Page 67 of 100
Posted: Mon Oct 11, 2010 10:41 am
by RossTheBoss
Posted: Mon Oct 11, 2010 11:06 am
by Roamer
Posted: Mon Oct 11, 2010 11:21 am
by Moridin
COOOOOL не че играх петицата, но...
Posted: Mon Oct 11, 2010 4:46 pm
by armageddon
I so don't care anymore, а и това мая хироус май вече беше коментиран, да не говорим че няма цент ново инфо за играта от обявленито и насам ...
Posted: Mon Oct 11, 2010 5:59 pm
by Muad_Dib
И аз съм така, имам убер изданието на Хироусите и дори не съм цъкал петицата повече от две мисии

Posted: Mon Oct 11, 2010 9:29 pm
by AlDim
На петицата й дадох шанс и е по-добра от 4 определено... амаааа нямаше оня зарибителен елемент на старите части.

Posted: Mon Oct 11, 2010 9:55 pm
by RossTheBoss
Аз петичката си я изиграх с кеф и е най-добрата от серията засега. Шести номер он дъ уей може само да ме радва.
Posted: Mon Oct 11, 2010 11:29 pm
by RRSunknown
Петичката оригинала беше доста бездарна, с последния експанд стана най-добрия Хироус.
Posted: Tue Oct 12, 2010 7:32 am
by AlDim
Пробвах демото на Gothic 4. Посредствена работа, но се търпи. 360 версията не е баш грозна, но върви ужасяващо зле (я мине 15-20 кадъра, я не...).
Битките са по-добри от традиционното за Gothic дърво (или Witcher). Няма глигани! Като за 360 игра нещата са доста семпли, но като за дънджън-кроул цъкане с мишка ста'а. Млатиш четири пъти, блокираш/претълкаваш се, рипийт.
Диалозите и куестовете поне в началото са от тардове за тардове. Съмняваме да са наели професионални озвучители, а и репликите им са едни... Пък за да добиете малка представа за куестовете:
За да се оженя за някаква путарана, в която съм "лудо влюбен", трябва да отида при баща й, който ме праща на куест да разкарам някакъв смъглър и да донеса меча му като доказателство. Смъглърът (Диего, яко мязащ на Шон Конъри от Highlander) на свой ред ме праща да претрепя някакви гоблини, за да се направи на ударен и да си тръгне по живо, по здраво. След като изпълнявам цялата тази боза, бащата ме праща да намеря пръстен за пачата, който един пич обещава, че ще ми направи, ако отида при някакъв оркоподобен изрод, който на свой ред има кехлибар, с който разбира се няма да се разделя, докато не отида до близката пещера, за да му събера ГЪБИ!
Ииик. Но как да е, играе се. Просто в демото е клиширано фентъзи РПГ с всичките произтичащи от това глупости. Чакам си Фейбъла, а ако на някой му се занимава с туй чудо, да си го вземе на PC, че иначе ще гледа слайдшоу.
п.п. Минималните изисквания на PC версията:
* Windows XP/Vista/7
* Intel Core 2 Duo @ 2.8 GHz / AMD Athlon II x2 @ 2.8 GHz
* 2 GB RAM
* GeForce 8800 GTX
Пуснах я и нея за проба. Визуално е съвсем друго нещо (над Dragon Age със сигурност), но с по-малко от моята мид-хай система не мисля, че ще може да се играе на високи настройки. Като цяло Spellbound са направили далеч по-изпипан технически и геймплейно продукт от традиционно програмиращите с пръстите на краката си Piranha, а останалото изглежда долу-горе аматьорско. Risen демото ми беше по-интригуващо.
Posted: Tue Oct 12, 2010 9:23 am
by RRSunknown
Държа да предупредя всички че това е пълна гавра с Готик серията и само силен мазохизъм би бил причина изобщо да се занимавате.
Posted: Tue Oct 12, 2010 9:38 am
by AlDim
Едитнах горе.
Иначе гавра, не гавра, по-добре са я изпипали от Piranha що се отнася до битки и визия (на PC де, средно-източноевропейците явно са хронично неспособни да програмират за конзоли).
Posted: Tue Oct 12, 2010 9:47 am
by RRSunknown
Пираня байт кога са програмирали за конзола ?
Posted: Tue Oct 12, 2010 9:49 am
by armageddon
Технически - може би, гейплейната основа на Готик - живия свят и свободата на движение и тн - тук я няма, повечето хора цъкат определят Arcania като поредица от нива едва ли не
Posted: Tue Oct 12, 2010 9:51 am
by RRSunknown
Мнението ми за конкретната "игра" по демото доста е сумаризирано от следните мисли които мернах в някъкъв форум
Диалозите са плачевни, разменят се точно по 1 изречение от всяка страна и млъкват и почват да се гледат, няма ей така, да се заговориш с някой за нещо.Ако има диалог, той ще е свързан с куеста.В смисъл единствения начин да се заговориш с някого е ако има куест, това не означава , че има много куестове а просто че има малко диалози озвучението е доста lifeless
Коментар от мен - в предините част можеше да се водят разговори за какво ли не, далеч не само за куести при диалог участниците ръкомахаха активно и използваха жестове
а разните наковални, smithies, алхимически маси, тигани, огньове, фурни - всичко е декоративно, в смисъл можеш да ги ползваш, но има само анимация как бута с лъжицата ,но не можеш да ковеш,да готвиш, в леглото като легнеш не можеш да спиш
само лежиш,има някъв day/night cycle, но не видях NPC-тата да се влияят от него и нощта свършва за 5 мин. точно и дори не става наистина тъмно можеш да ходиш из селото с извадено оръжие никой не се притеснява крадеш ги пред очите им-
не реагират
А точно това отличаваше света на Готик от останалите игри - всичко беше интерактивно и реално използваемо - коването правеше най-хубавите оръжия, готвенето заместваше поушъните и даваше стабилни бонуси, спането беше единствения начин да си заредиш живота и маната. Цикъла ден/нощ беше фундаментален за поведението на хората и животните . Ако се извадеше оръжие пред човек те предупреждаваха и после нападаха , ако видеха че крадеш те нападаха и пребиваха от бой като ти оставяха само дрехите и други такива неща
битките са подигравка, много са конзолни и са дори по-зле от фейбъл ,можеш да се въргаляш постоянно и така НИКОГА не могат да те ударят направо си е чийтърско, а ranged combat-а е имбав от 2 стрели пада всичко с арбалета - от 1 просто се прицелваш и бам всичко можеш да разчистиш от разстяоние, хелта се регенерираи то още от 1-ви лвл не е като да ти трябва скилл някъв просто са направили всичко възможно да не умреш и това на хард
Трудно е да си по-зле от Фейбъл но явно тук са успели. А трудноста беше нещо което винаги се изтъкваше като аргумент в предишните части - там беше точно обратното - в началото на един вълк или глиган се насираш, а камо ли да се сбиеш с орк или по-силен противник.
skill tree ... супер грозно и пак неадекватно, и ненужно ми изглежда коването и алхимията можеш да ги правиш навсякъде
прави се от инвентара, не ти тряба да си научил нещо няма учители, няма статове - стрент, декс можеш да сложиш всяко нещо по всяко време не е като преди, да сбираш стрент за някой меч дори за стандартно и casual рпг е доста плоско
Точно обратното на предишните части където уменията бяха интегрална част от играта.
В битка само цъкаш хоткея за колба и я пие инстант не трябва да се спре, пък да я извади пък да я изпие- така преди беше напрегнато че може да те сбарат докато пиеш и беше реалистично , сега като на фейбъл пак, само цъкаш и пие в битка
смяната м/у лък и меч става за някакви стотни от секундата
С няколко думи - край с любимата ми поредица, JoWooD се изсраха в джобовете на всеки дай хард фен, а тия Spellbound, дето последната им игра май беше Desperados, осакатиха всякакви шансове поредицата да продължи по някакъв начин. Просто не трябваше да използват франчайза. Кур за тях, няма да си дам парите за тая игра. А до скоро щях
Posted: Tue Oct 12, 2010 10:19 am
by AlDim
Първо, битките във Fable 2 може да бяха лесни, но бяха страхотно направени, така че не намирам плюенето по тях за особено оправдано. Пък туй с "конзолното" е традиционен PC-елитарски коментар. Истински "конзолно" щеше да е, ако имаше система от комбота, примерно. Обикновено най-елементарните битки в индустрията са точно на PC екшън РПГ-тата, при които спокойно можеш да си чешеш гъза, докато цъкотиш с мишката. Пък насирането при вида на глиганите е една от пословичните пръдни на Gothic 3, та не ти подкрепя кой знае колко аргумента.
Като гледам горните критики са основно "УААА, това има името на Gothic, но не е същото, УААА". Да, диалозите смърдят и свободата на действие я е хванала липсата, но останалото изглежда съвсем прилично и е по-добре направено от Gothic 3.
Пираня байт кога са програмирали за конзола ?
Аз кога съм казал, че са? Говоря за Spellbound. Чети по-внимателно.