Page 1 of 2

Jade Empirе

Posted: Fri Mar 02, 2007 9:09 pm
by The Dragon
Или титаничните 12 часа чист геймплей :(
Току що я врътнах, първо преиграване, сигурно съм минал около 80% от контента. Тъпо.

Иначе играта е страхотна, макар и малко небалансирана по отношение на трудността - трудно е в началото! След средата на играта си мечка стръвница и няка кой да те напсува даже.

Posted: Sat Mar 03, 2007 3:05 pm
by Grumpi
Малко впечатления след 5-6 часа игра



Минуси:

- Минимална къстъмизация на героя

- Навигацията в инвентара и статовете е китайско мъчение

- Линейност. Мислиш си "е ся излязох на широкото", докато не ти излязат цицини от блъскане в невидими стени. Тогава осъзнаваш, че имаш едно коридорче, по което ти е разрешено да се движиш

- Странични куестове. Какви странични куестове?? (абе има, ама само за цвят)

- Интерактивност на света = 0

- Няма оръжия, брони и прочие гняс

- Магиите са меко казано безполезни

- Боевете са някакъв кликфест, при което всички подскачат като жаби :shock:

А това ме уби направо:
Spoiler: show
Когато се качихме на "комара" трябваше да играя шибан Alien Invaders !!!!!1111 едно едно
Айде нема нужда :evil:
Плюсове:

- Много добър войс актинг

- Красивичка е :)

- Историята (поне засега) не е за изхвърляне

- Нетипичен (и заради това интригуващ) сетинг

- Боевете (ако се кефите на френетично набиране на клавишите; или геймпада)


Като цяло играта смърди тежко на конзола. Не ме разбирайте погрешно, игричката кефи, ама това са Bioware, FFS

:evil: :evil: :evil:

Posted: Sat Mar 03, 2007 4:04 pm
by Yan
Grumpi wrote:
Като цяло играта смърди тежко на конзола. Не ме разбирайте погрешно, игричката кефи, ама това са Bioware, FFS

:evil: :evil: :evil:
Ами тя практически Е конзолна:)

Posted: Sat Mar 03, 2007 4:21 pm
by Muad_Dib
Пич, не знам ти точно до къде си, но очевидно нищо не си видял от играта. Да, битките в един момент стават монотонни, но чакай да дойде арената, която на гранд мастър и с някои гадини имунни на физикал е най-малкото забавна:).

Единствените ми сериозни критики към играта са:

1)Противоречивите битки - страшно куул изглеждащи в стил Мортал Комбат, но след 3 часа се улових, че почти през цялото време се набирам на бейзик атака и евейд. Нищо, сега си ъпгрейднах ПУШКАТА (голям фън е с нея) и има известно разнообразие поне срешу хора (друг е въпросът, че на Гранд Мастър умират от два изстрела повечето).
2)Леката скука при левъл уп - принципно при този сакрален за РПГ-нърда надпис човек е в луд екстаз, тука имаш 3 статистики точно...от геймспот бяха доста прави.
3)От първи чаптър си цъкам със стил Скачащ Тигър и досега на ЕДНО-ЕДИНСТВЕНО място в цялата игра ми се е налагало да го сменя, заради имунни на физикал гадини (изключваме чат-пат нужната смяна със Спирит Тиеф, който пък е просто счупен...).

Като атмосфера, музика, история, усещане за свят, герои...- просто НЯМАМ думи, не ги правят тези игри вече, Мас Ефект ще ме опровергае естествено. Просто такава ТУМБА като тукашната няма... Black Whirlind FTW!!:)

За страничните куестове понеже компетентният пич се е изказал - пулни глупости. Има ОГРОМНИ количества от тях, поне по 10тина странични на чаптър с изключение на първия, даже в Имперския Град май са и повече. Линейност има само по отношение на главния куест, това е неминуемо в такива игри, почти ВСЕКИ куест в играта има минимум две възможни решения и два възможни края, което мен ме размаза от кеф, давам го като лош и нон-стоп гледам да набарам пари и даже поисках от някво 6-годишно да ми плати:))). Липсата на оръжия, брони и т.н. е само ПЛЮС, искрено ми е ДОТУК от репеге-та със стотици зилиарди предмети за по 36 различни слота, време беше за нещо оригинално! За подскачането като жаби по време на битка - ти си си виновен, че не си знаеш контролите ;).

За играта със самолетчето - ами страхотна е, готин отдих от нон-стоп разхождането напред-назад и битките, винаги си ги играя със страшен кеф. Евала на Байоуеър, че копнаха идеята за мини-игрите в подобни РПГ-мастодонти, наистина разнообразяват и правят играта още по-ГОЛЯМА.

Иначе 12 часа чист геймплей ми звучи прекалено малко, аз играя вече 3ти ден по около 5-6 часа на ден. Друг е въпросът, че се опитвам да изрина де що има сайд-куест:).

Съгласен с Драгън за това, че от един момент натам ставаш неспираем.
Определено обаче може и да я цъкна пак един ден, най-малкото съм сигурен, че ендингите трябва да са два накрая.

Не препоръчвам играта. Който знае КАКВО представлява и КАКЪВ статус има тази игра вече си я е качил и я играе. Който не е - негов проблем:).

ТОВА е начин, по който любимите ни игри от миналото трябва да се развиват.

Posted: Sat Mar 03, 2007 6:54 pm
by The Dragon
И много моля от Биоуеър най-накрая да си осъвременят представите за добро и зло! Единствения куест в който можеш да си кефещо зъл е последния от главния сторилайн. Дотогава бях изиграл играта с ореолче около главати ми. Ай сиктир.

И блок механиката е тотално неудобна. Цялата игра само съм evade, evade, evade!

Posted: Sat Mar 03, 2007 9:51 pm
by Beric
Аз изкарах 9 часа на първите два чаптъра. Много съм зъл с тоягата си, вече и evade не помпя а само некст таргет и се въртя кат луд :)

А що ми се стори, че на един от лоудинг екраните пишеше, че можеш да си вземеш по-мощно оръжие от същия тип, пък за сега не съм видял.

Инак ме кефи и пияния майстор - много готино са го направили стила, с тия шишенца, само кат за мен :D

Posted: Sat Mar 03, 2007 10:59 pm
by Muad_Dib
Beric wrote:Аз изкарах 9 часа на първите два чаптъра. Много съм зъл с тоягата си, вече и evade не помпя а само некст таргет и се въртя кат луд :)

А що ми се стори, че на един от лоудинг екраните пишеше, че можеш да си вземеш по-мощно оръжие от същия тип, пък за сега не съм видял.

Инак ме кефи и пияния майстор - много готино са го направили стила, с тия шишенца, само кат за мен :D
Доволно зъл можеш да бъдеш на огромно количество места, още във втори чаптър накрая можеш да прецакаш бента и да земеш кинти:). Иначе съгласен за блока - безмислен е.

Берик - новата пръчка е в чаптър 3.

Posted: Sat Mar 03, 2007 11:15 pm
by The Dragon
Не доволно. А да ме кефи че съм зъл. Това искам. А точно това го няма. Искам да почувствам същото което изпитвах като играех с Kain мамка му. Или в Bloodlines.

Posted: Sat Mar 03, 2007 11:18 pm
by Muad_Dib
The Dragon wrote:Не доволно. А да ме кефи че съм зъл. Това искам. А точно това го няма. Искам да почувствам същото което изпитвах като играех с Kain мамка му. Или в Bloodlines.
Идеята в Джейд и ко е, че трябва да ги има и двете неща, то ест да има възможност и за двете развития. Което значи, че трябва да можеш и по двата начина да стигнеш до края, което ограничава много....В Блъд Омен си си зъл от началото без сам да го избереш, тук тепърва трябва да станеш такъв.

Posted: Mon Mar 05, 2007 1:57 am
by Muad_Dib
Свърших я. Леко със смесени чувства - играта наистина РУТИ откъм история, вселена, МУЗИКА и герои, но донякъде накрая останах с лекото усещане тип "Абе къде си ми е Балдур-а"...Моето геймплей време е 16 часа, може би съм се мотал повече от драгън, знам ли. Но пак е смешка в сравнение със старите репеге-та. Няма начин, ще свикваме.

Утре ще драсна по-подробно. Имаше редовния за компанията вече plot twist който ми хареса, макар да не беше толкова унищожителен като в първия КОТОР.

Някой да има идея откъде мога да набарам ОСТ-то?

п.с. Ако някой може да ми даде пари за х360, за да играя Мас Ефект плс :wink:

Posted: Mon Mar 05, 2007 2:06 am
by Bat Garo Still Rots
Двуслойно двд за 16 часа игра....малко са се оляли а?

Posted: Mon Mar 05, 2007 9:42 am
by The Dragon
Не питай - всички филми са дублирани по 8.

Posted: Mon Mar 05, 2007 11:06 am
by armageddon
Да ви благодаря че за момента ме отказахте от играта ... 16 часа геймплей ...

Впрочем има ли мегдан за replay? Освен че всеки куест имал по два възможни начина за решение?

Posted: Mon Mar 05, 2007 11:09 am
by Muad_Dib
armageddon wrote:Да ви благодаря че за момента ме отказахте от играта ... 16 часа геймплей ...

Впрочем има ли мегдан за replay? Освен че всеки куест имал по два възможни начина за решение?
Има, това за добро/зло е едно на ръка с двата различни края, има специална трудност дето се отключва като минеш играта на другите трудности и в нея си цъкаш наново с развития герой. Плюс че на мен примерно ми липсваха два спътника накрая и сега ги диря в геймфакс да видя какво съм изпуснал:).

прегледах геймфакс-а, наистина съм изпуснал няколко неща аз поне, едното доста яко и основно.

Posted: Mon Mar 05, 2007 2:03 pm
by Pugsley
Путкарах я да видя за ко иде реч и за момента е красотно. Надявам се да успея да мина сичко дет може да се мине че да поразтегля геймплея.