Играно напоследък

Всичко, което ви вълнува около голфа, бингото и стрип-покера...

Moderator: AlDim

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Jul 13, 2009 10:39 am

Добре за да не ставам смешен дай ми ако обичаш дефиниция за жанра стелт и после ще видим кое попада в него.
За MGS 2 си изключително далеч от истината - чистата математика показва че близо 50% от геймплейното време и да искаш не може да стелтваш тъй като СИ ЗАДЪЛЖЕН да правиш други неща. (най вече докато участваш в престрелка със самолет или плаваш подводно е малко трудно да стелтваш :) ).
Разбрахме се вече Hitman e от жанра на Макс Пейн сега оставя да изясним и другите "стелт" игри.

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Jul 13, 2009 10:59 am

Прекалено ми се спи, за да изнасям лекции. Ходи прочети малко Уикипедия.
http://en.wikipedia.org/wiki/Stealth_game

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Jul 13, 2009 2:57 pm

RRS, просто не си губи времето да спориш с АлДим. Няма как да спечелиш :wink:

Да се върнем към ТЕМАТА: Аз вчера играх половин ден на Prototype и съм доста, доста доволен, придвижването е убийствено, а има пауъри и различни мисии на килограм. ЩШе пиша подробно като я свърша.

Междувременно тествах първия епизод на новия Monkey Island и е прекрасен, запазили са озвучителя на Гайбръш и хуморът е на прекрасно ниво.

Scourge
Mistborn
Posts: 1280
Joined: Mon Dec 20, 2004 7:02 pm

Post by Scourge » Mon Jul 13, 2009 3:18 pm

Muad_Dib wrote:Междувременно тествах първия епизод на новия Monkey Island и е прекрасен, запазили са озвучителя на Гайбръш и хуморът е на прекрасно ниво.
аз както го тествах и той взе, та свърши. :)
арт дайрекшънът е малко на втф, но се свиква бързо. иначе фен сървисът е на ниво.
а в сряда излиза римейкът на единицата. $10 на стийм, US цена.

User avatar
Muad_Dib
Shadowdancer
Posts: 10972
Joined: Mon Oct 04, 2004 3:12 pm

Post by Muad_Dib » Mon Jul 13, 2009 3:34 pm

Супер много го чакам и римейкът на единицата, него моментално ще го захапя, графиката изглежда доста пипната, преди така и ме отблъсна окончателно със старостта си.

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Mon Jul 13, 2009 3:39 pm

Аз пък се бях отказал заради недъгавото управление в единицата но на римейка няма да му простя :)

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Jul 13, 2009 6:55 pm

Аз минах първия епизод преди няколко дена и ме кефна на макс. Перфектен е като за 9 долара (аз направо си платих 35-те за целия сезон) - към 5 часа, с много готини диалози и приятни загадки.

User avatar
Delegat
Aes Sedai
Posts: 1584
Joined: Mon Dec 25, 2006 7:53 pm

Post by Delegat » Sun Aug 16, 2009 6:40 pm

Току що превъртях Call of Juarez: Bound in Blood и искам да похваля поляците от Techland, сътворили са прекрасна уестърн игра с чудесно озвучаване, диалози, достатъчно интересен сюжет, който да те дърпа напред и едни от най-нахъсващите битки, които съм виждал в шутър. Вярно енджина не може да се мери с този на UT3, но си върши много добре работата. Играта реално се играе на един дъх, най-вече защото не е особено дълга - около 10 часа, но в нея просто няма празно. Препоръчвам на всеки :P

Amikae
Ascendent
Posts: 4199
Joined: Thu Aug 07, 2008 12:07 pm

Post by Amikae » Tue Aug 18, 2009 2:58 pm

Аз пък я оставих някъде преди края. Доскуча ми... Нито историята е толкова интересна, нито геймплея е толквоа разнообразен. Най-вече геймплея ми доскуча. Първата игра беше в пъти по-добра.

User avatar
herairness
Jaghut Tyrant
Posts: 1983
Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
Location: varna

Post by herairness » Tue Aug 18, 2009 3:03 pm

@Муад_диб - Прототипът е як в началото, да, ама после вече затъпява, понеже почва яко повторение на всичко :neutral:
А за Мънки Айлънда единицата, отне ми и на мен май около 5 часа да го свърша. Много забавно, ама защо управлението е такъв втф :shock: А римейковете седят и чакат ред да ми остане време за тях.
А снощи не знам какво ми стана, дръпнах си Дънджън Кийпър поредицата, върна ме в позабравеното минало и въпреки старата графика (97 се пак) пак ме размазва от кеф :mrgreen:
Image

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Aug 19, 2009 9:55 am

Аз явно съм имам циклични периоди в гейминга защото след като от близо година само конзолни игри играя (а преди това имах известна пауза преди която играех само мултиплеър игри), цяло лято нищо не играя а сега пак влизам в цикъл на мултиплеъра - взех си RA3 и почнах всеки ден мачове за ранклиста а мисля и пак да се върна към WOW за известно време че като прочетох новината за експанжъна и не знам защо но рязко ми се приигра преди да окепазят старите земи. Не е тук мястото за разсъждения но специално сиатуацията ми се Ред Алерт 3 е много смешна - толкова я хейтех тая игра и бях пръв по форумите стане ли дума за оплюването и . Дори бях написал че съм 1000% сигурен че след един месец никой няма да я помни. А ето къде идва иронията- аз самия откак я инсталирах не съм я трил от харда , превъртях я - нещо което много рядко правя за стратегии че и точно това което критикарствах - баланса - се оказа най-благото в играта. Трябва да напиша някъкъв материал за критикарстването с предсрасъдици.

User avatar
Dante
Mistborn
Posts: 1275
Joined: Sun Jan 20, 2008 7:58 pm

Post by Dante » Wed Aug 19, 2009 6:01 pm

Последно изиграх Call of Jaurez 2 и Trine. И двете ми допаднаха. Първата с нон-стоп екшъна, системата за забавяне на времето, страхотно детайлният и жив "уестърнски' свят и симпатичните герои. Trine пък беше доста отигинална и с една от най-пърстрите, красиви и магически графики, които съм виждал.
В момента отново съм зарибен да играя Warcraft 3 с приятели ( но не дота).

едит
Моя грешка.
Last edited by Dante on Wed Aug 19, 2009 7:14 pm, edited 1 time in total.
Сайт за нещата, които ни вълнуват - http://podmosta.bg/

User avatar
RRSunknown
Elder God
Posts: 9514
Joined: Thu Nov 01, 2007 9:54 am

Post by RRSunknown » Wed Aug 19, 2009 6:14 pm

само да те поправя - пише се Trine . Train е влак :)

User avatar
pnv_Creator
Misting
Posts: 328
Joined: Mon Feb 18, 2008 11:48 am
Location: Screw you guys Im going home

Post by pnv_Creator » Wed Aug 19, 2009 6:15 pm

Heroes of Newearth
Remake на DotA, в които има интегрирани наистина ужасно добри идеи.
Само дето е прекалено хаотично шарен, детайлен и объркващ, но предполагам се свиква

User avatar
AlDim
Elder God
Posts: 5885
Joined: Mon Jul 24, 2006 1:49 pm

Post by AlDim » Mon Sep 07, 2009 2:59 am

Изиграх FF7: Crisis Core и... абе не беше зле. Беше достатъчно зарибяваща, за да ме задържи пред PSP-то 20-тина часа, а и ме подразни минимално предвид колко тъпа, елементарна и самовлюбена беше всъщност. Въобще на таз игра във всяко отношение й се иска да е велика, мисли си, че е велика и се опитва да те убеди, че е велика, но е доста трудно да й повярваш...

Първо, защо Crisis Core не ухае особено добре:

- Историята и персонажите със сигурност са най-голямото зле. На гейтаците на Тецуя Номура съм им свикнал вече, но тука са наистина много, много гейски. Главният "лошковец" беше някакво смешно, гнусно, превзето пишман снобче, 1:1 одрало кожата на Гакт, което само като го видех или чуех, ми се драйфаше. Главният пък е типичният мега-ентусиазиран Тайдъс-клонинг, ама с черна коса и в дрешките на Клауд. Отделно от това МАСОВО се ръсиха някакви патоси за чест, мечти и други тинтири-минтири, без да има каквото и да е сюжетно покритие. Предполагам, че някой наистина хардкор FF7 фен би се зарибил по прикуъл сюжетчето, особено ако е много податлив на внушение и е на 13 годинки - сценаристите всячески се опитват да изкарат снесеното си говно като задълбочен шедьовър - но на нормалните хора би трябвало да им е повече от прозрачна пропитата във всичко неспособност.

- На "нормална" трудност е вери-мега-ийзи. Умрял съм 2-3 пъти през целите 20 часа и то по случайност. Блокът е напълно безсмислен, предвид колко е дървен и колко по-ефикасно е да се търкаля човек насам-натам. Босовете са обидно елементарни, но за сметка на това и скучни. Финалният бос хем беше клиширано "епичен" 50-метров дзвон с 600 000 здраве, хем имаше 2 атаки на кръст. Съответно утрепването беше по-досадно от чистене с прахосмукачка - половин час антиклимактично циклене за тоя дет духа. Отделно от това парите са безкрайно много от самото начало и остро няма за какво да се харчат до самия край.
Сигурно на висока трудост при второ преиграване, нещата стават по-приятно предизвикателни, но ако създателите на Crisis Core очакват да изцикля ОЩЕ 20 часа, поемайки отново издънчалия сценарий и повтаряемия геймплей, само за да разкрия истинската красота на заглавието им... ми могат да си ебат майката. Страстно.

- Без каквато и да е причина дизайнерите са решили да вкарат цифром и словом една стелт сцена, отнемаща 10 минути, и една 20-минутна сцена със снайпене. Двете тотално не се вписват в ландшафта и са потрисащо зле. Защо са си хабили ресурсите за общо половин час смръдна, идея си нямам.

- За да имаш каквато и да е представа какво значат 90% от статистиките и въобще КАК работят нещата, ти трябва шибан стратеджи гайд.

- Square (а и повечето японски студия) кога ще се научат как се програмира камера? Настоящата се зацикля във всяка стена, вместо просто да се приближи малко към персонажа, както си трябва. Коя година е бе, хора?

- Разните специални умения и дългите им анимации писват доста след 500 гледания, а няма никакъв начин да се скипват. Същото важи за кътсцените. Ти ТРЯБВА да ги изгледаш, защото инак дизайнерите ще ти се обидят. Ако случайно умреш във втората част на битката срещу Сефирот, щот си проспал да цъкнеш на Cura-та, жална ти майка. Чакат те 10 мин лоудване, драматични кътсцени и набиране на Attack, докато стигнеш до същото място. С ръка на сърцето си признавам, че ако бях пукнал пак на същото място, просто щях да захвърля играта.

- Изкуственият интелект почти отсъства. Повечето гадове са тотално неориентирани, дори босовете. Което някак успява да стои намясто, предвид, предвид традиционната вдървеност на японските РПГ-та.

- Чекпойнтс, ауто-сейв... Ехоооо?

- Рандъм-битки... КОЯ ГОДИНА Е??

- Наред със схватките ти срещу словещи Чудовища (ТМ), се изправяш срещу костенурко-гущери-нинджа с тризъбци, Пак-Мани-матрьошки, обрисувани с египетски йероглифи, както и най-силните врагове в играта - подскачащи желирани топчета! Наречи го JRPG и не го обиждай повече...


И все пак имаше доволно количество причини играта да не ме пусне, докато не я мина. Реално бяха доста по-малко от дразнителите, но в края на краищата успяха да вземат превес, сигурно защото цикленето и мен ме прихваща понякога:

- След първите 2-3 часа геймплеят започва солидно да се разнообразява и да зарибява. Като се замисля, това е 20-тина часа по-рано от типичното JRPG, така че явно има някакво концептуално развитие... Май.

- Като цяло темпото е приятно бързо като за Square игра, което е добре дошло предвид титаничното количество рандъм битки.

- Бойната система е много добро попадение, което напълно заебава обичайните подходи за качване на нива и т.н. Тя ме израдва най-много от всичко в играта и е основната причина да стигна до финалните надписи. Проклетата ротативка на спешълите така и не я схванах съвсем, но някак си работеше, та ми подейства зарибяващо на свой ред.

- Музиката и визията са жестоки. Ако изключим еднообразната бойна жица, останалото е удоволствие да го слуша човек. Същевременно много малко игри за PSP успяват да достигнат такива графични висини. Дори озвучението на персонажите беше доста добро. Просто актьорите не са имали с какво да работят (начело с безумните монолози на Дженесис).

- Тия дни съм болен и излежаващ се като плужек, та PSP-то ми беше в ръцете, един вид.


Като цяло на Crisis Core бих й дал някъде около седмичка. Зарибява, но е продънена като швейцарско сирене.


Edit: Подхванах оригиналната FF7, тъй и тъй съм на таз вълна. Преди да дам каквото и да е впечатление, да отбележа - в момента се бия с КЪЩИЧКА, която стреля с АТОМНИ БОМБИ. В бедняшкия квартал. Може би най-лейм врага, който съм виждал в JRPG, and that's saying a lot.
Как да е, годинките определено не са се отразили добре на играта. Едно на ръка, че като едно от ранните конзолни 3D заглавия е тотален ръб визуално (за разлика от старите 2D RPG-та, които и до ден днешен са ми приятни на вид). И друго, че вече тотално сме свикнали на вкараните от нея конвенции. Всъщност тя и за времето си не е нищо ново под слънцето в геймплейно отношение, просто има малко по-сюжетен подход към действието, който последователите й изнасилиха до ожулване. И после до кръв. Но да оставим настрана колко е остаряла морално - в края на краищата засега ме забавлява доволно (с изключение на винаги омразните рандъм битки) и изглежда добре написана. Малко ми е жал, че първо изиграх Crisis Core обаче, защото съм доста оспойлен за някои неща, а и постоянно се хващам да броя дупките в сюжета между двете заглавия.

Edit 2: Арг! В момента ми иде да заеба играта вовеки заради лайняните рандъм битки. В някаква зона с потрошени влакове съм и е ебати болката да намеря къде точно се излиза от нея. Докато се лутам през пет секунди ми вади рандъм битки с абс еднакви тъпи врагове, които се провеждат с 1-2-минутно цъкане на X, докато си бъркам в носа. 20 пъти. Бекграунда е рисувана мазаница без ясни очертания, карта няма, а бутона за показване на обектите, с които може да се взаимодейства в случая не върши никаква работа.

Who is online

Users browsing this forum: No registered users and 6 guests