Posted: Wed Oct 19, 2011 6:06 pm
Първо ми обясни какво е това животно "commercial art" и по какво се познава. И какво значи "доказан"?
A Gathering of Shadows
https://www.shadowdance.info/forum/
Пикасо е бил напълно способен да рисува нормално, между другото, при това доста добре. Това, което ти наричаш "пълен булшит", е напълно съзнателен избор, направен след като е овладял изкуството. Т.е. човекът си е гениален. Принципно. Иначе и аз не го харесвам.dellusion wrote:Пикасо има цялата репутация на света, но за мен е пълен булшит.
Commercial means targeting the customers, instead of admirations. the numbers are the proof.Trip wrote:Първо ми обясни какво е това животно "commercial art" и по какво се познава. И какво значи "доказан"?
Много хора могат да рисуват правилно. Пикасо почват да го наричат гений, заради кубизмите му. На мен ми е ясно, че хората се впечатляват от невижданата до момента абстракност, но това някак си не ми е достатъчно. Всеки може да излезе с някаква перверзия. Не знам дали си чувал за една картина, наречена "number 8". Та това е една от най-скъпите и признати картини на миналия век. Еми една мацаница е, не ми побира акъла, как някой е оценил високо подобно нещо. Това е целенасочен снобизъм. Гилдията на художествените критици е едно стадо овце и почти всяка една овца повтаря думите на авторитета над нея.tigermaster wrote:Пикасо е бил напълно способен да рисува нормално, между другото, при това доста добре. Това, което ти наричаш "пълен булшит", е напълно съзнателен избор, направен след като е овладял изкуството. Т.е. човекът си е гениален. Принципно. Иначе и аз не го харесвам.dellusion wrote:Пикасо има цялата репутация на света, но за мен е пълен булшит.
Търговското изкуство е понятие, което ти току-що си измисли, за да отговаря точно на тезата ти. Всъщност това за което говориш не е комършъл арт, а е просто продаваемост. Вече казахме защо според нас продаваемостта няма еднозначно общо с качеството на изкуството, ти просто го пренебрегна, понеже не трябвало да коментираш всичко. Е, сега даваш абсолютно същите аргументи отново, трябва ли аз да копирам моите контрааргументи и така до безкрайност?Commercial means targeting the customers, instead of admirations. the numbers are the proof.
За Number 8 на Полък ли говориш тук? Ако да, голяма част от картините му са в този стил и под различна номерация, Number 1, Number 5, все така. Но като имаш предвид, че е повлиян и от творчеството на Пикасо, нищо чудно, че не ти допада, нали и Пикасо не ти допада. А за работата на Полък мненията в художествените среди не са единодушни, някои критици са се изказвали не особено положително.dellusion wrote: Много хора могат да рисуват правилно. Пикасо почват да го наричат гений, заради кубизмите му. На мен ми е ясно, че хората се впечатляват от невижданата до момента абстракност, но това някак си не ми е достатъчно. Всеки може да излезе с някаква перверзия. Не знам дали си чувал за една картина, наречена "number 8". Та това е една от най-скъпите и признати картини на миналия век. Еми една мацаница е, не ми побира акъла, как някой е оценил високо подобно нещо. Това е целенасочен снобизъм. Гилдията на художествените критици е едно стадо овце и почти всяка една овца повтаря думите на авторитета над нея.
Пак съчиняваш. "Commercial art" можеш да провериш в Google. Не съм си го измислил. 4'600'000 съвпадения дори , когато са в кавички.Morwen wrote:Търговското изкуство е понятие, което ти току-що си измисли, за да отговаря точно на тезата ти. Всъщност това за което говориш не е комършъл арт, а е просто продаваемост. Вече казахме защо според нас продаваемостта няма еднозначно общо с качеството на изкуството, ти просто го пренебрегна, понеже не трябвало да коментираш всичко. Е, сега даваш абсолютно същите аргументи отново, трябва ли аз да копирам моите контрааргументи и така до безкрайност?Commercial means targeting the customers, instead of admirations. the numbers are the proof.
В името на добрия тон ще се радвам да прочета извинение.zemonti wrote:Разбира се, че продажбите не са единствения критерий за "качеството" на дадено литературно произведение, но е лекомислено да се подценява като доказателство, защото е математически неманипулируемо.
Намерих.Roland wrote:Ако си спомням правилно, щеше да пускаш още статии за качеството на Крайтън като писател?
- Какво правиш под уличната лампа?zemonti wrote: Разбира се, че продажбите не са единствения критерий за "качеството" на дадено литературно произведение, но е лекомислено да се подценява като доказателство, защото е математически неманипулируемо.
сРазбира се, че продажбите не са единствения критерий за "качеството" на дадено литературно произведение, но е лекомислено да се подценява като доказателство, защото е математически неманипулируемо.
Ok, who is more proven author in the commercial art ? Crichton or Lem? (което както научихме, се влияе само от цифрата на продажбите)
Нека се изясним. Съгласна съм, че големите продажби показват нещо. Могат да показват следните нещаАз за това ти поисках ЦИФРИ. Нищо не говори толкова красноречиво за таланта на един автор, както продаваемостта му.
И как се връзва добре нагласеното определение (което изцяло се покрива с продаваемост)"Commercial art" можеш да провериш в Google. Не съм си го измислил. 4'600'000 съвпадения дори , когато са в кавички.
с първия от споменатите от теб линкове (и всичките, които видях надолу), уикипедияCommercial means targeting the customers, instead of admirations. the numbers are the proof.
Това е доста далеч от художествено писане, все пак. Крайтън и Лем доколкото знам не правят плакати и реклами...Commercial art is historically a subsector of creative services, referring to art created for commercial purposes, primarily advertising.Commercial art traditionally includes designing books, advertisements, signs, posters, and other displays to promote sale or acceptance of products, services, or ideas.