какво толкова специфично за клас има в един скиптър примерно? Кво му пречи на некрото да го хване и да тресне някоя гад по главата с него?
5. I can see what you see not
Vision milky then eyes rot
When you turn they will be gone
Whispering their hidden song
Then you see what cannot be
Shadows move where light should be
Out of darkness, out of mind
Cast down into the Halls of the Blind
Nuff said.
1. Когато убиеш нещо, то си остава умряло. Точка по въпроса. Аз обичам да изчиствам нивата до дупка, и никак не ме кефи да си заредя спасената игра и отново да бъка от гадини.
2. Атмосферата в Тристрам мачка и историята е представена увлекателно - минавал съм диаблото десетина пъти, и всеки път ми беше кеф. Така и не можах да се потопя в историята на Д2, всъщност дори още не мога да се изнудя да мина LoD (а даже го имам оригинално).
3. Дърветата с умения в 2 ме дразнят - играх 1 основно с магьосник, и си беше кеф да му набия всички възможни магии, както и да се надявам да ми падне някоя яка магия по път. На 2 играя основно с некро, да си планирам героя от начало и да знам на кое ниво какво ще ми се случи точно ми убива голяма част от удоволствието.
5. Разнообразието на предмети в 2-ката ми се струва прекалено самоцелно, а и половината специфични за клас предмети ми се струват странни - в смисъл, какво толкова специфично за клас има в един скиптър примерно? Кво му пречи на некрото да го хване и да тресне някоя гад по главата с него?
5. I can see what you see not
Vision milky then eyes rot
When you turn they will be gone
Whispering their hidden song
Then you see what cannot be
Shadows move where light should be
Out of darkness, out of mind
Cast down into the Halls of the Blind
Nuff said.
Elves dig rocket launchers.
Dungeon Siege е едно от най-смрадливите неща в жанра, които съм имал нещастието да пробвам. Просто гениално - хващаш стандартните екшън РПГ елементи и автоматизираш всичко с цел да бъде възможно най-аксесибъл (все едно Diablo не беше достатъчно опростено...), като в последствие махаш основния кеф - якото цъкане по гадове и грухането на предмети. Но сигурно си е мечтата на ламията - игра, която се играе сама.
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Модовете и фен пачовете ги остави настрана. Тук си говорим за 2те чисти немодвани игри. Защото Близард не ги поддържат, не ги съпортват и нямат никаква вина за създаването им. Все пак в момента никой не играе чистия WCIII а всеки е на някаква форма на tower defence или DotA. Че Д2 старее по добре е така, само че все пак то е с около 4 години по-младо. А и е малко по-лесно за модване. Тоест трябва да гледаме какво ще бъе Д2 2010 година.Muad_Dib wrote:Мисълта на АлДим ми хареса - "Д2 старее по-добре" - да не забравяме огромното количество модове и фен-пачове за Д2, както и генералните промени в играта от 1.10 и 1.11 (синергиите между скиловете я промениха коренно като развитие на героите).
The sinking of the Titanic was a miracle to the lobsters in the ship's kitchen.
За мен 2-ката си е перфектното жиотно евър! Графиката си ме кефи супер много, може и да не е 2000000000 на 20000000 пиксела но е супер брутално реалистично изкъртваща, кръв карантии трупове, огън - готино, точно каквото очаквам да видя от такава игра и то нарисувано по съответиня начин! Вси актове ме кефят без петия, даже най ме радва първия. Почти всички герои съм развивал над 80-ти левъл и даже скоро пак си бутах с барбеца. И ако това че има един милиард предмета не е готино пък на!
And to the fire-ey'd maid of smoky war
All hot and bleeding we will offer them:
The mailed Mars shall on his altar sit,
Up to the ears in blood...
Shakespeare
All hot and bleeding we will offer them:
The mailed Mars shall on his altar sit,
Up to the ears in blood...
Shakespeare
- The Dragon
- Elder God
- Posts: 9054
- Joined: Wed Jan 14, 2004 9:03 pm
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 10 guests