Disciples 3
Moderator: AlDim
Delegat, напълно си прав. Аз също съм фен и на Heroes, и на Disciples, и също смятам, че двете игри са доста различни.
За съжаление обаче май нещата вървят към уеднаквяване - следя как върви disciples 3 от няколко месеца, и според страницата им в тактическите битки вече ще можеш да си движиш единиците по картата, а героят ще може да блъска магии в боя - което вече прави поне тактическите мелета 1:1 с Героите. Искрено се надявам да не съм прав и пичовете да са измислили бойна система, която да пази поне духа на старите Disciples, но много ме съмнява.
@Мор - Disciples не са се и опитвали да стигнат Героите според мен, цялата им концепция е съвсем друга. За мен лично и двете игри са на еднаква висота, и двете ми докараха онова усещане за -само-още-един-ход-и-си-лягам-че-съмна.
За съжаление обаче май нещата вървят към уеднаквяване - следя как върви disciples 3 от няколко месеца, и според страницата им в тактическите битки вече ще можеш да си движиш единиците по картата, а героят ще може да блъска магии в боя - което вече прави поне тактическите мелета 1:1 с Героите. Искрено се надявам да не съм прав и пичовете да са измислили бойна система, която да пази поне духа на старите Disciples, но много ме съмнява.
@Мор - Disciples не са се и опитвали да стигнат Героите според мен, цялата им концепция е съвсем друга. За мен лично и двете игри са на еднаква висота, и двете ми докараха онова усещане за -само-още-един-ход-и-си-лягам-че-съмна.
Elves dig rocket launchers.
Еййй незнах че правят 3'та част ....... СУПЕР.....
А с Heroes не смятам че ще се оеднаквят (като изключим че са от един жанр) дано си запазят духа на играта.......който си "кърти мивки"
без да се добавят заимствани от Heroes елементи.....
П.П. Някой знае ли горе долу кога се очаква да излезе че ме сърбят пръстите за една кампаниика....
:< :< няма да има Undead :< :<
А с Heroes не смятам че ще се оеднаквят (като изключим че са от един жанр) дано си запазят духа на играта.......който си "кърти мивки"
без да се добавят заимствани от Heroes елементи.....
П.П. Някой знае ли горе долу кога се очаква да излезе че ме сърбят пръстите за една кампаниика....
:< :< няма да има Undead :< :<
Snoop Dogg as Captain Mack: Ladies and Gentlemen, we have reached our cruising altitude of 33 thousand feet... 33 THOUSAND FEET? Oh shit, man! We fuckin' higher than Redman at the Source Awards!
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Disciples 2, въпреки че в общи линии има същите "съставки" като Heroes, имаше съвсем различен геймплей, подплътен с готин арт (освен елфите от едноименният експанжън) и история (отново като изключим цялата елфическа безмислица).
За въпросния Renaissance - имам дълбоки съмнения относно играта, въпреки че се радвам че все пак (ще) я има. Първо, 3D-то го смятам за също толкова безмислено нововъведение, колкото и в Heroes V. Вярно, някои от по ранните шотове изглеждаха буквално като в 2ката, обаче при силно отдалечен zoom в комбинация с top-down view. Второ, броят на фракциите е орязан почти наполовина, като под ножа са минали Немъртвите за сметка на омразните ми от 2ката елфи. Три, ръчно рисуваният арт от предишните част ще липсва. Не че новият е чак толкова зле (но все пак е бая зле) но просто предишният придаваше атмосфера.
Повечето от нововъведеният, като изключим ненужното 3D, излеждат крайно съмнителни. Възможност да си цепя групата по всяко време като присъствието на лидер не е задължително за единиците да щъкат по картата? wtf? лидерите могат да правят магии в битка, бива, обаче ... с карти? wtf2?? RPG-style система за героите ... звучи интересно. Тактическа битка с движещи се по картата единици? ебаси, звучи все повече и повече като Age of Wonders ... Два нови ресурса? кому беше нужно?
Впрочем аз си харесвам и последната, просто съм против мешането на различните игри.
Най много ме бяха издранили разни шотове, показващи просто отвратително изглеждащ инвентар за героите, които ме хвърлиха в потрес. Аз да ги бях рисувал, нямаше да са толкова зле, а компентното мнение определя художествените ми умения на ниво 2ри клас.
За въпросния Renaissance - имам дълбоки съмнения относно играта, въпреки че се радвам че все пак (ще) я има. Първо, 3D-то го смятам за също толкова безмислено нововъведение, колкото и в Heroes V. Вярно, някои от по ранните шотове изглеждаха буквално като в 2ката, обаче при силно отдалечен zoom в комбинация с top-down view. Второ, броят на фракциите е орязан почти наполовина, като под ножа са минали Немъртвите за сметка на омразните ми от 2ката елфи. Три, ръчно рисуваният арт от предишните част ще липсва. Не че новият е чак толкова зле (но все пак е бая зле) но просто предишният придаваше атмосфера.
Повечето от нововъведеният, като изключим ненужното 3D, излеждат крайно съмнителни. Възможност да си цепя групата по всяко време като присъствието на лидер не е задължително за единиците да щъкат по картата? wtf? лидерите могат да правят магии в битка, бива, обаче ... с карти? wtf2?? RPG-style система за героите ... звучи интересно. Тактическа битка с движещи се по картата единици? ебаси, звучи все повече и повече като Age of Wonders ... Два нови ресурса? кому беше нужно?
Впрочем аз си харесвам и последната, просто съм против мешането на различните игри.
Най много ме бяха издранили разни шотове, показващи просто отвратително изглеждащ инвентар за героите, които ме хвърлиха в потрес. Аз да ги бях рисувал, нямаше да са толкова зле, а компентното мнение определя художествените ми умения на ниво 2ри клас.
Armageddon, аз очаквам да вкарат немъртвите и джуджетата в допълнителни кампании, както елфите в 2-ката. Освен това си мисля, че може би ще вкарат и орките - имаше подсказки в disciples 2, че и те си имат някакви богове.
За 3д-то съм съгласен с теб, определено ще ми липсват красивите единици - нищо, че бяха спрайтове, изглеждаха страхотно и даваха уникален вид на играта.
Какво не харесваш в елфите на 2-ката? На мен историята им ми стоеше добре в целия сюжет, а и идеята за шизофреничния Галеан е готина. Единственият ми проблем с тях е, че са може би прекалено силна раса, и една от най-бруталните им единици (Centaur Lancer) е достъпна много бързо.
За 3д-то съм съгласен с теб, определено ще ми липсват красивите единици - нищо, че бяха спрайтове, изглеждаха страхотно и даваха уникален вид на играта.
Какво не харесваш в елфите на 2-ката? На мен историята им ми стоеше добре в целия сюжет, а и идеята за шизофреничния Галеан е готина. Единственият ми проблем с тях е, че са може би прекалено силна раса, и една от най-бруталните им единици (Centaur Lancer) е достъпна много бързо.
Elves dig rocket launchers.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Art-а им е ужасен, най-вече дългите заекоподобни уши. Историята във въпросната кампания беше несъществуваща, иначе идеята за шизофреника Галеан определено си е интересна, дано се намери обяснение на цялата безмислица в 3ката. Освен това самите елфи са страхотно кекави, именно поради Кентаврите. Че максималният им ъпгрейд е 2ро ниво, не е чак толкова зле, а и специалното умение си го биваше (допълнителен демидж с всеки удар), обаче от един момент нататък в кампанията, към по високите нива, остро се усещаше неоходимостта от по стабилен файтър на предната линия, просто горките кентаври мряха доста бързо и това свеждаше ефективността им драстично. Елфите също така са и единствената раса от 5те които нямат шансове да минат през столица. Балансът и мултито не са от силните страни на играта, но все пак ...
Ами не знам, елфите си имаха доста силни единици, особено стрелците и бързите магове (с допълнителния демидж, а всички знаем кво може да означават 15 точки повече демидж/ход в Дисайпълса) . Освен това, Армагедон, що като говориш за предна линия, говориш само за една такава?
Това че имаш корав Lancer (мноого по-добър избор от другата линия според мен) още на второ ниво (и това му е най-високото такова) ти спестява куп пари за сгради и куп XP за ъпгрейди, с които можеш да наспамиш 3-4 героя с по 3-ма Lancer-и отпред и нямаш грижи със силните меле единици по картата. Квото остане отзад, го чистиш с някой герой с петима стрелци в партито, примерно. Пък и Lancer-те имат броня, което прави лечителките на елфите (които на първо ниво даже имат +5 heal в сравнение с имперските) мнооого по-ефективни.
Маговете на елфите (архонтите) пък са перфектните counter-и на weapon-immune-овете на не-мъртвите. С повече инициатива (така че нямаш нужда от магии да им я буустваш) и с повече демидж.
А колкото до тройката - нещо не схващам какво не му харесваш на арта...стилът е почти същият като в двойката, даже е по-мрачен, а концепт артовете направо нямат нужда от коментар.
За битките - единиците ще шават, но далеч няма да търчат из бойната карта а ла Хироус или Age of Wonders. Ще могат се движат с по две-три полета максимум. Хем се запазва стила на водене на битки от двойката, хем се поусложнява малko.
A 3D-то е защото се предполага, че така играта ще се продава по-добре. Вече не излизат двуизмерни игри така или иначе, даже в тоя жанр.
Това че имаш корав Lancer (мноого по-добър избор от другата линия според мен) още на второ ниво (и това му е най-високото такова) ти спестява куп пари за сгради и куп XP за ъпгрейди, с които можеш да наспамиш 3-4 героя с по 3-ма Lancer-и отпред и нямаш грижи със силните меле единици по картата. Квото остане отзад, го чистиш с някой герой с петима стрелци в партито, примерно. Пък и Lancer-те имат броня, което прави лечителките на елфите (които на първо ниво даже имат +5 heal в сравнение с имперските) мнооого по-ефективни.
Маговете на елфите (архонтите) пък са перфектните counter-и на weapon-immune-овете на не-мъртвите. С повече инициатива (така че нямаш нужда от магии да им я буустваш) и с повече демидж.
А колкото до тройката - нещо не схващам какво не му харесваш на арта...стилът е почти същият като в двойката, даже е по-мрачен, а концепт артовете направо нямат нужда от коментар.
За битките - единиците ще шават, но далеч няма да търчат из бойната карта а ла Хироус или Age of Wonders. Ще могат се движат с по две-три полета максимум. Хем се запазва стила на водене на битки от двойката, хем се поусложнява малko.
A 3D-то е защото се предполага, че така играта ще се продава по-добре. Вече не излизат двуизмерни игри така или иначе, даже в тоя жанр.
Малка поправка, вместо Centaur Lancer исках да кажа Centaur Charger - според мен са най-добрите танкове в играта. Започват с 20 броня и качват по 1 броня на ниво, а понеже са единици от ниско ниво, качват нива много бързо. В последната кампания ги бях докарал някъде 50-60 ниво и съответно имаха собствена броня над 50.
Силно не съм съгласен за минаването през столица, взимах столици с елфите едно ниво преди края на кампанията. Със charger-и в предната линия и една силфида в задната ми трябваше само +20 броня от магия и една - две отвари за броня за силфидата и архона. Разбира се, не са толкова добри като империята за взимане на столици, но определено нямат много проблеми на по-високите нива.
А за рисунките виж съм съгласен - и на мен са ми много странни с магарешките си уши.
Силно не съм съгласен за минаването през столица, взимах столици с елфите едно ниво преди края на кампанията. Със charger-и в предната линия и една силфида в задната ми трябваше само +20 броня от магия и една - две отвари за броня за силфидата и архона. Разбира се, не са толкова добри като империята за взимане на столици, но определено нямат много проблеми на по-високите нива.
А за рисунките виж съм съгласен - и на мен са ми много странни с магарешките си уши.
Elves dig rocket launchers.
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Undead взимаха столица най-лесно - Phantom Warrior са може би най-силните файтъри в играта с парализиращата им атака. В комплект със масово паразиращия съпорт просто мачкаха.
За тактики при елфите нещата ми се губят, щото и най-малко съм играл с тях (минах кампанията и просто ми писна от тях) но на по големите карти определено си имат проблеми. Магиите им бяха предимно с негативен ефект по подобие на немъртвите и демоните, имаха само една две защитни (ако изобщо щото наистина не си спомням нещата с тях) и то от ниско ниво. Което се е голям минус за тях, впредвид кекавичките им единици. Империята също не са с най-силните единици в играта, но имаха защитни магии, които оправяха нещата.
Ниския последен ъпграйд за кентаврите определено не ми се компенсираше от иначе хубавите ъпгрейди на стрелците. Единствените полезни стрелци в играта си остават имперските убийци - нисък левел, висока инициатива + отрова. Двойната атака на по високия левъл елфически стрелец не компенсираше малкия демидж който прави и ненужно високия левъл който иска. Елементалните стрелци за сметка на което бяха бая кекави. Липсата на защитни магии би оправила нещата, но тях ги няма.
И все още ме гризат съмнения че елфите имат реални шансове срещу джуджета, немъртви или демони. То и за това кампанията се комбят предимно с Империята. Просто нямат с какво да излезнат с/у по силните раси.
За тактики при елфите нещата ми се губят, щото и най-малко съм играл с тях (минах кампанията и просто ми писна от тях) но на по големите карти определено си имат проблеми. Магиите им бяха предимно с негативен ефект по подобие на немъртвите и демоните, имаха само една две защитни (ако изобщо щото наистина не си спомням нещата с тях) и то от ниско ниво. Което се е голям минус за тях, впредвид кекавичките им единици. Империята също не са с най-силните единици в играта, но имаха защитни магии, които оправяха нещата.
Ниския последен ъпграйд за кентаврите определено не ми се компенсираше от иначе хубавите ъпгрейди на стрелците. Единствените полезни стрелци в играта си остават имперските убийци - нисък левел, висока инициатива + отрова. Двойната атака на по високия левъл елфически стрелец не компенсираше малкия демидж който прави и ненужно високия левъл който иска. Елементалните стрелци за сметка на което бяха бая кекави. Липсата на защитни магии би оправила нещата, но тях ги няма.
И все още ме гризат съмнения че елфите имат реални шансове срещу джуджета, немъртви или демони. То и за това кампанията се комбят предимно с Империята. Просто нямат с какво да излезнат с/у по силните раси.
Ох, ох, ох... елементалните стрелци били слаби? Със 70 инициатива застрелват (особено ако са повече от 1-2) повечето съпорт юнити в игра преди другата фракция да се е осъзнала. Да не говорим, че точно елементалната им атака ги прави убийци на разните с имюнизация от оръжия, имат отрова, както и 85% шанс да уцелят. Моля, неотстъпват никаде на имперските убиици, да не говорим за уардовете.
На елфите лечителите им са проблемни заради многото опит, които изискват и малкото лекуван HP. Въпреки това са стилни и различни от човешките (с прибавяните уардове).
Кентаврите са доста добри, точно лансерите, с бронята. Тези създания изискват по-малко от 600 XP зада вдгнат левел и за игралите кампаниите това говори много- след почти всяка битка вдигат ниво.
Сваляне на столица с елфи? Защо не- герои стрелец (кентавър) с парализиращия стаф или вкаменяващи рог- неутрализира напълно пазача на столицата докато партито му доизбива останалите.
Елфите да со сравнително добри среу мъртвите- точно с бързото сваляне на съпорта им. Единствения проблем е голямата маса удари върху първата редица.
Въобще незнам защо сте останали (някой от вас) с грешни впечатления за елфите, а относно историята с бога им- смятам, че е интересна гледна точка. Богиня (Мортис), изцяло обзета от гняв към убииците на любимия й, им раздава заслуженото. Самият странен Галеан, комбиниран с шашавите и комични елфи и неособено верните им саюзници кентаврите- внасят доста добра атмосфера
На елфите лечителите им са проблемни заради многото опит, които изискват и малкото лекуван HP. Въпреки това са стилни и различни от човешките (с прибавяните уардове).
Кентаврите са доста добри, точно лансерите, с бронята. Тези създания изискват по-малко от 600 XP зада вдгнат левел и за игралите кампаниите това говори много- след почти всяка битка вдигат ниво.
Сваляне на столица с елфи? Защо не- герои стрелец (кентавър) с парализиращия стаф или вкаменяващи рог- неутрализира напълно пазача на столицата докато партито му доизбива останалите.
Елфите да со сравнително добри среу мъртвите- точно с бързото сваляне на съпорта им. Единствения проблем е голямата маса удари върху първата редица.
Въобще незнам защо сте останали (някой от вас) с грешни впечатления за елфите, а относно историята с бога им- смятам, че е интересна гледна точка. Богиня (Мортис), изцяло обзета от гняв към убииците на любимия й, им раздава заслуженото. Самият странен Галеан, комбиниран с шашавите и комични елфи и неособено верните им саюзници кентаврите- внасят доста добра атмосфера
- armageddon
- Forsaken
- Posts: 2936
- Joined: Tue Jan 13, 2004 10:24 am
Имперските убийци са поне 2 нива по-нисък левъл от елементалните стрелци на елфите. Колко имунните на оръжия същества има изобщо в играта и колко често се срещат те? И като ми разкатаят кентаврите от предната линия я ми обясни колко дълго ще оживеят мага стрелеца и лечителката?
относно сторите на елфите визирах пълното безумие на кампанията - пълна липса на идея, просто някакви карти там съшити с бели конци, нещо което го нямаше в останалите кампании.
относно сторите на елфите визирах пълното безумие на кампанията - пълна липса на идея, просто някакви карти там съшити с бели конци, нещо което го нямаше в останалите кампании.
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 20 guests