Page 7 of 10

Posted: Wed Mar 31, 2010 9:22 am
by Muad_Dib
AlDim wrote:Само да отбележа, че двамата сте тотални простаци и ако играта не е долкова добра, колкото разправяте, ще ви скопя при първа възможност. Особено теб, Коле.

Хахахахха това колко е добро всъщност :lol: :lol: :lol:

Еми бате, в началото (поне до към 6-7ми час) играта е крайно пръчеста, защото наистина вървиш и се набираш на Х/А и това е. Но стигнеш ли трета глава нещата се задвижват много.

И наистина няма смисъл да коментираш бойната система, защото просто нищо не си видял от нея ;)

За графиката всъщност съм си напълно съгласен, особено след последните 2 чаптъра. В началото има някакъв уау-ефект, но после за човек играл Года наистина започва да изглежда почти като ПС2...

И бтв аз тотално не бих си я купил пред Хеви Рейн, нищо, че вече навлизам в 32рия си час игра:)))

Posted: Wed Mar 31, 2010 9:35 am
by AlDim
Еми дотук за 2 часа съм видял общо взето Chrono Trigger през крив макарон :lol: Може би най-слабото начало на FF въобще, което си е постижение. Русият педал и дечицата-герои много искам да умрат.

Бтв любопитно е да се отбележи, че енждинът им е толкова зле, че всичко, което не е моткане или млатене е пререндърнато, дори да не е CG. :shock: Аз съм почти потресен, предвид колко време си го циклиха и хвалиха като второто пришествие туй чудо с някакви титанични количества булшотове. Да беха лицензирали Capcom-ския енджин или нещо. Разните конкурентни заглавия като Eternal Sonata, Tales of Vesperia и всички по-високобюджетни западни RPG-та си ги правят за смях.

Posted: Wed Mar 31, 2010 9:39 am
by Muad_Dib
Аз едитнах горе малко, че преди това бързах.

Posted: Wed Mar 31, 2010 10:33 am
by AlDim
Малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат малките генки момиченца и емо момченцата трябва да умрат! Само като си помисля, че в тия "6-7 часа" може преспокойно да се побере цяла игра (Heavy Rain примерно), която не си поставя за цел да ти губи времето възможно най-дълго...

Дотук силно предпочитам Lost Odyssey.

п.п. http://www.escapistmagazine.com/videos/ ... ntasy-XIII

Posted: Wed Mar 31, 2010 11:21 am
by Muad_Dib
И мен ми беше така в началото, ама някак по-добре ми мина времето от при теб. :lol:

Аз си фармя опит на некфо убер благо място в 10ти чаптър като прасе:))) Една групша дето се ресетва веднага и се убива за 15 сек дава 716 опит:)))

Групата ми засега е Саз, Ванил и Лайт и цепИМ:)

Posted: Wed Mar 31, 2010 11:31 am
by AlDim
Еми ти по-малко си бил подлаган на тез лайна и явно затова не те дразнят толкова :) Баси, а в такова прекрасно настроение бях второто минаване на Mass Effect 2...

Posted: Wed Mar 31, 2010 11:56 am
by Muad_Dib
Ахахахахах това последното беше особено яко :lol:

Мдам моментът с подлагането наистина мисля, че го има. както съм казвал - 3 часа на Сонатата и 5 часа на ФФ7: Crisis Core и горе-долу това са нещата, които съм издържал повече от 10 минути. Но ФФ13 си е съвсем окей, макар че ако трябва да съм честен може би прециклих малко с фарменето и сега вече ми става малко по малко досадно та ще побързам с прогресирането напред.

Posted: Wed Mar 31, 2010 12:30 pm
by AlDim
Хехе, Crisis Core-а също се подобрява по-нататък, но си е бозица и той, какво да прави човек...

Edit:

Еми видях битките като се добавят разните им екстри. Общо взето става дума за "active time battle on extasy". В никакъв случай не е революция - в края на краищата основата си е същата като преди 20 години (прословутите active time battles се появяват още 91-ва с FFIV). Просто са ускорили значително действието с бърз rechage и управление само на един персонаж. Оттам пък идват разните paradigm shift-ове, с които играта ти дава поне малък контрол върху партито. Другото си е като в старите FF-та и Chrono Trigger с щипка Septerra Core (сегментите на прогрес бара).
Като цяло са добри битките, но не са нищо ново под слънцето, а туийк на сейм олд, сейм олд. Square си остават все така антични в идейно отношение.

Posted: Wed Mar 31, 2010 1:21 pm
by Muad_Dib
Играта бтв в един момент става яко хард, това е мн здраво. И трябва яко да се мислят тактики и скилове:)

Posted: Wed Mar 31, 2010 4:00 pm
by Roland
Добре, тва е толкова... не знам как да го нарека, ма просто ако си сложиш на главата шапка с неонов надпис "ИСКАМ ДА ХЕЙТЯ ФФ И Я ИГРАЯ САМО КОЛКОТО ДА НАМИРАМ КУСУРИ И ДА СРАВНЯВАМ С ЧЕТИРИ ЗАГЛАВИЯ ВСИЧКО, КОЕТО ВИДЯ В НЕЯ", никой дори няма да се обръща по улицата, честно :shock: Това не било революционно, онова било готино, МА НЕ ЧАК ТОЛКОВА, ДА НЕ СЕ САМОЗАБРАВЯ!, пък другото било ок, МА СМЕ ВИЖДАЛИ И ПО-ДОБРО.

Шийш, гроу ъп дюд!


Иначе да - най-слабото начало е безспорно. Мен почти ме отказа да играя.

Posted: Wed Mar 31, 2010 5:12 pm
by Muad_Dib
Аз ще споделя, че нещо ми свърши нервният запас за тази игра и ще си направя една по-стабилна почивка от нея...Защо:

На 35-ия час съм, то ест някъде в началото на Гран Пулс (11та глава). Е тази игра определено успя да ме задържи толкова много време, но някъде от 25-ия час насам вече ми е толкова ужасно еднообразно, че нямам думи....Няма нищо друго освен битки, които колкото и да са яки доста писват в един момент. Също така нуждата от фармене лично на мен ми убива кефа тотално вече, ако исках фармене щях да си играя уоу, трудността в 11ти чаптър скача толкова рязко, че едва ли не трябва да съм стоял не 3, ами 30 часа в предните глави да фармя....Освен това нямаше нужда в отворените пространства на Гран Пулс фреймът на бокса да пада до 15 кадъра в секунда при експлоринг е баси, като знаят, че хардуерът няма да издържи да не правят такива места по дяволите....

Битките за сметка на това са все така страхотни, но за съжаление смея да твърдя, че след доста експерименти партито, за което говори Симеон наистина е най-доброто в играта и това е много сериозен минус за хората, които искат да играят с други егрои - нон-стоп разместване на предмети и редене на парадигмите наново (последното е ужасно досадно, братче толкова ли не можаха да сложат един сейв бутон и това е баси....).


Не вярвах, че ще го кажа, но тази игра е просто ПРЕКАЛЕНО дълга и това е.

Posted: Wed Mar 31, 2010 5:17 pm
by Roland
Ъм, две поправки:

1. Играта не са я правили за бокс, а за PS3. Кофти е, че хардуерът не издържа, ма е логично да се съобразяват с първоначалната платформа, мисля, а не с онази, за която портват.

2. Гран Пулс се играе СЛЕД превъртането. Изпълнявай си основния куест и равнината изцяло я игнорирай. На нея не можеш да убиеш почти нищо в момента. Дори нещата, дето са ти на пътя, е добре по-скоро да бягаш от тях, макар че Бегемот Кинговете с 4000-те си СР се услаждат много, ако успееш да ги издебнеш в гръб.

Бтв, не бих спрял точно сега, щото следват някои от най-яките места в играта :)

Posted: Wed Mar 31, 2010 5:23 pm
by Muad_Dib
Еми въпросните Кингове ги видях, оставих го на 10%, но ми наби някакви 1600 на Лайт и така....и после ми поомръзна.

За мисиите ако бяха сложили един индикатор на минимапа хич нямаше да е зле.

Ще си направя малко пауза с нещо по-раздвижено и после може да продължа. Също доста ме дразни фактът, че технически в оставащите ми минимум 15 часа доколкото ти четох постовете ме очакват просто още и още и още битки. Които спор няма - яки са много, но вдебиляват в един момент.

За хардуера съм съгласен, макар да е адски досадно.

Posted: Wed Mar 31, 2010 5:24 pm
by Roland
Дам, основно битки остават, но половината са с босове. А последният чаптър изглежда смазващо.

Бтв, на картата има индикатор за мисиите @_@ На минимапа включително. Червена звезда.

Posted: Wed Mar 31, 2010 6:41 pm
by Muad_Dib
Еми нз, аз нищо не видях, ама сигурно съм спал.