Играно напоследък
Moderator: AlDim
Лол, от статия на New York Times:
"What are we to make of a “Prince of Persia” who talks and behaves like a 17-year-old American mall rat? A “Prince of Persia” with blue eyes, fully Anglicized facial features and what looks like a tan he picked up on spring break? Is it taking a video game too seriously to shrink in distaste from such characterizations? In fairness, the new Prince of Persia does not claim any historical or cultural authenticity; the game is set in a fantastic magical realm rather than in a rendition of any real place. But does that absolve the game of any responsibility?"
"What are we to make of a “Prince of Persia” who talks and behaves like a 17-year-old American mall rat? A “Prince of Persia” with blue eyes, fully Anglicized facial features and what looks like a tan he picked up on spring break? Is it taking a video game too seriously to shrink in distaste from such characterizations? In fairness, the new Prince of Persia does not claim any historical or cultural authenticity; the game is set in a fantastic magical realm rather than in a rendition of any real place. But does that absolve the game of any responsibility?"
Баси поне New York Times очаквах да не се хване за клишето "Персиец, а? Значи непременно требе да е мургавелко некакъв"... Иначе са прави, както вече споменах неколкократно в тази тема.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
"Лол"-а ми всъщност е за "човекът е доста прав".
Днес и аз се сдобих играта на бокинг дей само за 30 канадски, та да споделя началното си впечатление - светът изглежда невероятно, обаче персонажите са с много куц дизайн и принцът е същинска машина за кухи, пресилено лековати уан-лайнъри, които ръси с интонацията на американски уайт траш. Някои хора плюеха по американския акцент на Алтаир от Assassin's Creed, но тук имаме съвсем друга категория американизация, чак съм леко потресен. Въобще нашият пич изглежда и звучи като Дрейк от Uncharted, с едната разлика че Дрейк наистина беше американец и не звучеше толкова дебилно. Разни цълчъръл референсес за магарета и килимчета по никакъв начин не спасяват положението.
Иначе за геймплея нямам мнение засега. Ще пиша, когато поиграя повече.
Днес и аз се сдобих играта на бокинг дей само за 30 канадски, та да споделя началното си впечатление - светът изглежда невероятно, обаче персонажите са с много куц дизайн и принцът е същинска машина за кухи, пресилено лековати уан-лайнъри, които ръси с интонацията на американски уайт траш. Някои хора плюеха по американския акцент на Алтаир от Assassin's Creed, но тук имаме съвсем друга категория американизация, чак съм леко потресен. Въобще нашият пич изглежда и звучи като Дрейк от Uncharted, с едната разлика че Дрейк наистина беше американец и не звучеше толкова дебилно. Разни цълчъръл референсес за магарета и килимчета по никакъв начин не спасяват положението.
Иначе за геймплея нямам мнение засега. Ще пиша, когато поиграя повече.
- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
Да се включа в тематиката за Принца и аз - мен леко ме разочарова фактът, че принцът и мацката са като някакви фототапети на фона на околния сетинг. Американският акцент сякаш не ме дразни толкова, опитали са се да докарат принца като в предните части, когато си говореше с другото си аз или Фара, макар и не толкова инфантилно.Комботата обаче са друга бира - много рядко успявям да ги направя в точната последователност или пък навреме, главно карам с основния удар на принца и тук-там на мацката.И особено ме дразни помпенето на копчетата - мнооого трудно става с клавиатура и мишка 

Е да драсна два реда и аз. Играя на новия Принц от около седмица на бокс 360 (с мишка и клавиатура не бих го пипнал ту би онест, по-добре си вземете падове за бокс, които стават и за комп). Ами принцът наистина е дразнещ, но мога да кажа, че историята на мен не ми е била никога особено голям стимул за подобрен род игра, макар тя тук да не е идеално тъпа. Геймплейно съм изключително доволен и за мен т.нар. "леймърско" спасяване като тръгнеш да умираш си е по-скоро хитър ход, за да не се накъсва геймплея - за мен маса по-ценно отколкото 20 пъти да натисна бутона "restart from checkpoint".
В общи линии току-що съм станал и пиша несвързано та да го кажа по друг начин - цъкам играта от една седмица, а ми остават точно 4 зони за чистене (две от които boss lairs). И това при условие на семейни празници, пътуване и никакво време от работа + личен живот, определено игричката трябва да ме е зарибила, за да не спя. Не е някакъв край и анимациите по-скоро ме дразнят (макар да съм съгласен че светът е страхотен) , но геймплейно е достатъчно куул, за да се препоръча. А има и благи ачийвмънти
В общи линии току-що съм станал и пиша несвързано та да го кажа по друг начин - цъкам играта от една седмица, а ми остават точно 4 зони за чистене (две от които boss lairs). И това при условие на семейни празници, пътуване и никакво време от работа + личен живот, определено игричката трябва да ме е зарибила, за да не спя. Не е някакъв край и анимациите по-скоро ме дразнят (макар да съм съгласен че светът е страхотен) , но геймплейно е достатъчно куул, за да се препоръча. А има и благи ачийвмънти

- herairness
- Jaghut Tyrant
- Posts: 1983
- Joined: Tue Oct 04, 2005 10:43 am
- Location: varna
Еми просто така не се накъсва геймплеят и толкоз. Извън спасяването играта е доста, доста лесна - битките са просто смешно прости, дори с последния шеф, комбото x,x, y, y, a, y, y, y си бачка безотказно до края и шефовете умират от 4-5 такива комбота, Воина е лесен много при условие, че умира от еднократно здраво блъскане по Х.
Аз я свърших току-що, успявайки да хвана благите 600 точки ачийвмънти. Краят е доста добър
Очакваме продължението (което 100% ще го има), но искрено се надявам Асасин'с Крийд 2 да излезе преди него.
Аз я свърших току-що, успявайки да хвана благите 600 точки ачийвмънти. Краят е доста добър
- Spoiler: show
Очакваме продължението (което 100% ще го има), но искрено се надявам Асасин'с Крийд 2 да излезе преди него.
Всъщност принцът е толкова абсудно лесен във всяко отношение, че е направо обиден.
Старата система от SoT беше далеч, далеч по-добра. Също както и самият геймплей всъщност. Играе се, но просто дизайнерите са взели адски много неадекватни решения, за да се счита за успешен експеримент. Всъщност... експеримент ли казах? Грешка на езика - от доста време не съм виждал игра с претенции, която краде до такава степен от други заглавия - тези на Team Ico, Okami и т.н.
За 30 кинта съм съвсем доволен от покупката, но за повече определено щях да се чувствам малко или много минат.
Btw горе съм пропуснал да си постна един едит:

Matt Mullins
# Prince of Persia (2008) (VG) .... Prince
# Uncharted: Drake's Fortune (2007) (VG) .... Nathan Drak
Старата система от SoT беше далеч, далеч по-добра. Също както и самият геймплей всъщност. Играе се, но просто дизайнерите са взели адски много неадекватни решения, за да се счита за успешен експеримент. Всъщност... експеримент ли казах? Грешка на езика - от доста време не съм виждал игра с претенции, която краде до такава степен от други заглавия - тези на Team Ico, Okami и т.н.
За 30 кинта съм съвсем доволен от покупката, но за повече определено щях да се чувствам малко или много минат.
Btw горе съм пропуснал да си постна един едит:
Oh, wow...AlDim wrote:Въобще нашият пич изглежда и звучи като Дрейк от Uncharted, с едната разлика че Дрейк наистина беше американец и не звучеше толкова дебилно

Matt Mullins
# Prince of Persia (2008) (VG) .... Prince
# Uncharted: Drake's Fortune (2007) (VG) .... Nathan Drak
Добре бе, деба, нужно ли е ЦЕЛИЯТ геймплей на Принца да е едни и същи 20 минути, повтарящи се 20 пъти? И за разлика от Assassin-a няма поглъщащ свят и интересна история, които да компенсират. Не е истина колко са се осрали Ubisoft, да не говорим че последно време всяка втора игра им е такава. Ей го и Endwar се оказа една страхотна войс контрол механика без нищо наистина интересно, за което да се използва.
AlDim, пък Асасина след първите няколко мисийки лично аз вече бързах и трепех всичко наред. По 20 противника срещу мен и ги убивах без усилие и просто бързах да си свърша със задачките за да видя следващото парче от историята. Нищо повече. Просто беше малко по-шарена. Разбира се историята е много добра и смятам, че следващата игра ще е много по-добра от първата, но самата игра не е кой знае какво. Просто здрава пуцалка и добра история. В един момент просто боя и всичко в играта ги правих машинално.
Не всичко ми хареса в принца, но получих това, което очаквах. Това което ме подразни е, че така и не се подходи по-сериозно в отношенията между принца и момичето. То всъщност изобщо никъде не се спомена, че нашия е принц, което също ме подразни. Разговорите ми харесват, но от страната на принца нямаше нищо конструктивно. Отговорите са му кратки и забавни, но нищо особено не се споменава за неговата история и как е стигнал дотук. През цялото време чаках тоя разговор, в който ще разбера аджеба какво е станало след последната игра ама на...
Не всичко ми хареса в принца, но получих това, което очаквах. Това което ме подразни е, че така и не се подходи по-сериозно в отношенията между принца и момичето. То всъщност изобщо никъде не се спомена, че нашия е принц, което също ме подразни. Разговорите ми харесват, но от страната на принца нямаше нищо конструктивно. Отговорите са му кратки и забавни, но нищо особено не се споменава за неговата история и как е стигнал дотук. През цялото време чаках тоя разговор, в който ще разбера аджеба какво е станало след последната игра ама на...
Не съм доиграл Принца, защото по средата споменатото от Алдим еднообразие ужасно ми досади, но всъщност се споменава, че пичът не е никакъв принц, а рандъм авантюрист. Така че не виждам каква връзка с принца от предишната трилогия дириш.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
В упътването пише, че "Принц" му бил прякора. Иначе новата игра е рестарт на поредицата и няма никаква последователност.То всъщност изобщо никъде не се спомена, че нашия е принц, което също ме подразни.
Е какви отношения може да има между машина за тъпи уан-лайнъри и клиширана мистична патка?Това което ме подразни е, че така и не се подходи по-сериозно в отношенията между принца и момичето.
А за Асасина си казах - най-много ме кефи шокиращо истинския и огромен свят. Голяма част от времето просто се мотках насам-натам и мисиите ми бяха почти между другото. Колкото до битките, не бяха шедьовър, но мен ме кефеха като цяло (определено повече от псевдо-битките в Принца). Пък и самите мисии поне бяха НЯКОЛКО, а не една, повтаряща се 20 пъти. Целият Принц е "махни даркнес - събери орбове - разклати и почни отначало" баси.
Who is online
Users browsing this forum: Ahrefs [Bot] and 31 guests