Mass Effect 2
Moderator: AlDim
Врътнах я. Главният сюжет е доста бозав, но пък страничните компенсират.
- Spoiler: show
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
я споделете какъв ви беше ендгейма?
при мен погинаха Джак,Тали и Миранда.Миранда и Тали си ги очаквах да гушнат букета,защото не успях да им върна доверието след като се сдърпаха съответно с Джак и Легион,а Джак така и не разбрах защо я отстреляха - хем беше лоялна,хем си я бях взел за жинъ.Може би не трябваше да я назначавам за командир на вторият отряд.
А от екипажа на кораба умряха половината - инжинерката от двигателния отсек,личния ми асистент и готвача.До колкото разбрах колкото повече се бавиш след като вземеш ИФФ-а толкова повече членове на екипажа ги превръщат в генен пастет![]()
И излитам в студения мрак,където порядъчни хора не летят.Тук има само дяволи и вещици, яхнали метли, и един Витя Суворов с неговия парашут.
На мен пък ми даде двеста бона бонус задето съм превъртял играта, нищо че сега почнах с различен герой, а не със този, който превъртя играта. И по 50000 от всеки ресурс в добавка.
Засега със soldier e доста по-лесно отколкото с vanguard. Мисля, че са прекалили с орязването на biotic силите - трябваше да ги оставят да действат на врагове с броня или щитова, само че по-слабо, а не да ги точат съвсем леко и въобще да не ги мърдат както е сега.
Засега със soldier e доста по-лесно отколкото с vanguard. Мисля, че са прекалили с орязването на biotic силите - трябваше да ги оставят да действат на врагове с броня или щитова, само че по-слабо, а не да ги точат съвсем леко и въобще да не ги мърдат както е сега.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Не знам дали си напълно прав, аз откакто видях, че Warp сваля И АРМЪР, И БАРИЕРИ тотално се навих да я мина пак с някой, който е почти изцяло на биотици.
Аз навъртях почти 19 часа и май съм на финалната права. Последният спътник, който взимаш е доста приятна изненада и предполагам, че в Експанжъна на Драгън Ейдж 100% ще имаме companion-darkspawn.
Иначе прегледах предметите от ДЛЦтата и този път работата не е чак толкова в джаза като в ДА, поне някои от броните са силно по-смукателни от наъпгрейдване норманди броня.
Аз навъртях почти 19 часа и май съм на финалната права. Последният спътник, който взимаш е доста приятна изненада и предполагам, че в Експанжъна на Драгън Ейдж 100% ще имаме companion-darkspawn.
Иначе прегледах предметите от ДЛЦтата и този път работата не е чак толкова в джаза като в ДА, поне някои от броните са силно по-смукателни от наъпгрейдване норманди броня.
Аз имах предвид биотиците, които хвърлят врагове за crowd control - pull, shockwave и т.н. На високите нива на трудност те са полезни главно като ефектни fatalities, защото противниците като останат само на "кръв" и без това се застрелват набързо, няма много смисъл от биотични сили.
Ridcully: "A few twenty-mile runs and the Dean'd be a different man."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Bursar: "Well, yes. He'd be dead."
Ridcully: "He'd be healthy."
Bursar: "Yes, but still dead."
Рандъм обзервейшън: деба, как е възможно да е толкова безбожно яка таз игра??
Персонажите, далеч по-"живата" интеракция с тях, постоянните подмятания към решенията ми от първата игра, битките, визията (която за първи път в игра на Bioware може да се бори с големите), отново отвяващата музика... всичко е на макс просто. А и някак всичко е много по-добре балансирано, отколкото в първта игра, където началото клонеше силно към KotOR интеракция, а после мина в режим Gears of War среща Star Control 2 с леки RPG елементи.
Всъщност като става въпрос за Star Control 2, още в първата игра беше ясно, че дизайнерите са черпили цели шепи вдъхновение от вечната класика, но сега моткането с корабчето из звездите, зареждането с гориво и ровченето на ресурси е просто 1:1.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... System.png
п.п. RRS, абсурдно, та чак обидно е да сравняваш таз игра с JRPG
Персонажите, далеч по-"живата" интеракция с тях, постоянните подмятания към решенията ми от първата игра, битките, визията (която за първи път в игра на Bioware може да се бори с големите), отново отвяващата музика... всичко е на макс просто. А и някак всичко е много по-добре балансирано, отколкото в първта игра, където началото клонеше силно към KotOR интеракция, а после мина в режим Gears of War среща Star Control 2 с леки RPG елементи.
Всъщност като става въпрос за Star Control 2, още в първата игра беше ясно, че дизайнерите са черпили цели шепи вдъхновение от вечната класика, но сега моткането с корабчето из звездите, зареждането с гориво и ровченето на ресурси е просто 1:1.
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/e ... System.png
п.п. RRS, абсурдно, та чак обидно е да сравняваш таз игра с JRPG

Смазващо добра игра. Браво на Bioware, че вместо да направят повече от същото, са променили тотално бойната система и са я подобрили значително. Няма го вече безметежното газене, в което се превръщаха битките в ME1, след като намериш прилична броня, и много бързо се умира, ако се поразсееш малко.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
Напълно съгласен съм за хумора - почти всички реклами в Цитаделата са брутално яки, а и това как във всеки магазин там, ако си Paragon, се чува "I am Commander Shepard and this is my favourite store on the Citadel" също е култово.
Sure your parents might think you're a failure
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
But no one's ever said: "First, let's kill all the tailors"
Don't be a lawyer!
За да не зомбясваме напълно една критика от мен - Hub-овете ми бяха малко. реално са Тучанка, Цитаделата, Илиум и Омега станцията, уви това е....Светът е по-голям от на предната игра, но определено можеше и още.
И още нещо - не че мисиите на спътниците не са брутално яки - общо 18 парчета без DLC-то, но не може фокусът на цялата игра да е екипа. Реално погледнато сторилайн мисиите, които НЕ СА свързани конкретно с един или парти мембър са не повече от 6, броейки последната.
И още нещо - не че мисиите на спътниците не са брутално яки - общо 18 парчета без DLC-то, но не може фокусът на цялата игра да е екипа. Реално погледнато сторилайн мисиите, които НЕ СА свързани конкретно с един или парти мембър са не повече от 6, броейки последната.
Who is online
Users browsing this forum: Semrush [Bot] and 1 guest