Пролет-лято 2007
Пролет-лято 2007
Рекох да пусна топикче, че да не тормозим "Гледано напоследък" за всичко.
Аз установих, че тоя сезон свалям 15 сериала @_@ Ма от тях поне 10 са много обещаващи, а за другите съм любопитен...
Bokurano (страшно нестандартна като за мека визия)
Claymore (убийствена анимация, а и много прилича на Берсерк)
Darker than Black (Witch Hunter Robin meets Wolf's Rain + че е на Боунс - как ли няма да се сваля)
Death Note (вероятно най-доброто за последните няколко години, както е тръгнало)
El Cazador de la Bruja (еми ся, от на Noir хората е, няма как)
Freedom (анимацията на Акира + че го хвалят)
Gigantic Formula (отново като Бокурано - много нестандартна визия и изглежда обещаващо)
Heroic Age (тука по-скоро гилти плежър, отколкото неква стойност да очаквам)
Jigoku Shoujo Futakamoi (свалях първи сезон и беше обещаващ, тоя просто заради колекцията)
Kaze no Stigma (ненам що, як опънинг имаше и е на Гонзо)
Moonlight Mile (пак не знам що, но изглежда прилично и май не е за деца хич)
Romeo x Juliet (ясно що)
Skull Man (видя ми се доста прилично откъм визия, ше го видя как ше се развие)
Sisters of Welber (просто от любопитство, ма само един епизод има и като гледам, комай няма да е моето аниме)
Toward the Terra (пак основно заради визия - много красиво и олдскуул нарисувано)
Аз установих, че тоя сезон свалям 15 сериала @_@ Ма от тях поне 10 са много обещаващи, а за другите съм любопитен...
Bokurano (страшно нестандартна като за мека визия)
Claymore (убийствена анимация, а и много прилича на Берсерк)
Darker than Black (Witch Hunter Robin meets Wolf's Rain + че е на Боунс - как ли няма да се сваля)
Death Note (вероятно най-доброто за последните няколко години, както е тръгнало)
El Cazador de la Bruja (еми ся, от на Noir хората е, няма как)
Freedom (анимацията на Акира + че го хвалят)
Gigantic Formula (отново като Бокурано - много нестандартна визия и изглежда обещаващо)
Heroic Age (тука по-скоро гилти плежър, отколкото неква стойност да очаквам)
Jigoku Shoujo Futakamoi (свалях първи сезон и беше обещаващ, тоя просто заради колекцията)
Kaze no Stigma (ненам що, як опънинг имаше и е на Гонзо)
Moonlight Mile (пак не знам що, но изглежда прилично и май не е за деца хич)
Romeo x Juliet (ясно що)
Skull Man (видя ми се доста прилично откъм визия, ше го видя как ше се развие)
Sisters of Welber (просто от любопитство, ма само един епизод има и като гледам, комай няма да е моето аниме)
Toward the Terra (пак основно заради визия - много красиво и олдскуул нарисувано)
And you can't dance with a devil on your back...
Toward the Terra - рядко добър sci-fi, който определено си струва да се види. Вече има 5 епизода (всичките събнати), които успяват да са едновременно със страхотно качество на анимацията и със сюжет, който учудващо не смуче. Напротив, сюжетът е динамичен, интригуващ и оставя зрителя на ръба на стола (е, ако седи на такъв) и го кара да чака с нетърпение следващия еп. Ако не беше с толкова много терминология, която хич не вързвам, бих го гледала raw. Тегля съба на A-E & Saizen
Romeo x Juliet - ок, да приемем, че този сериал има нещо общо със Шекспир - дали това са имената на героите или присъствието на Уилям в историята е друг въпрос. Иначе ме кефи, единствения сериал от този сезон, който гледам raw. Много красива анимация, страхотна музика и макар да има доста клишета, си ме радва на макс. Btw, видях и версиите на Shinsen, и на Umai, оределено Umai ме кефят повече.
Heroic Age - ами бозавичък си е, нека си го кажем направо. Нашият Ейдж е толкова хипер-ултра-мега-супер-силен, че чак да ти се стори, че той е прототип на идеята. Но какво да кажа, е пък кефи ме сериала и това си е. Макар да е наистина само едно малко удоволствие, след гаден ден в унито (или работата примерно).
Bokurano - само визията беше достатъчна, за да знам че няма да го погледна това аниме, ако ще и да е най-страхотното нещо след шоколада и секса.
Saint Beast - това е единствената радост на шоунен-ай фенките този сезон и както винаги блести със слаб сюжет, още по-слаба (ако изобщо е възможно) анимация и доста дразнещи герои. Ха сега познайте аз дали го гледам. Ами учудващо - не. Едва изтърпях първите 2 епизода, а аз съм силно претръпнала в това отношение. Сами си правете изводи. Дори гласът на Ишида Акира, който познах веднага, не може да компенсира всички недостатъци на анимето.
Засега толкова очаквайте ново включване...
Romeo x Juliet - ок, да приемем, че този сериал има нещо общо със Шекспир - дали това са имената на героите или присъствието на Уилям в историята е друг въпрос. Иначе ме кефи, единствения сериал от този сезон, който гледам raw. Много красива анимация, страхотна музика и макар да има доста клишета, си ме радва на макс. Btw, видях и версиите на Shinsen, и на Umai, оределено Umai ме кефят повече.
Heroic Age - ами бозавичък си е, нека си го кажем направо. Нашият Ейдж е толкова хипер-ултра-мега-супер-силен, че чак да ти се стори, че той е прототип на идеята. Но какво да кажа, е пък кефи ме сериала и това си е. Макар да е наистина само едно малко удоволствие, след гаден ден в унито (или работата примерно).
Bokurano - само визията беше достатъчна, за да знам че няма да го погледна това аниме, ако ще и да е най-страхотното нещо след шоколада и секса.
Saint Beast - това е единствената радост на шоунен-ай фенките този сезон и както винаги блести със слаб сюжет, още по-слаба (ако изобщо е възможно) анимация и доста дразнещи герои. Ха сега познайте аз дали го гледам. Ами учудващо - не. Едва изтърпях първите 2 епизода, а аз съм силно претръпнала в това отношение. Сами си правете изводи. Дори гласът на Ишида Акира, който познах веднага, не може да компенсира всички недостатъци на анимето.
Засега толкова очаквайте ново включване...
Hic locus est ubi mors gaudet succurrere vitae
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Обичам си аватара!!
Die, Fanboys <- a blog for random anime bashing and raving
Тъкмо като за мен тема. Не знам ти колко сваляш, но аз свалям, че и гледам десетина.
Bokurano - силно ми напомня на Battle Royale, мека, не мека, ще се гледа.
Claymore - леко ме поразочарова напоследък, щото уж емоционалните моменти, които се предполагаше да разчувстват зрителите хич не ми подействаха, но пък анимацията и озвучаването на героите (без Раки) са убийствени.
Darker than Black - с всеки епизод все повече ме кефи, но все още ми се вижда малко надценен. Дразни ме как всеки сляпо се доверява на Хей, обаче.
El Cazador - почна добре, последните два епизода обаче много ме разочароваха. Аман от мое и лоли глупости, малоумни шегички и:
Romeo x Juliet - почна много добре, има си красива анимация, хубава музика, но напоследък издиша, защото почна да се дави в клишета от рода на "случайни срещи" на влюбените във всеки епизод.А и добрите са много добри, лошите са мега лоши.
Gurenn Lagann - тотална изродщина, в добрия смисъл на думата, гавра със какво ли не и най-вече с мека жанра. Камина и Йоко форевър!
Sisters of Welber - гледах един епизод, стори ми се много бозавo псевдо-фентъзи.
Idolmaster Xenoglossia - поредната издънка на Sunrise. това нещо просто няма сюжет, героините са от глупава по-глупава, меките грозни като смъртта. Абе въобще, ако ви се гледа Mai-HiME за олигофрени, това е вашият сериал. Guilty (lack of) pleasure at its best - гледам го с изследователската цел да видя аджеба може ли да стане още по-зле. Все си мисля, че не може и все ме опровергава засега.
П.С. Death Note е всичко друго, но не и най-доброто от последните години, но това е друга тема.
Bokurano - силно ми напомня на Battle Royale, мека, не мека, ще се гледа.
Claymore - леко ме поразочарова напоследък, щото уж емоционалните моменти, които се предполагаше да разчувстват зрителите хич не ми подействаха, но пък анимацията и озвучаването на героите (без Раки) са убийствени.
Darker than Black - с всеки епизод все повече ме кефи, но все още ми се вижда малко надценен. Дразни ме как всеки сляпо се доверява на Хей, обаче.
El Cazador - почна добре, последните два епизода обаче много ме разочароваха. Аман от мое и лоли глупости, малоумни шегички и:
- Spoiler: show
Romeo x Juliet - почна много добре, има си красива анимация, хубава музика, но напоследък издиша, защото почна да се дави в клишета от рода на "случайни срещи" на влюбените във всеки епизод.А и добрите са много добри, лошите са мега лоши.
Gurenn Lagann - тотална изродщина, в добрия смисъл на думата, гавра със какво ли не и най-вече с мека жанра. Камина и Йоко форевър!
Sisters of Welber - гледах един епизод, стори ми се много бозавo псевдо-фентъзи.
Idolmaster Xenoglossia - поредната издънка на Sunrise. това нещо просто няма сюжет, героините са от глупава по-глупава, меките грозни като смъртта. Абе въобще, ако ви се гледа Mai-HiME за олигофрени, това е вашият сериал. Guilty (lack of) pleasure at its best - гледам го с изследователската цел да видя аджеба може ли да стане още по-зле. Все си мисля, че не може и все ме опровергава засега.
П.С. Death Note е всичко друго, но не и най-доброто от последните години, но това е друга тема.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Определено, Death note, се оказа страшно добър. Мангата мачка, а пък сериала, дори я надскочи, поне за мен. По детайлност, и красота, очаквам да го бие само Devil may cry, като излезе.
За сега каквото са показали, просто помита всичко останало. Ще го видиме и шотландския боец какво ще направят.
А иначе от нещата, които си дал, само на Claymore съм му хвърлил очо
Аз си гледам позабравени класики или намерени нови стари класики, като да речем FLCL, ма това е за друга тема.
За сега каквото са показали, просто помита всичко останало. Ще го видиме и шотландския боец какво ще направят.
А иначе от нещата, които си дал, само на Claymore съм му хвърлил очо
Аз си гледам позабравени класики или намерени нови стари класики, като да речем FLCL, ма това е за друга тема.
Devil May Cry ще е клонинг на Хелсинг, ако съдим по новото промо.
Иначе аз изгледах първите 5 излезли до момента епизода на Toward the Terra и подчертано ме кефи. Малоумно е откъм главен герой (шонен риджекшън мамору пауа!), обаче с тия сайкик пауърс е ТОЛКОВА за мен правено, че е инстънт ерекция Да видим натам как ше се развие.
Иначе аз изгледах първите 5 излезли до момента епизода на Toward the Terra и подчертано ме кефи. Малоумно е откъм главен герой (шонен риджекшън мамору пауа!), обаче с тия сайкик пауърс е ТОЛКОВА за мен правено, че е инстънт ерекция Да видим натам как ше се развие.
And you can't dance with a devil on your back...
Поне търпи развитие момчето, мен ме дразни все по-малко с напредването на сериала засега. Можеше примерно половин сериал да отказва да повярва, че има супер сили, трябва да гледаме на нещата от добрата им странаRoland wrote:Малоумно е откъм главен герой (шонен риджекшън мамору пауа!)
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Claymore и Darker than Black ги следя и аз. И на мен ми се наби в очи приликата на Darker-a с Witch Hunter Robin, особено в началото на първия епизод. Засега ми е интересен, но да видим как ще се потръгне по-натам.
Третият сериал, който следя в момента, е Seirei no Moribito - развива се в нещо като средновековна Япония, със (засега) слабо застъпен фентъзи елемент. Красива анимация, макар и малко странна на места. Битките са просто разкош - реалистични, бързи и брутални. А и главната героиня маже с яри, което си е достатъчно нестандартно като за аниме, за да си струва допълнително гледането. Иначе историята започва малко клиширано, но има мегдан да мутира в нещо достатъчно интересно.
Третият сериал, който следя в момента, е Seirei no Moribito - развива се в нещо като средновековна Япония, със (засега) слабо застъпен фентъзи елемент. Красива анимация, макар и малко странна на места. Битките са просто разкош - реалистични, бързи и брутални. А и главната героиня маже с яри, което си е достатъчно нестандартно като за аниме, за да си струва допълнително гледането. Иначе историята започва малко клиширано, но има мегдан да мутира в нещо достатъчно интересно.
Elves dig rocket launchers.
Devil-a доста добре го знам как изглежда, все пак си го чакам от сума време, а иначе с алукард, мяза само по хавлията, все пак то още в играта си беше целия в чврвено, е, може и да изкопират хелзинг, ама силно се съмнявам, все пак зад баце Данте си има бая солидна история, а и качеството на анимацията е доста високо
А иначе почнах клеймор, туй аниме, ако се запази както е почнало, а и еволюира по правилния начин.... бе яко е
А иначе почнах клеймор, туй аниме, ако се запази както е почнало, а и еволюира по правилния начин.... бе яко е
Клеймора не струва, лигав шонен си е, няма нищо общо с Бързърк.
На Dаrker than Black му гледах само първия епизод, не грабна много, но беше обещаващ, ще изчакам да спре да излиза и ще го сваля.
Toward the Terra ми беше най-голямата надежда, но плота хич не ме грабна, а анимацията макар да е красива има някои доста сериозни издънки(юмручния бой във втори епизод примерно). + Това има ужасно CGI, което така презирам
Bokurano го гледам само заради бруталния опънинг, гледал съм първи епизод и той също имаше гадно CGI
Romeo x Juliet не съм го поглеждал, като излезе цялото ще го смъкна.
Gurenn Lagann като че ли е най-доброто засега, един епизод съм гледал, но беше много обещаващ, а и все пак е на Гайнакс.
На Dаrker than Black му гледах само първия епизод, не грабна много, но беше обещаващ, ще изчакам да спре да излиза и ще го сваля.
Toward the Terra ми беше най-голямата надежда, но плота хич не ме грабна, а анимацията макар да е красива има някои доста сериозни издънки(юмручния бой във втори епизод примерно). + Това има ужасно CGI, което така презирам
Bokurano го гледам само заради бруталния опънинг, гледал съм първи епизод и той също имаше гадно CGI
Romeo x Juliet не съм го поглеждал, като излезе цялото ще го смъкна.
Gurenn Lagann като че ли е най-доброто засега, един епизод съм гледал, но беше много обещаващ, а и все пак е на Гайнакс.
След няколко упражнения за разтягане взимам бърз душ и отивам във видеотеката, където връщам две касети взети под наем в понеделник - "Тя в мъжкия изправителен център" и "Двойно тяло", но всъщност пренаемам касетата с филма "Двойно тяло", защото искам тази вечер да го гледам още веднъж, въпреки че едва ли ще имам време да онанирам при сцената с умъртвяването на една жена с бормашина, тъй като в седем и половина имам среща с Кортни в "Кафе Люксембург".
Who is online
Users browsing this forum: No registered users and 25 guests