Page 65 of 198

Posted: Thu Jul 02, 2009 3:00 am
by Muad_Dib
Врътнах X-Men Origins: Wolverine на бокса и съм що годе доволен. Впечатленията ми накратко и с оценка после:

+Несмърдяща игра по филм, и то по сравнително тъп филм, си е постижение само по себе си
+Wolverine най-после получи достойно игрално превъплъщение, усещането за кървава сеч си го има и е доста кефещо
+Добра, но не перфектна бойна система
+РПГ-елементите
+Цяла добавена глава в историята спрямо филма, която включва Сентинели, Мистик и Боливар Траск
+Гласовете на Джакман и Лив Шрайбър са налице
+5-6 доста благи не-с-енджина-на-играта анимации
+Страхотна графика, добрият стар unreal3 поунва лошо
+Битката със Сентинела


-играта следва малоумната история на филма, макар и с готино пренареждане на минало и настояще
-гласовете на всички останали освен Wolverine и Sabretooth смърдят могъщо
-последните 20 минути са ужасни - играта е ръшната донемайкъде, последният бос е като за деца в предучилищна и въобще бързането да се хванат хлапетата, излезли от киносалона си е казало думата
-доволно количество бъгове
-няколко крайно изнервящи jump and run sequence-a....
-няколко пъзела на ниво края на 90те....
-на хард си почваш отначало

Еми това е като че ли. Raven са се справили що годе, добре, че беше ревюто на снейка във Форплей, че иначе никога нямаше да я пусна (игра по филм да не е ужасна е коледно чудо). Бих й дал оценка 6.5-7/10.

Posted: Thu Jul 02, 2009 1:07 pm
by The Dragon
Абе ако имаха от Raven още 3 месеца .... щяхме да установим че не чакаме God Of War 3 чак толкова. Аз се надявам тази игра да има някакъв Directors Cut ...

Posted: Fri Jul 03, 2009 5:08 pm
by RRSunknown
Забравих да се похваля че вчера като играх Оками и много ми хареса напук на критикарите.

Posted: Fri Jul 03, 2009 11:04 pm
by Muad_Dib
Поиграх около 10 мин Resistance Retribution за PSP, доста е приятно като за хендхелд шуутър, ще го изцъкам 100%, само време да има.

Posted: Fri Jul 10, 2009 2:36 pm
by neEd'Le
някой може ли да ми обясни защо pandora tomorrow има толкова високи оценки?
уот дъ шит ве,играта е безкраен цикъл от вида на "фишер,прецака мисията,щото някво миризливо човече ти искочи иззад ъгъла и те засече',последвано от лоудване и пречукване на човечето по един от двата възможни начина в играта.
и така до следващото човече иззад ъгъла
:evil:
по-накъсан геймплей няма,заклевам се.

Posted: Sat Jul 11, 2009 7:57 am
by Muad_Dib
Никаква идея, аз стелт екшъните освен Thief не ги разбирам и никога не съм им разбирал фъна...

Posted: Sat Jul 11, 2009 10:02 am
by The Dragon
Muad_Dib wrote:Никаква идея, аз стелт екшъните освен Thief не ги разбирам и никога не съм им разбирал фъна...
Ъъъъ Ридик не ти е харесал?

Posted: Sat Jul 11, 2009 10:03 am
by RRSunknown
идеята е да изненадаш някой отзад- подсъзнателно удоволствие на хищника човек :)

Posted: Sat Jul 11, 2009 5:52 pm
by Muad_Dib
The Dragon wrote:
Muad_Dib wrote:Никаква идея, аз стелт екшъните освен Thief не ги разбирам и никога не съм им разбирал фъна...
Ъъъъ Ридик не ти е харесал?
Escape from Butcher Bay е по-=скоро first person RPG отколкото стелт екшън. Аз лично с такова впечатление съм останал, но я минавах в оригиналната й версия, новата не съм я пипвал все още.

Posted: Sat Jul 11, 2009 7:05 pm
by RRSunknown
Тук само да вметна офтопик че и Metal Gear не е стелт игра а е
екшън- стори дривън- адвенчър -стелт- филмова игра.
Единствените чисти стелтове за които се сещам са Thief, Hitman и Splinter Cell.

Posted: Sun Jul 12, 2009 8:44 pm
by AlDim
Таз история за стелта на MGS няма значение в колко форума я пишеш, няма да стане вярна. :) Основният елемент в MGS 1-3 е стелтът и това е най-важното за жанровата им принадлежност.

То па Hitman колко е стелт... Имаш вариант да изтребиш всичко до крак в повечето мисии, особено в части 2-4. Splinter Cell да не говорим.

Posted: Mon Jul 13, 2009 1:13 am
by RRSunknown
Не само че е вярна а е абсолютно доказана. Това че ти го гледаш под грешен ъгъл не сменя неща нещата които се правят в играта. Аз като играх първия път метал геар солид 2 съм стелтвал 10% от цялото време. А докажи ми че това ще го направиш в Thief, Splinter Cell или Hitman. Няма как да стане. Да кажем че за разлика от споменатите MGS не отговаря на две основни условия на стелт дефиницията:
1. Винаги си по силен от противниците и в открит бой си с предимство.
2. Никога не си прецакан по дефолт вдигне ли се аларма а напротив - винаги може да се измъкнеш.

Разбира се то като се замисля и във Vampires и Deus Ex имаше някъкъв стелт. Определено това са видни представители на стелт жанра :lol:

Posted: Mon Jul 13, 2009 2:49 am
by Muad_Dib
1. Игра Vampires няма.
2. Шегувката че Vampire (Redemption или Bloodlines) или Deus Ex са стелт хич не е забавна :)
3. Специално за Хитмен искам да отбележа, че съм минал цялата двойка в Рамбо-стил без никакви проблеми на нормална (или какъвто беше тамошния вариант) трудност.

Posted: Mon Jul 13, 2009 9:17 am
by RRSunknown
1. Vampires Bloodlines щом държиш на протокола макар всеки ще се сети за какво става дума от контекста.
2. Именно :)
3. Ако си минал двойката по този начин много ме съмнява че си минал единицата, тройката и четворката. Просто защото ще изпаднеш в нарушение на правило 2- Не вдигай аларма че си ти се прецаква мисията по дефолт.

Posted: Mon Jul 13, 2009 9:48 am
by AlDim
Ужас, ъгълът ми е грешен! Отивам да се посипя с пепел :lol:
Аз като играх първия път метал геар солид 2 съм стелтвал 10% от цялото време.
Което е възможно най-дърварския начин да се мине играта. Не само защото се губи голяма част от удоволствието, а и защото самият геймплей хич не е пригоден за екшънстване (за разлика от MGS4, която повече бие на шуутър). На по-високи трудности пък е и почти невъзможно.

Най-голямата част от геймплея на MGS2 е стелтването по разните платформи, като MG/MGS поредицата като цяло е един от основоположниците на стелт екшън жанра.

Специално за Hitman, след минаването на частите като по учебник, съм се лигавил доста из нивата, изтребвайки куцо и сакато. Особено в Blood Money нашичкият е толкова оувърпауърд, че нищо не може да му се опре, дори в ръкопашен бой. Там си е изцяло избор на играча дали да стелти или да громи.

В тоз ред на мисли ето ти да се позабавляваш, докато размишляваш относно грешния си ъгъл:
http://www.gametrailers.com/search.php? ... ovies&ac=1
Туй е особено добър пример: http://www.gametrailers.com/user-movie/ ... part/74281

Как да е. Поспри се малко, че наистина ставаш за смях вече с тия гръмки заявления.